Dat doet er toch niet toe.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Omdat weglopen niet direct betekent dat er een delict is of wordt gepleegd?
Yupsquote:
Theo 'ik vind van heel veel dingen steeds minder' Hiddema.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:06 schreef golfer het volgende:
En wat blijft die Hiddema toch een eikel. Niet voor niets wordt hij om de haverklap geschort.
Ik heb mijzelf die vraag ook zo vaak gesteld en ben het eens met Bram.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:12 schreef oh-oh het volgende:
Die stilte die viel toen hij de Hitlervraag aan Bram stelde was snijdend!
Ik ook!quote:Op donderdag 25 november 2010 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb mijzelf die vraag ook zo vaak gesteld en ben het eens met Bram.
Ik vond het typerender dat hij daarna gelijk naar zijn glas greep.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:12 schreef oh-oh het volgende:
Die stilte die viel toen hij de Hitlervraag aan Bram stelde was snijdend!
Hoezo is dat typisch dan?quote:Op donderdag 25 november 2010 00:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vond het typerender dat hij daarna gelijk naar zijn glas greep.
Haha, prachtige man is het.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:06 schreef golfer het volgende:
Moest wel weer ernstig lachen om Wim Anker met z'n handjes. Zat te proberen hem te papegaaien met z'n gebaartjes, maar werd er zelf al moe van. Zou hij dat nou echt niet door hebben of is het een tweede natuur geworden?
Alles om de linksen een poot uit te draaien natuurlijk.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:19 schreef golfer het volgende:
Louche witteboordencriminelen en smerige handelsconflicten begeleiden is natuurlijk ook veel minder erg en gevaarlijk voor de maatschappij. Zulke zaken kan je volop gewetenloos verdedigen.
Weet je zeker dat rechten wel een goede studiekeuze voor je is geweest?
Snap ik wel...het is een beetje een dominee.quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:01 schreef hexje het volgende:
Ik snap die Anker verering niet zo goed. Die gebaartjes irriteren mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |