Ik geef nauwelijks straf. Die 2 - 3 keer per jaar dat iemand straf krijgt, is het gewoon een saaie corveetaak. Meer niet.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:56 schreef Gideon_92 het volgende:
SWJ wat voor straffen geef je meestal?
Geeneen, voetbal is een paupersport voor tokkies en kan me gestolen worden.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:58 schreef honkeytonk het volgende:
SwJ, voor welke voetbalclub ben je?
quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:59 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Geeneen, voetbal is een paupersport voor tokkies en kan me gestolen worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet echt. Er is altijd wel een reden waarom iemand vervelend doet.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:58 schreef 045represent het volgende:
SWJ zijn er leerlingen waar je een hekel aan hebt en zo ja; waarom?
Ach, als het vervelend wordt geef ik gewoon geen antwoord meer.quote:Vind je het vervelend dat (bijna) iedereen hier vragen stelt over je werk en niet over je privéleven?
Een stuk hoger dan toen jij er nog veel baggerde.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:59 schreef Paul het volgende:
SWJ hoe vind je op dit moment de kwaliteit op ONZ?
quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:00 schreef honkeytonk het volgende:
SwJ, voor welke hockeyclub ben je?DamesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F.K.A. SuperwormJim
Dus eigenlijk zeg je: Paul je gedraagt je voorbeeldigquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Een stuk hoger dan toen jij er nog veel baggerde.
Nog 5 jaar, 3 maanden en 6 dagenquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:02 schreef Paul het volgende:
SWJ, hoelang blijf je nog moderator in ONZ?
omdat het kanquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:02 schreef 045represent het volgende:
SWJ
waarom is je schoenmaat zwart? (in je fotoboek)
Duvelquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:03 schreef Man_bijt_hond het volgende:
SWJ, wat is je favoriete biermerk?
zoals ik dachtquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
SuperwormJim: van de cartoon Earthworm Jim .... niet het spel in ieder geval.
Moet ik nog zolang wachten tot ik het over kan nemenquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nog 5 jaar, 3 maanden en 6 dagen
[..]
omdat het kan
[..]
Duvel
Neuh, ben nu mentor van de vierde.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:08 schreef 045represent het volgende:
SWJ
zou je mentor willen zijn van een 5e of 6e klas met allemaal van die 16/17/18 jarige chicks?![]()
Ziekte? De rode hondquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:08 schreef tdrone het volgende:
SWJ wie wat zijn de meest vreemde/ opvallende die je hebt gehad?
Omdat ik er dan geen zin meer in heb.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:09 schreef Gideon_92 het volgende:
waarom nog maar 5 jaar 3 maanden en 6 dagen?
Negersquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:11 schreef tdrone het volgende:
correctie:
SWJ wie wat zijn de meest vreemde/ opvallende leerlingen die je hebt gehad?
vmbo/havo/atheneum/gymnasium?quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Neuh, ben nu mentor van de vierde.
vmbo natuurlijk; bij havo/vwo is er geen lol aanquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:11 schreef 045represent het volgende:
[..]
vmbo/havo/atheneum/gymnasium?
mag ik het overnemen dan ? tegen die tijd heb ik meer dan 277 posts.. (ja ook meer dan 278 of 279quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Neuh, ben nu mentor van de vierde.
[..]
Ziekte? De rode hond
[..]
Omdat ik er dan geen zin meer in heb.
Bovendien loopt dan m'n contract af en aangezien ik geen loonsverhoging krijg hier, kap ik er dan mee.
Ik heb echt geen enkel idee meer hoe ik op FOK! terecht ben gekomen. Waarschijnlijk via een google zoekresultaat. En de frontpage? Ik kom meestal niet eens verder dan ONZ, KLB, GC.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:14 schreef 045represent het volgende:
SWJ en murp
Hoe zijn jullie ooit terecht gekomen op Fok en waarom hebben jullie een account gemaakt?
Lezen jullie het nieuws op de frontpage van Fok of op andere nieuwssites?
Naar aanleiding van dit antwoord, zowel op je werk, privé als vanuit je moderator perspectief:quote:
Nee. Internet = FOK! = ONZquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:15 schreef 08gnoT. het volgende:
Zijn jullie op meer sites/fora actief dan FOK!?
Neequote:Op zaterdag 6 november 2010 19:16 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Naar aanleiding van dit antwoord, zowel op je werk, privé als vanuit je moderator perspectief:
Kan je zeggen wat voor cultuurbegrip jij hanteert (bijv. essentialistisch) op basis van welke overweging en hoe dit in rol speelt in:
-perspectief op gedrag leerlingen
-perspectief op inhoud postings
-perspecief op Zuidplein
Ik doe niet aan helden.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:17 schreef Faux. het volgende:
SwJ, hoe erg is Darwin een held van je? En hoe interessant vind je de Evolutietheorie? Heb je toen ook op Nederland 2 ook naar Beagle: In het kielzoog van Darwin gekeken?
Geen enkelequote:Op zaterdag 6 november 2010 19:19 schreef 045represent het volgende:
SWJ en murp:
welke sport kijken jullie het liefste op tv?
wat is jullie favoriete vakantieland?
vinden jullie dat ik nu genoeg vragen heb gesteld?
ok: neequote:Op zaterdag 6 november 2010 19:21 schreef Driepink het volgende:
Waarom durft SWJ geen antwoord op mijn vraag te geven over het overnemen van het stokje.. figuurlijk gezien etc
oke nouja 1 laatste vraagquote:
havo - vwo - hbo technische natuurkunde - hbo docentenopleidingquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:22 schreef apij4125 het volgende:
SWJ Wat heb jij gedaan ? Havo/Vmbo/Vwo Enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |