Hoe ouder, hoe garnalerquote:Op woensdag 3 november 2010 19:27 schreef LieLie het volgende:
Wat heeft dat met een garnaal te maken?
Hopen dat dat logischer is dan die garnaalquote:Op woensdag 3 november 2010 19:29 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb net een enorm a-ha moment gehad voor m'n afstuderen, heb in opwinding alles opgeschreven en het daarna tegen mijn kamermuur hardop lopen uitleggen. Nu maar hopen dat mijn ideeën ook nog eens correct zijn en geaccepteerd zullen worden door mijn begeleiders.
quote:Op woensdag 3 november 2010 19:29 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb net een enorm a-ha moment gehad voor m'n afstuderen, heb in opwinding alles opgeschreven en het daarna tegen mijn kamermuur hardop lopen uitleggen. Nu maar hopen dat mijn ideeën ook nog eens correct zijn en geaccepteerd zullen worden door mijn begeleiders.
I'm going slightly mad
nee joh, zolang je dat niet met alles doet wat je bedenkt is er niets aan de handquote:Op woensdag 3 november 2010 19:29 schreef Stereotomy het volgende:
I'm going slightly mad
ik wil ook een leuke aardige ventquote:Op woensdag 3 november 2010 19:32 schreef DarkElf het volgende:
Das een fase voor de meeste vrouwen hoor steerAls ze verstandiger ouder worden willen ze gewoon een leuke aardige vent
fingers crossedquote:Op woensdag 3 november 2010 19:32 schreef DarkElf het volgende:
Das een fase voor de meeste vrouwen hoor steerAls ze verstandiger ouder worden willen ze gewoon een leuke aardige vent
ik oefen telefoongesprekken ook altijd tegen een muurquote:Op woensdag 3 november 2010 19:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee joh, zolang je dat niet met alles doet wat je bedenkt is er niets aan de hand
gaat er niet om wat je zegt, gaat erom wat je doetquote:Op woensdag 3 november 2010 19:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik wil ook een leuke aardige vent
Dat ben ik.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik wil ook een leuke aardige vent
klikquote:Op woensdag 3 november 2010 19:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
ik oefen telefoongesprekken ook altijd tegen een muur
't komt wel goed, schatjequote:Op woensdag 3 november 2010 19:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet met z'n allen, met FFquote:Op woensdag 3 november 2010 19:35 schreef Tezz het volgende:
Er zijn heel wat zelfhulpboeken geschreven met als thema 'Waarom val ik altijd op de foute man?'. Dus wellicht dat we eens naar de bibliotheek moeten met z'n allen?
hahahaquote:Op woensdag 3 november 2010 19:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja wilde ik net zeggen. die (gelukkig bij mij hele korte) fase heb ik al héél lang geleden achter mij gelatenquote:
tis me wat kindquote:Op woensdag 3 november 2010 19:36 schreef FutureFairytale het volgende:
las gisteren in de krant dat het meisje wat Hermelien speelt op haar 18e te horen kreeg van haar vader hoeveel geld ze had en toen werd ze ziek en emotioneel.
Ze zei dat ze vanaf het 3e deel abnormaal veel kreeg, maar voor film 1 en 2 samen verdiende ze al EUR 21.000.000,- en toen was ze 13!
'Harry' en 'Ron' verdienen ook nog eens een vermogen aan vastgoed en hebben heel wat geweldige huizen.
vanaf het moment dat ze verkozen werden tot die rollen wisten ze gewoon dat ze zo rijk zouden worden...
I know.quote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 19:36 schreef FutureFairytale het volgende:
las gisteren in de krant dat het meisje wat Hermelien speelt op haar 18e te horen kreeg van haar vader hoeveel geld ze had en toen werd ze ziek en emotioneel.
Eens. Vreselijk kapselquote:Op woensdag 3 november 2010 19:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je moet idd heel ziek en emotioneel zijn als je je haar in zo'n kapsel gaat knippen op je twintigste![]()
![]()
Ik heb die periode gelukkig nooit gehad!quote:Op woensdag 3 november 2010 19:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja wilde ik net zeggen. die (gelukkig bij mij hele korte) fase heb ik al héél lang geleden achter mij gelaten
zo'n jaar of 12-13 denk ik.
Ze wilde dat mannen spontaan haar niet sexy gaan vinden ipv het tegenover gestelde.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je moet idd heel ziek en emotioneel zijn als je je haar in zo'n kapsel gaat knippen op je twintigste![]()
![]()
Ik kreeg vandaag ook post van de bibliotheek. Dat ze 50.000 nieuwe vestigingen gingen openen, en dat was dan in je huis omdat er zoveel via internet kan.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
I know.
Maar ik grijp tegenwoordig elke gelegenheid aan om meer mensen naar de bibliotheek te krijgen.
Ik vind het wel gedurfd eigenlijk. En ze heeft prachtige ogen en een heel 'zacht' uiterlijk, dus why not?quote:
haha allebei nog wel! nou ik hoef ze niet (zij mij niet eigenlijk) maar het verbaast me gewoon... zulke jonge acteurs mogen in 7 films spelen en daarna hebben ze zo'n 300 miljoen euro op de rekening...quote:Op woensdag 3 november 2010 19:36 schreef Anthraxx het volgende:
Nou FFT. Succes met het veroveren van Ron en Harry.
Wij hebben bibliotheek-aan-huis! Dan wordt het gewoon aan je deur gebracht.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:38 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag ook post van de bibliotheek. Dat ze 50.000 nieuwe vestigingen gingen openen, en dat was dan in je huis omdat er zoveel via internet kan.
Maar ophalen moet nog steeds gewoon in de bieb, dus ik vond het een beetje een sullige reclame
haha je krijgt mij echt niet in een bibliotheek. of ik mag naar de kinderboekenquote:Op woensdag 3 november 2010 19:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
I know.
Maar ik grijp tegenwoordig elke gelegenheid aan om meer mensen naar de bibliotheek te krijgen.
Kut he, dat wij het verkeerde vak gekozen hebben....quote:Op woensdag 3 november 2010 19:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha allebei nog wel! nou ik hoef ze niet (zij mij niet eigenlijk) maar het verbaast me gewoon... zulke jonge acteurs mogen in 7 films spelen en daarna hebben ze zo'n 300 miljoen euro op de rekening...
oh god, fok mannen en hun aversie tegen korte kapsels....quote:Op woensdag 3 november 2010 19:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Mnou, mijn vriend is lid van de bieb, dus we steunen ze welquote:Op woensdag 3 november 2010 19:40 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wij hebben bibliotheek-aan-huis! Dan wordt het gewoon aan je deur gebracht.Maar aangezien dit door vrijwilligers gedaan wordt is het voorlopig alleen maar voor langdurig zieken en bejaarden bedoeld....
Maar er is ook internet in de bieb! En ipads. En leuke lezingen. En een leestafel met allerlei fancy tijdschriften.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha je krijgt mij echt niet in een bibliotheek. of ik mag naar de kinderboeken
ik vind het een mooie foto. ze wordt er wat ouder door en het staat haar goedquote:Op woensdag 3 november 2010 19:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik vind het wel gedurfd eigenlijk. En ze heeft prachtige ogen en een heel 'zacht' uiterlijk, dus why not?
dat ja! mijn hoop ligt bij de Staatsloterijquote:Op woensdag 3 november 2010 19:40 schreef Tezz het volgende:
[..]
Kut he, dat wij het verkeerde vak gekozen hebben....
Zucht....morgen maar gewoon weer naar kantoor.....
Ik hoop echt heel oprecht dat we het stuk leesbevordering voor kinderen en analfabetisme-bestrijding in het algemeen uit kunnen blijven voeren in de toekomst. Zooooo belangrijk.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:41 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mnou, mijn vriend is lid van de bieb, dus we steunen ze wel
Als ik ooit kinderen krijg word ik vast ook wel lid (als ze dan nog bestaan)
bij mij heeft hij een klein jaartje geduurd geloof ik (strikt gezien 8 maanden, zolang duurde die crushquote:Op woensdag 3 november 2010 19:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb die periode gelukkig nooit gehad!
ok maar als ik ook internet thuis heb is het fijner om thuis te zitten met een kopje theequote:Op woensdag 3 november 2010 19:41 schreef Tezz het volgende:
[..]
Maar er is ook internet in de bieb! En ipads. En leuke lezingen. En een leestafel met allerlei fancy tijdschriften.
quote:Op woensdag 3 november 2010 19:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok maar als ik ook internet thuis heb is het fijner om thuis te zitten met een kopje theeen ik mag praten, in de bieb niet.
Leuke kerels ftw!quote:Op woensdag 3 november 2010 19:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
bij mij heeft hij een klein jaartje geduurd geloof ik (strikt gezien 8 maanden, zolang duurde die crush) , maar t was niets voor mij.. ik wilde gewoon een leuke kerel.
en dat is gelukt
Aan de andere kant: je had toch ook niet verwacht dat acteurs die spelen in films waarmee vele miljoenen verdiend worden afgescheept zouden worden met het minimum jeugdloon.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha allebei nog wel! nou ik hoef ze niet (zij mij niet eigenlijk) maar het verbaast me gewoon... zulke jonge acteurs mogen in 7 films spelen en daarna hebben ze zo'n 300 miljoen euro op de rekening...
nee zeker niet. ze hebben ook echt geluk dat ze én in de grootste hype zitten én dat het ook nog eens 8 films zijnquote:Op woensdag 3 november 2010 19:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Aan de andere kant: je had toch ook niet verwacht dat acteurs die spelen in films waarmee vele miljoenen verdiend worden afgescheept zouden worden met het minimum jeugdloon.
quote:Op woensdag 3 november 2010 19:49 schreef rijsttafel het volgende:
Sta ik even te slapen tijdens het hakken, snij ik zo een stuk nagel van m'n duim af.Echt veel geluk dat ik m'n vingertop nog wel heb.
Ben erg moe, maar zal m'n best doenquote:Op woensdag 3 november 2010 19:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nagels kwijtraken geeft niet maar voortaan wel wakker blijven he!
daar hebben ze tvgidsen voor om zoiets na te kijkenquote:Op woensdag 3 november 2010 20:09 schreef LieLie het volgende:
Is Sherlock later dan vorige week?
Edit: mnee, toch niet
Wij hebben geen papieren gids, en in de digitale gids kun je niet terugkijken naar vorige weekquote:Op woensdag 3 november 2010 20:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
daar hebben ze tvgidsen voor om zoiets na te kijken
quote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 20:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben naar Salsa, kreeg net berichtje van hootersmeisje dat ze weer zou komen en speciaal haar pumps met luipaardprintje ging aantrekken. Rrrroarwr.![]()
ja dat hebben wij ook al geregeld ervarenquote:Op woensdag 3 november 2010 20:12 schreef Isabeau het volgende:
Zooo lekker gegetenWeer een Ainsley gerecht gemaakt
Alleen het valt me wel op dat ze voor 4 personen zijn, maar met z'n tweeen hebben we er precies genoeg aan
Gehakt met een Thais tintje. Was uit nood, want ik had geen boodschappen gehaald en we hadden alles wat er in dat recept stond in huisquote:Op woensdag 3 november 2010 20:13 schreef DarkElf het volgende:
ja dat hebben wij ook al geregeld ervaren
wat had je gemaakt?
oh die is lekker jaquote:Op woensdag 3 november 2010 20:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gehakt met een Thais tintje. Was uit nood, want ik had geen boodschappen gehaald en we hadden alles wat er in dat recept stond in huisDaarbij ijsbergsla met mandarijntjes
You go Steerquote:Op woensdag 3 november 2010 20:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben naar Salsa, kreeg net berichtje van hootersmeisje dat ze weer zou komen en speciaal haar pumps met luipaardprintje ging aantrekken. Rrrroarwr.![]()
Ainsley is een baas. Daar moet ik eigenlijk toch ook eens een boek van aanschaffen. Zag 'm vorige week nog bij De Slegte en stond te twijfelen.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:12 schreef Isabeau het volgende:
Alleen het valt me wel op dat ze voor 4 personen zijn, maar met z'n tweeen hebben we er precies genoeg aan
Misschien hoor je ook een voorgerecht en nagerecht erbij te maken?quote:Op woensdag 3 november 2010 20:12 schreef Isabeau het volgende:
Ja, wie weet, want dit zijn anders wel heel erg kleine porties als je het met 4 man moet delenquote:Op woensdag 3 november 2010 20:24 schreef Den_Haag het volgende:
Misschien hoor je ook een voorgerecht en nagerecht erbij te maken?
Zeg Tess ? ben jij van de bieb. eigenlijk als in werk jij daar ?quote:Op woensdag 3 november 2010 19:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
I know.
dat gebeurd wel vakerquote:Op woensdag 3 november 2010 20:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, wie weet, want dit zijn anders wel heel erg kleine porties als je het met 4 man moet delen
Doe alsjeblieft niet. Ik kom daar voor m'n rust.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
I know.
Een heks.quote:
quote:
Ken je Harry Potter?quote:Op woensdag 3 november 2010 20:35 schreef golfer het volgende:
[..]
En daar verdient ze haar geld mee ?
Aha.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:37 schreef rijsttafel het volgende:
Ken je Harry Potter?
Ken je die films?
Daar speelt ze dus in.
Boeken allemaal gelezen, meeste in Engels en Nederlands. Vond het echt een erg leuke serie. Films zijn qua verhaal een stuk dunner, maar het is wel heel erg leuk om te zien hoe ze het vertaald hebben naar het scherm.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:40 schreef AnneX het volgende:
Harry Potter heb ik nooit gelezen, laat staan de films gezien.
Jeejquote:Op woensdag 3 november 2010 20:40 schreef AnneX het volgende:
Oh Lein : de truc werkt! de aangebrande suiker op de bodem met water zachtjes opzetten en laten oplossen.
Het zijn ook kinderboeken, dus vandaar waarschijnlijk.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Aha.
Nee, ken Potter en die films niet.
Wel van gehoord. Nooit gelezen of gezien.
ooee die sms kreeg je vast niet zomaarquote:Op woensdag 3 november 2010 20:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
oh handig dat zoek ik ook! ik kook altijd teveel voor 3 pers op vrijdag. is dan recept voor 4 pers maar moeten de helft weggooien.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:12 schreef Isabeau het volgende:
Arm vriendjequote:Op woensdag 3 november 2010 20:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh! de TT ging wel over jou!
nou ik lees dus niet. maar een paar boeken van Harry Potter heb ik wel gelezen en die zijn voor mijn begrippen heel dik! in 9 jaar tijd alleen een paar HP boeken gelezen. dus dan vond ik t toch wel heel bijzonder denkquote:Op woensdag 3 november 2010 20:40 schreef AnneX het volgende:
Harry Potter heb ik nooit gelezen, laat staan de films gezien.
Wel leuk dat de hype zoveel mensen / jeugd aan het lezen heeft gekregen.
Oh Lein : de truc werkt! de aangebrande suiker op de bodem met water zachtjes opzetten en laten oplossen.
Tezz was al weer terug maar inmiddels film aan het kijken!quote:Op woensdag 3 november 2010 20:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zeg Tess ? ben jij van de bieb. eigenlijk als in werk jij daar ?
De collega's en ik denken over een pr actie van de lokale bieb om op een boekenlegger onze adressen te vermelden.
Hoe denk jij daarover?
edit: Tezz is naar het zwembad mét handdoek.
ja, er werd weer lekker verdedigd tegen die kabouter.quote:
Ja.. en rookvleesbonbonnetje.. voor de afwisseling.. Heb vandaag verder nog niet bijster veel gehad geloof ikquote:
Ik heb ernstig het gevoel dat ik zonder bezwaar Sherlock kan kijken straks, voelt weer als zo'n anticlimax avond die we al iets te vaak gehad hebben de laatste 8 jaar.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:55 schreef golfer het volgende:
[..]
ja, er werd weer lekker verdedigd tegen die kabouter.
tutututquote:Op woensdag 3 november 2010 20:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja.. en rookvleesbonbonnetje.. voor de afwisseling.. Heb vandaag verder nog niet bijster veel gehad geloof ik
Ben bang dat je gelijk gaat krijgen.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:57 schreef TAV74 het volgende:
Ik heb ernstig het gevoel dat ik zonder bezwaar Sherlock kan kijken straks, voelt weer als zo'n anticlimax avond die we al iets te vaak gehad hebben de laatste 8 jaar.
Ik heb inderdaad al diverse passes voorbij zien komen waar je spontaan koppijn van krijgtquote:Op woensdag 3 november 2010 21:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben bang dat je gelijk gaat krijgen.
Tot nu toe is het allemaal bijzonder zwak van Ajax.
Twente speelt Europees eigenlijk al jaren beter dan Ajax. Oogt stukken stabieler.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:13 schreef Anthraxx het volgende:
Twente was gisteren een stuk beter.
Nee joh, beetje laten fatsoenerenquote:Op woensdag 3 november 2010 21:17 schreef AnneX het volgende:
Zeg TAV: heb je werkelijk je leuke lokken laten millimeteren?
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:17 schreef AnneX het volgende:
Zeg TAV: heb je werkelijk je leuke lokken laten millimeteren?
Kan ook wel eens lekker zijn toch?quote:Op woensdag 3 november 2010 21:20 schreef FutureFairytale het volgende:
ik zou dansen voor 21.30u en heb de hele tijd op de bank gezeten met mn luie reet
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, dat vermoedde ik ik dus terecht.
Soms doe ik een fft.
nee niet heb nog helemaal niet gesport/gedanst deze week.... en zou gaan dansen en dan kom ik de bank niet af..quote:Op woensdag 3 november 2010 21:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kan ook wel eens lekker zijn toch?
Ik zou bijna nu al naar bed gaan zo moe ben ik........maar ben eigenlijk zelfs te lui om naar boven te lopen
pardon?quote:Op woensdag 3 november 2010 21:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, dat vermoedde ik ik dus terecht.
Soms doe ik een fft.
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Groeten uit de Rimboe is begonnen
quote:Op woensdag 3 november 2010 08:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen![]()
helaas 6 uurtjes slaap gehad (3x achter elkaar) dus wordt vanavond geen Rimboe kijken voor mij. 20u naar bed
goed onthouden. maar kon het toch niet laten. heb geen discipline. mn pyjama is aan en ogen schoon dus ik hoef hierna alleen nog maar mn tanden te poetsen en dan direct in bedquote:
slecht geroosterde amandelenquote:Op woensdag 3 november 2010 21:34 schreef AnneX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach er ging wat fout met invoer en grote fotos. . Wat maakt het uit.
Want sinds de cul chat loop ik met een fototoestel langs voedsel en recepten.
Dus zagen jullie ± een half pond rietsuiker smelten / een zakje amandelsnippers droogroosteren.
Dit samen met 1oo gram boter plus 3 eetlepels creme fraiche en halve theelepel zeezout tot een caramel en dan over voorgepofte appel gieten.
hoeveel staat t?quote:Op woensdag 3 november 2010 21:34 schreef golfer het volgende:
*rust*
Hopelijk wordt de 2e helft iets beter.
Kijk is naar 4/5 dagen Lissabon, ben je voor 209/261 euro klaar inclusief vliegen... erg leukquote:Op woensdag 3 november 2010 21:33 schreef FutureFairytale het volgende:
NY is verplaatst naar 10 maart maar twijfel nu sterk om te gaan.
sowieso wil ik iets tussendoor kunnen vinden. ga wel ff op ryan air kijken en een weekendje Pisa of weet ik veel wat...
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
slecht geroosterde amandelen![]()
1-0quote:
dankje. bij Ryan Air? of een arrangement? zal eens checkenquote:Op woensdag 3 november 2010 21:37 schreef kahlie het volgende:
[..]
Kijk is naar 4/5 dagen Lissabon, ben je voor 209/261 euro klaar inclusief vliegen... erg leuk
En NY natuurlijk doen doen doen![]()
![]()
januari gaat dus niet meer door en wordt 10 maart. wil graag iets doen want ben wel toe aan ff wegquote:Op woensdag 3 november 2010 21:44 schreef AnneX het volgende:
New York is altijd te doen ! In januari en zo heb je grote kans op blizzards, dus hoe later hoe beter.
En Lissabon is een goeie tip.
Arrangement via D-reizen geboekt maar liep via OAD geloof ik. Porto ben ik nog nooit geweest.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dankje. bij Ryan Air? of een arrangement? zal eens checken
Snoopy typewriter strips zijn echt THE bestquote:
aah ok ja reisbureau kan ik ook nog wel naartoe. vind dat toch wel nog steeds beter dan internetquote:Op woensdag 3 november 2010 22:06 schreef kahlie het volgende:
[..]
Arrangement via D-reizen geboekt maar liep via OAD geloof ik. Porto ben ik nog nooit geweest.
Als het telefonisch moet doe ik altijd reisbureau, betaal ik wel 7 euro meer maar word ik niet waus van de 15+ minuten in de wacht, de 5-15 minuten om het te regelen en daarna je nog afvragen of ze je naam goed getikt hebben op het vliegticket... Online intikken is verder primaquote:Op woensdag 3 november 2010 22:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aah ok ja reisbureau kan ik ook nog wel naartoe. vind dat toch wel nog steeds beter dan internet
Ik ken het..quote:Op woensdag 3 november 2010 22:18 schreef Sarabi het volgende:
Zo 'even' besloten welke keuze vakken ik ga doen
Ik ben echt zo slecht met keuzes makendan wil ik gewoon alles doen
Lang plezier van gehad... Het is zo;n avond..quote:Op woensdag 3 november 2010 22:20 schreef golfer het volgende:
Hehe...eindelijk het doelpunt van Ajax.
Het is soms zo amateuristisch zoals er verdedigt wordt.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:25 schreef TAV74 het volgende:
Lang plezier van gehad... Het is zo;n avond..
Yep, en dit soort momenten blijven maar voorkomen, ongelofelijk.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is soms zo amateuristisch zoals er verdedigt wordt.
Ajax stelt echt niets meer voor in Europaquote:
Nee suffie: het is een appel !!! gepofte jonagold met amandelen en caramel au beurre salé.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:30 schreef Duderella het volgende:
Ik heb zo hard gesport dat ik zin had om ter plekke mijn lever uit te kotsen (of zoiets. Zo voelde het ongeveer).![]()
Mijn PT heeft er behoorlijk de zweep over, maar daar ga ik hem vast dankbaar voor zijn in Puerto Rico.
And for something completely different: Dat gerechtje ziet er lekker uit AnneX! Als het met ijs of zo zou zijn. Maar met aardappel...Kennelijk toch smakelijk en een aanrader?
En gezien de uitslag in Milaan kunnen ze het verder wel vergeten in de CL.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ajax stelt echt niets meer voor in Europa
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Dat lijkt me wel lekkah!quote:Op woensdag 3 november 2010 22:37 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nee suffie: het is een appel !!! gepofte jonagold met amandelen en caramel au beurre salé.
Sowieso, maar dat had ik toch al opgegeven. Ze hadden EL veilig moeten stellen vandaag.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:37 schreef golfer het volgende:
[..]
En gezien de uitslag in Milaan kunnen ze het verder wel vergeten in de CL.
Hoe had jij die jus/saus gemaakt Pee?quote:Op woensdag 3 november 2010 22:35 schreef PdeHoog het volgende:
ZoBezoek is de deur uit. Kan ik nog ff nagenieten van het eten
800 gr. varkensfilet is wel wat weinig voor 4 man dus dat moet meer worden met kerst
Ik leg de zweep vast klaar.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:41 schreef FutureFairytale het volgende:
oja en morgenavond moet ik dansen anders mogen jullie me slaan!
2 appels en 2 uien snipperen in de keuken machine, maar dat is ook zelf wel heel fijn te krijgen denk ik. Boter, olie en wat knoflook in een pan verhitten. Daar het appel-ui-mengsel bij doen. Af en toe roeren en dan 30 minuten op een erg laag vuur wat bakken. Na 30 min. een eetlepel ahornsiroop erbij. Nog 15 minuten op het vuur laten staan. beetje gemberpoeder erbij plus twee theelepels maizena. Goed doorroeren, vuur hoog doen en dan een halve liter kippebouillon al roerende toevoegen. Daarna nog 3 minuten goed door laten inkoken zodat het wat dikker wordt.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:39 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hoe had jij die jus/saus gemaakt Pee?
Ah, toch nog in de 94ste minuut wat hoop.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:37 schreef golfer het volgende:
En gezien de uitslag in Milaan kunnen ze het verder wel vergeten in de CL.
Nja, dit was gewoon de wedstrijd die ze hadden moeten winnen. Dan hadden ze echt serieus een kans gehad. Milan gaat het niet geven nu ze thuis de overwinning nodig hebben.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ah, toch nog in de 94ste minuut wat hoop.
Moest het per se ahornsiroop zijn?quote:Op woensdag 3 november 2010 22:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
2 appels en 2 uien snipperen in de keuken machine, maar dat is ook zelf wel heel fijn te krijgen denk ik. Boter, olie en wat knoflook in een pan verhitten. Daar het appel-ui-mengsel bij doen. Af en toe roeren en dan 30 minuten op een erg laag vuur wat bakken. Na 30 min. een eetlepel ahornsiroop erbij. [b] 80 ml. ahornsiroop[/b], karwijzaadjes, kardemom, gekneusde knoflookteentjes van een bol, 2 uien in kwarten en 40 gr. zout.
Nou ja..als iemand weet waar ahornsiroop door te vervangen is hoor ik het graag. Ik heb het aan een collega gevraagd die into catering is enzo en die had het erover dat het niet echt te vervangen is.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
Moest het per se ahornsiroop zijn?
Je moest een flinke(dure) fles kopen.
edit: oh je gaat het nog een keer maken voor de Xmus
Ik ben gewoon diëtisch flexibel!quote:Op woensdag 3 november 2010 22:42 schreef AnneX het volgende:
Nu heb ik de indruk dat er even wat mis is met FoK ?!
Dude je hebt net je lever in het portiek zien liggen... en dan vragen naar allerlei sausjes ?
quote:Op woensdag 3 november 2010 22:51 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik ben gewoon diëtisch flexibel!
Ja, als zelfs de people into catering het niet weten...quote:Op woensdag 3 november 2010 22:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou ja..als iemand weet waar ahornsiroop door te vervangen is hoor ik het graag. Ik heb het aan een collega gevraagd die into catering is enzo en die had het erover dat het niet echt te vervangen is.
Ywquote:Op woensdag 3 november 2010 22:51 schreef Duderella het volgende:
Pee, dank voor het recept! Lijkt me lekker!
Coolquote:Even een jubel voor de Hema omdat die alle speelgoed levert inclusief Franse handleiding! Voor Franse Druif # 1 die volgende week jarig is een legpuzzel van Nederland gekocht en een wetenschaps-ontdekdoos om giga-bellen te blazen. En dus helemaal voorzien van Frans geleuter.![]()
Tuurlijk kun je wel spelen met ingredienten met kerst. Het is maar een recept hoorquote:Op woensdag 3 november 2010 22:56 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, als zelfs de people into catering het niet weten...
Op andere dagen in het jaar zou ik een beetje spelen met ingrediënten.
Met Xknus kan dat niet natuurlijk.
Heerlijk, die winterse gerechten! Ik hou d'r van!quote:Op woensdag 3 november 2010 22:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
Was echt een lekker sausje ook
Past perfect bij het varkensvlees. En dan die rode kool erbij
Met kerst ga ik ook dat zelf maken
Wordt echt tof. Dus...hoofdgerecht is bedacht. Nu de rest nog.
Paté is wel vrij zwaar, of niet? Anders misschien een lekker paddestoelenbouillonetje en dan een licht tussengerechtje? Toef risotto met gerookte zalm of zo? Klein bordje?quote:Ik wil eigenlijk als voorgerecht een pate maken en dan walnotenhoningbroodIk heb ene jaar of 7 ook eens een pate gemaakt. Die was het net niet dus eigenlijk nu een nieuwe poging. Ik twijfel alleen of dat een beetje goed combineert met de varkensfilet als hoofdgerecht. Vervolgens een kaasplankje en daarna nog een lekker toetje met chocola of zo. Of iets luchtigs met fruit.
quote:
Ja. Dat is ook wel weer zo. En het wordt ook gelijk een varkensvlees overkill op die manier. Gelukkig heb ik nog een ruime maand om verder te zoekenquote:Op woensdag 3 november 2010 22:58 schreef Duderella het volgende:
Paté is wel vrij zwaar, of niet? Anders misschien een lekker paddestoelenbouillonetje en dan een licht tussengerechtje? Toef risotto met gerookte zalm of zo? Klein bordje?
Holmes, I presume?quote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 23:16 schreef PdeHoog het volgende:
Slaap lekker mensenIk ga nog ff bankhangen met de katjes en dan slapen.
Haha stom is dat he! Nou goed, het was allemaal op tijd goedgekomen. En anders had ik haar in haar blootje gewoon 20 rondjes door de kleedkamer laten rennen, was ze vanzelf wel opgedroogd....quote:Op woensdag 3 november 2010 23:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben wel eens de zwemkleding vergeten voor de kids Tezz
Gezelschap was mevrouw A. ?quote:Op woensdag 3 november 2010 23:26 schreef flying-dutchman het volgende:
Goedenavond alle. Op stères tegen de muren praten na, nog wat gemist?
Ff uit happen geweest bij de rechtbank. Wel lekker en goed. Had coquilles voor, hertenbiefstuk als hoofd en stoofperen tarte tartin ba, met als laatste een koffie42. Charming gezelschap had. Ossenhaasboullion met zelfde hert en pannacota van witte choco en nog iets.
Nee, die had ik al gelezen voor ik vanavond wegging geloof ikquote:Op woensdag 3 november 2010 23:33 schreef Tezz het volgende:
Haha stom is dat he! Nou goed, het was allemaal op tijd goedgekomen. En anders had ik haar in haar blootje gewoon 20 rondjes door de kleedkamer laten rennen, was ze vanzelf wel opgedroogd....
En wat lees jij ver terug zeg!
Ja, maar dit was gewoon even tussen door uit happen met iemand anders die ik kenquote:Op woensdag 3 november 2010 23:35 schreef Den_Haag het volgende:
Rijst
FD, nog steeds aan het date met dezelfde?
Wel of geen goede whisky bij de hand?quote:Op woensdag 3 november 2010 23:39 schreef rijsttafel het volgende:
Sigaar of geen sigaar.. dilemma
Had er gister ook al 1 en moet wel een beetje aan m'n gezondheid denken.
Morgen moet ik al een nieuwe wasmachine regelen denk ikquote:Op woensdag 3 november 2010 23:46 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Wel of geen goede whisky bij de hand?
Ja = wel sigaar
Nee = geen sigaar en morgen goede whisky regelen
Nou doe die sigaar maar.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:39 schreef rijsttafel het volgende:
Sigaar of geen sigaar.. dilemma
Had er gister ook al 1 en moet wel een beetje aan m'n gezondheid denken.
tijd voor een heleboel SAS dagenquote:Op woensdag 3 november 2010 23:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou doe die sigaar maar.
Dan voel ik me niet zo schuldig over het feit dat ik net een cracker met boter heb gegeten. Ik had me toch een partij honger! En eten na achten mag niet van Sonja natuurlijk..........
Sonja is niet goed wijsquote:Op woensdag 3 november 2010 23:55 schreef Tezz het volgende:
Nou doe die sigaar maar.
Dan voel ik me niet zo schuldig over het feit dat ik net een cracker met boter heb gegeten. Ik had me toch een partij honger! En eten na achten mag niet van Sonja natuurlijk..........
Ik zou ook never nooit een dieet van haar volgen trouwens, maar dat komt gewoon omdat ik het belachelijk vind om een dieet-receptenboek uit te brengen zonder dat je als dieetist weet wie het gaat gebruiken.quote:
Iedere dag is een SAS-dag!quote:Op woensdag 3 november 2010 23:59 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
tijd voor een heleboel SAS dagen
Nou ben al een kwartiertje bezig, speciaal voor jou!quote:Op woensdag 3 november 2010 23:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou doe die sigaar maar.
hahahaha lastig he, zon druk levenquote:Op donderdag 4 november 2010 00:15 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen komt raremeisje eten, vandaag weer gezoend
Vrijdag uitgaan met hootersmeisje
Overdag afstuderen en fokken
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Oh gaan jullie zaterdag naar het oosten? Dat heb ik even gemistquote:Op donderdag 4 november 2010 00:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zal wel en picca schieten van de lokjes a.s. zaterdag
Ja, we gaan naar het hele verre Oosten.quote:Op donderdag 4 november 2010 00:44 schreef Stereotomy het volgende:
Oh gaan jullie zaterdag naar het oosten? Dat heb ik even gemist
quote:Op donderdag 4 november 2010 01:08 schreef rijsttafel het volgende:
Ik ga mezelf klonen.
Een grote schaar, snel klaar.
Wat vrouwelijke hormonen,
Tieten erop bouwen.
En dan gaan ik en ik trouwen.
Jullie zijn uitgenodigd op de bruiloft.
bahquote:
Briljantquote:Op donderdag 4 november 2010 01:15 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
bah
regen vandaag
valt niet omhoog
maar omlaag
Wat zeg jij?quote:
Don't give up your dayjob but keep doin' this at nite.quote:Op donderdag 4 november 2010 01:18 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Wat zeg jij?
Carrièreswitch of niet?
Will doquote:Op donderdag 4 november 2010 01:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Don't give up your dayjob but keep doin' this at nite.
Ik vind ze leuk om te lezen!quote:Op donderdag 4 november 2010 01:23 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Will do![]()
Misschien dump ik hier nog wel eens wat dingen ookal maak ik ze vooral voor mezelf. Als ik tijd over heb
Don't give up your night job, Hobbie!quote:
Ik doe het 1 keer per jaar, dus nog even geduld voor de volgendequote:Op donderdag 4 november 2010 01:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind ze leuk om te lezen!
Haaaaaaaaaaaaaaaaiquote:Op donderdag 4 november 2010 01:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind ze leuk om te lezen!
[..]
Don't give up your night job, Hobbie!![]()
Ja, die eigenschap heeft ze ja. Daar hebben wij allemaal last van!quote:Op donderdag 4 november 2010 07:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
vanaf nu krijg ik altijd trek als ik hobje zie![]()
Hij wordt het foute type waar vrouwen op vallen omdat ze hem willen reddenquote:Op donderdag 4 november 2010 07:23 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Steer begint een player te worden?Have fun
Dat krijg je als mannen boeken gaan lezen die eigenlijk voor vrouwen bestemd zijn....quote:Op donderdag 4 november 2010 07:38 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hij wordt het foute type waar vrouwen op vallen omdat ze hem willen redden
Ojaquote:Op donderdag 4 november 2010 07:38 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hij wordt het foute type waar vrouwen op vallen omdat ze hem willen redden
Enthousiaste buschauffeur zeg.. even een hapje eten
Is Maastricht ook gevaarlijk als je er maar een middagje heen gaat?quote:Op donderdag 4 november 2010 07:23 schreef Tezz het volgende:
@Steer: Maastricht doet je goed! Jij slettebak.....
Utrecht is toch veul leukerquote:Op donderdag 4 november 2010 07:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Is Maastricht ook gevaarlijk als je er maar een middagje heen gaat?
Anders moet ik morgen maar ergens anders gaan shoppen
Daar ben ik eigenlijk nog nooit geweestquote:Op donderdag 4 november 2010 07:48 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Utrecht is toch veul leuker
Hoeft ook niet als je naar Maastricht kunt gaanquote:Op donderdag 4 november 2010 07:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar ben ik eigenlijk nog nooit geweest
quote:Op donderdag 4 november 2010 07:53 schreef flying-dutchman het volgende:
gewoon een keer komen (alleen niet dit weekend want dan ben ik er niet)
surequote:Op donderdag 4 november 2010 07:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]is goed hoor
Ga je dan mee shoppen?
quote:Op donderdag 4 november 2010 07:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat krijg je als mannen boeken gaan lezen die eigenlijk voor vrouwen bestemd zijn....
Ziet er lekker uitquote:Op woensdag 3 november 2010 21:34 schreef AnneX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach er ging wat fout met invoer en grote fotos. . Wat maakt het uit.
Want sinds de cul chat loop ik met een fototoestel langs voedsel en recepten.
Dus zagen jullie ± een half pond rietsuiker smelten / een zakje amandelsnippers droogroosteren.
Dit samen met 1oo gram boter plus 3 eetlepels creme fraiche en halve theelepel zeezout tot een caramel en dan over voorgepofte appel gieten.
Waaaaaaaatquote:Op donderdag 4 november 2010 07:52 schreef Sarabi het volgende:
Daar ben ik eigenlijk nog nooit geweest
Mijn dagelijkse kwark heb ik omgegooid naar Huttenkase miet walnoten en een klein scheutje SV limonadesiroop.quote:
Ha! Ik heb echt nog nooit meegemaakt dat het op een poli niet druk was!quote:Op donderdag 4 november 2010 08:04 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb zojuist morgenochtend vrijgenomen aangezien er een spreekuur staat met 3 mensen en we zitten met 3 man aan de balie
Player Steerquote:Op donderdag 4 november 2010 00:15 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen komt raremeisje eten, vandaag weer gezoend
Vrijdag uitgaan met hootersmeisje
Overdag afstuderen en fokken
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat klinkt ook erg lekker!quote:Op donderdag 4 november 2010 08:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn dagelijkse kwark heb ik omgegooid naar Huttenkase miet walnoten en een klein scheutje SV limonadesiroop.
En de cobbsalade voor straks
Nee, het is ook uitzonderlijk, er is een of ander congres, vandaag is het ook rustig.quote:Op donderdag 4 november 2010 08:05 schreef Tezz het volgende:
Ha! Ik heb echt nog nooit meegemaakt dat het op een poli niet druk was!
Maar heerlijk vooruitzicht hoor Bluezzje!
Niet echt de binnenstad in geweest inderdaadquote:Op donderdag 4 november 2010 08:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
WaaaaaaaatNog nooit in Utreg me stadsjie geweesss?
Moet je echt eens doen, maar dan niet in Hoog Catharijneblijven hangen, maar lekker de binnenstad in @ kleine straatjes.
Ja dat is echt zoquote:Op donderdag 4 november 2010 08:06 schreef Tezz het volgende:
Dat klinkt ook erg lekker!
Ik heb nog steeds heel veel moeite met ontbijten. Ik krijg 's morgens gewoon echt niets weg. Ik krijg echt met moeite een bak Kellog's weg.....
(maar doe het wel, want sinds ik ontbijt voel ik me veeeeeel beter!)
ik trek het ook tot de lunch zo! Goede uitvinding, dat ontbijt.....quote:Op donderdag 4 november 2010 08:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat is echt zoIk teer hier op tot half 1 zonder trek/honger gevoel.
Dat is mooi Vork, vertel je vanavond ff hoe het was?quote:Op donderdag 4 november 2010 08:13 schreef Vork het volgende:
Goedemorgen mensen.
Ik ga zo maar eens naar m'n nieuwe baan. Het grote voordeel is, dat het helemaal niet voelt alsof ik nu aan het werk ga.
Ik bedoelde eigenlijk zonder tussendoortjes die hier in grote mate geconsumeerd worden rond een uur of 10/half 11quote:Op donderdag 4 november 2010 08:14 schreef Tezz het volgende:
ik trek het ook tot de lunch zo! Goede uitvinding, dat ontbijt.....
Supertof van d'r!quote:Op donderdag 4 november 2010 08:20 schreef Bluezz het volgende:
Onze longverpleegkundige is gestopt met roken
Jij wil ook zoenen met rare meisjes en uitgaan met hooters?quote:Op donderdag 4 november 2010 08:37 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik hoop dat Maastricht net zo goed uitpakt voor mij als voot steer
Heeeeeeee... feli, Vorkquote:Op donderdag 4 november 2010 08:13 schreef Vork het volgende:
Goedemorgen mensen.
Ik ga zo maar eens naar m'n nieuwe baan. Het grote voordeel is, dat het helemaal niet voelt alsof ik nu aan het werk ga.
We kunnen het nog wel een keer maken hoorquote:
neehee ik wil succes bij de mannen natuurlijkquote:Op donderdag 4 november 2010 08:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jij wil ook zoenen met rare meisjes en uitgaan met hooters?
Hmm mijn motivatie om nog te leren is weg, ben al 1,5 uur bezig met de sheets voor de zoveelste keer door te kijken.
Over een uurtje naar mijn tentamen en dan heb ik een lekker lang weekend om te relaxen
Jaquote:Op donderdag 4 november 2010 09:10 schreef Leintjeuh het volgende:
Steer, wat ben je nou aan het doen met raarmeisje en hootermeisje? Date je 2 vrouwen tegelijk?
Nee, die maken je beroerd als je nog niks hebt gegetenquote:Op donderdag 4 november 2010 09:14 schreef FutureFairytale het volgende:
@ LieLie; enthousiaste buschauffeurs in de vroege morgen maken je vrolijk en wakker
jes net als jouquote:Op donderdag 4 november 2010 09:02 schreef Sarabi het volgende:
Thanks FFT!
Je hebt dus een lekker lang weekend?
Oja ik moet nog ontbijten.........
quote:
waarom praat je dat goed?quote:Op donderdag 4 november 2010 09:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaDaar lijkt het wel op
Maastricht doet hem echt goed
![]()
Het is maar wat je goed noemtquote:Op donderdag 4 november 2010 09:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaDaar lijkt het wel op
Maastricht doet hem echt goed
![]()
niet de weg op gaan zonder iets in je maag hequote:Op donderdag 4 november 2010 09:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee, die maken je beroerd als je nog niks hebt gegeten
snap ik, ik ook wel haha. maar morgen kunnen we uitslapenquote:Op donderdag 4 november 2010 09:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]yay
hmm ik had wel nog een uur langer kunnen slapen ben nu toch niets nuttigs meer aan het doen
Morgen naar Maastricht dus dan moet ik nog steeds redelijk vroeg opquote:Op donderdag 4 november 2010 09:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
snap ik, ik ook wel haha. maar morgen kunnen we uitslapen
ga je nog ff overlezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |