SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Opa.Bakkebaard op 12-12-2010 17:23:41 ]
Ik had stiekem ook wel op wat meer reacties gehooptquote:Op woensdag 3 november 2010 22:09 schreef Precizionist het volgende:
WEL GODVERDOMMEDE BRUTALITEIT
Peter is vast een linkse klaploper
EDIT: Serieus : Je moet dit niet pikken natuurlijk he, 10 studiepunten zijn er net 10 te veel en anders is je harde werk voor niks. Zet je tanden erin, ze hebben geen poot om op te staan. Als de leraren niet luisteren, zoek je het hoger op
EDIT2: Zielig dat je maar 7 reacties krijgt na zo'n lang verhaal getypt te hebben.
Jaa wat ik eigenlijk wil zeggen is dat je gewoon geen genoegen mag nemen met Nee want dat hoeft zéker niet in deze situatie, je winkans is 100%.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:34 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Ik had stiekem ook wel op wat meer reacties gehooptVolgens mij is 't gewoon te lang.
Belangrijkste voor mij is nu geweest, ik heb 't even van me af kunnen schrijven.
Peter heeft trouwens uitstel voor zijn miniproject aangevraagd, omdat hij het bij lange na niet af had. Hij is volgens mij geestelijk niet helemaal 100%. Ik weet echt niet wat er mis is met die jongen. Volgende week alweer een nieuw project.
EDIT: Ik heb ook een paar mailtjes verstuurd naar de docenten om te vragen waar ze mee bezig zijn op een nette manier. Boos worden op hen kan altijd nog, maar het gaat me niet helpen. Daarom dit topic, om het even kwijt te raken.
Ik had voor mijn werk geregeld dat ik al een kwartier later zou komen. Ik kan niet vervangen worden op mijn werk. Dan moet er van tevoren een vervanger geregeld worden. Het is helaas op korte termijn niet flexibel, ik geef bijles en begeleiding, dus dan maak je van tevoren afspraken. Ik merk het in de verdiensten, maar je draait het wel een beetje om. Het is niet mijn probleem dat die docenten een uur(!) meer nodig hebben dan ze gepland hebben. En wat hadden die docenten gedaan als ze zelf een afspraak hadden?quote:Op woensdag 3 november 2010 22:41 schreef Henno het volgende:
Wat voor slavendrijver was je baas dan wel niet dat je niet gewoon kon bellen 'hee baas ik ben ietsje later, belangrijke presentatie loopt wat uit', en dan gewoon die presentatie kon houden? Dat was altijd mijn insteek bij bijbaantjes doordeweeks: studie gaat altijd voor. En dan evt. een uurtje langer doorgaan op het werk als blijk van waardering.
Buiten dat maak ik uit het verhaal op dat die Peter niet de uiteindelijke oorzaak was van het falen (maar eerder die gemiste presentatie), maar meer een bron van extra werk waardoor het extra zuur is?
Ah ok, ja dan wordt het al lastiger. Ik was webdeveloper, met werk dat ook wel een half uur langer kon blijven liggen. Enige uitzondering was wanneer ik naar een klant moest.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:45 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Ik had voor mijn werk geregeld dat ik al een kwartier later zou komen. Ik kan niet vervangen worden op mijn werk. Dan moet er van tevoren een vervanger geregeld worden. Het is helaas op korte termijn niet flexibel, ik geef bijles en begeleiding, dus dan maak je van tevoren afspraken.
Sinds wanneer staat een tijd van 25 minuten voor de kwaliteit van een presentatie?quote:Op woensdag 3 november 2010 22:55 schreef OEM het volgende:
Wat een verhaal. Gezien de geplande tijden voor de presentaties zal het allemaal het niveau van het aap-noot-mies ook niet ontstijgen.
Anyway, een mooie ervaring dat je voor succes afhankelijk bent van een hele hoop externe factoren die je niet kan beinvloeden. Welcome in the real world.
Anders lees je voor de verandering de OP eens.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:56 schreef boyv het volgende:
eigen verantwoordelijkheid enzo
als je niet afhankelijk wilt zijn van anderen (oa. via projecten), dan moet je geen hbo doen
quote:Op woensdag 3 november 2010 22:57 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Sinds wanneer staat een tijd van 25 minuten voor de kwaliteit van een presentatie?
Ik kom vaak genoeg buiten. Wat een onzin kraam je toch uit. Dit is een probleem van de docenten dat op mijn schouders geschoven wordt. Je kunt me niet sneller boos krijgen.
Dit dus. Als je er een slacker tussen hebt zitten, zo snel mogelijk eruit werken.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:59 schreef Core2 het volgende:
Op het hbo kom je inderdaad vaak terecht in een projectgroepje met kneuzen, kan ik uit eigen ervaring zeggen. Bij ons was het gelukkig wel zo dat we een persoon als Peter er vrij snel uit konden werken, na de nodige waarschuwingen. Ik lees nergens in het verhaal dat je Peter zelf confronteert met wat hij doet? Als iemand zit te kloten terwijl de rest hard aan het werk is dan kan daar iets van gezegd worden lijkt me. Ook als iemand veel vragen heeft over individueel werk of stof dat tijdens de les wordt uitgelegd kan hij dat beter gewoon aan een docent vragen ipv anderen van het werk te houden.
Wat dat betreft hadden we het lot enigszins tegen ons. Ik en de projectmaat stonden tegen hem. Peter zit in een rolstoel wegens een complicatie bij de geboorte bla bla, maar hij oogst dus medelijden bij de docenten. We hebben het niet besproken, maar ergens achterin mijn hoofd, gingen we om problemen vragen als we hem eruit zouden zetten. Niet in het minste ook omdat we er niet iemand voor terug krijgen. Eigenlijk weten de docenten ook wel wat de capaciteiten van hem zijn. Dat ze niet een oogje dichtknijpen omdat wij in principe een vierpersoonsproject met z'n tweeën doen kan ik begrijpen. Dat ik vervolgens keihard opgezadeld word met andermans probleem niet.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:59 schreef Core2 het volgende:
Op het hbo kom je inderdaad vaak terecht in een projectgroepje met kneuzen, kan ik uit eigen ervaring zeggen. Bij ons was het gelukkig wel zo dat we een persoon als Peter er vrij snel uit konden werken, na de nodige waarschuwingen. Ik lees nergens in het verhaal dat je Peter zelf confronteert met wat hij doet? Als iemand zit te kloten terwijl de rest hard aan het werk is dan kan daar iets van gezegd worden lijkt me. Ook als iemand veel vragen heeft over individueel werk of stof dat tijdens de les wordt uitgelegd kan hij dat beter gewoon aan een docent vragen ipv anderen van het werk te houden.
Zo'n situatie is lastig, dat kan ik begrijpen. Maar je bezwaren tegen hem hebben natuurlijk niks te maken met het feit dat hij in een rolstoel zit, dus uitzetting zou gewoon bespreekbaar moeten zijn. Het zou natuurlijk van de zotte zijn als je docenten hem voorttrekken of een oogje dichtknijpen enkel omdat hij minder mobiel is.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:05 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Wat dat betreft hadden we het lot enigszins tegen ons. Ik en de projectmaat stonden tegen hem. Peter zit in een rolstoel wegens een complicatie bij de geboorte bla bla, maar hij oogst dus medelijden bij de docenten. We hebben het niet besproken, maar ergens achterin mijn hoofd, gingen we om problemen vragen als we hem eruit zouden zetten. Niet in het minste ook omdat we er niet iemand voor terug krijgen. Eigenlijk weten de docenten ook wel wat de capaciteiten van hem zijn. Dat ze niet een oogje dichtknijpen omdat wij in principe een vierpersoonsproject met z'n tweeën doen kan ik begrijpen. Dat ik vervolgens keihard opgezadeld word met andermans probleem niet.
We zeiden continue wat van het gedrag. Helaas konden we zelf ook niets doen als hij bezig was. We kregen over elk wissewasje een vraag van hem. Het was voor de algehele productiviteit beter als hij niets deed en z'n klep hield.
Dit is wat ik geleerd heb van dit project. Prutsers kan je beter thuis laten. Ik dacht aanvankelijk dat ik hem de simpele taakjes kon laten doen. Ik dacht, ach, 't is een simpele jongen, dus simpel werk. Maar zijn continue gevraag kostte ons niets dan tijd en irritatie. Bovendien was het werk DAT hij leverde nog waardeloos.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:12 schreef luciferhout het volgende:
Ik heb laatst nog iemand uit onze projectgroep gezet, prutswerk levert mij alleen maar extra werk op. Op sommige opleidingen is het gebruikelijk een contract op te stellen voordat je aan het project begint, zodat je iets hebt om je aan vast te houden.
Zelf doe ik dat niet, als ik met een kneus zit laat ik dat wel blijken. Natuurlijk kan iemand minder goed zijn, ik ben zelf ook niet perfect, maar zo iemand moet zich op zijn minst inzetten.
Je kunt beter bij docenten langsgaan dan mailen is mijn ervaring, je kunt altijd nog hoger opgaan.
Het hoofdprobleem zit hem erin dat hij wel z'n "best" deed. Hij is incapabel, maar op sommige momenten moest 'ie zelfs een traantje wegpinken als we hem confronteerden met zijn gedrag. Ik kon het niet maken om hem er dan uit te zetten persoonlijk. Daarnaast krijgen we er ook niet een ander groepslid voor terug.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:12 schreef Core2 het volgende:
[..]
Zo'n situatie is lastig, dat kan ik begrijpen. Maar je bezwaren tegen hem hebben natuurlijk niks te maken met het feit dat hij in een rolstoel zit, dus uitzetting zou gewoon bespreekbaar moeten zijn. Het zou natuurlijk van de zotte zijn als je docenten hem voorttrekken of een oogje dichtknijpen enkel omdat hij minder mobiel is.
Ik ben ook benieuwd naar hun reactie. Ik ga dit echt niet pikken. Ik zal het posten zodra ik de mail binnen heb. Ik had overigens al een reactie van ze verwacht.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:19 schreef Eenskijken het volgende:
Ben benieuwd naar de reactie van de docent, ben het met TS eens dat leraren altijd maar leerlingen benadelen als het hen even niet uitkomt.
quote:Op woensdag 3 november 2010 23:46 schreef RickoKun het volgende:
Tijd om naar de examencommissie te stappen en dit voor te leggen.
quote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 23:53 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
alleen OP gelezen
1 woord voor TS: examencommissie
Ik heb nog geen antwoord op de e-mails die ik verstuurd heb. Dat, terwijl ik hen verteld heb dat ik ze een e-mail ging sturen. Ik hoop nu wel vandaag op antwoord van ze. In ieder geval hoop ik niet naar de examencommissie te moeten gaan. Ik wil voor zover het kan niet te hard tegen zere benen schoppen. Ik moet naast dit perikel in de toekomst waarschijnlijk nog meer vakken van deze docenten volgenquote:Op donderdag 4 november 2010 07:26 schreef sinadO het volgende:
Is de optie 'examencommissie' al genoemd?
Yup. En dit is helaas een van de "skills" die je pas na het HBO ontwikkeld. Die projectgroepen zijn zo ingericht omdat ze goedkoop zijn (je doet alles zelf en hebt weinig contacturen met een docent) en ze ook nog eens de zwakkeren over de streep trekken. Ik heb een jaar terug ongeveer een HBO projectgroep begeleidt waar dat ook zo ongeveer ging. Opdracht waren bedoeld voor 6 personen. 2 van de 6 zijn 'ziek' en worden pas na weken van geen contact uit de groep verwijderd (waar ik als 'opdrachtgever' uit het bedrijfsleven zelf om heb moeten vragen!), daarnaast wordt ook nog eens al het werk uitgevoerd door 2 van de 4 personen, de andere twee doen niks. Op een van hun ben ik nog kwaad geworden omdat 'ie tijdens een meeting gewoon zat te MSN-en.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:01 schreef OEM het volgende:
Dit dus. Als je er een slacker tussen hebt zitten, zo snel mogelijk eruit werken.
Praten jullie nog wel met elkaar, kijken jullie elnaar nog wel aan. Meestal ontstaat er een spanning met die persoon als hij uit een groep is gezet. Geef je nog om hem?quote:Op woensdag 3 november 2010 23:12 schreef luciferhout het volgende:
Ik heb laatst nog iemand uit onze projectgroep gezet, prutswerk levert mij alleen maar extra werk op. Op sommige opleidingen is het gebruikelijk een contract op te stellen voordat je aan het project begint, zodat je iets hebt om je aan vast te houden.
Zelf doe ik dat niet, als ik met een kneus zit laat ik dat wel blijken. Natuurlijk kan iemand minder goed zijn, ik ben zelf ook niet perfect, maar zo iemand moet zich op zijn minst inzetten.
Je kunt beter bij docenten langsgaan dan mailen is mijn ervaring, je kunt altijd nog hoger opgaan.
Belachelijk! Ik hoop toch niet dat jou een project door zes volwaardige mensen werd voorgehouden? Er gaat sowieso al een hoop efficiëntie verloren door de overhead van betrekkelijk onervaren projectwerkers. Maar dit is volgens mij niet de meest goede manier om mensen over de streep te trekken. Sukkels vallen er vroeg of laat wel uit. Niemand gaat in mijn geval bijvoorbeeld met Peter samenwerken. Dan moet hij met de andere sukkels een groep vormen, en die groep zal het niet gaan halen. In ieder geval, dat hoop ikquote:Op donderdag 4 november 2010 10:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Yup. En dit is helaas een van de "skills" die je pas na het HBO ontwikkeld. Die projectgroepen zijn zo ingericht omdat ze goedkoop zijn (je doet alles zelf en hebt weinig contacturen met een docent) en ze ook nog eens de zwakkeren over de streep trekken. Ik heb een jaar terug ongeveer een HBO projectgroep begeleidt waar dat ook zo ongeveer ging. Opdracht waren bedoeld voor 6 personen. 2 van de 6 zijn 'ziek' en worden pas na weken van geen contact uit de groep verwijderd (waar ik als 'opdrachtgever' uit het bedrijfsleven zelf om heb moeten vragen!), daarnaast wordt ook nog eens al het werk uitgevoerd door 2 van de 4 personen, de andere twee doen niks. Op een van hun ben ik nog kwaad geworden omdat 'ie tijdens een meeting gewoon zat te MSN-en.
Als 'opdrachtgever' heb je redelijk wat invloed op de cijfers en door mijn input bij de eindbeoordeling hebben de twee die het meeste werk gedaan hadden ook hogere cijfers. Niet dat het die andere twee wat interesseerde overigens, die waren met die 7 die ze hadden ook prima tevreden.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:38 schreef fonsoy het volgende:
Belachelijk! Ik hoop toch niet dat jou een project door zes volwaardige mensen werd voorgehouden?
Ja, lap tekst man, tering!quote:Op donderdag 4 november 2010 12:32 schreef Wing het volgende:
Beste TS,
De OP was al moeizaam genoeg, derhalve heb ik alle reacties niet gelezen. Mijn excuses als mijn tip al is voorbijgekomen.
Ik ga dit inderdaad doen. Ik ga naar de studieloopbaanbegeleider om dit even te regelen. Ik heb nu nog altijd geen antwoord op mijn e-mails. Morgen een email naar hen sturen om opnieuw te vragen naar hun visie.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:32 schreef Wing het volgende:
Beste TS,
De OP was al moeizaam genoeg, derhalve heb ik alle reacties niet gelezen. Mijn excuses als mijn tip al is voorbijgekomen.
Binnen ieder opleiding heb je altijd verschillende commissies/partijen/personen waar je terecht kan als je wilt klagen over je studie, leraren of hun beoordeling voor examen. In andere woorden: zoek hoger op.
Het beste is ook om deze zaak voor te leggen aan je studieloopbaanbegeleider. Zo heb je in ieder geval steun van een docent.
Succes!
Ik zal ook koken als mij dat overkwam.
Dit is wat ik heb ge-emaild naar aanleiding van bovenstaande.quote:Beste xxxx xxxxxx,
Gistermiddag, om woensdag, was er een rooster van 13:55 tot 14:25 om ons groepswerk te presenteren. Vervolgens moesten wij van 14:55 tot 15:20 onze individuele opdrachten aan de docenten presenteren. Omdat ik ook mijn roosters moet maken, moest ik om 15:30 aan het werk om huiswerkbegeleiding te geven. Ik was nog vijftien minuten langer gebleven in de hoop dat ik alsnog mijn zaken kon regelen. Helaas liepen de zaken niet volgens planning.
Helaas moest ik van mijn projectgenoot vernemen dat het design [dat was het desbetreffende vak] niet was goedgekeurd. Ik betreur dit ten zeerste, graag zou ik de motivatie horen waarom wij een onvoldoende hebben gekregen. Ik vond het vervelend dat ik niet aanwezig kon zijn tijdens de beoordelingen. Liever had ik een afspraak gemaakt om nog een keer naar het design te kijken. Ik kan er ook niets aan doen dat de zaken uitlopen. Kunt u mogelijk ons wat extra uitleg geven?
Vriendelijke groet,
x
Inderdaad beetje feller anders geven ze weer geen antwoord.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:17 schreef Eenskijken het volgende:
Had eigenlijk nog best wat harder mogen zijn. Nu gaan ze er natuurlijk omheen draaien. Je had meteen de schuld bij hen neer moeten leggen, op een nette manier uiteraard.
Ik ga morgen een soort "ultimatum" per mail opstellen. Ik heb na 48 uur nog geen mail terug gezien. Ook op de extra mail die ik heb gestuurd heb ik (uiteraard) nog geen antwoord. Belachelijk eigenlijk, mail beantwoorden is wel belangrijker dan project onderdelen nakijken.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:01 schreef Aethereal het volgende:
Heb je op het HBO niet zoiets als een studieadviseur / examencommissie die in dit soort gevallen in kunt schakelen om de betreffende docent op zijn gedrag aan te spreken?
Hier nog 1quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:21 schreef voederbietel het volgende:
TS kan niet de afweging maken tussen één uurtje werk missen of 280 school uren niet erkend krijgen.
Misschien is Peter niet de enigste die niet HBO waardig is.
ah, okequote:Op vrijdag 5 november 2010 09:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daarom ook 70 uur per week ongeschoolde arbeid.
Als je de rest van het topic ook had gelezen, dan had je geleerd dat ik onmogelijk niet naar het werk kon gaan.quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:21 schreef voederbietel het volgende:
TS kan niet de afweging maken tussen één uurtje werk missen of 280 school uren niet erkend krijgen.
Misschien is Peter niet de enigste die niet HBO waardig is.
I'm on itquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:46 schreef Maikuuul het volgende:
Triest zoiets.
Gelukkig nog niet meegemaakt dat ik zo'n figuren in de projectgroep had.
Hier gewoon over blijven zeuren bij leraren
tuurlijk, t is een beste kerel, maar niet om mee samen te werken. We hebben ook verteld dat we nog open stonden voor een gesprek. Volgens mij hebben we zijn ogen geopend want hij volgt nu een andere minor!quote:Op donderdag 4 november 2010 10:53 schreef ReV66 het volgende:
[..]
Praten jullie nog wel met elkaar, kijken jullie elnaar nog wel aan. Meestal ontstaat er een spanning met die persoon als hij uit een groep is gezet. Geef je nog om hem?
Ik kan je niet anders dan gelijk geven. Ik ben ook continue bezig om een afspraak te maken. Het scheelt naast ook een hoop ergernis ook een heleboel tijd als de dingen via de mail geregeld worden. Wat werk betreft heb je gelijk. Probleem is alleen dat het achteraf makkelijk praten is. Als ik een dag van tevoren had geweten dat ik dit gezeur had gekregen dan had ik vast nog wel iets kunnen regelen. Uberhaupt vind ik belachelijk dat je op zo'n manier weggezet wordt voor een probleem dat niet het mijne is. Helaas wordt dat gewoon afgewenteld. Het is niet anders en ik zal blij zijn als ik vroeg of laat de puntjes in ontvangst mag nemen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:05 schreef Vagere_Hein het volgende:
Ik denk dat je op een aantal punten wel wat steken hebt laten vallen. Jullie hadden Peter gewoon nergens meer in kunnen betrekken op het moment dat hij aangaf dat hetgeen hij opgeleverd had kut was, maar dat het alles was wat erin zat. En daarnaast had je jezelf gewoon vrij moeten plannen van werk, dan wel jezelf ziek melden, want dit soort dramaprojecten wil je niet hoeven herren. Wat dat betreft hebben die docenten je een terechte les geleerd over risicomanagement en prioriteiten stellen. Maar goed, daar heb je nu niets aan.
Belangrijker: de discussie die je nu aan het opstarten bent met je docenten moet je niet via mail willen doen. Via mail ben je een nummer. En je bent ontzettend irritant (99,99% van de mensen heeft helemaal geen zin heeft in lange maildiscussies, zeker niet als het een mail met een klacht is). Wat je moet doen is langsgaan, je zaak voorleggen en afspraken maken over wat er nu moet gebeuren om ervoor te zorgen dat je alsnog je punten krijgt en die afspraak via mail bevestigen naar de docent om jezelf in te dekken.
Misschien een van de grootste lessen voor de rest van je studie: behandel je docenten als normale mensen (wat niet betekent dat je moet slijmen). De meeste studenten hebben nooit contact met docenten behalve tijdens colleges of als ze een probleem hebben. Je komt normaal gesproken dus eigenlijk alleen maar in negatieve of neutrale zin in contact met docenten en dan is het lastig om sympathie te hebben voor mensen (en dus om soms een oogje dicht te knijpen bij randgevallen waar jij in grote mate niet verwijtbaar bent).
Solo werken is inderdaad luxaflex.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:40 schreef sinadO het volgende:
Ik voel je pijn TS, ik voel je pijn. Groepsprojecten zijn nooit 'chillax' maar af en toe heb je er uitschieters naar beneden tussen.
Ik heb vandaag gesproken met de verantwoordelijke voor ons project. Na drie mails gestuurd te hebben, heb ik uiteindelijk op 1 mail antwoord gekregen. Hierop kreeg ik van 1 docent een antwoord, en wel dat het design van het project, dat aanvankelijk door dezelfde docent was GOEDGEKEURD, was afgekeurd, en een onvoldoende zou worden. Hierin legde ze uit dat de uitwerking niet helemaal in orde was, de informatie niet lekker las, en nog wat andere dingen die totaal niet tot haar vakgebied behoorden! Na het gesprek met de verantwoordelijke heb ik dus afgesproken dat ze elkaar gingen bellen.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:24 schreef Perunage het volgende:
inmiddels al reactie?
Ik ben benieuwd naar de afloop TS.
We mochten onze projectopdracht opnieuw inleveren twee weken geleden. Dat hadden we zo snel mogelijk gedaan, want anders konden de cijfers niet meer meegenomen worden.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:57 schreef Eenskijken het volgende:
Maar wat zeiden de docenten van jouw kritiek dan? Ze negeerden het gewoon en zeiden dat je het maar moest herkansen? Ik zou zeker naar de decaan gaan, want hoe het nu gaat is toch belachelijk?
Een zes?quote:Op woensdag 24 november 2010 23:17 schreef fonsoy het volgende:
Het cijfer is aangepast. Is nu een 6,0
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben ik geheel met je eens. Maar ach, het is nu goed geweest, dikke doei met dat project. Gezeur is weer pleitequote:Op woensdag 24 november 2010 23:55 schreef Eenskijken het volgende:
ze hadden wel iets meer compensatie mogen geven, maargoed je bent er vanaflekker dan. GZ!
Godver!!!!! Die stoepslet heeft een 1 voor mij opgeschreven.quote:Beste student,
In het informatiesysteem van x is de volgende uitslag voor je opgenomen.
Studentnummer x
Toets: x
Studiegidsnummer: x
Datum beoordeling: 05-11-2010
Cijfer : 10 (GRD)
Organisatie: x
Ik krijg mail terug .....quote:Beste x,
Ik krijg net deze e-mail binnen. Ik schijn een 1 gehaald te hebben voor vormgeving en HCI. Ik begrijp niet hoe dit kan. Was het niet dat alles afgehandeld was?
Graag hoor ik van u.
Met vriendelijke groet,
Fons x
Dit is toch niet wat we afgesproken hadden!!! Alle andere vakken zijn met een voldoende ingevoerd, en nu voor dit vak wordt er ineens een 1 ingevoerd! Hoe kan dat nou. Er is gewoon buiten mij langs om een onvoldoende ingevoerd. Lekkere communicatie. Bovendien word ik gewoon om de tuin geleidquote:Beste Fons,
IK heb geen cijfer gegeven, omdat de vormgeving nog niet voldoende was.
Heb ik iets gemist?
Met vriendelijke groet, x
Op het moment zelf had ik gebeld dat ik een half uur later zou zijn. Uiteindelijk hoorde ik van medestudenten dat ze uiteindelijk een uitloop van 2 uur haddenquote:Op zondag 12 december 2010 14:56 schreef probeer het volgende:
imo had TS er rekening mee moeten houden in zijn dagplanning dat er uitloop zou zijn (wel vaker t geval bij dit soort dingen namelijk), en vind ik het erg stom dat je op een gegeven moment gewoon weggaat om naar je werk te gaan. bel dan ff op dat je 15 min later bent.
aha.. ok. dan lijkt het er inderdaad vrij sterk op dat je, buiten eigen schuld om, genaaid bent.quote:Op zondag 12 december 2010 14:58 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Op het moment zelf had ik gebeld dat ik een half uur later zou zijn. Uiteindelijk hoorde ik van medestudenten dat ze uiteindelijk een uitloop van 2 uur hadden
Tsja, ik had achteraf misschien vrij kunnen regelen, maarja, ik had vantevoren nie geanticipeerd dat dit zo enorm ging uitlopen. Ik was juist blij dat het uitkwam met mijn werk, dat ik gewoon op de normale tijden te werk kon.quote:Op zondag 12 december 2010 15:01 schreef probeer het volgende:
[..]
aha.. ok. dan lijkt het er inderdaad vrij sterk op dat je, buiten eigen schuld om, genaaid bent.
Yep.quote:Op zondag 12 december 2010 15:05 schreef AdvancedPower het volgende:
Die Peter is dan wel tantoe dom haha!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |