quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Nou het zit niet IN mijn oog gelukkig, anders had ik echt een heel groot probleem gehad, maar irritant is het wel jaquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:32 schreef Enfermera het volgende:
Oh gats, herpes in je oog. Dat is klote johJa, dat kan idd daar gaan zitten.. slijmvliezen. Dus zelfs in je neus of.... ja, daar
Maar dan heet het weer anders natuurlijk!
![]()
Lekker slim jaquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:27 schreef Fha het volgende:
Ja als Henry ZS erbij was geweest had hij dokter meneer echt wel keihard in elkaar gebeukt ook![]()
![]()
Oh, okéquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou het zit niet IN mijn oog gelukkig, anders had ik echt een heel groot probleem gehad, maar irritant is het wel ja
Goed hequote:
Zit achter de pcquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi oh okeLig je lekker?
Ja hij zit er nogDokter was gemeen
Hij ging kleurstof in mn oog doen maar dat deed hij door een papiertje (waar het op zat) onder mijn ooglid te steken. Auwauwaauwww!!
Maar nieuwe zalfjes gekregenEen tube is rozeee
![]()
En het jeuktEn het ziet er niet uit
En ik voel me gewoon beroerd
Mijn weerstand is blijkbaar even wat minder en dus gebeurt dit weer, komt mijn eczeem weer naar boven en worden al mijn klieren weer dik. Gewoon lekker algehele brakheid dus
![]()
![]()
Kaasdingetjes helpt![]()
Of op TVquote:Waar we met rare dingen in de krant staan
Jij op tv jaquote:
Vertel vertel verteeeeeeeeeeeeeeeeeelquote:
Enfer toch?quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij op tv jaWie staat er met rare dingen in de krant dan?
jeugdjournaal hierowquote:
Voorlopig nog niets zinnigs over te meldenquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vertel vertel verteeeeeeeeeeeeeeeeeel![]()
![]()
Een van de 7 vervangers, dus achquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker slim jaDie dokter heb je later vast NOOIT meer nodig
Jammer zegquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik sta helemaal niet met rare dingen in de krant
Hihi en dan stiekem daar in slaap vallenquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zit achter de pcDus nee
Maar ga strakjes nog wel even liggen tv kijken
![]()
Maar kut is datRustig aan dan maar
Jullie trekken wegwerpdokters zo uit de muur of wat?quote:
de wallen op stapquote:
Ze zijn allemaal zo idioot vaak dicht of op vakantie, we moeten welquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Jullie trekken wegwerpdokters zo uit de muur of wat?
ik heb er verschillende keren in gestaan met normale dingenquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jammer zegDe kans dat jij met normale dingen in de krant staat is nog veel kleiner
je gaat trainen op fokquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:39 schreef Solique het volgende:
Avond
Ben thuis, eten achter de kiezen. Tijd om wat te trainen.
Ja ja. Honderd meter vrouwdouwenquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
als ik of mijn sportschool wedstrijden had gewonnen
Uhm, nee. Ga even 2,5 kilometer hardlopen, dan wat krachttraining en daarna zie ik wel.quote:
Zolang het maar geen vrouwtrappen isquote:
Wrom nieeeeeeeetquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voorlopig nog niets zinnigs over te melden
quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ja. Honderd meter vrouwdouwen
heb ik voor je gedaanquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Goed he
Ik weet alleen niet hoe ik de wiki moet doen![]()
da's sympathiek van jequote:
die lessen gaf ik niet op mijn sportschoolquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ja. Honderd meter vrouwdouwen
Omdat de opnames nog niet eens geweest zijnnnnnnnnnnnnnnnnquote:
dat weer welquote:
Wanneer zijnnnnn die dannnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat de opnames nog niet eens geweest zijnnnnnnnnnnnnnnnn
dat weet hij nog nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wanneer zijnnnnn die dannnnnnnnnnnnnnnnnnnn![]()
![]()
Volgende weekkkkkkkkkkkkkquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wanneer zijnnnnn die dannnnnnnnnnnnnnnnnnnn![]()
![]()
Heb jij al weer eens wat appetijtelijks achter de bar staan? Dat je allemaal tijd hebt om zo lelijk over mij te doenquote:
ohgod, hopelijk gaat dit niet zo het hele topic doorquote:
we gaan pas om half 9 open dus ik heb nog de tijdquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb jij al weer eens wat appetijtelijks achter de bar staan? Dat je allemaal tijd hebt om zo lelijk over mij te doen![]()
![]()
fha heeft een herpes oog en fles wordt volgende week gefilmdquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:48 schreef Trevland het volgende:
Avond Lui![]()
Had gewoon om half 6 weekend
en vandaag nog wat gemist met al dat gespam van jullie?
heehoi!quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:48 schreef Trevland het volgende:
Avond Lui![]()
Wehehehehequote:Op vrijdag 5 november 2010 19:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
fha heeft een herpes oog en fles wordt volgende week gefilmd
Welk net hoe laat etcquote:
Avond! Lekkerrrrquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:48 schreef Trevland het volgende:
Avond Lui![]()
Hey GFquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
fha heeft een herpes oog en fles wordt volgende week gefilmd
Hey MR Beroemdquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
heehoi!![]()
ehh, niet echt iets bijzonders volgens mij
Hey Enfequote:Op vrijdag 5 november 2010 19:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Welk net hoe laat etc![]()
![]()
[..]
Avond! Lekkerrrr
Ik sta in de krant
quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey MR Beroemd
Jawel de foto's van Marijke
Ik had wat ingezonden over de OV chipkaart en mijn ervaringen ermee, en ze hebben het in de Volkskrant van maandag gezetquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey GF
Kan je dan herpes aan je oog hebben?
Hoezo wordt fles gefilmd?
[..]
Hey MR Beroemd
Jawel de foto's van Marijke
[..]
Hey Enfe![]()
Met je voeten of een artikel ergens over?
Maar dat was omdat ik ze niet op mijn mobiel kon zien en anders had ik haar er wel om gevraagdquote:
Nicequote:Op vrijdag 5 november 2010 19:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik had wat ingezonden over de OV chipkaart en mijn ervaringen ermee, en ze hebben het in de Volkskrant van maandag gezetArtikel volgt nog, ik ga 'm inscannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |