kunnen zijn, ik gaat eens kijken of een rolde SLen mij heeft geholpen met het spel, of dat ik nogsteeds suckquote:Op vrijdag 5 november 2010 09:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nu al weten?
Voor de snelste reactie kun je ook een pm naar Ladidadida en charmed_angel sturen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:01 schreef WeirdMicky het volgende:
Het is mijn eerste keer, maar in de OP staat dat je eerst een rol krijgt en daarna begint met stemmen. Ik heb nog geen rol via PM binnen.
raar... gisteren verstuurd. hij stond nog in mijn verstuurde berichten. Maar nogmaals verstuurdquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:01 schreef WeirdMicky het volgende:
Het is mijn eerste keer, maar in de OP staat dat je eerst een rol krijgt en daarna begint met stemmen. Ik heb nog geen rol via PM binnen.
Ik wacht de eerste nacht wel af, die verkiezingsrondes maken me maar weinig wijzer.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:26 schreef CaLeX het volgende:
2 ronden geleden waren de 3 met de meeste stemmen Maffia,
Vorige ronde de 2 met de meeste stemmen,
Welke van die 4 boefjes is nu echt een boefje?
Ik denk maar 1 ofzo.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:26 schreef CaLeX het volgende:
2 ronden geleden waren de 3 met de meeste stemmen Maffia,
Vorige ronde de 2 met de meeste stemmen,
Welke van die 4 boefjes is nu echt een boefje?
Gelijk dat Go Go Go Joseph in m'n kopquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog 7 stemmers, go go go. Maak me blij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |