neequote:Op zaterdag 6 november 2010 20:54 schreef ToT het volgende:
Is het nieuwe CAO voor de modjes al rond?
Zijn er geen mannelijke modjes die vragen beantwoorden hier? :Squote:Op zaterdag 6 november 2010 20:51 schreef murp het volgende:
[..]
Kijk eens naar mijn profiel?
[ afbeelding ]
Ja hoor, voor hun geld ook de policy. Mods kunnen ook gewoon notes krijgenquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:34 schreef RockNijntje het volgende:
Kunnen mods een ban krijgen?![]()
Sorry voor als dit al gevraagd is
27 gekregen en 100en gegevenquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:39 schreef Gideon_92 het volgende:
Hoeveel notes hebben jullie>??
en hoeveel notes hebben jullie gegeven??
quote:Op zondag 7 november 2010 09:09 schreef SuperwormJim het volgende:
WEHEHEHEHESUPERWORMJIM HEEFT VISSEN11!!111EEN WORM MET VISSEN!11!1![]()
![]()
![]()
Zo, hebben we dat ook weer gehad.
Dat is ook natuurkundequote:Op zondag 7 november 2010 10:40 schreef Graseter het volgende:
Yvonne. Hoe kan je natuurkunde haten? Alles is natuurkunde. Als er geen natuurkunde was zaten we maar een beetje uit ons neus te eten.
Hij heeft een abonnement, kneus.quote:Op zondag 7 november 2010 22:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
SWJ: Waarom wel moderator zijn, maar geen abonnement hebben?
Dit geldt trouwens ook voor de andere mods, zonder abonnement!
Ik ben kleurenblind. Die eerste ster is voor mij dus gewoon hetzelfde! Klagen erover kan bij Danny!quote:
Het sterretje van SWJ is wat donkerder, wazig bruin.quote:Op zondag 7 november 2010 22:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben kleurenblind. Die eerste ster is voor mij dus gewoon hetzelfde! Klagen erover kan bij Danny!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |