nee niet heb nog helemaal niet gesport/gedanst deze week.... en zou gaan dansen en dan kom ik de bank niet af..quote:Op woensdag 3 november 2010 21:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kan ook wel eens lekker zijn toch?
Ik zou bijna nu al naar bed gaan zo moe ben ik........maar ben eigenlijk zelfs te lui om naar boven te lopen
pardon?quote:Op woensdag 3 november 2010 21:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, dat vermoedde ik ik dus terecht.
Soms doe ik een fft.
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Groeten uit de Rimboe is begonnen
quote:Op woensdag 3 november 2010 08:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen![]()
helaas 6 uurtjes slaap gehad (3x achter elkaar) dus wordt vanavond geen Rimboe kijken voor mij. 20u naar bed
goed onthouden. maar kon het toch niet laten. heb geen discipline. mn pyjama is aan en ogen schoon dus ik hoef hierna alleen nog maar mn tanden te poetsen en dan direct in bedquote:
slecht geroosterde amandelenquote:Op woensdag 3 november 2010 21:34 schreef AnneX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach er ging wat fout met invoer en grote fotos. . Wat maakt het uit.
Want sinds de cul chat loop ik met een fototoestel langs voedsel en recepten.
Dus zagen jullie ± een half pond rietsuiker smelten / een zakje amandelsnippers droogroosteren.
Dit samen met 1oo gram boter plus 3 eetlepels creme fraiche en halve theelepel zeezout tot een caramel en dan over voorgepofte appel gieten.
hoeveel staat t?quote:Op woensdag 3 november 2010 21:34 schreef golfer het volgende:
*rust*
Hopelijk wordt de 2e helft iets beter.
Kijk is naar 4/5 dagen Lissabon, ben je voor 209/261 euro klaar inclusief vliegen... erg leukquote:Op woensdag 3 november 2010 21:33 schreef FutureFairytale het volgende:
NY is verplaatst naar 10 maart maar twijfel nu sterk om te gaan.
sowieso wil ik iets tussendoor kunnen vinden. ga wel ff op ryan air kijken en een weekendje Pisa of weet ik veel wat...
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
slecht geroosterde amandelen![]()
1-0quote:
dankje. bij Ryan Air? of een arrangement? zal eens checkenquote:Op woensdag 3 november 2010 21:37 schreef kahlie het volgende:
[..]
Kijk is naar 4/5 dagen Lissabon, ben je voor 209/261 euro klaar inclusief vliegen... erg leuk
En NY natuurlijk doen doen doen![]()
![]()
januari gaat dus niet meer door en wordt 10 maart. wil graag iets doen want ben wel toe aan ff wegquote:Op woensdag 3 november 2010 21:44 schreef AnneX het volgende:
New York is altijd te doen ! In januari en zo heb je grote kans op blizzards, dus hoe later hoe beter.
En Lissabon is een goeie tip.
Arrangement via D-reizen geboekt maar liep via OAD geloof ik. Porto ben ik nog nooit geweest.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dankje. bij Ryan Air? of een arrangement? zal eens checken
Snoopy typewriter strips zijn echt THE bestquote:
aah ok ja reisbureau kan ik ook nog wel naartoe. vind dat toch wel nog steeds beter dan internetquote:Op woensdag 3 november 2010 22:06 schreef kahlie het volgende:
[..]
Arrangement via D-reizen geboekt maar liep via OAD geloof ik. Porto ben ik nog nooit geweest.
Als het telefonisch moet doe ik altijd reisbureau, betaal ik wel 7 euro meer maar word ik niet waus van de 15+ minuten in de wacht, de 5-15 minuten om het te regelen en daarna je nog afvragen of ze je naam goed getikt hebben op het vliegticket... Online intikken is verder primaquote:Op woensdag 3 november 2010 22:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aah ok ja reisbureau kan ik ook nog wel naartoe. vind dat toch wel nog steeds beter dan internet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |