Naar aanleiding van dit antwoord:quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:59 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Geeneen, voetbal is een paupersport voor tokkies en kan me gestolen worden.
Dat is de enige standaard-pi die overal toepasbaar is, samen met die irritante voetbal van murp.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:22 schreef 045represent het volgende:
[..]
oke nouja 1 laatste vraag
waarom doe je altijd dat superman-teken bij een post van je zetten? Ben je zó narcistisch?en kom niet aan met het verhaal; ja superwormjim dus superman dus supermanteken
Ken je meta nog?quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:09 schreef Driepink het volgende:
murp, waarom zegt SWJ 2 paginas terug ofzo, dat jij een vrouw bent, en even later zeg iets van: mn vrouw knipt ze niet meer..
lesbische mod ?
YEAHHHHH![]()
![]()
![]()
![]()
failed-ninja-edit: oh en hoe ie het met het gezinnetje ? groeten van het ONZ-Team (inclusief de NIET-MODS!)
Via een maatje Dutchmage ben ik op het forum gekomen, Ik werkte toen in een kindertehuis en had veel nachtdiensten, dus veel nachtbaggerenquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:14 schreef 045represent het volgende:
SWJ en murp
Hoe zijn jullie ooit terecht gekomen op Fok en waarom hebben jullie een account gemaakt?
Lezen jullie het nieuws op de frontpage van Fok of op andere nieuwssites?
neuh..quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:15 schreef 08gnoT. het volgende:
Zijn jullie op meer sites/fora actief dan FOK!?
Geen sportquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:19 schreef 045represent het volgende:
SWJ en murp:
welke sport kijken jullie het liefste op tv?
wat is jullie favoriete vakantieland?
vinden jullie dat ik nu genoeg vragen heb gesteld?
Neequote:Op zaterdag 6 november 2010 19:24 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Naar aanleiding van dit antwoord:
-Vind jij jezelf een intellectueel?
Genoegquote:
Nee, wel een nichtje van 2. En die krijgt iets waar veel geluid/kabaal uitkomt, speciaal om haar ouders een plezier te doenquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
SwJ, heb je kinderen? Zo ja, wat voor leuks ga je ze geven voor sinterklaas?
Housequote:Op zaterdag 6 november 2010 19:29 schreef 045represent het volgende:
Murp,
wat voor beroep doe jij?
waarom doe je bij elke post van jou die voetbal-pi zetten?
wat vind je van schei- en natuurkunde?
SWJ en murp
wat is jullie favo tv programma?
wat vinden jullie van je schoonouders?
Housequote:Op zaterdag 6 november 2010 19:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
House![]()
Mijn schoonvader brouwt z'n eigen sterke drank uit kiwi's, dus:
Technische dienst in een gevangenisquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:29 schreef 045represent het volgende:
Murp,
wat voor beroep doe jij?
waarom doe je bij elke post van jou die voetbal-pi zetten?
wat vind je van schei- en natuurkunde?
SWJ en murp
wat is jullie favo tv programma?
wat vinden jullie van je schoonouders?
nooit, we voelen elkaar gewoon aanquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:32 schreef Het_Fenomeen het volgende:
@ Mods
Zien jullie elkaar vaak i.r.l en via de cam
Ik mijn collega-modje welquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:32 schreef Het_Fenomeen het volgende:
@ Mods
Zien jullie elkaar vaak i.r.l en via de cam
Im a chick with a dickquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:32 schreef Driepink het volgende:
is murp nou een vrouw of een man ? murp welke van 2 ben je nou ? want je bent zowiezo niet carlo boszhard..
Dat vindt ze prima, dan val ik haar tenminste even niet lastig.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:35 schreef 045represent het volgende:
wat vindt jullie echtgenoot/echtgenote ervan dat jullie zoveel op Fok! zitten?
Ah, die vind het wel best hoop ikquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:35 schreef 045represent het volgende:
wat vindt jullie echtgenoot/echtgenote ervan dat jullie zoveel op Fok! zitten?
ja, ze keek me aan met een blik van:quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:40 schreef Driepink het volgende:
murp, heb je de groetjes gedaan namens ons allemaal ?
Dat is wel de bedoeling en proberen dit zo goed mogelijk te handhavenquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:43 schreef honkeytonk het volgende:
Modjes, zijn jullie geheel objectief bij het sluiten van topics als je ziet wie TS is?
Sinds 16 maart 2009: welkom SuperwormJim in ONZ *O*quote:
Ja.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:43 schreef honkeytonk het volgende:
Modjes, zijn jullie geheel objectief bij het sluiten van topics als je ziet wie TS is?
Oké, lukt meestal wel goedquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:44 schreef murp het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling en proberen dit zo goed mogelijk te handhaven
quote:Op maandag 16 maart 2009 18:57 schreef SuperwormJim het volgende:
De ontgroening achter de schermen heb ik in ieder geval overleefd.![]()
Nooit geweten dat Murp zo groot geschapen is trouwens.
Kijk eens naar mijn profiel?quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:46 schreef MultiBanaan het volgende:
Mods, hoe komt het dat jullie gemiddeld genomen een fallus hebben die ver onder de lengte van het landelijk gemiddelde ligt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |