ik neem altijd 1 shake bij het ontbijt en 1tje nét voordta ik ga slapenquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:35 schreef Diabox het volgende:
Wanneer ben je het van plan te nemen? Rondom training en bij ontbijt isolaat sowieso. Beste prijs/kwaliteit.
Of gewoon een paar eieren naar binnen tikkenquote:Op vrijdag 12 november 2010 01:55 schreef Diabox het volgende:
Hoeft niet, kan ook gewoon kwark nemen voor het slapen.
of allebei zoals ik doe! hahaquote:Op vrijdag 12 november 2010 02:10 schreef McGilles het volgende:
[..]
Of gewoon een paar eieren naar binnen tikken
Met lekker veel lactose, en dus suikerquote:Op vrijdag 12 november 2010 01:55 schreef Diabox het volgende:
Hoeft niet, kan ook gewoon kwark nemen voor het slapen.
En nog meer suikers, juist op het tijdstip dat je geen koolhydraten wilt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 07:39 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
of allebei zoals ik doe! haha![]()
![]()
250gram+honing en 2 gekookte eieren op niet trainings dagen.
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:01 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Die van powersup is wel goed, is ook op lage tempratuur gemaakt. Enige nadeel is dat die best wel vult.
[..]
Met lekker veel lactose, en dus suiker
[..]
En nog meer suikers, juist op het tijdstip dat je geen koolhydraten wilt.
Dextrose (die alleen in de echte chocolademelk zit, de rest is tafelsuiker, nog nuttelozer) om je energiepeil hoog te houden? Wat een kul. Cafeine: ok, maar na je sugarrush is je energie juist minder. Dextrose is mooi voor na een training, stukken goedkoper van Vitargo, maar dan wel om totaal andere redenen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:43 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Drink ook 2 glazen chocomelk om je energie peil omhoog te krijgen... daarna zijn eiwitten pas belangrijk.
En kwark moet je toch binnen krijgen, aangezien ik pure kwark niet te vreten vind moet je iets er doorheen doen.
Er zijn tig producten waar amper koolhydraten in zitten, en alle eiwitten uit voeding zijn langzaam. Waarom zou je kwark dan juist voor het slapen nemen, van alle eetmomenten? Puur en alleen omdat iedereen het doet? Omdat het hoort?quote:
kwark zijn 'langzame' eiwitten. aangezien je spieren voornamelijk 's nachts herstellen als je slaapt, heb je een contante flow aan aminozuren voor de nacht.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:07 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
[..]
Er zijn tig producten waar amper koolhydraten in zitten, en alle eiwitten uit voeding zijn langzaam. Waarom zou je kwark dan juist voor het slapen nemen, van alle eetmomenten? Puur en alleen omdat iedereen het doet? Omdat het hoort?
kwark is goedkoop (60 cent voor 500 gram) er zit gemiddeld zo een 8 a 9 % eiwit in, das dus toch weer zo een 45 gram eiwit per dag voor maar 60 centquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:14 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Alle eiwitten uit voeding zijn langzaam (stond er al). Ei is het snelste daarvan, maar alsnog langzaam.
Daarom koop je ook whey, omdat je het niet uit voeding kan halen.
Dus nogmaals: waarom kwark?
Klopt. Maar waarom zou je dat voor het slapen nemen, als het geschikter is voor overdag?quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:35 schreef ukga het volgende:
[..]
kwark is goedkoop (60 cent voor 500 gram) er zit gemiddeld zo een 8 a 9 % eiwit in, das dus toch weer zo een 45 gram eiwit per dag voor maar 60 cent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |