ja, er werd weer lekker verdedigd tegen die kabouter.quote:
Ja.. en rookvleesbonbonnetje.. voor de afwisseling.. Heb vandaag verder nog niet bijster veel gehad geloof ikquote:
Ik heb ernstig het gevoel dat ik zonder bezwaar Sherlock kan kijken straks, voelt weer als zo'n anticlimax avond die we al iets te vaak gehad hebben de laatste 8 jaar.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:55 schreef golfer het volgende:
[..]
ja, er werd weer lekker verdedigd tegen die kabouter.
tutututquote:Op woensdag 3 november 2010 20:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja.. en rookvleesbonbonnetje.. voor de afwisseling.. Heb vandaag verder nog niet bijster veel gehad geloof ik
Ben bang dat je gelijk gaat krijgen.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:57 schreef TAV74 het volgende:
Ik heb ernstig het gevoel dat ik zonder bezwaar Sherlock kan kijken straks, voelt weer als zo'n anticlimax avond die we al iets te vaak gehad hebben de laatste 8 jaar.
Ik heb inderdaad al diverse passes voorbij zien komen waar je spontaan koppijn van krijgtquote:Op woensdag 3 november 2010 21:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben bang dat je gelijk gaat krijgen.
Tot nu toe is het allemaal bijzonder zwak van Ajax.
Twente speelt Europees eigenlijk al jaren beter dan Ajax. Oogt stukken stabieler.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:13 schreef Anthraxx het volgende:
Twente was gisteren een stuk beter.
Nee joh, beetje laten fatsoenerenquote:Op woensdag 3 november 2010 21:17 schreef AnneX het volgende:
Zeg TAV: heb je werkelijk je leuke lokken laten millimeteren?
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:17 schreef AnneX het volgende:
Zeg TAV: heb je werkelijk je leuke lokken laten millimeteren?
Kan ook wel eens lekker zijn toch?quote:Op woensdag 3 november 2010 21:20 schreef FutureFairytale het volgende:
ik zou dansen voor 21.30u en heb de hele tijd op de bank gezeten met mn luie reet
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, dat vermoedde ik ik dus terecht.
Soms doe ik een fft.
nee niet heb nog helemaal niet gesport/gedanst deze week.... en zou gaan dansen en dan kom ik de bank niet af..quote:Op woensdag 3 november 2010 21:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kan ook wel eens lekker zijn toch?
Ik zou bijna nu al naar bed gaan zo moe ben ik........maar ben eigenlijk zelfs te lui om naar boven te lopen
pardon?quote:Op woensdag 3 november 2010 21:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, dat vermoedde ik ik dus terecht.
Soms doe ik een fft.
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Groeten uit de Rimboe is begonnen
quote:Op woensdag 3 november 2010 08:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen![]()
helaas 6 uurtjes slaap gehad (3x achter elkaar) dus wordt vanavond geen Rimboe kijken voor mij. 20u naar bed
goed onthouden. maar kon het toch niet laten. heb geen discipline. mn pyjama is aan en ogen schoon dus ik hoef hierna alleen nog maar mn tanden te poetsen en dan direct in bedquote:
slecht geroosterde amandelenquote:Op woensdag 3 november 2010 21:34 schreef AnneX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach er ging wat fout met invoer en grote fotos. . Wat maakt het uit.
Want sinds de cul chat loop ik met een fototoestel langs voedsel en recepten.
Dus zagen jullie ± een half pond rietsuiker smelten / een zakje amandelsnippers droogroosteren.
Dit samen met 1oo gram boter plus 3 eetlepels creme fraiche en halve theelepel zeezout tot een caramel en dan over voorgepofte appel gieten.
hoeveel staat t?quote:Op woensdag 3 november 2010 21:34 schreef golfer het volgende:
*rust*
Hopelijk wordt de 2e helft iets beter.
Kijk is naar 4/5 dagen Lissabon, ben je voor 209/261 euro klaar inclusief vliegen... erg leukquote:Op woensdag 3 november 2010 21:33 schreef FutureFairytale het volgende:
NY is verplaatst naar 10 maart maar twijfel nu sterk om te gaan.
sowieso wil ik iets tussendoor kunnen vinden. ga wel ff op ryan air kijken en een weekendje Pisa of weet ik veel wat...
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
slecht geroosterde amandelen![]()
1-0quote:
dankje. bij Ryan Air? of een arrangement? zal eens checkenquote:Op woensdag 3 november 2010 21:37 schreef kahlie het volgende:
[..]
Kijk is naar 4/5 dagen Lissabon, ben je voor 209/261 euro klaar inclusief vliegen... erg leuk
En NY natuurlijk doen doen doen![]()
![]()
januari gaat dus niet meer door en wordt 10 maart. wil graag iets doen want ben wel toe aan ff wegquote:Op woensdag 3 november 2010 21:44 schreef AnneX het volgende:
New York is altijd te doen ! In januari en zo heb je grote kans op blizzards, dus hoe later hoe beter.
En Lissabon is een goeie tip.
Arrangement via D-reizen geboekt maar liep via OAD geloof ik. Porto ben ik nog nooit geweest.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dankje. bij Ryan Air? of een arrangement? zal eens checken
Snoopy typewriter strips zijn echt THE bestquote:
aah ok ja reisbureau kan ik ook nog wel naartoe. vind dat toch wel nog steeds beter dan internetquote:Op woensdag 3 november 2010 22:06 schreef kahlie het volgende:
[..]
Arrangement via D-reizen geboekt maar liep via OAD geloof ik. Porto ben ik nog nooit geweest.
Als het telefonisch moet doe ik altijd reisbureau, betaal ik wel 7 euro meer maar word ik niet waus van de 15+ minuten in de wacht, de 5-15 minuten om het te regelen en daarna je nog afvragen of ze je naam goed getikt hebben op het vliegticket... Online intikken is verder primaquote:Op woensdag 3 november 2010 22:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aah ok ja reisbureau kan ik ook nog wel naartoe. vind dat toch wel nog steeds beter dan internet
Ik ken het..quote:Op woensdag 3 november 2010 22:18 schreef Sarabi het volgende:
Zo 'even' besloten welke keuze vakken ik ga doen
Ik ben echt zo slecht met keuzes makendan wil ik gewoon alles doen
Lang plezier van gehad... Het is zo;n avond..quote:Op woensdag 3 november 2010 22:20 schreef golfer het volgende:
Hehe...eindelijk het doelpunt van Ajax.
Het is soms zo amateuristisch zoals er verdedigt wordt.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:25 schreef TAV74 het volgende:
Lang plezier van gehad... Het is zo;n avond..
Yep, en dit soort momenten blijven maar voorkomen, ongelofelijk.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is soms zo amateuristisch zoals er verdedigt wordt.
Ajax stelt echt niets meer voor in Europaquote:
Nee suffie: het is een appel !!! gepofte jonagold met amandelen en caramel au beurre salé.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:30 schreef Duderella het volgende:
Ik heb zo hard gesport dat ik zin had om ter plekke mijn lever uit te kotsen (of zoiets. Zo voelde het ongeveer).![]()
Mijn PT heeft er behoorlijk de zweep over, maar daar ga ik hem vast dankbaar voor zijn in Puerto Rico.
And for something completely different: Dat gerechtje ziet er lekker uit AnneX! Als het met ijs of zo zou zijn. Maar met aardappel...Kennelijk toch smakelijk en een aanrader?
En gezien de uitslag in Milaan kunnen ze het verder wel vergeten in de CL.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ajax stelt echt niets meer voor in Europa
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Dat lijkt me wel lekkah!quote:Op woensdag 3 november 2010 22:37 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nee suffie: het is een appel !!! gepofte jonagold met amandelen en caramel au beurre salé.
Sowieso, maar dat had ik toch al opgegeven. Ze hadden EL veilig moeten stellen vandaag.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:37 schreef golfer het volgende:
[..]
En gezien de uitslag in Milaan kunnen ze het verder wel vergeten in de CL.
Hoe had jij die jus/saus gemaakt Pee?quote:Op woensdag 3 november 2010 22:35 schreef PdeHoog het volgende:
ZoBezoek is de deur uit. Kan ik nog ff nagenieten van het eten
800 gr. varkensfilet is wel wat weinig voor 4 man dus dat moet meer worden met kerst
Ik leg de zweep vast klaar.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:41 schreef FutureFairytale het volgende:
oja en morgenavond moet ik dansen anders mogen jullie me slaan!
2 appels en 2 uien snipperen in de keuken machine, maar dat is ook zelf wel heel fijn te krijgen denk ik. Boter, olie en wat knoflook in een pan verhitten. Daar het appel-ui-mengsel bij doen. Af en toe roeren en dan 30 minuten op een erg laag vuur wat bakken. Na 30 min. een eetlepel ahornsiroop erbij. Nog 15 minuten op het vuur laten staan. beetje gemberpoeder erbij plus twee theelepels maizena. Goed doorroeren, vuur hoog doen en dan een halve liter kippebouillon al roerende toevoegen. Daarna nog 3 minuten goed door laten inkoken zodat het wat dikker wordt.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:39 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hoe had jij die jus/saus gemaakt Pee?
Ah, toch nog in de 94ste minuut wat hoop.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:37 schreef golfer het volgende:
En gezien de uitslag in Milaan kunnen ze het verder wel vergeten in de CL.
Nja, dit was gewoon de wedstrijd die ze hadden moeten winnen. Dan hadden ze echt serieus een kans gehad. Milan gaat het niet geven nu ze thuis de overwinning nodig hebben.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ah, toch nog in de 94ste minuut wat hoop.
Moest het per se ahornsiroop zijn?quote:Op woensdag 3 november 2010 22:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
2 appels en 2 uien snipperen in de keuken machine, maar dat is ook zelf wel heel fijn te krijgen denk ik. Boter, olie en wat knoflook in een pan verhitten. Daar het appel-ui-mengsel bij doen. Af en toe roeren en dan 30 minuten op een erg laag vuur wat bakken. Na 30 min. een eetlepel ahornsiroop erbij. [b] 80 ml. ahornsiroop[/b], karwijzaadjes, kardemom, gekneusde knoflookteentjes van een bol, 2 uien in kwarten en 40 gr. zout.
Nou ja..als iemand weet waar ahornsiroop door te vervangen is hoor ik het graag. Ik heb het aan een collega gevraagd die into catering is enzo en die had het erover dat het niet echt te vervangen is.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
Moest het per se ahornsiroop zijn?
Je moest een flinke(dure) fles kopen.
edit: oh je gaat het nog een keer maken voor de Xmus
Ik ben gewoon diëtisch flexibel!quote:Op woensdag 3 november 2010 22:42 schreef AnneX het volgende:
Nu heb ik de indruk dat er even wat mis is met FoK ?!
Dude je hebt net je lever in het portiek zien liggen... en dan vragen naar allerlei sausjes ?
quote:Op woensdag 3 november 2010 22:51 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik ben gewoon diëtisch flexibel!
Ja, als zelfs de people into catering het niet weten...quote:Op woensdag 3 november 2010 22:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou ja..als iemand weet waar ahornsiroop door te vervangen is hoor ik het graag. Ik heb het aan een collega gevraagd die into catering is enzo en die had het erover dat het niet echt te vervangen is.
Ywquote:Op woensdag 3 november 2010 22:51 schreef Duderella het volgende:
Pee, dank voor het recept! Lijkt me lekker!
Coolquote:Even een jubel voor de Hema omdat die alle speelgoed levert inclusief Franse handleiding! Voor Franse Druif # 1 die volgende week jarig is een legpuzzel van Nederland gekocht en een wetenschaps-ontdekdoos om giga-bellen te blazen. En dus helemaal voorzien van Frans geleuter.![]()
Tuurlijk kun je wel spelen met ingredienten met kerst. Het is maar een recept hoorquote:Op woensdag 3 november 2010 22:56 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, als zelfs de people into catering het niet weten...
Op andere dagen in het jaar zou ik een beetje spelen met ingrediënten.
Met Xknus kan dat niet natuurlijk.
Heerlijk, die winterse gerechten! Ik hou d'r van!quote:Op woensdag 3 november 2010 22:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
Was echt een lekker sausje ook
Past perfect bij het varkensvlees. En dan die rode kool erbij
Met kerst ga ik ook dat zelf maken
Wordt echt tof. Dus...hoofdgerecht is bedacht. Nu de rest nog.
Paté is wel vrij zwaar, of niet? Anders misschien een lekker paddestoelenbouillonetje en dan een licht tussengerechtje? Toef risotto met gerookte zalm of zo? Klein bordje?quote:Ik wil eigenlijk als voorgerecht een pate maken en dan walnotenhoningbroodIk heb ene jaar of 7 ook eens een pate gemaakt. Die was het net niet dus eigenlijk nu een nieuwe poging. Ik twijfel alleen of dat een beetje goed combineert met de varkensfilet als hoofdgerecht. Vervolgens een kaasplankje en daarna nog een lekker toetje met chocola of zo. Of iets luchtigs met fruit.
quote:
Ja. Dat is ook wel weer zo. En het wordt ook gelijk een varkensvlees overkill op die manier. Gelukkig heb ik nog een ruime maand om verder te zoekenquote:Op woensdag 3 november 2010 22:58 schreef Duderella het volgende:
Paté is wel vrij zwaar, of niet? Anders misschien een lekker paddestoelenbouillonetje en dan een licht tussengerechtje? Toef risotto met gerookte zalm of zo? Klein bordje?
Holmes, I presume?quote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 23:16 schreef PdeHoog het volgende:
Slaap lekker mensenIk ga nog ff bankhangen met de katjes en dan slapen.
Haha stom is dat he! Nou goed, het was allemaal op tijd goedgekomen. En anders had ik haar in haar blootje gewoon 20 rondjes door de kleedkamer laten rennen, was ze vanzelf wel opgedroogd....quote:Op woensdag 3 november 2010 23:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben wel eens de zwemkleding vergeten voor de kids Tezz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |