Solo werken is inderdaad luxaflex.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:40 schreef sinadO het volgende:
Ik voel je pijn TS, ik voel je pijn. Groepsprojecten zijn nooit 'chillax' maar af en toe heb je er uitschieters naar beneden tussen.

Hoe professioneel wil je het hebben
 Hoe professioneel wil je het hebben  

Ik heb vandaag gesproken met de verantwoordelijke voor ons project. Na drie mails gestuurd te hebben, heb ik uiteindelijk op 1 mail antwoord gekregen. Hierop kreeg ik van 1 docent een antwoord, en wel dat het design van het project, dat aanvankelijk door dezelfde docent was GOEDGEKEURD, was afgekeurd, en een onvoldoende zou worden. Hierin legde ze uit dat de uitwerking niet helemaal in orde was, de informatie niet lekker las, en nog wat andere dingen die totaal niet tot haar vakgebied behoorden! Na het gesprek met de verantwoordelijke heb ik dus afgesproken dat ze elkaar gingen bellen.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:24 schreef Perunage het volgende:
inmiddels al reactie?
Ik ben benieuwd naar de afloop TS.

We mochten onze projectopdracht opnieuw inleveren twee weken geleden. Dat hadden we zo snel mogelijk gedaan, want anders konden de cijfers niet meer meegenomen worden.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:57 schreef Eenskijken het volgende:
Maar wat zeiden de docenten van jouw kritiek dan? Ze negeerden het gewoon en zeiden dat je het maar moest herkansen? Ik zou zeker naar de decaan gaan, want hoe het nu gaat is toch belachelijk?
 ) naar gaan kijken. Dan gaat ze met de docent overleggen die ons een vijf had gegeven. Later op de dag horen we uitsluitsel. Het zal mij benieuwen.
 ) naar gaan kijken. Dan gaat ze met de docent overleggen die ons een vijf had gegeven. Later op de dag horen we uitsluitsel. Het zal mij benieuwen.

Een kort maar wel goed mailtje!
 Een kort maar wel goed mailtje!

Een zes?quote:Op woensdag 24 november 2010 23:17 schreef fonsoy het volgende:
Het cijfer is aangepast. Is nu een 6,0

Wat een treurnis, dikke faler dat je bent.
 Wat een treurnis, dikke faler dat je bent.

lekker dan. GZ!
 lekker dan. GZ!

Ben ik geheel met je eens. Maar ach, het is nu goed geweest, dikke doei met dat project. Gezeur is weer pleitequote:Op woensdag 24 november 2010 23:55 schreef Eenskijken het volgende:
ze hadden wel iets meer compensatie mogen geven, maargoed je bent er vanaflekker dan. GZ!

Godver!!!!! Die stoepslet heeft een 1 voor mij opgeschreven.quote:Beste student,
In het informatiesysteem van x is de volgende uitslag voor je opgenomen.
Studentnummer x
Toets: x
Studiegidsnummer: x
Datum beoordeling: 05-11-2010
Cijfer : 10 (GRD)
Organisatie: x
Ik krijg mail terug .....quote:Beste x,
Ik krijg net deze e-mail binnen. Ik schijn een 1 gehaald te hebben voor vormgeving en HCI. Ik begrijp niet hoe dit kan. Was het niet dat alles afgehandeld was?
Graag hoor ik van u.
Met vriendelijke groet,
Fons x
Dit is toch niet wat we afgesproken hadden!!! Alle andere vakken zijn met een voldoende ingevoerd, en nu voor dit vak wordt er ineens een 1 ingevoerd! Hoe kan dat nou. Er is gewoon buiten mij langs om een onvoldoende ingevoerd. Lekkere communicatie. Bovendien word ik gewoon om de tuin geleidquote:Beste Fons,
IK heb geen cijfer gegeven, omdat de vormgeving nog niet voldoende was.
Heb ik iets gemist?
Met vriendelijke groet, x

Op het moment zelf had ik gebeld dat ik een half uur later zou zijn. Uiteindelijk hoorde ik van medestudenten dat ze uiteindelijk een uitloop van 2 uur haddenquote:Op zondag 12 december 2010 14:56 schreef probeer het volgende:
imo had TS er rekening mee moeten houden in zijn dagplanning dat er uitloop zou zijn (wel vaker t geval bij dit soort dingen namelijk), en vind ik het erg stom dat je op een gegeven moment gewoon weggaat om naar je werk te gaan. bel dan ff op dat je 15 min later bent.

aha.. ok. dan lijkt het er inderdaad vrij sterk op dat je, buiten eigen schuld om, genaaid bent.quote:Op zondag 12 december 2010 14:58 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Op het moment zelf had ik gebeld dat ik een half uur later zou zijn. Uiteindelijk hoorde ik van medestudenten dat ze uiteindelijk een uitloop van 2 uur hadden

Tsja, ik had achteraf misschien vrij kunnen regelen, maarja, ik had vantevoren nie geanticipeerd dat dit zo enorm ging uitlopen. Ik was juist blij dat het uitkwam met mijn werk, dat ik gewoon op de normale tijden te werk kon.quote:Op zondag 12 december 2010 15:01 schreef probeer het volgende:
[..]
aha.. ok. dan lijkt het er inderdaad vrij sterk op dat je, buiten eigen schuld om, genaaid bent.
Yep.quote:Op zondag 12 december 2010 15:05 schreef AdvancedPower het volgende:
Die Peter is dan wel tantoe dom haha!
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |