Iets met SEX en K&W...quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:49 schreef lynda het volgende:
Na een avondje stappen in Den Haag moest Liesje1979 heel erg nodig plassen. Ze liep een steegje in, want ze kon moeilijk tegen een lantaarnpaal gaan staan. Eigenlijk schaamde ze zich kapot, maar toen ze zeker wist dat er niemand was, deed ze haar string opzij. Ze ging door haar knietjes en net voordat er een straal uit kwam hoorde ze voetstappen. Verschrikt staat ze op, ze zag iemand lachend naar haar toe lopen. Liesje probeerde weg te rennen, maar ze struikelde over een baksteen. Ze viel bewusteloos neer. De maffia pakte een mes en stak haar meerdere malen in het hoofd en hart. Liesje1979 (dorpsbewoner) werd alleen achter gelaten in de steeg en ze bloedde langzaam dood.
Pompiedom.
Straks weer verder.
+ ik vote altijd maffia voor bmquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:07 schreef Harajuku. het volgende:
Dale.
Einzelganger - Favo FOK!kers Dale.
Hele feestgebeuren - Show hier je FEEst-avatar of vraag er eentje aan! #14 + [USA] Jersey Shore #3 + oh oh Cherso-topics
Chippendales dansen viezig en raar enzo- I'm Dale, Chipmunk Dale. -> vaak Chip nd Dale genoemd
Nee hoor, alleen Tim. Los de hints dan op in plaats van janken.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:25 schreef Beach het volgende:
We gaan toch niet weer achter Hara aanlopen omdat zij toevallig altijd de meeste hints post om zelf buiten schot te blijven?
Wat let om de andere dan te doen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:25 schreef Beach het volgende:
We gaan toch niet weer achter Hara aanlopen omdat zij toevallig altijd de meeste hints post om zelf buiten schot te blijven?
Ik heb even snel gekeken weinig kunnen ontdekken bij jouquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen Tim. Los de hints dan op in plaats van janken.
Nee, dit helpt.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb even snel gekeken weinig kunnen ontdekken bij jou
Niet om haar buiten schot te houden, maar grote kans dat Dale inderdaad maffia is. Waarom? Omdat er altijd maffia tussen de burgemeesterkandidaten zit.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:25 schreef Beach het volgende:
Nee hoor, ben zelf vaak genoeg keren maffia geweest dat geen van ons mee deed aan de verkiezingen dus hoeft helemaal niet, tuurlijk het is wel een extra voordeel wat je dan kan hebbenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:29 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Niet om haar buiten schot te houden, maar grote kans dat Dale inderdaad maffia is. Waarom? Omdat er altijd maffia tussen de burgemeesterkandidaten zit.
Dat waren ook de eerste waar ik voor hints bij ging zoeken.
Of een nadeel omdat je als BM wel altijd in de aandacht staat.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee hoor, ben zelf vaak genoeg keren maffia geweest dat geen van ons mee deed aan de verkiezingen dus hoeft helemaal niet, tuurlijk het is wel een extra voordeel wat je dan kan hebben
Mja, omdat er nu 2 families zijn acht ik de kans wel groterquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee hoor, ben zelf vaak genoeg keren maffia geweest dat geen van ons mee deed aan de verkiezingen dus hoeft helemaal niet, tuurlijk het is wel een extra voordeel wat je dan kan hebben
Als je het slim speelt nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Of een nadeel omdat je als BM wel altijd in de aandacht staat.
Vind wel wat bij jouquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb even snel gekeken weinig kunnen ontdekken bij jou
Da's alles?quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:08 schreef 08gnoT. het volgende:
Hara
het rokershoekske #164 :met PeZu in sexy lingerie - string van liesje
Neuh, ik wilde hem nog gaan editten als ik verder had gekeken. Kortetermijngeheugen he, snel postenquote:
Ik vind jou ava wel heel erg SEXquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:10 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Neuh, ik wilde hem nog gaan editten als ik verder had gekeken. Kortetermijngeheugen he, snel posten
Ja, doggystyle hè, waarbij de vrouw heel erg door haar knieën gaat.quote:
Ik zat al te googlen of het uit eenfilm of zo was, maar dit topic staat bovenaanquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:44 schreef lynda het volgende:
I's an unfair world we live in..
Geen idee of dat wat zegt / ergens naar toe gaat
Ik googelde het ook gelijk jaquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:47 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik zat al te googlen of het uit eenfilm of zo was, maar dit topic staat bovenaan
Vrouw? Welke vrouw?quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, doggystyle hè, waarbij de vrouw heel erg door haar knieën gaat.
Ik geef toe dat dat wel een hint zou kunnen zijn (niet naar mij uiteraard )quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:49 schreef Harajuku. het volgende:
SEX Jongens: wat zouden jullie doen met een kut?
Zittend plassen
[..]
Ik googelde het ook gelijk jaMaar vond zo gauw ook weinig
Toch te mager, je ava is beter.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:52 schreef 08gnoT. het volgende:
Hm zo op het eerste zicht ben ik de enige
Ja ik wil nog meedoen maar ik was een 2 dagen gonequote:Op vrijdag 5 november 2010 22:08 schreef Susi het volgende:
Nja, vast een hoop beschermd enzo.
Wel nog een vraag: Doen Dale. en Het_Fenomeen nou nog mee of niet ? Want stemmen was verplicht.
ik stem op Hara , ze komt mij met deze referenties ook als ergste boosdoener uit het spel.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:08 schreef 08gnoT. het volgende:
Hara
het rokershoekske #164 :met PeZu in sexy lingerie - string van liesje
[USA] Dexter #18 - Met strings in panterprint
[Buzzer] Philips Sonicare FlexCare #2 Flex, knieen buigen is flexibel
hijquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:48 schreef Nielsch het volgende:
Hara schreeuwt te hard dat hij het niet is... mijn stem gaat naar hem! Zit mobiel, dus als iemand het toe kan voegen: bedankt!
Hoezo leuk voor de rechercheur ?quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:51 schreef Harajuku. het volgende:
Even voor de toekomst
Lynda (9) timmmmm, Stijn, Kalkmaar, gomi, TheZVulture, WeirdMicky, Bartjebart,CLX, Tha_Erik
Tim (5) Lynda, Hara, Vaduz, Nielsch, wendytje
Dale (5) Sheep, IJsdraakje, Peter, PS, liesje
Trevland (3) Tanin, Susi, 08gnot
Vaduz (6) Patje1987, iBenny, PatriQue89, D., Beach, Borisz
Nielsch (1) Cablegunmaster <- Leuke voor de rechercheur gok ik.
cablegunmaster(1) Trev
Waar stem jij nou op? Dat is de oude lijst van de BM verkiezingen...quote:Op zaterdag 6 november 2010 07:23 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Lynda (9) timmmmm, Stijn, Kalkmaar, gomi, TheZVulture, WeirdMicky, Bartjebart,CLX, Tha_Erik
Tim (5) Lynda, Hara, Vaduz, Nielsch, wendytje
Dale (6) Sheep, IJsdraakje, Peter, PS, liesje, Het_Fenomeen
Trevland (3) Tanin, Susi, 08gnot
Vaduz (6) Patje1987, iBenny, PatriQue89, D., Beach, Borisz
Nielsch (1) Cablegunmaster <- Leuke voor de rechercheur gok ik.
cablegunmaster(1) Trev
Stemmen op BM-verkiezingenquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waar stem jij nou op? Dat is de oude lijst van de BM verkiezingen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |