arabischquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. m'n " stille-zuid-zee's" is een beetje roestig..
dus engels is het beste alternatief gok ik..
welke taal spreken ze daar eigenlijk??
nee manquote:
mais non, ik was om 7 uur stiekem naar huis gesneaked, nu kon ik wel door de voordeur, snel in bed gekropen, dus ze hebben er niks van gemerktquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
waren je ouders nog kwaad vanochtend?
ooh zijn ouders zeiden dat hij zich in moest schrijven op een christelijke datingsite omdat ze daar nog wel gewoon kookten en schoonmaaktenquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:29 schreef PeZu het volgende:
ooh ja gisteren ieman dontmoet, dat was echt ongekend![]()
het was iemand met een hoog iq alsmede enige autistische trekjes, laten we hem sheldon noemen.
Sheldon kwam mee met een kennis van me. Sheldon maakt de heletijd oe hmm ahh geluiden binnensmonds. Zodra hij zich op zijn gemak voelt springt hij echt helemaal los bij wildvreemden en elke vraag of opmerking beantwoord hij bloedserieus.
Hier wat hoogtepuntjes uit de grote woordenbrij die hij over ons heen liet komen als een waterval.
Sheldon (27 jaar) wou het huis uit, had een huisje geregeld, zijn ouders komen hier achter draaien alles terug en laten een stacaravan op het erf plaatsen en steken hier zo'n 15.000 euro in om alles netjes af te werken.
Sheldon wil een auto kopen en koopt een leuk bakkie van 600 euro en ook dit wordt teruggedraaid en hij wordt gedwongen om een gloednieuwe auto te kopen en al zijn spaargeld op te maken aan een kia picanto![]()
Omdat hij die auto haat rijdt hij hem in een greppel overigens zonder schade, ook knap
Sheldon wil weer verhuizen want een stacaravan op het erf van je ouders, inclusief internet verbinding door de rioolbuis (ik zeg zeker een schijt verbinding, seheldon ja het is echt traag ja), is ook niet alles, zijn ouders protesteren en sheldon gaat los en sloopt de keuken
Morgen gewoon weer werken en ik ben niet fitquote:
truste fhaaatjequote:Op vrijdag 5 november 2010 20:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Morgen gewoon weer werken en ik ben niet fit
Daag![]()
korreltje zout erbij dan?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:29 schreef PeZu het volgende:
ooh ja gisteren ieman dontmoet, dat was echt ongekend![]()
nee man dit is nog niet half van het verhaal, het was nog ergerquote:
Good griefsquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee man dit is nog niet half van het verhaal, het was nog erger
ja ik kon mijn lach bijna niet inhouden, hij ging weg en vriend en ik lagen op de grondquote:
ik zei autistische trekjes heh.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja autistisch ben je niet voor je lol, maar die ouders...![]()
bij mij gaat het de hele week al zoals gewenstquote:
hoe bedoel jequote:
Groot gelijk hoor!quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Morgen gewoon weer werken en ik ben niet fit
Daag![]()
Jeuj, kunnen we nog meer van onze persoonlijke info verkopen aan Facebookquote:
quote:
quote:Ingredienten
1 kg mager runderpoulet in stukjes
3 grote uien
250 gr. boter
2 el ketjap manis
1 tl ve-tsin
2 tl paprikapoeder pikant
2 tl knoflookpoeder
3 tl sambal trassi of sambal badjak
500 gr. champignons
2 preien (ong. 800 gram samen)
3/4 fles tomatenketchup (a 450 gram)
Bereiding
Vlees in ong. 2 liter water met wat maggiblokjes in ong. anderhalf uur tegen de kook aan gaar laten worden. In zeef boven bouillon vlees laten uitlekken. (Bouillon voor iets anders gebruiken; bijv. zelfgemaakte uiensoep!). Uien snipperen. Boter verhitten. Ui ong. 5 min. zachtjes bakken. Uit pan nemen. Aan bakvet vlees toevoegen. Onder voortdurend omscheppen in ong. 10 min. bruin bakken. Ketjap erdoor roeren en nog 10 min. stoven. Toevoegen ui, vetsin, paprikapoeder, knoflookoeder en sambal. Nog 5 min. stoven. Intussen champignons schoonvegen en in plakjes snijden. Door vleesmengsel scheppen. Nog. ong. 5 min. stoven. Intussen prei in ringen snijden en wassen. Tomatenketchup en prei door vlees-champignonmengsel scheppen. Met deksel op pan in ong. 30 min. vlees gaar stoven. Op smaak brengen met sambal.]
dat is een prei stoofschotelquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zonder die paddo's lijkt het me wel lekker maar wat heeft het er mee te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |