Tezz was al weer terug maar inmiddels film aan het kijken!quote:Op woensdag 3 november 2010 20:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zeg Tess ? ben jij van de bieb. eigenlijk als in werk jij daar ?
De collega's en ik denken over een pr actie van de lokale bieb om op een boekenlegger onze adressen te vermelden.
Hoe denk jij daarover?
edit: Tezz is naar het zwembad mét handdoek.
ja, er werd weer lekker verdedigd tegen die kabouter.quote:
Ja.. en rookvleesbonbonnetje.. voor de afwisseling.. Heb vandaag verder nog niet bijster veel gehad geloof ikquote:
Ik heb ernstig het gevoel dat ik zonder bezwaar Sherlock kan kijken straks, voelt weer als zo'n anticlimax avond die we al iets te vaak gehad hebben de laatste 8 jaar.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:55 schreef golfer het volgende:
[..]
ja, er werd weer lekker verdedigd tegen die kabouter.
tutututquote:Op woensdag 3 november 2010 20:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja.. en rookvleesbonbonnetje.. voor de afwisseling.. Heb vandaag verder nog niet bijster veel gehad geloof ik
Ben bang dat je gelijk gaat krijgen.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:57 schreef TAV74 het volgende:
Ik heb ernstig het gevoel dat ik zonder bezwaar Sherlock kan kijken straks, voelt weer als zo'n anticlimax avond die we al iets te vaak gehad hebben de laatste 8 jaar.
Ik heb inderdaad al diverse passes voorbij zien komen waar je spontaan koppijn van krijgtquote:Op woensdag 3 november 2010 21:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben bang dat je gelijk gaat krijgen.
Tot nu toe is het allemaal bijzonder zwak van Ajax.
Twente speelt Europees eigenlijk al jaren beter dan Ajax. Oogt stukken stabieler.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:13 schreef Anthraxx het volgende:
Twente was gisteren een stuk beter.
Nee joh, beetje laten fatsoenerenquote:Op woensdag 3 november 2010 21:17 schreef AnneX het volgende:
Zeg TAV: heb je werkelijk je leuke lokken laten millimeteren?
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:17 schreef AnneX het volgende:
Zeg TAV: heb je werkelijk je leuke lokken laten millimeteren?
Kan ook wel eens lekker zijn toch?quote:Op woensdag 3 november 2010 21:20 schreef FutureFairytale het volgende:
ik zou dansen voor 21.30u en heb de hele tijd op de bank gezeten met mn luie reet
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, dat vermoedde ik ik dus terecht.
Soms doe ik een fft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |