ik wel eigenlijkquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:15 schreef 08gnoT. het volgende:
Wat een bazentopic, zo blijkt dat ook mods heel normale mensen zijnNatuurkundeleraar had ik nooit van SWJ gedacht
zit Jim even niet op te letten, schreeuwt ieh volop: "SLOTJE!!!!!!!!"quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:16 schreef DeBassist het volgende:
[..]
ik wel eigenlijk![]()
een klas pubertjes is net zo vervelend als een hele zooi ONZers
goeie training dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nog een vraag: Is er 1 van jullie weleens bedreigt vanwege zijn acties op het forum ( Dus niet per pm, maar echt persoonlijk door middel van telefoon en adres ? )
quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:37 schreef Anon4c het volgende:
Ik zou SWJ wel willen hebben als leraarEn dan op je toetsblaadje:
schrijven.
Ik niet. Niet eens per pmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nog een vraag: Is er 1 van jullie weleens bedreigt vanwege zijn acties op het forum ( Dus niet per pm, maar echt persoonlijk door middel van telefoon en adres ? )
Niemand durft, maar dat snap ik ook wel
F.K.A. SuperwormJim
ik ben ooit door een user gebeld en ietwat lastig gevallen, alleen was ik toen nog geen mod.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:37 schreef Anon4c het volgende:
en nog een vraag: Is er 1 van jullie weleens bedreigt vanwege zijn acties op het forum ( Dus niet per pm, maar echt persoonlijk door middel van telefoon en adres ? )
D.m.v. de zoekfunctie kan ik wel wat voorbeelden vinden!quote:
Zelfgemaakte pizzaquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:18 schreef Dalando het volgende:
Murp en SwJ:
Wat is jullie lievelings eten?
Wat is jullie lievelings drinken?
Wat is jullie lievelings muziek?
Wat is jullie lievelings tandpasta?
Wat zijn jullie kledingmaten?
Wat zijn jullie schoenmaten?
Hebben jullie nog andere hobbies naast FOK!
Zijn er andere mensen in jullie familie die aan FOK! doen? Zo ja usernames?
Men durft mij niet te pm'en.quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wat is de gekste/raarste/idiootste PM die je ooit heb gekregen?
Uiteraardquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:42 schreef DevilsWhore het volgende:
SWJ, ben je ook trots dat ik door jouw hulp een 7 had op mijn scheikunde examen?
Geen idee. Ik gok dat ik per etmaal gemiddeld zo'n 6 uurtjes online ben.quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:28 schreef fonsoy het volgende:
Hoeveel uur fokken jullie (en met name jij SWJ) gemiddeld per dag wel niet?
Pannenkoeken en snertquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:18 schreef Dalando het volgende:
Murp en SwJ:
Wat is jullie lievelings eten?
Wat is jullie lievelings drinken?
Wat is jullie lievelings muziek?
Wat is jullie lievelings tandpasta?
Wat zijn jullie kledingmaten?
Wat zijn jullie schoenmaten?
Hebben jullie nog andere hobbies naast FOK!
Zijn er andere mensen in jullie familie die aan FOK! doen? Zo ja usernames?
Zal wel iets zijn met veel gescheldquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wat is de gekste/raarste/idiootste PM die je ooit heb gekregen?
Geen idee, laatste tijd wel iets minder vanwege kind ed..quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:28 schreef fonsoy het volgende:
Hoeveel uur fokken jullie (en met name jij SWJ) gemiddeld per dag wel niet?
Nee.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
D.m.v. de zoekfunctie kan ik wel wat voorbeelden vinden!![]()
Regel ik de voorbeelden corrigeer jij dan de moderator die bij de voorbeelden horen?
Als iemand uit zijn klas het fout heeft schreeuwt hij meteen:quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:56 schreef JanPiraat het volgende:
Gebruik je per ongeluk weleens een fok! term tijdens het lesgeven SWJ ?
Gaat je niks aan.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:55 schreef honkeytonk het volgende:
Zeg, SwJ, waarom is dit topic nog niet op slot?
enter
Niet vaak, alleen af toe OMGROFLCOPTER11!!!111EINZZWEIPOLIZEIDABEI!111quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:56 schreef JanPiraat het volgende:
Gebruik je per ongeluk weleens een fok! term tijdens het lesgeven SWJ ?
Dit in het echt zeggenquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:58 schreef SuperwormJim het volgende:
Niet vaak, alleen af toe OMGROFLCOPTER11!!!111EINZZWEIPOLIZEIDABEI!111![]()
![]()
![]()
1!'dXCxD'xDDxxDd'dX
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |