quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:21 schreef Diabox het volgende:
Alsof we hier allemaal in wedstrijdvoorbereiding zitten pfffffff
doe met 5kg 6 maanden ongeveer.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:09 schreef ukga het volgende:
morgen is me 4.5 kilo whey perfection binnen (als het goed is )
kan ik weer ff 3 maandjes voort. hoelang doen jullie eigenlijk per kilo? ik ongeveer 3 weken
je neemt 1 shake per dag neem ik aan? ja ik iets mer. 2 per dag meestalquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:30 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
doe met 5kg 6 maanden ongeveer.
Gebruik per dag 30 gram.
ja klopt 1tje elke ochtend.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:42 schreef ukga het volgende:
[..]
je neemt 1 shake per dag neem ik aan? ja ik iets mer. 2 per dag meestal
2 shakes per dag? Beetje veel vind ik persoonlijk of je moet echt aan wedstrijden mee doen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:42 schreef ukga het volgende:
[..]
je neemt 1 shake per dag neem ik aan? ja ik iets mer. 2 per dag meestal
Alleen omdat ik vind dat kwark niet het enige is wat je in de avond kan eten, en ik er niet tegen kan als mensen klakkeloos wat doen, zonder te weten wat ze doen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:21 schreef Diabox het volgende:
Alsof we hier allemaal in wedstrijdvoorbereiding zitten pfffffff
Kwark hoef je niet te bereiden en biedt veel eiwitten voor weinig geld.quote:Op zaterdag 13 november 2010 07:36 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Alleen omdat ik vind dat kwark niet het enige is wat je in de avond kan eten, en ik er niet tegen kan als mensen klakkeloos wat doen, zonder te weten wat ze doen?
Nou wow, wat een drama, 1 eetmoment omdraaien.
Je doet net alsof mensen klakkeloos wat doen, en i.p.v. dat je gelijk met alternatieven komt en het op een normale manier brengt ga je eerst 'n beetje whinen. Ga maar weer bejaarden lesgeven bij je sportschool met je fitness B.quote:Op zaterdag 13 november 2010 07:36 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Alleen omdat ik vind dat kwark niet het enige is wat je in de avond kan eten, en ik er niet tegen kan als mensen klakkeloos wat doen, zonder te weten wat ze doen?
Nou wow, wat een drama, 1 eetmoment omdraaien.
echt hequote:Op zaterdag 13 november 2010 12:12 schreef 16meter het volgende:
[..]
Kwark hoef je niet te bereiden en biedt veel eiwitten voor weinig geld.
Zo raar is het niet dat mensen een bakje kwark voor het slapen weg lepelen i.p.v. een vis maaltijd te nemen.
+1quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:01 schreef 16meter het volgende:
Volgens mij is er hier 1 die aan wedstrijden meedoet; Mr J.
De rest van ons zijn recreanten die gewoon een leuk fysiek willen opbouwen. In dat laatste geval: de kleine details zijn dan echt niet zo belangrijk.
klopt. ik wil er gewoon goed uitzien. ben sinds maart toen ik begon bijna 9 kilo aangekomen. wedstrijden doen is niks voor mij.quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:01 schreef 16meter het volgende:
Volgens mij is er hier 1 die aan wedstrijden meedoet; Mr J.
De rest van ons zijn recreanten die gewoon een leuk fysiek willen opbouwen. In dat laatste geval: de kleine details zijn dan echt niet zo belangrijk.
ja elke ochtend bij het ontbijt en meestal net voordat ik ga slapenquote:Op zaterdag 13 november 2010 01:05 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ja klopt 1tje elke ochtend.
jij doet zekers ook nog wanneer je gaat trainen of?
Kilo per maand 2 jaar lang vasthouden is netjes. Ik doe het je niet na. Mijn ambitie is ook niet echt om gigantisch groot te worden. Maar ik kom liever in dit topic als in een willekeurig fitnesstopic vol met huisvrouwen en lapzwansenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |