Uhhuhquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dat was omdat ik ze niet op mijn mobiel kon zien en anders had ik haar er wel om gevraagd
[..]
Nice
Avond!quote:
symquote:
ja als je een topic hebt geopend met een envelopje gaat ie niet meer wegquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sym
en het envelopje staat er weer![]()
heehoi!quote:
Hey Symquote:
Yup, lekker weekend nuquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:56 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Uhhuh
En jij? Lekker weekend?![]()
[..]
Avond!
Hey Pezuquote:
WEET IK VEEL DAN MOETEN ZE TOCH EERST OPNAMES MAKEN SLIMMEquote:
Waar over gaat het dan?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WEET IK VEEL DAN MOETEN ZE TOCH EERST OPNAMES MAKEN SLIMME
Geniet er van en slaap lekkerquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:03 schreef Fha het volgende:
Ik ga douchen en richting bed, fijne avond allemaal![]()
Hey pezu, ben je dr weerquote:
Nicequote:Op vrijdag 5 november 2010 20:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Sym
[..]
Yup, lekker weekend nu
[..]
Hey Pezu
Klote weer!klopt ik zeg het niet vaak
Ik dacht misschien weet je al van alles joh maar wil je het niet zeggenquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WEET IK VEEL DAN MOETEN ZE TOCH EERST OPNAMES MAKEN SLIMME
douch -en slaap zequote:Op vrijdag 5 november 2010 20:03 schreef Fha het volgende:
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:03 schreef Fha het volgende:
wat vroegquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:03 schreef Fha het volgende:
ja ik was knutselen en playstationen met mijn nichtjequote:Op vrijdag 5 november 2010 20:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hey pezu, ben je dr weer![]()
[..]
NiceNog plannen?
[..]
Ik dacht misschien weet je al van alles joh maar wil je het niet zeggen
Tot nu toe nog niks, jij dan?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hey pezu, ben je dr weer![]()
[..]
NiceNog plannen?
[..]
vanwaar dequote:Op vrijdag 5 november 2010 20:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik was knutselen en playstationen met mijn nichtje
misgeklikt op de juiste smiley vandaar dequote:
Als ik zeg "niks zinnigs over te zeggen" dan bedoel ik "niks zinnigs over te zeggen"quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:04 schreef Enfermera het volgende:
Kewlquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:05 schreef PeZu het volgende:
![]()
[..]
ja ik was knutselen en playstationen met mijn nichtje![]()
Werkenquote:
Okiequote:Op vrijdag 5 november 2010 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik zeg "niks zinnigs over te zeggen" dan bedoel ik "niks zinnigs over te zeggen"
we gaan niet zo snel hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:07 schreef Barretje80 het volgende:
* Symphonic heeft irritant langzame internet!!
( oftewel niet te snel posten, dan kan ik julli ebij houden)
wat is het topic voor de avond??
De KSC zo als gewoonlijkquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:07 schreef Barretje80 het volgende:
* Trevland heeft irritant langzame internet!!
de cognitieve vaardigheden van bedreigde parkieten op antu ghebirquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:07 schreef Barretje80 het volgende:
* PeZu heeft irritant langzame internet!!
Ik ben blij dat ik nu niet hoef, vond de afgelopen week wel genoegquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Kewl![]()
[..]
WerkenMaar 't valt mee, een van mn eerste paar dagdiensten in het weekend in maaaaanden, en ook nog maar tot 2 uur, dus wel oké.
En volgende week maar 3 dagen werken
[..]
Okie
ik ben dan ook de koole oomquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Kewl![]()
[..]
WerkenMaar 't valt mee, een van mn eerste paar dagdiensten in het weekend in maaaaanden, en ook nog maar tot 2 uur, dus wel oké.
En volgende week maar 3 dagen werken
[..]
Okie
in de stile zuidzeequote:
google hetquote:
typfout denk ik dan...quote:
kan wel kloppen jaquote:
Nou idd. Lekker van genieten!quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nu niet hoef, vond de afgelopen week wel genoeg
quote:
Dat ga ik ook zeker doenquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou idd. Lekker van genieten!![]()
[..]
![]()
ik dacht cavia'squote:Op vrijdag 5 november 2010 20:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
de cognitieve vaardigheden van bedreigde parkieten op antu ghebir
ohh.. hier om de hoek dus :pquote:
gele vingers van het crepepapierquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou idd. Lekker van genieten!![]()
[..]
![]()
Hahahahahaquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:14 schreef PeZu het volgende:
aitutaki was, sorry voor het ongemak![]()
[..]
gele vingers van het crepepapier
ik vlieg ook zo over de speeltuin heen hoorquote:
de zuiderzee?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh.. hier om de hoek dus :p
(* Barretje80 zit nu op zee)
het weer is niet erg, ik zit toch binnen, het gaat er meer om dat ik me kapot verveelquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:18 schreef PeZu het volgende:
ooh ja vd mensen die sip zijn van het weer
waren je ouders nog kwaad vanochtend?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het weer is niet erg, ik zit toch binnen, het gaat er meer om dat ik me kapot verveel
de Noordzee.. maar als ik een flessenpost het raam uitgooi dan komt ie vast wel in de zuidzee aanquote:
beter welquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
de Noordzee.. maar als ik een flessenpost het raam uitgooi dan komt ie vast wel in de zuidzee aan
al weet ik niet zeker of de parkieten het daar kunnen lezen... misschien moet ik het maar in het engels schrijven??
Leukquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vlieg ook zo over de speeltuin heen hoor
quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
de Noordzee.. maar als ik een flessenpost het raam uitgooi dan komt ie vast wel in de zuidzee aan
al weet ik niet zeker of de parkieten het daar kunnen lezen... misschien moet ik het maar in het engels schrijven??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |