abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88620173
Wanneer ben je het van plan te nemen? Rondom training en bij ontbijt isolaat sowieso. Beste prijs/kwaliteit.
  vrijdag 12 november 2010 @ 00:36:34 #227
97111 ukga
Siewosie baas
pi_88620226
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 00:35 schreef Diabox het volgende:
Wanneer ben je het van plan te nemen? Rondom training en bij ontbijt isolaat sowieso. Beste prijs/kwaliteit.
ik neem altijd 1 shake bij het ontbijt en 1tje nét voordta ik ga slapen
de rets vand e dag eet ik voldoende eiwitten)
pi_88620235
Voor het slapen caseine eiwitten.
  vrijdag 12 november 2010 @ 00:41:06 #229
97111 ukga
Siewosie baas
pi_88620375
ja dan moet ik dus 2 verschillende eiwitten nemen?
pi_88621977
Hoeft niet, kan ook gewoon kwark nemen voor het slapen.
pi_88622116
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 01:55 schreef Diabox het volgende:
Of gewoon een paar eieren naar binnen tikken :P
pi_88623428
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 02:10 schreef McGilles het volgende:

[..]

Of gewoon een paar eieren naar binnen tikken :P
of allebei zoals ik doe! haha :P :)
250gram+honing en 2 gekookte eieren op niet trainings dagen.
pi_88623564
Die van powersup is wel goed, is ook op lage tempratuur gemaakt. Enige nadeel is dat die best wel vult.
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 01:55 schreef Diabox het volgende:
Met lekker veel lactose, en dus suiker

quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 07:39 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

of allebei zoals ik doe! haha :P :)
250gram+honing en 2 gekookte eieren op niet trainings dagen.
En nog meer suikers, juist op het tijdstip dat je geen koolhydraten wilt. :P
pi_88631019
Huilhuil over die 15gr lactose
pi_88631150
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 08:01 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Die van powersup is wel goed, is ook op lage tempratuur gemaakt. Enige nadeel is dat die best wel vult.

[..]

Met lekker veel lactose, en dus suiker

[..]

En nog meer suikers, juist op het tijdstip dat je geen koolhydraten wilt. :P
Hoezo niet?
Drink ook 2 glazen chocomelk om je energie peil omhoog te krijgen... daarna zijn eiwitten pas belangrijk.
En kwark moet je toch binnen krijgen, aangezien ik pure kwark niet te vreten vind moet je iets er doorheen doen.
pi_88631206
Ik drink ook red bull de hele dag door, ben niet in wedstrijdvoorbereiding ofzo dus ik vind het echt niet boeiend die suikers.
  vrijdag 12 november 2010 @ 13:27:14 #237
97111 ukga
Siewosie baas
pi_88632519
Ideaal voor mensen die bulken en ook eiwitten willen binnen krijgen; Big Tasty (mc Donalds) na de training

905 Kcal
52 gram eiwit

_O_
pi_88633905
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 12:43 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Hoezo niet?
Drink ook 2 glazen chocomelk om je energie peil omhoog te krijgen... daarna zijn eiwitten pas belangrijk.
En kwark moet je toch binnen krijgen, aangezien ik pure kwark niet te vreten vind moet je iets er doorheen doen.
Dextrose (die alleen in de echte chocolademelk zit, de rest is tafelsuiker, nog nuttelozer) om je energiepeil hoog te houden? Wat een kul. Cafeine: ok, maar na je sugarrush is je energie juist minder. Dextrose is mooi voor na een training, stukken goedkoper van Vitargo, maar dan wel om totaal andere redenen.

Waarom zou je kwark binnen moeten krijgen?

quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 12:38 schreef Diabox het volgende:
Huilhuil over die 15gr lactose
Er zijn tig producten waar amper koolhydraten in zitten, en alle eiwitten uit voeding zijn langzaam. Waarom zou je kwark dan juist voor het slapen nemen, van alle eetmomenten? Puur en alleen omdat iedereen het doet? Omdat het hoort?
  vrijdag 12 november 2010 @ 14:11:39 #239
97111 ukga
Siewosie baas
pi_88634083
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 14:07 schreef Waterpistoolheldin het volgende:

[..]

[..]

Er zijn tig producten waar amper koolhydraten in zitten, en alle eiwitten uit voeding zijn langzaam. Waarom zou je kwark dan juist voor het slapen nemen, van alle eetmomenten? Puur en alleen omdat iedereen het doet? Omdat het hoort?
kwark zijn 'langzame' eiwitten. aangezien je spieren voornamelijk 's nachts herstellen als je slaapt, heb je een contante flow aan aminozuren voor de nacht.
pi_88634184
Alle eiwitten uit voeding zijn langzaam (stond er al). Ei is het snelste daarvan, maar alsnog langzaam.
Daarom koop je ook whey, omdat je het niet uit voeding kan halen.

Dus nogmaals: waarom kwark?
pi_88634347
Volgens mij is het zo dat wei eiwit na 2-3 uur volledig verwerkt is door het lichaam en kwark/caseïne pas na ongeveer 7 uur. Als je snelle eiwitten neemt voor het slapen gaan zou je lichaam dus een aantal uur zonder eiwittoevoer zitten en treedt er spierafbraak op in die periode.
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_88634614
Caseine eiwitten zitten niet in vlees.
  vrijdag 12 november 2010 @ 14:35:36 #243
97111 ukga
Siewosie baas
pi_88634886
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 14:14 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Alle eiwitten uit voeding zijn langzaam (stond er al). Ei is het snelste daarvan, maar alsnog langzaam.

kwark is goedkoop (60 cent voor 500 gram) er zit gemiddeld zo een 8 a 9 % eiwit in, das dus toch weer zo een 45 gram eiwit per dag voor maar 60 cent
pi_88634969
Zucht.

Caseine eiwitten zijn ook niet de enige die geschikt zijn.

quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 14:35 schreef ukga het volgende:

[..]

kwark is goedkoop (60 cent voor 500 gram) er zit gemiddeld zo een 8 a 9 % eiwit in, das dus toch weer zo een 45 gram eiwit per dag voor maar 60 cent
Klopt. Maar waarom zou je dat voor het slapen nemen, als het geschikter is voor overdag?
pi_88635082
Caseine is het langzaamst dus ideaal voor het slapen.
pi_88635148
Heb je enig idee op hoeveel (of beter gezegt hoe weinig) dat aankomt?

Melk is ook veel goedkoper dan vlees. Dat is dé reden waarom fabrikanten erop inspringen.
pi_88635174
Hoe bedoel je "op hoeveel dat aankomt"?
pi_88635235
Hoeveel tijd.
pi_88635323
Is het friet of patat? -O-
pi_88635328
Kopen mensen hier trouwens puur en alleen maar goedkope producten of kopen mensen ook gewoon kip bij de locale poelier?

En eieren de goedkoopste die je maar kan vinden of toch de wat duurdere 'vrije uitloop' eieren?

Zelfde geldt voor vlees? Goedkoop rundvlees of het '3-sterren' volgens het beter leven logo vlees?
  vrijdag 12 november 2010 @ 14:50:10 #251
97111 ukga
Siewosie baas
pi_88635428
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 14:47 schreef McGilles het volgende:
Kopen mensen hier trouwens puur en alleen maar goedkope producten of kopen mensen ook gewoon kip bij de locale poelier?

En eieren de goedkoopste die je maar kan vinden of toch de wat duurdere 'vrije uitloop' eieren?

Zelfde geldt voor vlees? Goedkoop rundvlees of het '3-sterren' volgens het beter leven logo vlees?
Al die logo's en termen betekenen tegenwoordig vrij weinig(naar mijn idee). Ik heb laatst een programma over gezien dat de kippen van 'vrije uitloop eieren" net zo een kut leven hebben als die in legbatterijen.
pi_88635514
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 14:50 schreef ukga het volgende:

[..]

Al die logo's en termen betekenen tegenwordig vrij weinig(naar mijn idee). Ik heb laatst een programma over geweest dat de kippen van 'vrije uitloop eieren" net zo en kut leven hebben als die in legbatterijen.
Klopt, kweekzalm en 'wilde' zalm hebben ook praktisch hetzelfde leven. Stelt weinig meer voor.
pi_88635673
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 14:50 schreef ukga het volgende:

[..]

Al die logo's en termen betekenen tegenwoordig vrij weinig(naar mijn idee). Ik heb laatst een programma over gezien dat de kippen van 'vrije uitloop eieren" net zo een kut leven hebben als die in legbatterijen.
Bij rundvlees zit er wel degelijk verschil tussen geen-sterren vlees en 3-sterren vlees. Niet alleen het leesgenot van de dieren zelf maar ook de smaak. Niet te spreken over de glibberkip van de supermarkt, het smaakverschil tussen die kip en de kip van de poelier is echt een verschil tussen dag en nacht.

Ik koop zeker 75% van mijn producten van biologische afkomst (ook melk en andere zuivelproducten)
pi_88635772
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 14:45 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Hoeveel tijd.
Je bedoelt tot hoe lang degelijke afgifte van aminozuren? 5+ uur ong.
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 14:47 schreef McGilles het volgende:

Alles van de supermarkt, ben 'n arme student. :P
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 14:47 schreef Hooidraad het volgende:
Is het friet of patat? -O-
Patat.
pi_88635773
Als je je het kunt veroorloven en het smaakt beter, waarom niet?

Ik ben een arme student en al blij als ik een keer kip voor minder dan 4 euro de kilo kan kopen.
  vrijdag 12 november 2010 @ 15:00:18 #256
97111 ukga
Siewosie baas
pi_88635830
ik heb altijd wel scharreleieren en tonijn van DEEPBLUE die zogenaamd aan duurzaam vissen doet. Voor de rest let ik neit zo op vlees eigenlijk
pi_88635853
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:00 schreef ukga het volgende:
ik heb altijd wel scharreleieren en tonijn van DEEPBLUE die zogenaamd aan duurzaam vissen doet. Voor de rest let ik neit zo op vlees eigenlijk
Vis is dan weer het enige wat ik wel van degelijke kwaliteit heb, alles van de visboer, broer werkt er.
pi_88635984
Die goedkope kip (¤5 per kg) bevat vaak zoveel vocht, dat het uiteindelijk net zo duur is als gewone kip.

Maar een groot deel van die logo's zijn wel bullshit. Oa het bewust logo moeten ze voor betalen, tijdje terug was er veel ophef over: een appelboer maakte pure appelsap, maar kon geen keurmerk krijgen omdat hij er geen E-nummers aan toevoegde.
Dierenbeschermingslogo krijg je ook heel snel ('we moeten toch ergens beginnen, zegt de dierenbescherming droog').
Kweekvis (wat Greenpeace keihard promoot) wordt gevoerd met wilde vis.
Qua vlees maakt het land van herkomst denk ik meer verschil, dan het logo. Alles draait toch om geld, maar in Argentinie zijn weer hele andere normen/waarden dan hiero. En dieren die geslacht worden in Spanje (vooral Engels paarden/ezels vlees) hebben een hele lange lijdensweg.

quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 14:58 schreef Diabox het volgende:

[..]

Je bedoelt tot hoe lang degelijke afgifte van aminozuren? 5+ uur ong.
Doet nadenken je zoveel pijn? Krijgt je (toekomstige) baas veel subsidie op je?!
Nevermind, laat het allemaal maar zitten.
pi_88636021
quote:
Doet nadenken je zoveel pijn? Krijgt je (toekomstige) baas veel subsidie op je?!
Nevermind, laat het allemaal maar zitten.
Kom dan ook met iets nuttigs in plaats van vage vragen stellen.
  vrijdag 12 november 2010 @ 15:06:44 #260
97111 ukga
Siewosie baas
pi_88636059
wtf watersportheldin, doe rustig :')
pi_88636093
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:06 schreef ukga het volgende:
wtf watersportheldin, doe rustig :')
Ze heeft haar fitness instructeur A en B behaald denk ik, feliciteer haar gewoon.
pi_88636847
quote:
Waarom zou je kwark binnen moeten krijgen?
Omdat ik daarna ga slapen.
Normaal is het zo dat je langzame eiwitten binnen wilt hebben voordat je gaat slapen ... vandaar.
Kan je wel allemaal supplementen innemen, maar ik doe dat zo min mogelijk omdat natuurlijke voeding beter is.

ff bijlezen.. lekker veel gepost :P
pi_88637141
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 14:14 schreef Waterpistoolheldin het volgende:

Dude...

Whey = snel
Kwark = sloom

Daarom koop je kwark.
Voeding > supplementen

En zit toch in clean bulk.. dus wat suiker meer of minder zal me echt een worst wezen.
Leef al 10x gezonder dan een gemiddeld mens, dus dan vind ik het best.
Voor spiermassa maakt het verder niks uit of je wat meer of minder suiker binnen krijgt.

Ook discussie gelezen... wat uiteindelijk naar logo's gaat :P
Maar als je zoveel 'weet' ben ik wel benieuwd naar je stats ;)
  vrijdag 12 november 2010 @ 17:37:25 #264
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_88641613
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 23:31 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Als je alleen met een stang wilt trainen dan zijn de drie grote en meest bekende oefeningen squat, benchpress en deadlift. De squat in correcte vorm heeft de meeste focus op de benen(afhankelijk van de vorm ook op de billen), de benchpress voor de borst (met als ondersteuning de buik, armen en schouders) en de deadlift voor de rug alhoewel de laatste oefening erg blessuregevoelig is als je extra gewicht toevoegt. Alleen de buik trainen gaat beter met sit-ups.

(knip)
Vele, vele variaties zijn mogelijk met een barbell maar dat is afhankelijk van je voorkeuren. Op http://www.exrx.net/Lists/Directory.html kun je een groot scala aan mogelijkheden bekijken. Overigens is diezelfde site uitgerust met een beginnerssectie. Die is erg handig vind ik.
Mendeljev, ik had deze site net gebookmarked en het is inderdaad een heel goede. Alle drie deze oefeningen hebben dus wel het door mij genoemde nadeel dat je je armen toch ook belast. Single leg squat (exrx.net heeft ook een search!) is wel een mogelijkheid mits de apparatuur die mogelijkheid biedt natuurlijk.
  vrijdag 12 november 2010 @ 17:43:33 #265
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_88641761
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 00:05 schreef DeRakker. het volgende:
En je hebt als vrouw wel een keuze, ga je voor massa of voor kracht.
Bodybuilder/powerlifter...
Massa ga je voor het uiterlijk, kracht puur om zoveel mogelijk gewicht te kunnen verplaatsen.
Kijk daar had ik dus iets niet begrepen. Ik ga denk ik wel op massa trainen. Spierweefsel als verbruiker van meer kcal zodat ik vetten verbrandt. Denk overigens in alle bescheidenheid dat trainen op massa niet betekent dat je helemaal niets aan kracht wint en v.v.
quote:
En over die 2kg... ik weet zeker dat je meer aan kon..
Mn moeder ging x bankdrukke uitproberen voor de grap en de 1e x kon ze al wat gewicht erop... dus meer dan 20kg.
En ze is echt niet super sterk ofzo.

Gewicht is voor massa niet het belangrijkste, maar je kan het overdrijven... spieren moeten wel kapot' gaan (scheurtjes) voordat het gaat groeien.
Niet om je af te kraken, maar heb gevoel dat je te lief voor jezelf bent als je me begrijpt ;)
Nee ik heb gewoon de instructies van de trainer op de DVD gevolgd en de dumbbells gekocht die zij adviseerde. En voor die oefeningen met mijn huidige lijf is dat meer dan genoeg.
En natuurlijk kan ik veel meer tillen, vooral bij oefeningen waar andere spieren hard moeten werken. Maar dan wil ik toch wel het beginners advies blijven volgen. Eerst een oefening goed leren uitvoeren en dan pas gewicht toevoegen.
pi_88641874
quote:
Kijk daar had ik dus iets niet begrepen. Ik ga denk ik wel op massa trainen. Spierweefsel als verbruiker van meer kcal zodat ik vetten verbrandt. Denk overigens in alle bescheidenheid dat trainen op massa niet betekent dat je helemaal niets aan kracht wint en v.v.
Ja klopt, maar is andere uitgangspunt.
Of je voor het uiterlijk gaat of voor zoveel mogelijk gewicht tillen.
Als je massa traint zal je natuurlijk ook vors met kracht omhoog gaan.
Maar je traint en eet wat anders.
  vrijdag 12 november 2010 @ 17:51:09 #267
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_88641892
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:17 schreef Waterpistoolheldin het volgende:

[..]

Dus je bent niet aan de pil? :P
Haha. Nee, gelukkig niet meer, heb er talloze getest en het was allemaal bagger.
quote:
De pil is ook gewoon een hormoon, het is alleen niet anabool.
Anabool is niets meer dan spieropbouwend, het overgestelde van katabool (bv alcohol).
Goed misschien heb ik het verkeerd begrepen maar ik las op een bb forum dat anabool voor vrouwen niet zo'n goed idee was. En ik wil ook geen bulging muscles want dat vind ik alleen mooi bij mannen. Laat me eerst maar eens ervaren wat trainen en de juiste voeding gaat opleveren ;)
  vrijdag 12 november 2010 @ 17:52:35 #268
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_88641925
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:14 schreef ukga het volgende:
kleine kapsalon ervoor, grote kapsalon er na.
Hoe krijg je het weg? Zal misschien wel te eten zijn maar de naam :r
pi_88641930
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 november 2010 17:51 schreef caroline88 het volgende:

[..]

Haha. Nee, gelukkig niet meer, heb er talloze getest en het was allemaal bagger.
[..]

Goed misschien heb ik het verkeerd begrepen maar ik las op een bb forum dat anabool voor vrouwen niet zo'n goed idee was. En ik wil ook geen bulging muscles want dat vind ik alleen mooi bij mannen. Laat me eerst maar eens ervaren wat trainen en de juiste voeding gaat opleveren ;)
Als beginner moet je van dat spul ook afblijven.. niks te zoeken.
pi_88641949
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 november 2010 17:51 schreef caroline88 het volgende:

[..]

[..]

Daarmee wordt verwezen naar anabolen steroiden, anabool opzichzelfstaand betekent gewoon spieropbouwend. Maar je krijgt niet zomaar grote spieren, moet je hard voor trainen, als vrouw helemaal.
  vrijdag 12 november 2010 @ 17:56:29 #271
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_88642027
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 17:53 schreef Diabox het volgende:
Daarmee wordt verwezen naar anabolen steroiden, anabool opzichzelfstaand betekent gewoon spieropbouwend. Maar je krijgt niet zomaar grote spieren, moet je hard voor trainen, als vrouw helemaal.
Gelukkig wel :)
pi_88643646
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:31 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Dude...
Ik ben geen dude ;)

quote:
Whey = snel
Kwark = sloom

Klopt helemaal.

quote:
Daarom koop je kwark.
Voeding > supplementen
De vraag was waarom je niet andere voeding zou nemen voor het slapen gaan. Kip en vis hebben veel betere voedingswaarden dan kwark, om voor het slapen te nuttigen. Vette vis helemaal: olie vertraagt de opname nog meer.

quote:
En zit toch in clean bulk.. dus wat suiker meer of minder zal me echt een worst wezen.
Dan is het een bulk. Geen clean bulk.

quote:
Leef al 10x gezonder dan een gemiddeld mens, dus dan vind ik het best.
Dat moet jij weten, helemaal super. Maar daar ging het verder niet om.

quote:
Voor spiermassa maakt het verder niks uit of je wat meer of minder suiker binnen krijgt.
Ook daar valt over te discusseren: meer suiker overdag = minder insuline gevoelig. Laat insuline na je training nu erg anabool zijn, dat is juist de reden waarom je na de training snelle suikers wilt.

En daarbij: het gaat om bodybuilding. Hoe minder vetmassa je opbouwt, hoe minder je hoeft te cutten.
En als dit voor jou (of wie dan ook) werkt: perfect!
Maar het is wel verdomd zonde als je meer succes kan boeken met kleine dingen die je amper-geen energie kosten, toch?

quote:
Ook discussie gelezen... wat uiteindelijk naar logo's gaat :P
Maar als je zoveel 'weet' ben ik wel benieuwd naar je stats ;)
Ik wil mijn stats best opnoemen, maar vind je dat via internet ook niet heel weinig zeggen? De kans dat iemand overdrijft is heel groot.
pi_88643944
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:00 schreef Waterpistoolheldin het volgende:

[quote]Ik ben geen dude ;)
ooh ok :P

quote:
Klopt helemaal.
quote:
De vraag was waarom je niet andere voeding zou nemen voor het slapen gaan. Kip en vis hebben veel betere voedingswaarden dan kwark, om voor het slapen te nuttigen. Vette vis helemaal: olie vertraagt de opname nog meer.
Omdat je dit de hele dag al vreet, en verder weinig in zit.. bijna alleen maar langzame eiwitten.
Zoals vis zit weer veel vetten in enz...

quote:
Dan is het een bulk. Geen clean bulk.
Bulk is overdreven, dat is gewoon veel vreten om aan te komen. (lees ongezond)
Clean bulk is niet alles eten maar zoveel mogelijk gezond.
Als er wat suiker/ transvetten enz inzitten maakt dit niet meteen een bulk.

quote:
Dat moet jij weten, helemaal super. Maar daar ging het verder niet om.
quote:
Ook daar valt over te discusseren: meer suiker overdag = minder insuline gevoelig. Laat insuline na je training nu erg anabool zijn, dat is juist de reden waarom je na de training snelle suikers wilt.

En daarbij: het gaat om bodybuilding. Hoe minder vetmassa je opbouwt, hoe minder je hoeft te cutten.
En als dit voor jou (of wie dan ook) werkt: perfect!
Maar het is wel verdomd zonde als je meer succes kan boeken met kleine dingen die je amper-geen energie kosten, toch?
Ik kom nauwelijks vetmassa aan, dus heb er geen problemen mee.
Eet nauwelijks dingen waar veel suiker in zitten.
Honing, chocomelk en sinaasappel zijn enige suiker bronnen... en soms avondeten.

quote:
Ik wil mijn stats best opnoemen, maar vind je dat via internet ook niet heel weinig zeggen? De kans dat iemand overdrijft is heel groot.
Ik heb vertrouwen erin dat iemand dit niet doet en zowel moet hij dat zelf weten.
[/quote]
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:28:25 #274
97111 ukga
Siewosie baas
pi_88644617
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 november 2010 17:52 schreef caroline88 het volgende:

[..]

Hoe krijg je het weg? Zal misschien wel te eten zijn maar de naam :r
Kapsalon _O_
Kapsalon is een bak met onderin patat, daarover kebab, dáárover gesmoltenkaas, en daar weer op salade met knoflook saus

pure bazen spul. Voor bulkers een must, net als de door mij eerder genoemde big tasty
pi_88646867
Alsof we hier allemaal in wedstrijdvoorbereiding zitten pfffffff
pi_88648676
Ik woon thuis, dus af en toe als ik boodschappen moet doen, pak ik wat leuks mee :9 Ik vind mezelf niet super milieu bewust, dus.
wat jij dan?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_88648776
Ik ben alles behalve milieubewust, ben 'n schijtfabriek.
pi_88648872
Ik schijn wel aardig te stinken volgens familieleden.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:09:52 #279
97111 ukga
Siewosie baas
pi_88648962
morgen is me 4.5 kilo whey perfection binnen (als het goed is )

kan ik weer ff 3 maandjes voort. hoelang doen jullie eigenlijk per kilo? ik ongeveer 3 weken
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:48:54 #280
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_88651074
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:21 schreef Diabox het volgende:
:P

Denk dat het kind in ons gewoon wil doen alsof misschien??
pi_88656342
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:09 schreef ukga het volgende:
morgen is me 4.5 kilo whey perfection binnen (als het goed is )

kan ik weer ff 3 maandjes voort. hoelang doen jullie eigenlijk per kilo? ik ongeveer 3 weken
doe met 5kg 6 maanden ongeveer.
Gebruik per dag 30 gram.
  vrijdag 12 november 2010 @ 23:42:38 #282
97111 ukga
Siewosie baas
pi_88657112
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:30 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

doe met 5kg 6 maanden ongeveer.
Gebruik per dag 30 gram.
je neemt 1 shake per dag neem ik aan? ja ik iets mer. 2 per dag meestal
pi_88661206
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:42 schreef ukga het volgende:

[..]

ja klopt 1tje elke ochtend.
jij doet zekers ook nog wanneer je gaat trainen of?
pi_88662794
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:42 schreef ukga het volgende:

[..]

2 shakes per dag? Beetje veel vind ik persoonlijk of je moet echt aan wedstrijden mee doen.
Toen ik veel trainde ik het verleden deed ik het met 1 shake per dag max en dat werkte perfect, rest gewoon normale voeding, voornamelijk kip voor het slapen gaan :)
pi_88663846
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:21 schreef Diabox het volgende:
Alleen omdat ik vind dat kwark niet het enige is wat je in de avond kan eten, en ik er niet tegen kan als mensen klakkeloos wat doen, zonder te weten wat ze doen?

Nou wow, wat een drama, 1 eetmoment omdraaien. :)
pi_88663852
Ik eet m'n kwark praktisch nooit voor het slapengaan.

Kip, en pindakaas. :9
full stops and exclamation marks
pi_88667016
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 07:36 schreef Waterpistoolheldin het volgende:

[..]

Alleen omdat ik vind dat kwark niet het enige is wat je in de avond kan eten, en ik er niet tegen kan als mensen klakkeloos wat doen, zonder te weten wat ze doen?

Kwark hoef je niet te bereiden en biedt veel eiwitten voor weinig geld.

Zo raar is het niet dat mensen een bakje kwark voor het slapen weg lepelen i.p.v. een vis maaltijd te nemen.
pi_88669646
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 07:36 schreef Waterpistoolheldin het volgende:

[..]

Je doet net alsof mensen klakkeloos wat doen, en i.p.v. dat je gelijk met alternatieven komt en het op een normale manier brengt ga je eerst 'n beetje whinen. Ga maar weer bejaarden lesgeven bij je sportschool met je fitness B.
pi_88670145
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 12:12 schreef 16meter het volgende:

[..]

Kwark hoef je niet te bereiden en biedt veel eiwitten voor weinig geld.

Zo raar is het niet dat mensen een bakje kwark voor het slapen weg lepelen i.p.v. een vis maaltijd te nemen.
echt he :')
Kwark is makkelijk, je gaat niet ff voor het slapen gaan een vis bakken.
Kwark is lang goed.
Kwark is goedkoop.
Kwark zit bijna alleen maar langzame eiwitten in, verder bijna niks.

Groot verschil tussen theorie en praktijk.
Theorie denk je bijv. niet aan geld.

Net als walnoten of pinda's kiezen... zijn maar weinig mensen die elke dag walnoten vreten, omdat dit gewoon erg duur is en daardoor andere noten kiezen die wel iets minder goed zijn.

Kwestie van gemak, geld enz.

En kwark is gewoon goed, is niet klakkeloos overnemen.
Volgens mij ben jij de enige die het klakkeloos van je studie dingen overneemt.
pi_88670204
Volgens mij is er hier 1 die aan wedstrijden meedoet; Mr J.

De rest van ons zijn recreanten die gewoon een leuk fysiek willen opbouwen. In dat laatste geval: de kleine details zijn dan echt niet zo belangrijk.
pi_88670251
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 14:01 schreef 16meter het volgende:

De rest van ons zijn recreanten die gewoon een leuk fysiek willen opbouwen. In dat laatste geval: de kleine details zijn dan echt niet zo belangrijk.
+1 ^O^
pi_88670671
Ik doe bewust niet mee met wedstrijden, geen zin om de competitie weg te blazen.
  zaterdag 13 november 2010 @ 14:57:14 #293
97111 ukga
Siewosie baas
pi_88671417
quote:
Op zaterdag 13 november 2010 14:01 schreef 16meter het volgende:

klopt. ik wil er gewoon goed uitzien. ben sinds maart toen ik begon bijna 9 kilo aangekomen. wedstrijden doen is niks voor mij.
pi_88671757
Ben 26kg aangekomen.
  zaterdag 13 november 2010 @ 15:16:02 #295
97111 ukga
Siewosie baas
pi_88672094
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:10 schreef Diabox het volgende:
Ben 26kg aangekomen.
wow zeer goed ^O^

Ikke 18kg in bijna 2 jaar... nu echt moeilijk voor vooruitgang :'(
pi_88672242
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:16 schreef ukga het volgende:
in hoeveel tijd?
Twee jaar.
pi_88672293
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:30 schreef Diabox het volgende:

[..]

Twee jaar.
zeker nice :7
  zaterdag 13 november 2010 @ 15:45:50 #299
97111 ukga
Siewosie baas
pi_88672626
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:05 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

ja klopt 1tje elke ochtend.
jij doet zekers ook nog wanneer je gaat trainen of?
ja elke ochtend bij het ontbijt en meestal net voordat ik ga slapen
  zaterdag 13 november 2010 @ 16:38:40 #300
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_88673737
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:10 schreef Diabox het volgende:
Ben 26kg aangekomen.
Kilo per maand 2 jaar lang vasthouden is netjes. Ik doe het je niet na. Mijn ambitie is ook niet echt om gigantisch groot te worden. Maar ik kom liever in dit topic als in een willekeurig fitnesstopic vol met huisvrouwen en lapzwansen :P.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')