Deze dan democratisch nieuwe spelregels in het spel laten brengen? met een heel campagne plan erbijquote:Op vrijdag 5 november 2010 01:49 schreef 08gnoT. het volgende:
Met deze stemaantallen kunnen we ook wel wethouders erbij kiezen
Hoe kun je dat nu al weten?quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:27 schreef CaLeX het volgende:
moguh, straks eens ff kijken welke van de kandidaten maffia kunnen zijn.
kunnen zijn, ik gaat eens kijken of een rolde SLen mij heeft geholpen met het spel, of dat ik nogsteeds suckquote:Op vrijdag 5 november 2010 09:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nu al weten?
Voor de snelste reactie kun je ook een pm naar Ladidadida en charmed_angel sturen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:01 schreef WeirdMicky het volgende:
Het is mijn eerste keer, maar in de OP staat dat je eerst een rol krijgt en daarna begint met stemmen. Ik heb nog geen rol via PM binnen.
raar... gisteren verstuurd. hij stond nog in mijn verstuurde berichten. Maar nogmaals verstuurdquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:01 schreef WeirdMicky het volgende:
Het is mijn eerste keer, maar in de OP staat dat je eerst een rol krijgt en daarna begint met stemmen. Ik heb nog geen rol via PM binnen.
Ik wacht de eerste nacht wel af, die verkiezingsrondes maken me maar weinig wijzer.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:26 schreef CaLeX het volgende:
2 ronden geleden waren de 3 met de meeste stemmen Maffia,
Vorige ronde de 2 met de meeste stemmen,
Welke van die 4 boefjes is nu echt een boefje?
Ik denk maar 1 ofzo.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:26 schreef CaLeX het volgende:
2 ronden geleden waren de 3 met de meeste stemmen Maffia,
Vorige ronde de 2 met de meeste stemmen,
Welke van die 4 boefjes is nu echt een boefje?
Gelijk dat Go Go Go Joseph in m'n kopquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog 7 stemmers, go go go. Maak me blij!
quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:38 schreef lynda het volgende:
Erik, Fenomeen, Calex, Dale en Boris nog
quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:47 schreef Bartjebart het volgende:
##vote Lynda
(tegen beter weten in...)
Okquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Ruilen voor het prijsgeven van je rol?
Ik neem aan dat het verdelen van de rollen random gaat, dus iedereen even veel kans heeft ongeacht andere potjes.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok er maar op dat Lynda geen maffia is omdat ze dat zeer recent al eens was
klopt, maar 3 keer achter elkaar is vast niet zo gebruikelijkquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het verdelen van de rollen random gaat, dus iedereen even veel kans heeft ongeacht andere potjes.
Prima, want dat boek leek me wel heel tofquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Ruilen voor het prijsgeven van je rol?
Maar daar houdt Koffiemanager natuurlijk geen rekening mee.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:24 schreef CaLeX het volgende:
[..]
klopt, maar 3 keer achter elkaar is vast niet zo gebruikelijk
true, maar statistisch gezienquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:31 schreef Susi het volgende:
[..]
Maar daar houdt Koffiemanager natuurlijk geen rekening mee.
Het is loting he.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok er maar op dat Lynda geen maffia is omdat ze dat zeer recent al eens was
Tja, je weet niet wat daar gebeurt hoor, daar achter de schermenquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:47 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik heel naïef als ik denk dat de SL-ers dat dan wel aanpassen als iemand voor de 3e keer achter elkaar maffia is?
Dat zou wel dom van me zijn, niet?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:54 schreef lynda het volgende:
Des te harder jij dingen roept nu je minder stemmen hebt des te meer ik jou in de gaten houd
Geef mij eens een goede reden om op jou te stemmen.quote:
GO GO GO JOSEPH YOU KNOW WHAT THEY SAY!quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:34 schreef Susi het volgende:
[..]
Gelijk dat Go Go Go Joseph in m'n kop
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gezien de ervaring van de vorige ronde?
Ik vond mezelf een hele goede BM hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik zie in de OP dat de SL's helaas nog niet zijn overgegaan tot het automatisch doodvermoorden van de laatste stemmerquote:
Ja dat is ook wel een beetje hard hequote:Op vrijdag 5 november 2010 17:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie in de OP dat de SL's helaas nog niet zijn overgegaan tot het automatisch doodvermoorden van de laatste stemmer
Het is een uitstekende stimulans voor mij om mijn best te doen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:25 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Geef mij eens een goede reden om op jou te stemmen.
Meedoen moet genoeg stimulans zijn om je best te doen imo.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is een uitstekende stimulans voor mij om mijn best te doen.
yeah idd. de verkiezing loopt al dus we zijn al begonnen idd. maar je begreep wel wat ik bedoelde hequote:Op vrijdag 5 november 2010 18:10 schreef charmed_angel het volgende:
We zijn al begonnen, maar na 19:00 uur mag er niet meer gestemd worden
lynda was toch ook maffia? Had niet echt uit gemaakt.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik doe altijd mijn best, ook als ik slaap tijdens de nacht.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Meedoen moet genoeg stimulans zijn om je best te doen imo.
Dat ben ikquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:37 schreef lynda het volgende:
Mijn favo zanger? nice.. Die heb ik niet eens
Andere familie.. ik wou erik dood hebben op dag 1quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:02 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
lynda was toch ook maffia? Had niet echt uit gemaakt.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:40 schreef gomi het volgende:
"er kwam zelfs een dorpsbewoner uit een andere stad stemmen, maar haar stem werd onderschept."
hehe altijd weer die brabo's he
Ja, bijna iedereenquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:41 schreef lynda het volgende:
[..]
Andere familie.. ik wou erik dood hebben op dag 1
Het is frietquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:40 schreef gomi het volgende:
"er kwam zelfs een dorpsbewoner uit een andere stad stemmen, maar haar stem werd onderschept."
hehe altijd weer die brabo's he
Zegt ze nu...quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:21 schreef lynda het volgende:
Nou uiteindelijk zal men wel zien dat ik gewoon dorp ben
OMGquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:21 schreef lynda het volgende:
Nou uiteindelijk zal men wel zien dat ik gewoon dorp ben
Dan post je uit naam van gebande en krijg je ook een banquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:54 schreef 08gnoT. het volgende:
Even offtopic: Wat nu als iemand (48 uur) geband wordt? Is die dan gelijk uit het spel of mag die een keer via PM stemmen?
Scherp.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan post je uit naam van gebande en krijg je ook een ban
Je had ook kunnen stemmen toen je je kandidaat stelde ?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:11 schreef Dale. het volgende:
Sorry! Ik had tentamens en was pas om 17 uur thuis daarna wel nog even op fok geweest maar niet dit topic en toen naar de bieb geweest dus PM niet meer gelezen
Klopt, maar toen wist ik nog niet wat ik wou en ik had er geen rekening mee gehouden dat ik vandaag zo laat pas online zou komen of het topic kon checken.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je had ook kunnen stemmen toen je je kandidaat stelde ?
Vraag 1: Nopequote:Op vrijdag 5 november 2010 21:48 schreef timmmmm het volgende:
ben ik al BM, ben ik al dood?
Vandaag een druk dagje. Morgen ook nog even, daarna ben ik er lekker veel om jullie te leiden, mijn schaapjes
Dan is het denk ik al te laat.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:48 schreef timmmmm het volgende:
ben ik al BM, ben ik al dood?
Vandaag een druk dagje. Morgen ook nog even, daarna ben ik er lekker veel om jullie te leiden, mijn schaapjes
Och arme, dat is sneuquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:55 schreef timmmmm het volgende:
Net als mijn relatie vandaag een vroegtijdige dood gestorven is
Volgens mij stemde DuTank dan per fobo of pm jaquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:56 schreef Harajuku. het volgende:
DuTank speelde altijd mee, en die had ook altijd een banVolgens mij deden we daar dan gewoon niets mee tot hij terugkwam, of niet.
Da's waar, maar toch, het is altijd wel sneu.quote:
5. Stemmen is verplicht. Als je twee keer niet gestemd hebt, krijg je van ons een PM met de herinnering om te gaan stemmen. Mocht je stem dan een derde keer missen, word je gemodkilled en lig je uit het spel.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:08 schreef Susi het volgende:
Nja, vast een hoop beschermd enzo.
Wel nog een vraag: Doen Dale. en Het_Fenomeen nou nog mee of niet ? Want stemmen was verplicht.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:11 schreef iBenny het volgende:
Leuk om mee te doen aan dit spel... eindelijk een speciale rol/andere dan dorp vlieg ik er meteen uit
Iets met SEX en K&W...quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:49 schreef lynda het volgende:
Na een avondje stappen in Den Haag moest Liesje1979 heel erg nodig plassen. Ze liep een steegje in, want ze kon moeilijk tegen een lantaarnpaal gaan staan. Eigenlijk schaamde ze zich kapot, maar toen ze zeker wist dat er niemand was, deed ze haar string opzij. Ze ging door haar knietjes en net voordat er een straal uit kwam hoorde ze voetstappen. Verschrikt staat ze op, ze zag iemand lachend naar haar toe lopen. Liesje probeerde weg te rennen, maar ze struikelde over een baksteen. Ze viel bewusteloos neer. De maffia pakte een mes en stak haar meerdere malen in het hoofd en hart. Liesje1979 (dorpsbewoner) werd alleen achter gelaten in de steeg en ze bloedde langzaam dood.
Pompiedom.
Straks weer verder.
+ ik vote altijd maffia voor bmquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:07 schreef Harajuku. het volgende:
Dale.
Einzelganger - Favo FOK!kers Dale.
Hele feestgebeuren - Show hier je FEEst-avatar of vraag er eentje aan! #14 + [USA] Jersey Shore #3 + oh oh Cherso-topics
Chippendales dansen viezig en raar enzo- I'm Dale, Chipmunk Dale. -> vaak Chip nd Dale genoemd
Nee hoor, alleen Tim. Los de hints dan op in plaats van janken.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:25 schreef Beach het volgende:
We gaan toch niet weer achter Hara aanlopen omdat zij toevallig altijd de meeste hints post om zelf buiten schot te blijven?
Wat let om de andere dan te doen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:25 schreef Beach het volgende:
We gaan toch niet weer achter Hara aanlopen omdat zij toevallig altijd de meeste hints post om zelf buiten schot te blijven?
Ik heb even snel gekeken weinig kunnen ontdekken bij jouquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen Tim. Los de hints dan op in plaats van janken.
Nee, dit helpt.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb even snel gekeken weinig kunnen ontdekken bij jou
Niet om haar buiten schot te houden, maar grote kans dat Dale inderdaad maffia is. Waarom? Omdat er altijd maffia tussen de burgemeesterkandidaten zit.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:25 schreef Beach het volgende:
Nee hoor, ben zelf vaak genoeg keren maffia geweest dat geen van ons mee deed aan de verkiezingen dus hoeft helemaal niet, tuurlijk het is wel een extra voordeel wat je dan kan hebbenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:29 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Niet om haar buiten schot te houden, maar grote kans dat Dale inderdaad maffia is. Waarom? Omdat er altijd maffia tussen de burgemeesterkandidaten zit.
Dat waren ook de eerste waar ik voor hints bij ging zoeken.
Of een nadeel omdat je als BM wel altijd in de aandacht staat.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee hoor, ben zelf vaak genoeg keren maffia geweest dat geen van ons mee deed aan de verkiezingen dus hoeft helemaal niet, tuurlijk het is wel een extra voordeel wat je dan kan hebben
Mja, omdat er nu 2 families zijn acht ik de kans wel groterquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee hoor, ben zelf vaak genoeg keren maffia geweest dat geen van ons mee deed aan de verkiezingen dus hoeft helemaal niet, tuurlijk het is wel een extra voordeel wat je dan kan hebben
Als je het slim speelt nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Of een nadeel omdat je als BM wel altijd in de aandacht staat.
Vind wel wat bij jouquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb even snel gekeken weinig kunnen ontdekken bij jou
Da's alles?quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:08 schreef 08gnoT. het volgende:
Hara
het rokershoekske #164 :met PeZu in sexy lingerie - string van liesje
Neuh, ik wilde hem nog gaan editten als ik verder had gekeken. Kortetermijngeheugen he, snel postenquote:
Ik vind jou ava wel heel erg SEXquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:10 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Neuh, ik wilde hem nog gaan editten als ik verder had gekeken. Kortetermijngeheugen he, snel posten
Ja, doggystyle hè, waarbij de vrouw heel erg door haar knieën gaat.quote:
Ik zat al te googlen of het uit eenfilm of zo was, maar dit topic staat bovenaanquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:44 schreef lynda het volgende:
I's an unfair world we live in..
Geen idee of dat wat zegt / ergens naar toe gaat
Ik googelde het ook gelijk jaquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:47 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik zat al te googlen of het uit eenfilm of zo was, maar dit topic staat bovenaan
Vrouw? Welke vrouw?quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, doggystyle hè, waarbij de vrouw heel erg door haar knieën gaat.
Ik geef toe dat dat wel een hint zou kunnen zijn (niet naar mij uiteraard )quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:49 schreef Harajuku. het volgende:
SEX Jongens: wat zouden jullie doen met een kut?
Zittend plassen
[..]
Ik googelde het ook gelijk jaMaar vond zo gauw ook weinig
Toch te mager, je ava is beter.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:52 schreef 08gnoT. het volgende:
Hm zo op het eerste zicht ben ik de enige
Ja ik wil nog meedoen maar ik was een 2 dagen gonequote:Op vrijdag 5 november 2010 22:08 schreef Susi het volgende:
Nja, vast een hoop beschermd enzo.
Wel nog een vraag: Doen Dale. en Het_Fenomeen nou nog mee of niet ? Want stemmen was verplicht.
ik stem op Hara , ze komt mij met deze referenties ook als ergste boosdoener uit het spel.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:08 schreef 08gnoT. het volgende:
Hara
het rokershoekske #164 :met PeZu in sexy lingerie - string van liesje
[USA] Dexter #18 - Met strings in panterprint
[Buzzer] Philips Sonicare FlexCare #2 Flex, knieen buigen is flexibel
hijquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:48 schreef Nielsch het volgende:
Hara schreeuwt te hard dat hij het niet is... mijn stem gaat naar hem! Zit mobiel, dus als iemand het toe kan voegen: bedankt!
Hoezo leuk voor de rechercheur ?quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:51 schreef Harajuku. het volgende:
Even voor de toekomst
Lynda (9) timmmmm, Stijn, Kalkmaar, gomi, TheZVulture, WeirdMicky, Bartjebart,CLX, Tha_Erik
Tim (5) Lynda, Hara, Vaduz, Nielsch, wendytje
Dale (5) Sheep, IJsdraakje, Peter, PS, liesje
Trevland (3) Tanin, Susi, 08gnot
Vaduz (6) Patje1987, iBenny, PatriQue89, D., Beach, Borisz
Nielsch (1) Cablegunmaster <- Leuke voor de rechercheur gok ik.
cablegunmaster(1) Trev
Waar stem jij nou op? Dat is de oude lijst van de BM verkiezingen...quote:Op zaterdag 6 november 2010 07:23 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Lynda (9) timmmmm, Stijn, Kalkmaar, gomi, TheZVulture, WeirdMicky, Bartjebart,CLX, Tha_Erik
Dale (6) Sheep, IJsdraakje, Peter, PS, liesje, Het_Fenomeen
cablegunmaster(1) Trev
Stemmen op BM-verkiezingenquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waar stem jij nou op? Dat is de oude lijst van de BM verkiezingen...
Meen je dat nou serieus?quote:
Ik wou nog even melden op wie ik zou hebben gestemdquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Meen je dat nou serieus?![]()
Dat is allang voorbij... Lynda is BM.
Fijn dat je mij niet verdacht vindquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:51 schreef Harajuku. het volgende:
Even voor de toekomst
Dale (5) Sheep, IJsdraakje, Peter, PS, liesje
cablegunmaster(1) Trev
Dale (2) timmmmm, Bartjebart
Hara (3) cablegunmaster, Beach, Nielsch
Ik heb nog weinig tegen je.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Fijn dat je mij niet verdacht vind
Ja, wel met zulke slappe hints. Mensen die gelijk zulke slappe hints aangrijpen en stemmen terwijl we nog 30 man moeten bekijken.quote:
Relax, ik zeg niet dat iedereen op jou moet stemmenquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, wel met zulke slappe hints. Mensen die gelijk zulke slappe hints aangrijpen en stemmen terwijl we nog 30 man moeten bekijken.
Komaan, Stijnda. Even het hoofd erbij.
Ja, maar daar heb ik het niet over.Ik heb het over slap en de omstandigheden icm, wat je dus goed moet onthouden voor na mijn dood.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Relax, ik zeg niet dat iedereen op jou moet stemmen![]()
Vind de hints ook maar slap, maar hoe hard we ook gaan zoeken, de kans dat we echt een maffia lynchen...
Omdat je Tim niet mag?quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Dale (3) timmmmm, Bartjebart, Borisz
Hara (4) cablegunmaster, Beach, Nielsch, Het_Fenomeen
Tim (1) Vaduz
Beetje leven in de brouwerij creëren. Het is zo onoverzichtelijk nog. Ik ken heel Tim eigenlijk niet.quote:
Dus dan ga je stemmen op random personenquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Beetje leven in de brouwerij creëren. Het is zo onoverzichtelijk nog. Ik ken heel Tim eigenlijk niet.
Misschien zit daar wel een bedoeling achter.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dus dan ga je stemmen op random personen
Dale (3) timmmmm, Bartjebart, Boriszquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:32 schreef lynda het volgende:
Ik zit mobiel. vaduz wil leven in de brouwerij.. ik stem dan gewoon op hem. als iedereen zo gaat stemmen
Ik maak me allesbehalve druk.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:34 schreef Beach het volgende:
Och maak je niet zo druk Hara. Het is altijd kut als je als eerste doodgaat.
Dan stem je maar nietquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is meer een neutrale stem, omdat ik en geen tijd meer heb voor 19.00 uur en weinig met de aanwijzing kan.
Als je dat als rechercheur doet ben je ook niet slim bezig, je vraag aan 1 persoon verklotenquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:37 schreef lynda het volgende:
Als de rechercheur slim is.. Check even of de burgemeester maffia is![]()
Als je dat antwoord weet PM mij eens..
Ik heb alleen gekeken naar de twee? mensen die ik gepost heb. Ga ook niet verder kijken als ik toch doodgaquote:
Tim (5) Lynda, Hara, Vaduz, Nielsch, wendytjequote:Op zaterdag 6 november 2010 12:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je dat als rechercheur doet ben je ook niet slim bezig, je vraag aan 1 persoon verkloten
Van mij hoef je niet doodquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb alleen gekeken naar de twee? mensen die ik gepost heb. Ga ook niet verder kijken als ik toch doodga [ afbeelding ]
Niet stemmen is voor mietjes. Ik ga morgen dieper op de zaak in.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:39 schreef lynda het volgende:
[..]
Dan stem je maar niet![]()
Die hints zijn er niet voor niets
quote:Wendy:
Ava is een wereldbol
Welbekende dorpsbewoner: foto van fotoboek?
Einzelganger: 9 december vredeslicht ophalen in Wenen * wendytjedit doe ik niet alleen... en het is voor wereldvrede, dsu ook niet echt alleen....[(ouders van) jonge kinderen met autisme deel 19 spastische dorpeling * wendytjespastisch is echt iets anders dan autistisch
{TK} Complete wooninrichting blank eiken woonkamer ombouwen
(ow wendy ook gepost in het sonic care topic maar dat is weer een andere dood)
quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:46 schreef Peter het volgende:
Dale (4) timmmmm, Bartjebart, Borisz, Peter
Hara (4) cablegunmaster, Beach, Nielsch, Het_Fenomeen
Tim (1) Vaduz
Vaduz (2) Lynda
Wtfquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:50 schreef Beach het volgende:
#unvote Hara vote Dale
Dale (13) timmmmm, Bartjebart, Borisz, Peter, Hara, Kalkmaar, PS, Dorpsoudste, Stijn, 08gnoT, Tha_Erik, Trev, Beach
Hara (3) cablegunmaster, Nielsch, Het_Fenomeen
Tim (1) Vaduz
Vaduz (2) Lynda
Zwakquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Laat ik maar niet zo puberig doen. Sorry Tim.![]()
Unvote # Tim, Vote #Dale
Dale (17) timmmmm, Bartjebart, Borisz, Peter, Hara, Kalkmaar, PS, Dorpsoudste, Stijn, 08gnoT, Tha_Erik, Trev, Beach, gomi, Lynda. Vaduz
Hara (4) cablegunmaster, Nielsch, Het_Fenomeen, Patje1987
Ik vind het gewoon teveel mensen. Voorheen hadden we nog iets van 15 deelnemers, dat was fijn en overzichtelijk.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:18 schreef Harajuku. het volgende:
Deze lynch slaat echt helemaal nergens op, drie mensen bekeken of zo
Ja ik sta er ook niet echt om te springen, maar toch hèquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:20 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon teveel mensen. Voorheen hadden we nog iets van 15 deelnemers, dat was fijn en overzichtelijk.
Ja, of timmmmm moest gewoon wat zeggen, omdat hij er vandaag de hele dag niet zou zijn, en daar waren de beste hints tegen.quote:
Pompiedom, morgen eens kijken of er nog meer bij pastquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:53 schreef lynda het volgende:
Het feestgeruis was al enkele uren gestopt, toen zich net buiten het dorp een einzelganger bevond. Het was te laat om nog van het feest te komen, maar te vroeg om alweer uit de veren te zijn. “It’s an unfair world we live in,” dacht hij bij zichzelf, terwijl hij onderweg was naar het huis van iBenny. Daar aangekomen zag hij dat deze zijn woonkamer had omgebouwd tot dansvloer en hier nog lekker aan het doorfeesten was. De dorpeling liep door de open deur naar binnen, stapte de dansvloer op en maakte zijn moves. iBenny schrok en staarde naar de rare bewegingen van de hem welbekende dorpsbewoner. “Waarom ga je zo raar?” vroeg iBenny, terwijl hij geschrokken naar de haast spastische dorpeling keek. “Raar? RAAR?! Zeg liever wat anders!” schreeuwde deze, terwijl hij dreigend op iBenny af kwam lopen en uit zijn zak een schroevendraaier tevoorschijn toverde. “Zeg dat nog eens als je durft!” iBenny probeerde te gillen, maar zijn adem stokte in zijn keel toen zijn ongenode gast de schroevendraaier in iBenny’s buik boorde, deze er weer uit trok en nog een aantal keer in iBenny stak. iBenny (psychiater) zakte in elkaar in een plas bloed op de dansvloer, en liet vrij snel daarna het leven…
Wendy:
Ava is een wereldbol
Welbekende dorpsbewoner: foto van fotoboek?
Einzelganger: 9 december vredeslicht ophalen in Wenen (duits-duits)
(ouders van) jonge kinderen met autisme deel 19 spastische dorpeling
{TK} Complete wooninrichting blank eiken woonkamer ombouwen
(ow wendy ook gepost in het sonic care topic maar dat is weer een andere dood)
Dale:
Einzelganger - Favo FOK!kers Dale.
Hele feestgebeuren - Show hier je FEEst-avatar of vraag er eentje aan! #14 + [USA] Jersey Shore #3 + oh oh Cherso-topics
Chippendales dansen viezig en raar enzo- I'm Dale, Chipmunk Dale. -> vaak Chip nd Dale genoemd
Oh noes, de maffia heeft weer toegeslagenquote:Op zaterdag 6 november 2010 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
De nacht komt iets later.... excuus voor het ongemak!
Volgens mij was het de drankquote:Op zaterdag 6 november 2010 22:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh noes, de maffia heeft weer toegeslagen
Ja, ik weer de enige zonderquote:Op zaterdag 6 november 2010 22:50 schreef Susi het volgende:
Oeh, dat zijn er veel. En veel échte rollen.
Ik ben geen maffiaquote:Op zaterdag 6 november 2010 22:53 schreef Susi het volgende:
Nootmiskaat ? Da's een typo neem ik aan ?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |