Ik vind jou ava wel heel erg SEXquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:10 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Neuh, ik wilde hem nog gaan editten als ik verder had gekeken. Kortetermijngeheugen he, snel posten
Ja, doggystyle hè, waarbij de vrouw heel erg door haar knieën gaat.quote:
Ik zat al te googlen of het uit eenfilm of zo was, maar dit topic staat bovenaanquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:44 schreef lynda het volgende:
I's an unfair world we live in..
Geen idee of dat wat zegt / ergens naar toe gaat
Ik googelde het ook gelijk jaquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:47 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik zat al te googlen of het uit eenfilm of zo was, maar dit topic staat bovenaan
Vrouw? Welke vrouw?quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, doggystyle hè, waarbij de vrouw heel erg door haar knieën gaat.
Ik geef toe dat dat wel een hint zou kunnen zijn (niet naar mij uiteraard )quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:49 schreef Harajuku. het volgende:
SEX Jongens: wat zouden jullie doen met een kut?
Zittend plassen
[..]
Ik googelde het ook gelijk jaMaar vond zo gauw ook weinig
Toch te mager, je ava is beter.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:52 schreef 08gnoT. het volgende:
Hm zo op het eerste zicht ben ik de enige
Ja ik wil nog meedoen maar ik was een 2 dagen gonequote:Op vrijdag 5 november 2010 22:08 schreef Susi het volgende:
Nja, vast een hoop beschermd enzo.
Wel nog een vraag: Doen Dale. en Het_Fenomeen nou nog mee of niet ? Want stemmen was verplicht.
ik stem op Hara , ze komt mij met deze referenties ook als ergste boosdoener uit het spel.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:08 schreef 08gnoT. het volgende:
Hara
het rokershoekske #164 :met PeZu in sexy lingerie - string van liesje
[USA] Dexter #18 - Met strings in panterprint
[Buzzer] Philips Sonicare FlexCare #2 Flex, knieen buigen is flexibel
hijquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:48 schreef Nielsch het volgende:
Hara schreeuwt te hard dat hij het niet is... mijn stem gaat naar hem! Zit mobiel, dus als iemand het toe kan voegen: bedankt!
Hoezo leuk voor de rechercheur ?quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:51 schreef Harajuku. het volgende:
Even voor de toekomst
Lynda (9) timmmmm, Stijn, Kalkmaar, gomi, TheZVulture, WeirdMicky, Bartjebart,CLX, Tha_Erik
Tim (5) Lynda, Hara, Vaduz, Nielsch, wendytje
Dale (5) Sheep, IJsdraakje, Peter, PS, liesje
Trevland (3) Tanin, Susi, 08gnot
Vaduz (6) Patje1987, iBenny, PatriQue89, D., Beach, Borisz
Nielsch (1) Cablegunmaster <- Leuke voor de rechercheur gok ik.
cablegunmaster(1) Trev
Waar stem jij nou op? Dat is de oude lijst van de BM verkiezingen...quote:Op zaterdag 6 november 2010 07:23 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Lynda (9) timmmmm, Stijn, Kalkmaar, gomi, TheZVulture, WeirdMicky, Bartjebart,CLX, Tha_Erik
Tim (5) Lynda, Hara, Vaduz, Nielsch, wendytje
Dale (6) Sheep, IJsdraakje, Peter, PS, liesje, Het_Fenomeen
Trevland (3) Tanin, Susi, 08gnot
Vaduz (6) Patje1987, iBenny, PatriQue89, D., Beach, Borisz
Nielsch (1) Cablegunmaster <- Leuke voor de rechercheur gok ik.
cablegunmaster(1) Trev
Stemmen op BM-verkiezingenquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waar stem jij nou op? Dat is de oude lijst van de BM verkiezingen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |