in de stile zuidzeequote:
google hetquote:
typfout denk ik dan...quote:
kan wel kloppen jaquote:
Nou idd. Lekker van genieten!quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nu niet hoef, vond de afgelopen week wel genoeg
quote:
Dat ga ik ook zeker doenquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou idd. Lekker van genieten!![]()
[..]
![]()
ik dacht cavia'squote:Op vrijdag 5 november 2010 20:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
de cognitieve vaardigheden van bedreigde parkieten op antu ghebir
ohh.. hier om de hoek dus :pquote:
gele vingers van het crepepapierquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou idd. Lekker van genieten!![]()
[..]
![]()
Hahahahahaquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:14 schreef PeZu het volgende:
aitutaki was, sorry voor het ongemak![]()
[..]
gele vingers van het crepepapier
ik vlieg ook zo over de speeltuin heen hoorquote:
de zuiderzee?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh.. hier om de hoek dus :p
(* Barretje80 zit nu op zee)
het weer is niet erg, ik zit toch binnen, het gaat er meer om dat ik me kapot verveelquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:18 schreef PeZu het volgende:
ooh ja vd mensen die sip zijn van het weer
waren je ouders nog kwaad vanochtend?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het weer is niet erg, ik zit toch binnen, het gaat er meer om dat ik me kapot verveel
de Noordzee.. maar als ik een flessenpost het raam uitgooi dan komt ie vast wel in de zuidzee aanquote:
beter welquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
de Noordzee.. maar als ik een flessenpost het raam uitgooi dan komt ie vast wel in de zuidzee aan
al weet ik niet zeker of de parkieten het daar kunnen lezen... misschien moet ik het maar in het engels schrijven??
Leukquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vlieg ook zo over de speeltuin heen hoor
quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
de Noordzee.. maar als ik een flessenpost het raam uitgooi dan komt ie vast wel in de zuidzee aan
al weet ik niet zeker of de parkieten het daar kunnen lezen... misschien moet ik het maar in het engels schrijven??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |