Hij wordt het foute type waar vrouwen op vallen omdat ze hem willen reddenquote:Op donderdag 4 november 2010 07:23 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Steer begint een player te worden?Have fun
Dat krijg je als mannen boeken gaan lezen die eigenlijk voor vrouwen bestemd zijn....quote:Op donderdag 4 november 2010 07:38 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hij wordt het foute type waar vrouwen op vallen omdat ze hem willen redden
Ojaquote:Op donderdag 4 november 2010 07:38 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hij wordt het foute type waar vrouwen op vallen omdat ze hem willen redden
Enthousiaste buschauffeur zeg.. even een hapje eten
Is Maastricht ook gevaarlijk als je er maar een middagje heen gaat?quote:Op donderdag 4 november 2010 07:23 schreef Tezz het volgende:
@Steer: Maastricht doet je goed! Jij slettebak.....
Utrecht is toch veul leukerquote:Op donderdag 4 november 2010 07:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Is Maastricht ook gevaarlijk als je er maar een middagje heen gaat?
Anders moet ik morgen maar ergens anders gaan shoppen
Daar ben ik eigenlijk nog nooit geweestquote:Op donderdag 4 november 2010 07:48 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Utrecht is toch veul leuker
Hoeft ook niet als je naar Maastricht kunt gaanquote:Op donderdag 4 november 2010 07:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar ben ik eigenlijk nog nooit geweest
quote:Op donderdag 4 november 2010 07:53 schreef flying-dutchman het volgende:
gewoon een keer komen (alleen niet dit weekend want dan ben ik er niet)
surequote:Op donderdag 4 november 2010 07:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]is goed hoor
Ga je dan mee shoppen?
quote:Op donderdag 4 november 2010 07:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat krijg je als mannen boeken gaan lezen die eigenlijk voor vrouwen bestemd zijn....
Ziet er lekker uitquote:Op woensdag 3 november 2010 21:34 schreef AnneX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach er ging wat fout met invoer en grote fotos. . Wat maakt het uit.
Want sinds de cul chat loop ik met een fototoestel langs voedsel en recepten.
Dus zagen jullie ± een half pond rietsuiker smelten / een zakje amandelsnippers droogroosteren.
Dit samen met 1oo gram boter plus 3 eetlepels creme fraiche en halve theelepel zeezout tot een caramel en dan over voorgepofte appel gieten.
Waaaaaaaatquote:Op donderdag 4 november 2010 07:52 schreef Sarabi het volgende:
Daar ben ik eigenlijk nog nooit geweest
Mijn dagelijkse kwark heb ik omgegooid naar Huttenkase miet walnoten en een klein scheutje SV limonadesiroop.quote:
Ha! Ik heb echt nog nooit meegemaakt dat het op een poli niet druk was!quote:Op donderdag 4 november 2010 08:04 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb zojuist morgenochtend vrijgenomen aangezien er een spreekuur staat met 3 mensen en we zitten met 3 man aan de balie
Player Steerquote:Op donderdag 4 november 2010 00:15 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen komt raremeisje eten, vandaag weer gezoend
Vrijdag uitgaan met hootersmeisje
Overdag afstuderen en fokken
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat klinkt ook erg lekker!quote:Op donderdag 4 november 2010 08:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn dagelijkse kwark heb ik omgegooid naar Huttenkase miet walnoten en een klein scheutje SV limonadesiroop.
En de cobbsalade voor straks
Nee, het is ook uitzonderlijk, er is een of ander congres, vandaag is het ook rustig.quote:Op donderdag 4 november 2010 08:05 schreef Tezz het volgende:
Ha! Ik heb echt nog nooit meegemaakt dat het op een poli niet druk was!
Maar heerlijk vooruitzicht hoor Bluezzje!
Niet echt de binnenstad in geweest inderdaadquote:Op donderdag 4 november 2010 08:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
WaaaaaaaatNog nooit in Utreg me stadsjie geweesss?
Moet je echt eens doen, maar dan niet in Hoog Catharijneblijven hangen, maar lekker de binnenstad in @ kleine straatjes.
Ja dat is echt zoquote:Op donderdag 4 november 2010 08:06 schreef Tezz het volgende:
Dat klinkt ook erg lekker!
Ik heb nog steeds heel veel moeite met ontbijten. Ik krijg 's morgens gewoon echt niets weg. Ik krijg echt met moeite een bak Kellog's weg.....
(maar doe het wel, want sinds ik ontbijt voel ik me veeeeeel beter!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |