ik trek het ook tot de lunch zo! Goede uitvinding, dat ontbijt.....quote:Op donderdag 4 november 2010 08:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat is echt zoIk teer hier op tot half 1 zonder trek/honger gevoel.
Dat is mooi Vork, vertel je vanavond ff hoe het was?quote:Op donderdag 4 november 2010 08:13 schreef Vork het volgende:
Goedemorgen mensen.
Ik ga zo maar eens naar m'n nieuwe baan. Het grote voordeel is, dat het helemaal niet voelt alsof ik nu aan het werk ga.
Ik bedoelde eigenlijk zonder tussendoortjes die hier in grote mate geconsumeerd worden rond een uur of 10/half 11quote:Op donderdag 4 november 2010 08:14 schreef Tezz het volgende:
ik trek het ook tot de lunch zo! Goede uitvinding, dat ontbijt.....
Supertof van d'r!quote:Op donderdag 4 november 2010 08:20 schreef Bluezz het volgende:
Onze longverpleegkundige is gestopt met roken
Jij wil ook zoenen met rare meisjes en uitgaan met hooters?quote:Op donderdag 4 november 2010 08:37 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik hoop dat Maastricht net zo goed uitpakt voor mij als voot steer
Heeeeeeee... feli, Vorkquote:Op donderdag 4 november 2010 08:13 schreef Vork het volgende:
Goedemorgen mensen.
Ik ga zo maar eens naar m'n nieuwe baan. Het grote voordeel is, dat het helemaal niet voelt alsof ik nu aan het werk ga.
We kunnen het nog wel een keer maken hoorquote:
neehee ik wil succes bij de mannen natuurlijkquote:Op donderdag 4 november 2010 08:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jij wil ook zoenen met rare meisjes en uitgaan met hooters?
Hmm mijn motivatie om nog te leren is weg, ben al 1,5 uur bezig met de sheets voor de zoveelste keer door te kijken.
Over een uurtje naar mijn tentamen en dan heb ik een lekker lang weekend om te relaxen
Jaquote:Op donderdag 4 november 2010 09:10 schreef Leintjeuh het volgende:
Steer, wat ben je nou aan het doen met raarmeisje en hootermeisje? Date je 2 vrouwen tegelijk?
Nee, die maken je beroerd als je nog niks hebt gegetenquote:Op donderdag 4 november 2010 09:14 schreef FutureFairytale het volgende:
@ LieLie; enthousiaste buschauffeurs in de vroege morgen maken je vrolijk en wakker
jes net als jouquote:Op donderdag 4 november 2010 09:02 schreef Sarabi het volgende:
Thanks FFT!
Je hebt dus een lekker lang weekend?
Oja ik moet nog ontbijten.........
quote:
waarom praat je dat goed?quote:Op donderdag 4 november 2010 09:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaDaar lijkt het wel op
Maastricht doet hem echt goed
![]()
Het is maar wat je goed noemtquote:Op donderdag 4 november 2010 09:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaDaar lijkt het wel op
Maastricht doet hem echt goed
![]()
niet de weg op gaan zonder iets in je maag hequote:Op donderdag 4 november 2010 09:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee, die maken je beroerd als je nog niks hebt gegeten
snap ik, ik ook wel haha. maar morgen kunnen we uitslapenquote:Op donderdag 4 november 2010 09:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]yay
hmm ik had wel nog een uur langer kunnen slapen ben nu toch niets nuttigs meer aan het doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |