Hoe ouder, hoe garnalerquote:Op woensdag 3 november 2010 19:27 schreef LieLie het volgende:
Wat heeft dat met een garnaal te maken?
Hopen dat dat logischer is dan die garnaalquote:Op woensdag 3 november 2010 19:29 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb net een enorm a-ha moment gehad voor m'n afstuderen, heb in opwinding alles opgeschreven en het daarna tegen mijn kamermuur hardop lopen uitleggen. Nu maar hopen dat mijn ideeën ook nog eens correct zijn en geaccepteerd zullen worden door mijn begeleiders.
quote:Op woensdag 3 november 2010 19:29 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb net een enorm a-ha moment gehad voor m'n afstuderen, heb in opwinding alles opgeschreven en het daarna tegen mijn kamermuur hardop lopen uitleggen. Nu maar hopen dat mijn ideeën ook nog eens correct zijn en geaccepteerd zullen worden door mijn begeleiders.
I'm going slightly mad
nee joh, zolang je dat niet met alles doet wat je bedenkt is er niets aan de handquote:Op woensdag 3 november 2010 19:29 schreef Stereotomy het volgende:
I'm going slightly mad
ik wil ook een leuke aardige ventquote:Op woensdag 3 november 2010 19:32 schreef DarkElf het volgende:
Das een fase voor de meeste vrouwen hoor steerAls ze verstandiger ouder worden willen ze gewoon een leuke aardige vent
fingers crossedquote:Op woensdag 3 november 2010 19:32 schreef DarkElf het volgende:
Das een fase voor de meeste vrouwen hoor steerAls ze verstandiger ouder worden willen ze gewoon een leuke aardige vent
ik oefen telefoongesprekken ook altijd tegen een muurquote:Op woensdag 3 november 2010 19:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee joh, zolang je dat niet met alles doet wat je bedenkt is er niets aan de hand
gaat er niet om wat je zegt, gaat erom wat je doetquote:Op woensdag 3 november 2010 19:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik wil ook een leuke aardige vent
Dat ben ik.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik wil ook een leuke aardige vent
klikquote:Op woensdag 3 november 2010 19:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
ik oefen telefoongesprekken ook altijd tegen een muur
't komt wel goed, schatjequote:Op woensdag 3 november 2010 19:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet met z'n allen, met FFquote:Op woensdag 3 november 2010 19:35 schreef Tezz het volgende:
Er zijn heel wat zelfhulpboeken geschreven met als thema 'Waarom val ik altijd op de foute man?'. Dus wellicht dat we eens naar de bibliotheek moeten met z'n allen?
hahahaquote:Op woensdag 3 november 2010 19:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja wilde ik net zeggen. die (gelukkig bij mij hele korte) fase heb ik al héél lang geleden achter mij gelatenquote:
tis me wat kindquote:Op woensdag 3 november 2010 19:36 schreef FutureFairytale het volgende:
las gisteren in de krant dat het meisje wat Hermelien speelt op haar 18e te horen kreeg van haar vader hoeveel geld ze had en toen werd ze ziek en emotioneel.
Ze zei dat ze vanaf het 3e deel abnormaal veel kreeg, maar voor film 1 en 2 samen verdiende ze al EUR 21.000.000,- en toen was ze 13!
'Harry' en 'Ron' verdienen ook nog eens een vermogen aan vastgoed en hebben heel wat geweldige huizen.
vanaf het moment dat ze verkozen werden tot die rollen wisten ze gewoon dat ze zo rijk zouden worden...
I know.quote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 19:36 schreef FutureFairytale het volgende:
las gisteren in de krant dat het meisje wat Hermelien speelt op haar 18e te horen kreeg van haar vader hoeveel geld ze had en toen werd ze ziek en emotioneel.
Eens. Vreselijk kapselquote:Op woensdag 3 november 2010 19:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je moet idd heel ziek en emotioneel zijn als je je haar in zo'n kapsel gaat knippen op je twintigste![]()
![]()
Ik heb die periode gelukkig nooit gehad!quote:Op woensdag 3 november 2010 19:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja wilde ik net zeggen. die (gelukkig bij mij hele korte) fase heb ik al héél lang geleden achter mij gelaten
zo'n jaar of 12-13 denk ik.
Ze wilde dat mannen spontaan haar niet sexy gaan vinden ipv het tegenover gestelde.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je moet idd heel ziek en emotioneel zijn als je je haar in zo'n kapsel gaat knippen op je twintigste![]()
![]()
Ik kreeg vandaag ook post van de bibliotheek. Dat ze 50.000 nieuwe vestigingen gingen openen, en dat was dan in je huis omdat er zoveel via internet kan.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
I know.
Maar ik grijp tegenwoordig elke gelegenheid aan om meer mensen naar de bibliotheek te krijgen.
Ik vind het wel gedurfd eigenlijk. En ze heeft prachtige ogen en een heel 'zacht' uiterlijk, dus why not?quote:
haha allebei nog wel! nou ik hoef ze niet (zij mij niet eigenlijk) maar het verbaast me gewoon... zulke jonge acteurs mogen in 7 films spelen en daarna hebben ze zo'n 300 miljoen euro op de rekening...quote:Op woensdag 3 november 2010 19:36 schreef Anthraxx het volgende:
Nou FFT. Succes met het veroveren van Ron en Harry.
Wij hebben bibliotheek-aan-huis! Dan wordt het gewoon aan je deur gebracht.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:38 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag ook post van de bibliotheek. Dat ze 50.000 nieuwe vestigingen gingen openen, en dat was dan in je huis omdat er zoveel via internet kan.
Maar ophalen moet nog steeds gewoon in de bieb, dus ik vond het een beetje een sullige reclame
haha je krijgt mij echt niet in een bibliotheek. of ik mag naar de kinderboekenquote:Op woensdag 3 november 2010 19:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
I know.
Maar ik grijp tegenwoordig elke gelegenheid aan om meer mensen naar de bibliotheek te krijgen.
Kut he, dat wij het verkeerde vak gekozen hebben....quote:Op woensdag 3 november 2010 19:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha allebei nog wel! nou ik hoef ze niet (zij mij niet eigenlijk) maar het verbaast me gewoon... zulke jonge acteurs mogen in 7 films spelen en daarna hebben ze zo'n 300 miljoen euro op de rekening...
oh god, fok mannen en hun aversie tegen korte kapsels....quote:Op woensdag 3 november 2010 19:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Mnou, mijn vriend is lid van de bieb, dus we steunen ze welquote:Op woensdag 3 november 2010 19:40 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wij hebben bibliotheek-aan-huis! Dan wordt het gewoon aan je deur gebracht.Maar aangezien dit door vrijwilligers gedaan wordt is het voorlopig alleen maar voor langdurig zieken en bejaarden bedoeld....
Maar er is ook internet in de bieb! En ipads. En leuke lezingen. En een leestafel met allerlei fancy tijdschriften.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha je krijgt mij echt niet in een bibliotheek. of ik mag naar de kinderboeken
ik vind het een mooie foto. ze wordt er wat ouder door en het staat haar goedquote:Op woensdag 3 november 2010 19:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik vind het wel gedurfd eigenlijk. En ze heeft prachtige ogen en een heel 'zacht' uiterlijk, dus why not?
dat ja! mijn hoop ligt bij de Staatsloterijquote:Op woensdag 3 november 2010 19:40 schreef Tezz het volgende:
[..]
Kut he, dat wij het verkeerde vak gekozen hebben....
Zucht....morgen maar gewoon weer naar kantoor.....
Ik hoop echt heel oprecht dat we het stuk leesbevordering voor kinderen en analfabetisme-bestrijding in het algemeen uit kunnen blijven voeren in de toekomst. Zooooo belangrijk.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:41 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mnou, mijn vriend is lid van de bieb, dus we steunen ze wel
Als ik ooit kinderen krijg word ik vast ook wel lid (als ze dan nog bestaan)
bij mij heeft hij een klein jaartje geduurd geloof ik (strikt gezien 8 maanden, zolang duurde die crushquote:Op woensdag 3 november 2010 19:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb die periode gelukkig nooit gehad!
ok maar als ik ook internet thuis heb is het fijner om thuis te zitten met een kopje theequote:Op woensdag 3 november 2010 19:41 schreef Tezz het volgende:
[..]
Maar er is ook internet in de bieb! En ipads. En leuke lezingen. En een leestafel met allerlei fancy tijdschriften.
quote:Op woensdag 3 november 2010 19:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok maar als ik ook internet thuis heb is het fijner om thuis te zitten met een kopje theeen ik mag praten, in de bieb niet.
Leuke kerels ftw!quote:Op woensdag 3 november 2010 19:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
bij mij heeft hij een klein jaartje geduurd geloof ik (strikt gezien 8 maanden, zolang duurde die crush) , maar t was niets voor mij.. ik wilde gewoon een leuke kerel.
en dat is gelukt
Aan de andere kant: je had toch ook niet verwacht dat acteurs die spelen in films waarmee vele miljoenen verdiend worden afgescheept zouden worden met het minimum jeugdloon.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha allebei nog wel! nou ik hoef ze niet (zij mij niet eigenlijk) maar het verbaast me gewoon... zulke jonge acteurs mogen in 7 films spelen en daarna hebben ze zo'n 300 miljoen euro op de rekening...
nee zeker niet. ze hebben ook echt geluk dat ze én in de grootste hype zitten én dat het ook nog eens 8 films zijnquote:Op woensdag 3 november 2010 19:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Aan de andere kant: je had toch ook niet verwacht dat acteurs die spelen in films waarmee vele miljoenen verdiend worden afgescheept zouden worden met het minimum jeugdloon.
quote:Op woensdag 3 november 2010 19:49 schreef rijsttafel het volgende:
Sta ik even te slapen tijdens het hakken, snij ik zo een stuk nagel van m'n duim af.Echt veel geluk dat ik m'n vingertop nog wel heb.
Ben erg moe, maar zal m'n best doenquote:Op woensdag 3 november 2010 19:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nagels kwijtraken geeft niet maar voortaan wel wakker blijven he!
daar hebben ze tvgidsen voor om zoiets na te kijkenquote:Op woensdag 3 november 2010 20:09 schreef LieLie het volgende:
Is Sherlock later dan vorige week?
Edit: mnee, toch niet
Wij hebben geen papieren gids, en in de digitale gids kun je niet terugkijken naar vorige weekquote:Op woensdag 3 november 2010 20:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
daar hebben ze tvgidsen voor om zoiets na te kijken
quote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 20:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben naar Salsa, kreeg net berichtje van hootersmeisje dat ze weer zou komen en speciaal haar pumps met luipaardprintje ging aantrekken. Rrrroarwr.![]()
ja dat hebben wij ook al geregeld ervarenquote:Op woensdag 3 november 2010 20:12 schreef Isabeau het volgende:
Zooo lekker gegetenWeer een Ainsley gerecht gemaakt
Alleen het valt me wel op dat ze voor 4 personen zijn, maar met z'n tweeen hebben we er precies genoeg aan
Gehakt met een Thais tintje. Was uit nood, want ik had geen boodschappen gehaald en we hadden alles wat er in dat recept stond in huisquote:Op woensdag 3 november 2010 20:13 schreef DarkElf het volgende:
ja dat hebben wij ook al geregeld ervaren
wat had je gemaakt?
oh die is lekker jaquote:Op woensdag 3 november 2010 20:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gehakt met een Thais tintje. Was uit nood, want ik had geen boodschappen gehaald en we hadden alles wat er in dat recept stond in huisDaarbij ijsbergsla met mandarijntjes
You go Steerquote:Op woensdag 3 november 2010 20:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben naar Salsa, kreeg net berichtje van hootersmeisje dat ze weer zou komen en speciaal haar pumps met luipaardprintje ging aantrekken. Rrrroarwr.![]()
Ainsley is een baas. Daar moet ik eigenlijk toch ook eens een boek van aanschaffen. Zag 'm vorige week nog bij De Slegte en stond te twijfelen.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:12 schreef Isabeau het volgende:
Alleen het valt me wel op dat ze voor 4 personen zijn, maar met z'n tweeen hebben we er precies genoeg aan
Misschien hoor je ook een voorgerecht en nagerecht erbij te maken?quote:Op woensdag 3 november 2010 20:12 schreef Isabeau het volgende:
Ja, wie weet, want dit zijn anders wel heel erg kleine porties als je het met 4 man moet delenquote:Op woensdag 3 november 2010 20:24 schreef Den_Haag het volgende:
Misschien hoor je ook een voorgerecht en nagerecht erbij te maken?
Zeg Tess ? ben jij van de bieb. eigenlijk als in werk jij daar ?quote:Op woensdag 3 november 2010 19:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
I know.
dat gebeurd wel vakerquote:Op woensdag 3 november 2010 20:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, wie weet, want dit zijn anders wel heel erg kleine porties als je het met 4 man moet delen
Doe alsjeblieft niet. Ik kom daar voor m'n rust.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
I know.
Een heks.quote:
quote:
Ken je Harry Potter?quote:Op woensdag 3 november 2010 20:35 schreef golfer het volgende:
[..]
En daar verdient ze haar geld mee ?
Aha.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:37 schreef rijsttafel het volgende:
Ken je Harry Potter?
Ken je die films?
Daar speelt ze dus in.
Boeken allemaal gelezen, meeste in Engels en Nederlands. Vond het echt een erg leuke serie. Films zijn qua verhaal een stuk dunner, maar het is wel heel erg leuk om te zien hoe ze het vertaald hebben naar het scherm.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:40 schreef AnneX het volgende:
Harry Potter heb ik nooit gelezen, laat staan de films gezien.
Jeejquote:Op woensdag 3 november 2010 20:40 schreef AnneX het volgende:
Oh Lein : de truc werkt! de aangebrande suiker op de bodem met water zachtjes opzetten en laten oplossen.
Het zijn ook kinderboeken, dus vandaar waarschijnlijk.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Aha.
Nee, ken Potter en die films niet.
Wel van gehoord. Nooit gelezen of gezien.
ooee die sms kreeg je vast niet zomaarquote:Op woensdag 3 november 2010 20:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
oh handig dat zoek ik ook! ik kook altijd teveel voor 3 pers op vrijdag. is dan recept voor 4 pers maar moeten de helft weggooien.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:12 schreef Isabeau het volgende:
Arm vriendjequote:Op woensdag 3 november 2010 20:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh! de TT ging wel over jou!
nou ik lees dus niet. maar een paar boeken van Harry Potter heb ik wel gelezen en die zijn voor mijn begrippen heel dik! in 9 jaar tijd alleen een paar HP boeken gelezen. dus dan vond ik t toch wel heel bijzonder denkquote:Op woensdag 3 november 2010 20:40 schreef AnneX het volgende:
Harry Potter heb ik nooit gelezen, laat staan de films gezien.
Wel leuk dat de hype zoveel mensen / jeugd aan het lezen heeft gekregen.
Oh Lein : de truc werkt! de aangebrande suiker op de bodem met water zachtjes opzetten en laten oplossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |