Is dat nou echt zwaar werk ? Vuilnisman.quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Ik heb dan ook eerst een ander beroep uitgeoefend, maar dat was saai.
6uur werd ik door de kleine wakker.. Flesje erin en verder slapen tot half 9quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
Hoe laat waren jullie (de mods) allemaal wakker vanmorgen?
Geen idee, dat zou je eens aan een vuilnisman moeten vragen. Ik denk dat het geen licht beroep is.quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dat nou echt zwaar werk ? Vuilnisman.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:11 schreef HeaN82 het volgende:
SWJ, mag ik je handtekening? Je mag hem ook als paint posten, dan hebben de andere users er ook een.
Allicht ik denk er dan ook niet al te licht over. Maar voordat het ligt wordt ligt de rest nog op hun nest.quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Geen idee, dat zou je eens aan een vuilnisman moeten vragen. Ik denk dat het geen licht beroep is.
Geen idee, ik kom niet in de topics waar Danny post.quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:13 schreef vosss het volgende:
Vraagje aan alle mods:
Doet danny achter de schermen net zo lelijk tegen jullie als tegen zn users?
Het doet me iedere keer weer pijn in m'n hart als ik een topic op slot gooi. Maar ik heb het er voor over, voor ONZquote:Op zaterdag 6 november 2010 11:16 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Hoe voelt het om baggertopics te sluiten?
Ik geloof er niets van, volgens mij geniet je er stiekem van.quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het doet me iedere keer weer pijn in m'n hart als ik een topic op slot gooi. Maar ik heb het er voor over, voor ONZ
Ik kom m nooit tegenquote:Op zaterdag 6 november 2010 11:13 schreef vosss het volgende:
Vraagje aan alle mods:
Doet danny achter de schermen net zo lelijk tegen jullie als tegen zn users?
Dat ga ik hier echt niet vertellen. Net zoals m'n pincode, wachtwoorden, adres, telefoonnummer, enz.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |