Met voluit correct met regelmaat hard trainen en veel goede voeding kom je een heel eind.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:33 schreef caroline88 het volgende:
[..]
Ik heb een massa ambities hoorMassa of geen massa, ik dacht dat je als vrouw weinig te kiezen had. Als je zoals ik natural wil trainen. Ik wil best 20 eieren per dag eten maar ik ga geen hormoonpillen of zoiets slikken.
Mijn huivering om jouw goede tip, waarvoor dank, meteen op te volgen is de volgende: hoe kan ik met een olympic barbell op de schouders mijn benen, billen, buik goed trainen? Omdat mijn armen zeker nog niet sterk zijn zoek ik naar een goede oplossing om benen etc te trainen zonder in diezelfde oefening mijn armen te moeten belasten.
Ongeveer 1,5 uur van te voren eten en dan wanneer je klaar bent mooi thuis weer eten, dat is het bestquote:Op donderdag 11 november 2010 00:36 schreef Rijstkoker het volgende:
Is het beter om te eten voor het sporten of erna? Ikzelf eet altijd voordat ik ga trainen maar nu zegt een maat van mij dat het beter is om het erna te doen.
Je moet de hele dag door vreten lol.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:36 schreef Rijstkoker het volgende:
Is het beter om te eten voor het sporten of erna? Ikzelf eet altijd voordat ik ga trainen maar nu zegt een maat van mij dat het beter is om het erna te doen.
Ik bedoelde eigenlijk avondetenquote:Op donderdag 11 november 2010 00:56 schreef Diabox het volgende:
[..]
Je moet de hele dag door vreten lol.
Ervoor, mits je tijd hebt om je eten te laten zakken, erna mocht dit niet mogelijk zijn.quote:Op donderdag 11 november 2010 01:07 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk avondeten
Is ervoor en erna ook goed?quote:Op donderdag 11 november 2010 01:11 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ervoor, mits je tijd hebt om je eten te laten zakken, erna mocht dit niet mogelijk zijn.
Dus je bent niet aan de pil?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:33 schreef caroline88 het volgende:
[..]
maar ik ga geen hormoonpillen of zoiets slikken.
waar THE FUCk gaat dit filmpje echt over. Hulk Hogan ook echt... het enige leuke aan hulk hogan, is zn dochterquote:Op donderdag 11 november 2010 13:17 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Dus je bent niet aan de pil?
De pil is ook gewoon een hormoon, het is alleen niet anabool.
Anabool is niets meer dan spieropbouwend, het overgestelde van katabool (bv alcohol).
--
Misschien is Bigger, stronger, faster een leuke, toepasselijke docu voor mensen die hem nog niet kennen.
Alleen al omdat het altijd veel discussies oproept, en das leuk
--
Heeft die pipo (met zijn vriendin die álles van voeding wist) niet weer gepost, of heb ik het gemist?
Er zijn ook lichtere en kortere barbells dan olympische. Ik heb een tijd getraind in een gym met Technogym barbells en die waren 10kg en konden tot 190kg belast worden. Meer dan genoeg voor veruit de meeste mensen. Een kortere barbell is ook handig als je niet zo'n grote trainingsruimte hebt. Met een barbell (om het even welke) kun je goed squatten en lunges doen: beide erg goed voor je benen en billen.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:33 schreef caroline88 het volgende:
[..]
Ik heb een massa ambities hoorMassa of geen massa, ik dacht dat je als vrouw weinig te kiezen had. Als je zoals ik natural wil trainen. Ik wil best 20 eieren per dag eten maar ik ga geen hormoonpillen of zoiets slikken.
Mijn huivering om jouw goede tip, waarvoor dank, meteen op te volgen is de volgende: hoe kan ik met een olympic barbell op de schouders mijn benen, billen, buik goed trainen? Omdat mijn armen zeker nog niet sterk zijn zoek ik naar een goede oplossing om benen etc te trainen zonder in diezelfde oefening mijn armen te moeten belasten.
dat zijn ook echt vragen die ie zelf ook 100 x per week hoort iddquote:Op donderdag 11 november 2010 17:33 schreef 16meter het volgende:
Cutler was ff bij Holland Sport zag ik... wel jammer van de standaard vraagjes.
"What did you do to get this big" "What is your secret" blabla..
Hadden ze wel een uitgebreider en interessanter item van kunnen maken.
de dames waren wel onder de indruk van Jay iig
of; do you still get an erection when you wifey wants to pound?quote:Op donderdag 11 november 2010 17:38 schreef Diabox het volgende:
Hij kon hem beter vragen: How did your cycle look like in preparation for the Olympia. Lijkt me veel interessanter als ie er antwoord op zou geven.
Coleman zei ook dat de domste vraag die hij naar zijn hoofd geslingerd krijgt de vraag is of hij traint. Ik kan me wel voorstellen dat je dan op een gegeven moment wel beu bent om nog serieus overal op in te gaan.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:35 schreef ukga het volgende:
[..]
dat zijn ook echt vragen die ie zelf ook 100 x per week hoort idd
Als ik je nog iets mag aanradenquote:Op donderdag 11 november 2010 19:47 schreef ukga het volgende:
Zo maar ff nieuwe pot eiwitten bestellen. Ik wil op aanraden van sommige uit vorige bbtopic de whey perfection van bodyenfitshop proberen. welke smaken zijn goed te doen?
http://www.bodyenfitshop.(...)tion/whey-perfection
oke, maar deze zijn niet goedkoper en bevatten ent zo veel procent eiwitte...quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:01 schreef McGilles het volgende:
[..]
Als ik je nog iets mag aanraden
Dan deze 2:
http://www.powersupplemen(...)8f6b1bf02a840300b1de
http://www.bardolino.nl/store/complete-whey-protein.html
Beide ben ik zeer over te spreken.
Over het algemeen ben ik wel fan van vanille of banaan, maar dat ligt puur aan het merk, want heb vaak zat wat mindere vanille of banaanshakes in huis gehad.
ja die had ik voorheen ook altijd coocki and cream. maarja, nu maar eens wat meer kopen voor goedkoperquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:23 schreef Diabox het volgende:
http://www.xxlnutrition.nl/whey-isolaat/xxl-nutrition
Deze gebruik ik rondom training en bij het ontbijt.
Edit:
Die van powersupplements bevat sowieso meer eiwit per 100gr dan die die jij linkte. Andere link heb ik niet bekeken overigens.
Sowieso niet gelijk in eiwitpercentage en ook niet zelfde soort eiwittenquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:23 schreef ukga het volgende:
[..]
oke, maar deze zijn niet goedkoper en bevatten ent zo veel procent eiwitte...
ik neem altijd 1 shake bij het ontbijt en 1tje nét voordta ik ga slapenquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:35 schreef Diabox het volgende:
Wanneer ben je het van plan te nemen? Rondom training en bij ontbijt isolaat sowieso. Beste prijs/kwaliteit.
Of gewoon een paar eieren naar binnen tikkenquote:Op vrijdag 12 november 2010 01:55 schreef Diabox het volgende:
Hoeft niet, kan ook gewoon kwark nemen voor het slapen.
of allebei zoals ik doe! hahaquote:Op vrijdag 12 november 2010 02:10 schreef McGilles het volgende:
[..]
Of gewoon een paar eieren naar binnen tikken
Met lekker veel lactose, en dus suikerquote:Op vrijdag 12 november 2010 01:55 schreef Diabox het volgende:
Hoeft niet, kan ook gewoon kwark nemen voor het slapen.
En nog meer suikers, juist op het tijdstip dat je geen koolhydraten wilt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 07:39 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
of allebei zoals ik doe! haha![]()
![]()
250gram+honing en 2 gekookte eieren op niet trainings dagen.
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:01 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Die van powersup is wel goed, is ook op lage tempratuur gemaakt. Enige nadeel is dat die best wel vult.
[..]
Met lekker veel lactose, en dus suiker
[..]
En nog meer suikers, juist op het tijdstip dat je geen koolhydraten wilt.
Dextrose (die alleen in de echte chocolademelk zit, de rest is tafelsuiker, nog nuttelozer) om je energiepeil hoog te houden? Wat een kul. Cafeine: ok, maar na je sugarrush is je energie juist minder. Dextrose is mooi voor na een training, stukken goedkoper van Vitargo, maar dan wel om totaal andere redenen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:43 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Drink ook 2 glazen chocomelk om je energie peil omhoog te krijgen... daarna zijn eiwitten pas belangrijk.
En kwark moet je toch binnen krijgen, aangezien ik pure kwark niet te vreten vind moet je iets er doorheen doen.
Er zijn tig producten waar amper koolhydraten in zitten, en alle eiwitten uit voeding zijn langzaam. Waarom zou je kwark dan juist voor het slapen nemen, van alle eetmomenten? Puur en alleen omdat iedereen het doet? Omdat het hoort?quote:
kwark zijn 'langzame' eiwitten. aangezien je spieren voornamelijk 's nachts herstellen als je slaapt, heb je een contante flow aan aminozuren voor de nacht.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:07 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
[..]
Er zijn tig producten waar amper koolhydraten in zitten, en alle eiwitten uit voeding zijn langzaam. Waarom zou je kwark dan juist voor het slapen nemen, van alle eetmomenten? Puur en alleen omdat iedereen het doet? Omdat het hoort?
kwark is goedkoop (60 cent voor 500 gram) er zit gemiddeld zo een 8 a 9 % eiwit in, das dus toch weer zo een 45 gram eiwit per dag voor maar 60 centquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:14 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Alle eiwitten uit voeding zijn langzaam (stond er al). Ei is het snelste daarvan, maar alsnog langzaam.
Daarom koop je ook whey, omdat je het niet uit voeding kan halen.
Dus nogmaals: waarom kwark?
Klopt. Maar waarom zou je dat voor het slapen nemen, als het geschikter is voor overdag?quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:35 schreef ukga het volgende:
[..]
kwark is goedkoop (60 cent voor 500 gram) er zit gemiddeld zo een 8 a 9 % eiwit in, das dus toch weer zo een 45 gram eiwit per dag voor maar 60 cent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |