Boudewijn & Wittemanquote:
Ssssst, niet over praten....quote:Op zondag 14 november 2010 01:36 schreef Achillias het volgende:
[..]
Jawel, een politicus heeft een voorbeeldfunctie. Een politicus dient dan ook over onuitgesproken gedrag te beschikken,
quote:Op zondag 14 november 2010 01:43 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
besefde hij voldoende wat er fout was dan had hij de zaak niet zo verdrongen en direct aangevoeld dat het wel móet uitkomen als hij regelmatig op tv komt
Zucht...quote:Op zondag 14 november 2010 10:36 schreef Big-Ern het volgende:
Over mosterd naar de maaltijd gesproken. Dit was toch al decennia bekend?
quote:Op zondag 14 november 2010 11:02 schreef Zith het volgende:
[..]
Als rasPVVer claim ik dat de nederlandse rechtsstaat niet te vertrouwen is, en zo soft dat buurtterrorristen er zonder veroordeeling vanaf kwamen
Dikke faal inderdaad jaquote:Op donderdag 11 november 2010 16:19 schreef ukga het volgende:
Rode pet van Tommy Hilfiger, nieuw, nooit gedragen, de witte letters zijn er in het dik opgeborduurt.
In diameter verstelbaar d.m.v. klittenband-strips.
Op de foto lijkt het rood een betje faal, maar de pet is gewoon fel rood
quote:Op zondag 14 november 2010 12:42 schreef Ascendancy het volgende:
Deze studenten zullen echter in het befrijdleven VEEL minder waardevol zijn dan een student die er 7 jaar over doet, maar beschikt over goede sociale vaardigheden.
Beetje flauw, maar wel slecht dat je Delfzijl op 3 manieren binnen 1 alinea anders schrijftquote:Op zondag 14 november 2010 12:33 schreef robbie_G het volgende:
Hallo Allemaal,
Ik zit met een probleem en hoop da er hier iemand is die mij kan helpen / adviseren.
Ik werk nu bijna drie jaar voor een bedrijf in Spijkenisse. Zelf woon ik in Groningen en mijn werkzaamheden voer ik uit in Delfijl. In de arbeidsovereenkomst wordt verwezen naar de bedrijfseigen CAO. In Deze CAO worden alle vestigingen van het bedrijf in Nederland genoemd, behalve Delfzijl. Nu heeft mijn werkgever hier altijd gretig gebruik van gemaakt, ik had zo goed als nergens recht op omdat de CAO niet op delfzijl van toepassing is (ik heb dit meerdere maken per email bevestigd gehad van mijn manager).
Die zijn anders funest voor je rugquote:Op zondag 14 november 2010 18:28 schreef MissHobje het volgende:
Moet wel zeggen met die spitstroken beide kanten dat het wel een stuk prettiger is, vooral smorgens vroeg ri Utrecht, enorm doorsjezen en ben 15 minuten eerder thuis
Ik zoek de beschaamde smiley!quote:
quote:
Roken moet je buiten doen!quote:Op zondag 14 november 2010 23:55 schreef phpmystyle het volgende:
Is het wel, voor het roken opzich werk ik. Komt geen cent zakgeld bijkeuken.
quote:Op maandag 15 november 2010 00:12 schreef Kees22 het volgende:
Niet origineel, maar wel actueel:
SGP nog nooit zo machtig als schaduw gedoogpartner.
De SGP is niet de schaduw van de gedoogpartner, maar de gedoogpartner in de schaduw.
Dus: foute spatie.
Grote God...quote:Op maandag 15 november 2010 16:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zoals men indertijd Duyvendack zijn verleden ook vergeefde... Wilders voorop...
O, wacht...
Ik zou er eerder een streepje tussen zetten... Schaduwgedoogpartner zou ook een partner kunnen zijn die de schaduw gedoogt.quote:Op maandag 15 november 2010 00:12 schreef Kees22 het volgende:
Niet origineel, maar wel actueel:
SGP nog nooit zo machtig als schaduw gedoogpartner.
De SGP is niet de schaduw van de gedoogpartner, maar de gedoogpartner in de schaduw.
Dus: foute spatie.
Woorden die zijn samengesteld uit drie zelfstandige naamwoorden worden aan elkaar geschreven, tenzij het de leesbaarheid in de weg staat; in dat geval mag je een streepje zetten. Hier lijkt me niet dat er sprake is van verminderde leesbaarheid.quote:Ik zou er eerder een streepje tussen zetten... Schaduwgedoogpartner zou ook een partner kunnen zijn die de schaduw gedoogt.
Dat weet ik, maar ik vind in dit specifieke geval dus dat het de leesbaarheid, of in ieder geval de begrijpelijkheid niet ten goede komt als je het aan elkaar plakt. Bij een elektrischegitaartas snapt iedereen dat de tas niet elektrisch kan zijn en dat het elektrische dus slaat op de gitaar, maar een schaduwgedoogpartij kan zowel een partij zijn die de schaduw gedoogt, als een partij die gedoogt in de schaduw.quote:Op maandag 15 november 2010 20:08 schreef Mocca het volgende:
[..]
Woorden die zijn samengesteld uit drie zelfstandige naamwoorden worden aan elkaar geschreven, tenzij het de leesbaarheid in de weg staat; in dat geval mag je een streepje zetten. Hier lijkt me niet dat er sprake is van verminderde leesbaarheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |