quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Nou het zit niet IN mijn oog gelukkig, anders had ik echt een heel groot probleem gehad, maar irritant is het wel jaquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:32 schreef Enfermera het volgende:
Oh gats, herpes in je oog. Dat is klote johJa, dat kan idd daar gaan zitten.. slijmvliezen. Dus zelfs in je neus of.... ja, daar
Maar dan heet het weer anders natuurlijk!
![]()
Lekker slim jaquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:27 schreef Fha het volgende:
Ja als Henry ZS erbij was geweest had hij dokter meneer echt wel keihard in elkaar gebeukt ook![]()
![]()
Oh, okéquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou het zit niet IN mijn oog gelukkig, anders had ik echt een heel groot probleem gehad, maar irritant is het wel ja
Goed hequote:
Zit achter de pcquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi oh okeLig je lekker?
Ja hij zit er nogDokter was gemeen
Hij ging kleurstof in mn oog doen maar dat deed hij door een papiertje (waar het op zat) onder mijn ooglid te steken. Auwauwaauwww!!
Maar nieuwe zalfjes gekregenEen tube is rozeee
![]()
En het jeuktEn het ziet er niet uit
En ik voel me gewoon beroerd
Mijn weerstand is blijkbaar even wat minder en dus gebeurt dit weer, komt mijn eczeem weer naar boven en worden al mijn klieren weer dik. Gewoon lekker algehele brakheid dus
![]()
![]()
Kaasdingetjes helpt![]()
Of op TVquote:Waar we met rare dingen in de krant staan
Jij op tv jaquote:
Vertel vertel verteeeeeeeeeeeeeeeeeelquote:
Enfer toch?quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij op tv jaWie staat er met rare dingen in de krant dan?
jeugdjournaal hierowquote:
Voorlopig nog niets zinnigs over te meldenquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vertel vertel verteeeeeeeeeeeeeeeeeel![]()
![]()
Een van de 7 vervangers, dus achquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker slim jaDie dokter heb je later vast NOOIT meer nodig
Jammer zegquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik sta helemaal niet met rare dingen in de krant
Hihi en dan stiekem daar in slaap vallenquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zit achter de pcDus nee
Maar ga strakjes nog wel even liggen tv kijken
![]()
Maar kut is datRustig aan dan maar
Jullie trekken wegwerpdokters zo uit de muur of wat?quote:
de wallen op stapquote:
Ze zijn allemaal zo idioot vaak dicht of op vakantie, we moeten welquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Jullie trekken wegwerpdokters zo uit de muur of wat?
ik heb er verschillende keren in gestaan met normale dingenquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jammer zegDe kans dat jij met normale dingen in de krant staat is nog veel kleiner
je gaat trainen op fokquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:39 schreef Solique het volgende:
Avond
Ben thuis, eten achter de kiezen. Tijd om wat te trainen.
Ja ja. Honderd meter vrouwdouwenquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
als ik of mijn sportschool wedstrijden had gewonnen
Uhm, nee. Ga even 2,5 kilometer hardlopen, dan wat krachttraining en daarna zie ik wel.quote:
Zolang het maar geen vrouwtrappen isquote:
Wrom nieeeeeeeetquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voorlopig nog niets zinnigs over te melden
quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ja. Honderd meter vrouwdouwen
heb ik voor je gedaanquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Goed he
Ik weet alleen niet hoe ik de wiki moet doen![]()
da's sympathiek van jequote:
die lessen gaf ik niet op mijn sportschoolquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ja. Honderd meter vrouwdouwen
Omdat de opnames nog niet eens geweest zijnnnnnnnnnnnnnnnnquote:
dat weer welquote:
Wanneer zijnnnnn die dannnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat de opnames nog niet eens geweest zijnnnnnnnnnnnnnnnn
dat weet hij nog nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wanneer zijnnnnn die dannnnnnnnnnnnnnnnnnnn![]()
![]()
Volgende weekkkkkkkkkkkkkquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wanneer zijnnnnn die dannnnnnnnnnnnnnnnnnnn![]()
![]()
Heb jij al weer eens wat appetijtelijks achter de bar staan? Dat je allemaal tijd hebt om zo lelijk over mij te doenquote:
ohgod, hopelijk gaat dit niet zo het hele topic doorquote:
we gaan pas om half 9 open dus ik heb nog de tijdquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb jij al weer eens wat appetijtelijks achter de bar staan? Dat je allemaal tijd hebt om zo lelijk over mij te doen![]()
![]()
fha heeft een herpes oog en fles wordt volgende week gefilmdquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:48 schreef Trevland het volgende:
Avond Lui![]()
Had gewoon om half 6 weekend
en vandaag nog wat gemist met al dat gespam van jullie?
heehoi!quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:48 schreef Trevland het volgende:
Avond Lui![]()
Wehehehehequote:Op vrijdag 5 november 2010 19:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
fha heeft een herpes oog en fles wordt volgende week gefilmd
Welk net hoe laat etcquote:
Avond! Lekkerrrrquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:48 schreef Trevland het volgende:
Avond Lui![]()
Hey GFquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
fha heeft een herpes oog en fles wordt volgende week gefilmd
Hey MR Beroemdquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
heehoi!![]()
ehh, niet echt iets bijzonders volgens mij
Hey Enfequote:Op vrijdag 5 november 2010 19:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Welk net hoe laat etc![]()
![]()
[..]
Avond! Lekkerrrr
Ik sta in de krant
quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey MR Beroemd
Jawel de foto's van Marijke
Ik had wat ingezonden over de OV chipkaart en mijn ervaringen ermee, en ze hebben het in de Volkskrant van maandag gezetquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey GF
Kan je dan herpes aan je oog hebben?
Hoezo wordt fles gefilmd?
[..]
Hey MR Beroemd
Jawel de foto's van Marijke
[..]
Hey Enfe![]()
Met je voeten of een artikel ergens over?
Maar dat was omdat ik ze niet op mijn mobiel kon zien en anders had ik haar er wel om gevraagdquote:
Nicequote:Op vrijdag 5 november 2010 19:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik had wat ingezonden over de OV chipkaart en mijn ervaringen ermee, en ze hebben het in de Volkskrant van maandag gezetArtikel volgt nog, ik ga 'm inscannen
Uhhuhquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dat was omdat ik ze niet op mijn mobiel kon zien en anders had ik haar er wel om gevraagd
[..]
Nice
Avond!quote:
symquote:
ja als je een topic hebt geopend met een envelopje gaat ie niet meer wegquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sym
en het envelopje staat er weer![]()
heehoi!quote:
Hey Symquote:
Yup, lekker weekend nuquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:56 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Uhhuh
En jij? Lekker weekend?![]()
[..]
Avond!
Hey Pezuquote:
WEET IK VEEL DAN MOETEN ZE TOCH EERST OPNAMES MAKEN SLIMMEquote:
Waar over gaat het dan?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WEET IK VEEL DAN MOETEN ZE TOCH EERST OPNAMES MAKEN SLIMME
Geniet er van en slaap lekkerquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:03 schreef Fha het volgende:
Ik ga douchen en richting bed, fijne avond allemaal![]()
Hey pezu, ben je dr weerquote:
Nicequote:Op vrijdag 5 november 2010 20:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Sym
[..]
Yup, lekker weekend nu
[..]
Hey Pezu
Klote weer!klopt ik zeg het niet vaak
Ik dacht misschien weet je al van alles joh maar wil je het niet zeggenquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WEET IK VEEL DAN MOETEN ZE TOCH EERST OPNAMES MAKEN SLIMME
douch -en slaap zequote:Op vrijdag 5 november 2010 20:03 schreef Fha het volgende:
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:03 schreef Fha het volgende:
wat vroegquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:03 schreef Fha het volgende:
ja ik was knutselen en playstationen met mijn nichtjequote:Op vrijdag 5 november 2010 20:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hey pezu, ben je dr weer![]()
[..]
NiceNog plannen?
[..]
Ik dacht misschien weet je al van alles joh maar wil je het niet zeggen
Tot nu toe nog niks, jij dan?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hey pezu, ben je dr weer![]()
[..]
NiceNog plannen?
[..]
vanwaar dequote:Op vrijdag 5 november 2010 20:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik was knutselen en playstationen met mijn nichtje
misgeklikt op de juiste smiley vandaar dequote:
Als ik zeg "niks zinnigs over te zeggen" dan bedoel ik "niks zinnigs over te zeggen"quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:04 schreef Enfermera het volgende:
Kewlquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:05 schreef PeZu het volgende:
![]()
[..]
ja ik was knutselen en playstationen met mijn nichtje![]()
Werkenquote:
Okiequote:Op vrijdag 5 november 2010 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik zeg "niks zinnigs over te zeggen" dan bedoel ik "niks zinnigs over te zeggen"
we gaan niet zo snel hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:07 schreef Barretje80 het volgende:
* Symphonic heeft irritant langzame internet!!
( oftewel niet te snel posten, dan kan ik julli ebij houden)
wat is het topic voor de avond??
De KSC zo als gewoonlijkquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:07 schreef Barretje80 het volgende:
* Trevland heeft irritant langzame internet!!
de cognitieve vaardigheden van bedreigde parkieten op antu ghebirquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:07 schreef Barretje80 het volgende:
* PeZu heeft irritant langzame internet!!
Ik ben blij dat ik nu niet hoef, vond de afgelopen week wel genoegquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Kewl![]()
[..]
WerkenMaar 't valt mee, een van mn eerste paar dagdiensten in het weekend in maaaaanden, en ook nog maar tot 2 uur, dus wel oké.
En volgende week maar 3 dagen werken
[..]
Okie
ik ben dan ook de koole oomquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Kewl![]()
[..]
WerkenMaar 't valt mee, een van mn eerste paar dagdiensten in het weekend in maaaaanden, en ook nog maar tot 2 uur, dus wel oké.
En volgende week maar 3 dagen werken
[..]
Okie
in de stile zuidzeequote:
google hetquote:
typfout denk ik dan...quote:
kan wel kloppen jaquote:
Nou idd. Lekker van genieten!quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nu niet hoef, vond de afgelopen week wel genoeg
quote:
Dat ga ik ook zeker doenquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou idd. Lekker van genieten!![]()
[..]
![]()
ik dacht cavia'squote:Op vrijdag 5 november 2010 20:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
de cognitieve vaardigheden van bedreigde parkieten op antu ghebir
ohh.. hier om de hoek dus :pquote:
gele vingers van het crepepapierquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou idd. Lekker van genieten!![]()
[..]
![]()
Hahahahahaquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:14 schreef PeZu het volgende:
aitutaki was, sorry voor het ongemak![]()
[..]
gele vingers van het crepepapier
ik vlieg ook zo over de speeltuin heen hoorquote:
de zuiderzee?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh.. hier om de hoek dus :p
(* Barretje80 zit nu op zee)
het weer is niet erg, ik zit toch binnen, het gaat er meer om dat ik me kapot verveelquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:18 schreef PeZu het volgende:
ooh ja vd mensen die sip zijn van het weer
waren je ouders nog kwaad vanochtend?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het weer is niet erg, ik zit toch binnen, het gaat er meer om dat ik me kapot verveel
de Noordzee.. maar als ik een flessenpost het raam uitgooi dan komt ie vast wel in de zuidzee aanquote:
beter welquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
de Noordzee.. maar als ik een flessenpost het raam uitgooi dan komt ie vast wel in de zuidzee aan
al weet ik niet zeker of de parkieten het daar kunnen lezen... misschien moet ik het maar in het engels schrijven??
Leukquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vlieg ook zo over de speeltuin heen hoor
quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
de Noordzee.. maar als ik een flessenpost het raam uitgooi dan komt ie vast wel in de zuidzee aan
al weet ik niet zeker of de parkieten het daar kunnen lezen... misschien moet ik het maar in het engels schrijven??
mja.. m'n " stille-zuid-zee's" is een beetje roestig..quote:
arabischquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. m'n " stille-zuid-zee's" is een beetje roestig..
dus engels is het beste alternatief gok ik..
welke taal spreken ze daar eigenlijk??
nee manquote:
mais non, ik was om 7 uur stiekem naar huis gesneaked, nu kon ik wel door de voordeur, snel in bed gekropen, dus ze hebben er niks van gemerktquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
waren je ouders nog kwaad vanochtend?
ooh zijn ouders zeiden dat hij zich in moest schrijven op een christelijke datingsite omdat ze daar nog wel gewoon kookten en schoonmaaktenquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:29 schreef PeZu het volgende:
ooh ja gisteren ieman dontmoet, dat was echt ongekend![]()
het was iemand met een hoog iq alsmede enige autistische trekjes, laten we hem sheldon noemen.
Sheldon kwam mee met een kennis van me. Sheldon maakt de heletijd oe hmm ahh geluiden binnensmonds. Zodra hij zich op zijn gemak voelt springt hij echt helemaal los bij wildvreemden en elke vraag of opmerking beantwoord hij bloedserieus.
Hier wat hoogtepuntjes uit de grote woordenbrij die hij over ons heen liet komen als een waterval.
Sheldon (27 jaar) wou het huis uit, had een huisje geregeld, zijn ouders komen hier achter draaien alles terug en laten een stacaravan op het erf plaatsen en steken hier zo'n 15.000 euro in om alles netjes af te werken.
Sheldon wil een auto kopen en koopt een leuk bakkie van 600 euro en ook dit wordt teruggedraaid en hij wordt gedwongen om een gloednieuwe auto te kopen en al zijn spaargeld op te maken aan een kia picanto![]()
Omdat hij die auto haat rijdt hij hem in een greppel overigens zonder schade, ook knap
Sheldon wil weer verhuizen want een stacaravan op het erf van je ouders, inclusief internet verbinding door de rioolbuis (ik zeg zeker een schijt verbinding, seheldon ja het is echt traag ja), is ook niet alles, zijn ouders protesteren en sheldon gaat los en sloopt de keuken
Morgen gewoon weer werken en ik ben niet fitquote:
truste fhaaatjequote:Op vrijdag 5 november 2010 20:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Morgen gewoon weer werken en ik ben niet fit
Daag![]()
korreltje zout erbij dan?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:29 schreef PeZu het volgende:
ooh ja gisteren ieman dontmoet, dat was echt ongekend![]()
nee man dit is nog niet half van het verhaal, het was nog ergerquote:
Good griefsquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee man dit is nog niet half van het verhaal, het was nog erger
ja ik kon mijn lach bijna niet inhouden, hij ging weg en vriend en ik lagen op de grondquote:
ik zei autistische trekjes heh.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja autistisch ben je niet voor je lol, maar die ouders...![]()
bij mij gaat het de hele week al zoals gewenstquote:
hoe bedoel jequote:
Groot gelijk hoor!quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Morgen gewoon weer werken en ik ben niet fit
Daag![]()
Jeuj, kunnen we nog meer van onze persoonlijke info verkopen aan Facebookquote:
quote:
quote:Ingredienten
1 kg mager runderpoulet in stukjes
3 grote uien
250 gr. boter
2 el ketjap manis
1 tl ve-tsin
2 tl paprikapoeder pikant
2 tl knoflookpoeder
3 tl sambal trassi of sambal badjak
500 gr. champignons
2 preien (ong. 800 gram samen)
3/4 fles tomatenketchup (a 450 gram)
Bereiding
Vlees in ong. 2 liter water met wat maggiblokjes in ong. anderhalf uur tegen de kook aan gaar laten worden. In zeef boven bouillon vlees laten uitlekken. (Bouillon voor iets anders gebruiken; bijv. zelfgemaakte uiensoep!). Uien snipperen. Boter verhitten. Ui ong. 5 min. zachtjes bakken. Uit pan nemen. Aan bakvet vlees toevoegen. Onder voortdurend omscheppen in ong. 10 min. bruin bakken. Ketjap erdoor roeren en nog 10 min. stoven. Toevoegen ui, vetsin, paprikapoeder, knoflookoeder en sambal. Nog 5 min. stoven. Intussen champignons schoonvegen en in plakjes snijden. Door vleesmengsel scheppen. Nog. ong. 5 min. stoven. Intussen prei in ringen snijden en wassen. Tomatenketchup en prei door vlees-champignonmengsel scheppen. Met deksel op pan in ong. 30 min. vlees gaar stoven. Op smaak brengen met sambal.]
dat is een prei stoofschotelquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zonder die paddo's lijkt het me wel lekker maar wat heeft het er mee te maken?
nou enormquote:
laten we er wat tempo in brengenquote:
het leek er even opquote:
Hoezo, kan die ons niet meer bij houden?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het leek er even op
toch maar eens gaan sparen om een andere pc te kopen voor bij de ingang![]()
deze wordt nou wel erg traag
ja een snelle pc is een must voor fokquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het leek er even op
toch maar eens gaan sparen om een andere pc te kopen voor bij de ingang![]()
deze wordt nou wel erg traag
goed internet is handiger zou ik zeggen...quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja een snelle pc is een must voor fok
heus nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
goed internet is handiger zou ik zeggen...
Goed internet in combinatie met een up-to-date computer die regelmatig helemaal opnieuw geinstalleerd wordt is helemaal een goede combi kan ik je vertellenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
goed internet is handiger zou ik zeggen...
hoezo regelmatig opnieuw installeren?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Goed internet in combinatie met een up-to-date computer die regelmatig helemaal opnieuw geinstalleerd wordt is helemaal een goede combi kan ik je vertellen
Is echt nodig wil je je comp/laptop snel houdenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoezo regelmatig opnieuw installeren?
Dan zou ik wel je HDD wel formatteren bij het installeren anders heeft het nog niet veel nutquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Is echt nodig wil je je comp/laptop snel houdenBeter dan defragmenteren nog, zelfs.
nee joh, goed schoon houden is afdoendequote:Op vrijdag 5 november 2010 21:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Is echt nodig wil je je comp/laptop snel houdenBeter dan defragmenteren nog, zelfs.
je zou natuurlijk kunnen overwegen om je te beperken tot VERTROUWDE pornositesquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
beegquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
je zou natuurlijk kunnen overwegen om je te beperken tot VERTROUWDE pornosites
Weet ik veel wat mn man met mijn laptop doetquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan zou ik wel je HDD wel formatteren bij het installeren anders heeft het nog niet veel nut
Oh, nouja, mn man zegt dat het toch net iets beter is, alhoewel de huidige laptops het idd wel minder nodig hebben.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee joh, goed schoon houden is afdoende![]()
goede tooltjes kennen en nooit problemen
Heyquote:
Jij hebt het goed voor elkaarquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Weet ik veel wat mn man met mijn laptop doethij doet het altijd, hij is de IT'er
Hij zoekt het maar uit
[..]
Oh, nouja, mn man zegt dat het toch net iets beter is, alhoewel de huidige laptops het idd wel minder nodig hebben.
net iets beter? mja ik gebruik gewoon goede cleaning tools en heb geen zin om alles steeds weer terug te zetten, teveel programma's en instellingen, duurt te langquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Weet ik veel wat mn man met mijn laptop doethij doet het altijd, hij is de IT'er
Hij zoekt het maar uit
[..]
Oh, nouja, mn man zegt dat het toch net iets beter is, alhoewel de huidige laptops het idd wel minder nodig hebben.
Ook al eens gehoord van een image maken?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
net iets beter? mja ik gebruik gewoon goede cleaning tools en heb geen zin om alles steeds weer terug te zetten, teveel programma's en instellingen, duurt te lang
of je hebt een goeie image klaarstaan natuurlijkquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
net iets beter? mja ik gebruik gewoon goede cleaning tools en heb geen zin om alles steeds weer terug te zetten, teveel programma's en instellingen, duurt te lang
GMTAquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ook al eens gehoord van een image maken?
ja steeds een nwe image maken terwijl je pc ook gewoon goed schoon kan houdenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ook al eens gehoord van een image maken?
Uhhuhquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey
[..]
Jij hebt het goed voor elkaar
Ja, heb ik ook wel, daar niet van, maar vooral bij mn vorige laptop merkte ik zeker wel het verschil als ik 'm een keer helemaal opnieuw installeerde. En wij hebben toch een server draaien met weet ik veel hoeveel terabyte. Hoewel dat ding ook bijna volgepropt zit met allemaal films enzoquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
Nee gek, ieder half jaar je image terugzetten natuurlijkquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja steeds een nwe image maken terwijl je pc ook gewoon goed schoon kan houden_!
wat is handiger?
1 keer een goede image maken en die dan weer terug zetten, niet telkens een nieuwequote:Op vrijdag 5 november 2010 21:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja steeds een nwe image maken terwijl je pc ook gewoon goed schoon kan houden_!
wat is handiger?
ik ga vd week een ook weer een schijfje erbij prikken, of aan het netwerk hangenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
UhhuhHeerlijk hoor, zo'n man
![]()
[..]
Ja, heb ik ook wel, daar niet van, maar vooral bij mn vorige laptop merkte ik zeker wel het verschil als ik 'm een keer helemaal opnieuw installeerde. En wij hebben toch een server draaien met weet ik veel hoeveel terabyte. Hoewel dat ding ook bijna volgepropt zit met allemaal films enzo![]()
ja en tussentijdse veranderingen en installs weer opnieuw doen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
1 keer een goede image maken en die dan weer terug zetten, niet telkens een nieuwe
Bluf. Of je krijgt iedere week een brief van je provider met een waarschuwing over je dataverkeer. En daar houden ze op een gegeven moment mee opquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:39 schreef Enfermera het volgende:
En wij hebben toch een server draaien met weet ik veel hoeveel terabyte. Hoewel dat ding ook bijna volgepropt zit met allemaal films enzo![]()
Dan heb je dus ook geen goede image gemaaktquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en tussentijdse veranderingen en installs weer opnieuw doen?
ja want een goede image bevat alle installs en tweaks uit de toekomstquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan heb je dus ook geen goede image gemaakt
Nee.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en tussentijdse veranderingen en installs weer opnieuw doen?
Niet slim omdat na een aantal weken te doenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:42 schreef DeZwabber het volgende:
moet ik ook nog steeds eens doen, een image maken, helemaal niet bij stilgestaan toen ik m'n nieuwe laptop had
vorige maand 1.18 TB binnengehaald, de maand daarvoor ook etc etcquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bluf. Of je krijgt iedere week een brief van je provider met een waarschuwing over je dataverkeer. En daar houden ze op een gegeven moment mee op
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ga vd week een ook weer een schijfje erbij prikken, of aan het netwerk hangen
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn hier ook al blij met mij
Nog nooit een brief gehadquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bluf. Of je krijgt iedere week een brief van je provider met een waarschuwing over je dataverkeer. En daar houden ze op een gegeven moment mee op
whehehe, mijn vader vond laatst zijn pc erg sloomquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn hier ook al blij met mij
eerst weer opnieuw installeren he slimpiequote:Op vrijdag 5 november 2010 21:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet slim omdat na een aantal weken te doen
zo zo, knap. Hier worden er al brieven gestuurd bij 134 GB in een weekquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
vorige maand 1.18 TB binnengehaald, de maand daarvoor ook etc etc
nog nooit 1 brief gehad
Lolquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehehe, mijn vader vond laatst zijn pc erg sloom
had hij 78! firefoxvensters open staan, bijna allemaal identieke pagina's
Heb jij er dan DVD's bij? ik vind dat nieuwe gezeik met de install maar kutquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
eerst weer opnieuw installeren he slimpie
als ze mij een brief durven te sturen is dat heel knap, mijn dossier bij mijn provider is zo dik als mijn pc kast hoog isquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zo zo, knap. Hier worden er al brieven gestuurd bij 134 GB in een week
nee, zo'n hendig sjieke partitiequote:Op vrijdag 5 november 2010 21:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lol
[..]
Heb jij er dan DVD's bij? ik vind dat nieuwe gezeik met de install maar kut
Oh wacht, nu komen de echt sterke verhalenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
als ze mij een brief durven te sturen is dat heel knap, mijn dossier bij mijn provider is zo dik als mijn pc kast hoog is
Dat is ook niet moeilijk met een compaq evoquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
als ze mij een brief durven te sturen is dat heel knap, mijn dossier bij mijn provider is zo dik als mijn pc kast hoog is
Maare, vertel, heb ik je afgebluft of wat?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh wacht, nu komen de echt sterke verhalen
nee hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Slaap Lekkerquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Maare, vertel, heb ik je afgebluft of wat?
Anyweez, ik ga lekker pitten![]()
Doeg blufjes van me
speciaal voor trev, zo hoog al sje 21 inch scherm danquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is ook niet moeilijk met een compaq evo
truste zuster mquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Doeg blufjes van me
Ben ik blij met mijn 19 inchquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
speciaal voor trev, zo hoog al sje 21 inch scherm dan
Hey Giertjequote:
of hij heeft een nettopquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor schatquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Doeg blufjes van me
ik ook, al 2x vandaag goffurquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:49 schreef Giertje het volgende:
goddome wat een klote weer
ben zeiknat geregend
mja nou ja ik nu dus ook inmiddelsquote:
jaquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja nou ja ik nu dus ook inmiddels
oh zwijg me er van, ik had een tekenmap bij me, godzijdank is alleen het karton natquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja![]()
ga je weg, kurkdroog en pats boem wolkbreuk en kleddernat
ja ik had dus een papier in mijn jas met afspraken erop nu is alles weg FUFUFUFUFUUFFUUFFUUUUUUUquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh zwijg me er van, ik had een tekenmap bij me, godzijdank is alleen het karton nat
Hey Trevquote:
Welkom terugquote:
je hebt ook door de regen gefietst?quote:
Trevquote:
zeiknatquote:
thanxquote:
gelopen zelfsquote:
Heeft de kleine er ook plezier in?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Trev
Yep, lekker uitgeleefd
[..]
zeiknat![]()
Hoi
Kleine begint ook zelf te zwemmen, gaat sneller dan ik dacht
Hij wilde steeds zelf (los) zwemmenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heeft de kleine er ook plezier in?
plassen stampen ftwquote:
Tofquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij wilde steeds zelf (los) zwemmen
Wel met bandjes om zn armen uiteraard
Dat vond mn kleine dus ookquote:
jaquote:
ik ging ook net keihard door de plassen fietsen, vette spray plus natte sokken (die haat ik echt maar goed die sprayquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat vond mn kleine dus ook
met als resultaat dat zn broek al nat was voordat we gingen zwemmen
[..]
ja
normaal is het nog al een angsthaas
Lijkt wat dat betreft dus niet op zn moeder
Oh?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Van mij mag de kleine in de plassen stampen, zolang hij geen nette kleren aan heeft of naar school toe moet (daarna mag het weer wel)quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ging ook net keihard door de plassen fietsen, vette spray plus natte sokken (die haat ik echt maar goed die spray)
GF heeft een vijverquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh?![]()
GF doet niks als zeggen hoe geweldig het weer daar wel is![]()
ik mag dat niet als ik met mijn mama loopquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Van mij mag de kleine in de plassen stampen, zolang hij geen nette kleren aan heeft of naar school toe moet (daarna mag het weer wel)
Dus de volgende keer zijn zwembroek al eerder aan doenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tip: richt niet op je moederquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik mag dat niet als ik met mijn mama loop
idd, gewoon in de zwembroek lopenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus de volgende keer zijn zwembroek al eerder aan doen
ik heb maatje 47.5, als ik stamp is iedereen natquote:
scheelt net 20 matenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb maatje 47.5, als ik stamp is iedereen nat
Ja nat wordt die toch welquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tip: richt niet op je moeder
[..]
idd, gewoon in de zwembroek lopen
ach, bij thuiskomst meteen de pyjama aangetrokkenquote:
neequote:Op vrijdag 5 november 2010 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee LL had je al meegekregen dat mijn oma gistermorgen overleden is?
ja echt heh deel 3 is goed hehquote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:21 schreef PeZu het volgende:
ooh ja sugarbabe, de bloem is naar je hete meel gegaan de zon meel wou hem niet
Knufkusquote:
Hier (ik typte hoerquote:
Top Gear FTWquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Knufkus
als je iemand nodig hebt om te lullen, je weet mn nummer
[..]
Hier (ik typte hoer) staat Charlies Angels op (opgenomen)
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:23 schreef Ladylike het volgende:
Knufkus
als je iemand nodig hebt om te lullen, je weet mn nummer
omdat het zo doldwaas komisch wasquote:
geheim taal je weetsquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
"Ik heb hier een brief
vol met poeder"
ik met een cherry cokequote:
vertel het maar tegen mammaquote:
raak je wel hoog van in de hemelquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
"Ik heb hier een brief
vol met poeder"
nou zeg, ik stel gewoon een oprecht serieus gemeende vraagquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omdat het zo doldwaas komisch was
Noem jij mij nou een hoer?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:23 schreef Ladylike het volgende:
Hier (ik typte hoer) staat Charlies Angels op (opgenomen)
Ik weet niet of je mij wel op schoot wil hebbenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vertel het maar tegen mamma
* Lltrekt Trev op schoot
omdat..op het eind..Woody...quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:24 schreef PeZu het volgende:
nou zeg, ik stel gewoon een oprecht serieus gemeende vraag
Ik kon me nog net verbeterenquote:
Ik al wel meerdere, deze ken ik nog nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat dus.
Jammer dat het een oude is.
Heb nog maar 1 nieuwe gezien.
Als je te zwaar bent, kruip ik wel bij jou op schootquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet niet of je mij wel op schoot wil hebben
Ik weet niet welke chips ik moet kiezen, nibb-it stiks of rings
Jaquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
Ach, de dilemma's van de jeugd...
Gebeurt mij ook regelmatig hoorquote:
Ik was iig wel eerlijkquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gebeurt mij ook regelmatig hoor
Erg hequote:Op vrijdag 5 november 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
Ach, de dilemma's van de jeugd...
Dat lijkt me een stuk handigerquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als je te zwaar bent, kruip ik wel bij jou op schoot
Sticks
100%quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Erg he
[..]
Dat lijkt me een stuk handiger
Weet je het zeker?
ooh ja maar het einde was toch juist heel blij?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omdat..op het eind..Woody...
Great, daar moet ik toch zijn binnenkort.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
raak je wel hoog van in de hemel
quote:
graagquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik daar voor
Ook een handje?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Great, daar moet ik toch zijn binnenkort. ooit
Noem je mij nou een leugenaar?quote:
spelen die arme kerels nog zo laat?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Willem 2 gaat op voor de tiende thuisnederlaag op rijd of zo? 0-4 inmiddels, kwartiertje te gaan nog
Nee schat, ik stalk alleen je PMquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:33 schreef Ladylike het volgende:
oh flash, voordat je me aan het sms-en bent ofzo, mn foon ligt thuis stroom te pakken
niet dat je denkt dat ik je negeer ofzo
Ja, het allereindste eindquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:29 schreef PeZu het volgende:
ooh ja maar het einde was toch juist heel blij?
Mobiel voetbalveld?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Willem 2 gaat op voor de tiende thuisnederlaag op rijd of zo? 0-4 inmiddels, kwartiertje te gaan nog
ja maar ookquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, het allereindste eind![]()
Olé!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
* neemt beleefd handjequote:Op vrijdag 5 november 2010 22:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland houd de zak met chip voor
Dan is het goedquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee schat, ik stalk alleen je PM
Ik ben geen McLaren fan maar toch liever die dan een vwquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:37 schreef pgrferrari het volgende:
Ziekelijk snel de McLaren F1 en bugatti Veyron.
ik hield zo van je maar dit doet toch wel een beetje afbreuk hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:39 schreef Panda72 het volgende:
mehn bij het topic van VOH gaat het nog sneller dan hier.![]()
Ja ik kijk naar VOH
Die TAL topics ben ik mee gekapt idd, dat kan alleen als je verder helemaal niets anders te doen hebtquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:39 schreef Panda72 het volgende:
Ja ik kijk naar VOH
Mwoa ik vind het ook weleens lekker om een dagje met een gehuurde Focus rond te scheuren hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben geen McLaren fan maar toch liever die dan een vw
Maar ik vind VOHquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:39 schreef Panda72 het volgende:
Ja ik kijk naar VOH
Dat dusquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik hield zo van je maar dit doet toch wel een beetje afbreuk hoor
Ik wil toch eerst maar eens een eigen autoquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa ik vind het ook weleens lekker om een dagje met een gehuurde Focus rond te scheuren hoor
voice of hollandquote:
Dat was toch ONZ?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Die TAL topics ben ik mee gekapt idd, dat kan alleen als je verder helemaal niets anders te doen hebt
ik heb vroeger in een oude bugatti meegeredenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:37 schreef pgrferrari het volgende:
Ziekelijk snel de McLaren F1 en bugatti Veyron.
jaquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
voice of holland![]()
en en is de bloem in de hete meel?
Een beige Volvo?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wil toch eerst maar eens een eigen auto
met crepe hehquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
PEZU!
Wat moooooooooooooooooooooooooi![]()
Ja ik eigenlijk ook maar eigenlijk kijk ik stiekem om af te geven op de kandidatenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ik vind VOHsowieso talenten shows
Wat is er mis met een Volvo?quote:
daar zit ik even helemaal in, dus ff niet hier.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:39 schreef Panda72 het volgende:
Ja ik kijk naar VOH
Lolquote:
Hey Dirkquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:43 schreef dirkjo het volgende:
Pfff, eindelijk weekend. Wat een ellende vandaag allemaal
Had je net top gear moeten zienquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat is er mis met een Volvo?
ik maakte ze altijd heel andersquote:
Maar dan vind ik het nog geen zak aanquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja ik eigenlijk ook maar eigenlijk kijk ik stiekem om af te geven op de kandidaten
Nee, maar je deed wel waar hij patent op heeftquote:
De ruitenwisser blijft hangen en het waterbed is snel lek.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat is er mis met een Volvo?
Ohquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar je deed wel waar hij patent op heeft
samen gemaakt hehquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik maakte ze altijd heel anders![]()
maar echt mooi, was je nichtje ook trots op je?
Nee hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:45 schreef pgrferrari het volgende:
De ruitenwisser blijft hangen en het waterbed is snel lek.
wie doet er dan ook een waterbed in een volvo?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
De ruitenwisser blijft hangen en het waterbed is snel lek.
ik mocht de plakbandjes aangeven en gaf de tips en moest het moeilijke doenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
samen gemaakt heh![]()
eerst een bloem gemaakt van ingekleurd ( soort van ) stevig papier daarna gecreped
Ik moest om 7 uur slapen toen ik zo oud wasquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:46 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga de kleine in bed mikken en hier sociaal doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |