quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
veel glas naast de deuren hierquote:
Weet je wat ook lekker is, preisoep en prei taartquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:10 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Preistampot zoals moeders hem maakt![]()
lekker man, een goed bakje koffie voor en na de sexquote:
Preirolletjesquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet je wat ook lekker is, preisoep en prei taart
Prei taartquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet je wat ook lekker is, preisoep en prei taart
Jij doet heul niet aan sexquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
lekker man, een goed bakje koffie voor en na de sex
hier nietquote:
Preistampot wel eens op?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ken ik niet
[..]
Laatst een keer voor het eerst gehad
bazingaquote:
theequote:
intercourse ^^quote:
ja maar ik woon niet bij jou, ja of jij bent die lekkere vent die 's nacht in mijn bed kruiptquote:
even verbeterdquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:13 schreef --Tweety-- het volgende:
Wow gf, dat jij dat nog weet, waar DM en ik ongeveer wonen.
En even dat je het weet, DM wil voor mij best 250 km/h rijden hoor!
coītusquote:
Oooooo is lekker johquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat niet maar vind de meeste stamppot soorten wel lekker
echt nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar ik woon niet bij jou, ja of jij bent die lekkere vent die 's nacht in mijn bed kruipt
ooh dan ben ik dat zelfquote:
Klinkt lekkerquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:16 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Oooooo is lekker joh
Spekjes bakken met lekker veel kerrie erop, dat door de aardappels en prei ( die je al gestampt hebt) en dan nog gekookt eitje erdoor. Speklapje erbij en smullen
dat was em ja..quote:
quote:
Zoals jij het zegt wel jaquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:18 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Goddelijk, vooral met appelmoes erbij. Hollandser kan volgens mij niet
in het begin zei hij intercoursequote:Op dinsdag 2 november 2010 22:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat was em ja..
iets met klok en klepel
zwarten pieten mut slijkt mij cuterquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:18 schreef dirkjo het volgende:
PeZu, waarom doe jij geen mijter op je UI. Das super cool![]()
jaquote:
ja pfewquote:
quote:
Oe inderdaad. Maar sinterklaas is wel de baas hčquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
in het begin zei hij intercourse
[..]
zwarten pieten mut slijkt mij cuter
[..]
ja![]()
[..]
ja pfew
tot dadelijk tweetyquote:
hij loopt in een jurkquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:20 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Oe inderdaad. Maar sinterklaar is wel de baas hč![]()
Die van vandaag staat op de dvd-recorder, ik sliepquote:
quote:
ik heb ze allemaal (ook de nieuwerste) op de pc staanquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Die van vandaag staat op de dvd-recorder, ik sliep
het is een rode jurkquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:21 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Daarom das het mooie. Hij loopt in een jurk en trekt zich er geen drol van aan
schandequote:
is beter dan een rozequote:Op dinsdag 2 november 2010 22:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb ze allemaal (ook de nieuwerste) op de pc staan![]()
[..]
het is een rode jurk
dat was een ninja editquote:
ik zoi dan eerder een roze dragenquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
schande
[..]
is beter dan een roze
Misschien is die wel omgebouwdquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
het is een rode jurk
Oh. Ehm. Oh.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:25 schreef dirkjo het volgende:
Als je me beloofd dat je geen voetbal aanzet. Nooooooit
iddquote:
dan heb je een droevig levenquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:28 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Mensen die niet van voetbal houden. Dat maakt me dag meteen goed
wok is ook een fanatieke anti-voetbal aanhangerquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:28 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Mensen die niet van voetbal houden. Dat maakt m'n dag meteen goed
ah ja maar ik hou toch niet van wintersport, dus dat gaat sowieso niet werkenquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:26 schreef dirkjo het volgende:
Nu niet meer? Oh![]()
* dirkjo kruipt in hoekje om te huilen![]()
Dat niet, maar als ik de kans heb kijk ikquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
Oke dan *snik*quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ah ja maar ik hou toch niet van wintersport, dus dat gaat sowieso niet werken
Ohja, en ik ben al getrouwd ookquote:
ik kijk altijdquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat niet, maar als ik de kans heb kijk ik
ik moet zeggen dat ik de laatste tijd wel een en ander gemist heb omdat i kslaapquote:
GMTAquote:
the big bang theoryquote:
die is idd superquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:33 schreef dirkjo het volgende:
En dat nummer is zo relax. Vooral met het geluid lekker hard, dan voel je de trillingen... hmm
Ik moet naar bed.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:33 schreef dirkjo het volgende:
En dat nummer is zo relax. Vooral met het geluid lekker hard, dan voel je de trillingen... hmm
Ik moet nier maar ga welquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik moet naar bed.
Ik lees hard en trillingen en ik zie de rest niet eens meer
ik moest net niet eens lachenquote:
Ik was nog aan het twijfelen of ik hem zou plaatsen. Was al bang dat mensen verkeerde dingen gingen lezenquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik moet naar bed.
Ik lees hard en trillingen en ik zie de rest niet eens meer
Trusten Trevquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik moet nier maar ga wel
Slaap lekker Lui![]()
Ja, sorry..quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:34 schreef dirkjo het volgende:
Ik was nog aan het twijfelen of ik hem zou plaatsen. Was al bang dat mensen verkeerde dingen gingen lezen
Klokkenspel?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat was em ja..
iets met klok en klepel
quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, straks muckt MPG weer.
ja ik keek de nieuwste aflevering, ook die van two and a half man maar niksquote:
nou hier iig nietquote:
half broer, ben je ookquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:36 schreef PeZu het volgende:
ja ik keek de nieuwste aflevering, ook die van two and a half man maar niks![]()
ik ben half dood ofzo
oohw is dat hetquote:
Nou en?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ohja, en ik ben al getrouwd ook
Hier ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ja, dan trouwt het zo lastig nog een keer he..als je niet eerst scheidtquote:
Hey Trevquote:
geen ideequote:Op dinsdag 2 november 2010 22:38 schreef --Tweety-- het volgende:
Ik heb een vraagje, ik krijg constant een foutmelding met de vraag of ik een script wil laten stoppen. Daarbij geeft de melding ook aan dat als ik dat niet doe, dat mijn computer mogelijk niet meer zal reageren, iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Ik vind het nl behoorlijk irritant.
Print screentje ervan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:38 schreef --Tweety-- het volgende:
Ik heb een vraagje, ik krijg constant een foutmelding met de vraag of ik een script wil laten stoppen. Daarbij geeft de melding ook aan dat als ik dat niet doe, dat mijn computer mogelijk niet meer zal reageren, iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Ik vind het nl behoorlijk irritant.
Yup ben opquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey Trevga je slapen? Dan trusten!
Oh zo. Nou ja. Formaliteitenquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dan trouwt het zo lastig nog een keer he..als je niet eerst scheidt
is een veelvoorkomend, bekend probleem.....quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:38 schreef --Tweety-- het volgende:
Verder voel je er niets van hoorquote:
zul je dan altijd zien dat dat script even op zich laat wachten. Zodra ie weer komt zal ik dat ff maken.quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier ook nietik sta op het punt er wat in te nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
erg goede film zelfsquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:39 schreef dirkjo het volgende:
"Look at me; Jerking off in the shower, this will be the hight point of my day, its all downhill from here"
Dan heb je wel echt een tof leven![]()
![]()
Wel goede film trouwens![]()
en wat een regie debuutThere's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Okee, wie zit er nu, behalve ik, in het erectiestoornis-denktreintje?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:40 schreef Muck het volgende:
[..]
is een veelvoorkomend, bekend probleem.....
wokkeltjequote:Op dinsdag 2 november 2010 22:41 schreef wel.o.k het volgende:
eerst trouwen, dan sex en dan koffie![]()
waar gaat dit topic over
Tiet zat.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:40 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
zul je dan altijd zien dat dat script even op zich laat wachten. Zodra ie weer komt zal ik dat ff maken.
Gaat het zo slecht?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik sta op het punt er wat in te nemen![]()
[..]
erg goede film zelfs![]()
en wat een regie debuut
Jij bent anti-voetbal wok?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:41 schreef wel.o.k het volgende:
waar gaat dit topic over
Ik gok dat je daar alleen zitquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee, wie zit er nu, behalve ik, in het erectiestoornis-denktreintje?
ik voel me alles behalve vrolijk en dat al 2 dagen en dat is echt niks voor mijquote:
Over het gebruikelijke, helemaal nergens gaat het over! Maar dat is nou juist het leuke.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:41 schreef wel.o.k het volgende:
waar gaat dit topic over
Oooh heeeee, hoe is het met jullie nieuwe hondje?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:42 schreef Symphonic het volgende:
Damn ik ben hier ook alweer twee dagen niet geweest.
Ff druk enzo
Al mag er altijd meer tiet zijnquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:41 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Tiet zat.
Krijg je hem trouwens als je een bepaalde handeling doet, of gewoon zo uit het niets?
Symquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:42 schreef Symphonic het volgende:
Ff druk enzo
Ik ook zoietsquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:42 schreef Symphonic het volgende:
Ff druk enzo
Soms tiet genoeg, soms tiet teveel. Wauw die zin kan je gebruiken in meerdere situatiesquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Al mag er altijd meer tiet zijn![]()
[..]
SymHoe is het met het hondje? Want die heb je inmiddels gehaald toch?
Bij mij niet, alsjeblieft nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Al mag er altijd meer tiet zijn![]()
helemaal goedquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh heeeee, hoe is het met jullie nieuwe hondje?
Wat voor een hondje is het?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
helemaal goed
We hebben gewoon een schoothond van 35 kilo
En je kan merken dat ze echt niets, maar dan ook echt helemaal niets gewend is. Op straat vind ze ieder dingetje spannend, ze heeft vanmiddag ruim een half uur naar de Chinchilla's zitten staren met een blik van WTF is dit
Ze snapt niet dat de poezen niet met haar willen spelen, en ze is zoooo lief naar de andere honden toe ook. Echt een poepiehoofd
Ik denk het welquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:46 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Misschien denk niet iedereen daar hetzelfde over
Tweetquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:46 schreef --Tweety-- het volgende:
Hey sym,
Ook maar weer doei sym, ik ga er vandoor, het is volgens mij tijd om te gaan slapen,
Trusten iedereen en hopenlijk tot gauw!
Je kunt meer tiet ook interpreteren als nog een dame met tieten, doen we dat wel bij jou jaquote:
Oh, oeh,quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:45 schreef Symphonic het volgende:
helemaal goed
En je kan merken dat ze echt niets, maar dan ook echt helemaal niets gewend is. Op straat vind ze ieder dingetje spannend, ze heeft vanmiddag ruim een half uur naar de Chinchilla's zitten staren met een blik van WTF is dit
Ze snapt niet dat de poezen niet met haar willen spelen, en ze is zoooo lief naar de andere honden toe ook. Echt een poepiehoofd
Schattig! Klinkt goedquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
helemaal goed
quote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:46 schreef --Tweety-- het volgende:
Hey sym,
Ook maar weer doei sym, ik ga er vandoor, het is volgens mij tijd om te gaan slapen,
Trusten iedereen en hopenlijk tot gauw!
ik heb helaas ff geen camera, maar ik heb een filmpje van youtube neergezet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, oeh,
Dat klinkt echt superdesuupsuupschattig![]()
Ze is dus overal verbaasd over, maar wel heel lief naar alles en iedereen? Dat is echt geweldig!
Hoeveel foto's en filmpjes heb je al?
Haha, nog meer dames in huis trek ik nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je kunt meer tiet ook interpreteren als nog een dame met tieten, doen we dat wel bij jou ja
Hmm, wel iets meer, maar niet veel helaas.quote:En hoi meisWeet je al meer van de cardioloog enzo?
Hoeft niet meteen in huis, gewoon op de foto of in de buurt mag ookquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Haha, nog meer dames in huis trek ik niet
[..]
Hmm, wel iets meer, maar niet veel helaas.
Er is het vermoeden dat de spieren in mijn linkerkamer ongecontroleerd samentrekken, maar dat moet verder onderzocht worden en dan wordt er (hopelijk!) ook gezocht naar een oplossing
ik zag het, die had ik al gezien (en nu nog een keerquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:49 schreef Symphonic het volgende:
ik heb helaas ff geen camera, maar ik heb een filmpje van youtube neergezet.
Maar echt lief, en ook heel voorzichtig met alles wat kleiner is als haar. En ook met de kinderen is ze
'Trustenquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nu ga ik ook slapen, want ik ben geslooptWelterusten lieve mensen
Op de meetquote:
slaap lekker lieveplieveploefjequote:Op dinsdag 2 november 2010 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Welke meet waar?quote:
Shit heequote:Op dinsdag 2 november 2010 22:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Hmm, wel iets meer, maar niet veel helaas.
Er is het vermoeden dat de spieren in mijn linkerkamer ongecontroleerd samentrekken, maar dat moet verder onderzocht worden en dan wordt er (hopelijk!) ook gezocht naar een oplossing
Ooooh, dan kan ik ermee levenquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoeft niet meteen in huis, gewoon op de foto of in de buurt mag ook![]()
Ik hoop het ookquote:En jeetje... spannend dus nog steeds... Hopen dat er een simpele oplossing is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Slaap lekker Liebchenquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trustequote:Op dinsdag 2 november 2010 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Ooooh, dan kan ik ermee leven
[..]
Ik hoop het ook
Zo van "hier, pilletje, klaar" kusje erop, oveeeeerIk geef er wel een kusje op als dat de oplossing isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want dit is gewoon klote
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Liefquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik geef er wel een kusje op als dat de oplossing isWant dit is gewoon klote
damn, ik vind het echt heel kut voor je....quote:
Mijn kusjes schijnen ook goed te helpenquote:
Lief van jequote:Op dinsdag 2 november 2010 22:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
damn, ik vind het echt heel kut voor je....
Hert helpt weinig, maar evengoed even een hele dikke knuffel![]()
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn kusjes schijnen ook goed te helpen![]()
![]()
Truste ferbquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:57 schreef Ferb het volgende:
EINDELIJK klaar.
Vanaf 4 uur..
Nu lekker slapen![]()
Truste allen![]()
![]()
slaap lekkerquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:57 schreef Ferb het volgende:
EINDELIJK klaar.
Vanaf 4 uur..
Nu lekker slapen![]()
Truste allen![]()
![]()
Wie weetquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:57 schreef dirkjo het volgende:
Iedereen kusjes geven aan muck, komt het vast goed![]()
![]()
![]()
Truste Ferbquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:57 schreef Ferb het volgende:
EINDELIJK klaar.
Vanaf 4 uur..
Nu lekker slapen![]()
Truste allen![]()
![]()
Er zijn een paar mensen op FOK! die een speciaal plekje bij me hebben en daar be jij er toch wel een vanquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Lief van je
Thanks
[..]
Nu je het zegt
Sinds KSC openstaat voel ik me een stuk beter
Je weet dat dat wederzijds is hč?quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Er zijn een paar mensen op FOK! die een speciaal plekje bij me hebben en daar be jij er toch wel een van
Dan is het goed en kan ik met een gerust gevoel gaan slapenquote:
slaap lekkerquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan is het goed en kan ik met een gerust gevoel gaan slapen
Truste!![]()
Slaap lekker meisjequote:Op dinsdag 2 november 2010 23:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan is het goed en kan ik met een gerust gevoel gaan slapen
Truste!![]()
ik ookquote:
toepasselijker had je hem niet kunnen vinden.quote:
deze komt er naquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toepasselijker had je hem niet kunnen vinden.
het zal wel afgezaagd worden, maar dit is een nummer die ik echt elke dag even moet horen
mooi nummer ookquote:
Nog nooit van gehoord dat nummer..quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toepasselijker had je hem niet kunnen vinden.
het zal wel afgezaagd worden, maar dit is een nummer die ik echt elke dag even moet horen
Ja, maar 1980quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:16 schreef Barretje80 het volgende:
Nog nooit van gehoord dat nummer..
en in 1980 was het vast fantastisch.. maar vind het nergens naar klinken
iewquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mooi nummer ook
En daarna deze:
Sowieso ..quote:
ik kan niet eens uitleggen wat dat nummer voor me betekent...quote:
dat kan heel goed maar ik vind het echt 3x niksquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kan niet eens uitleggen wat dat nummer voor me betekent...
Kort samengevat: Veeeeeel, heeeeeeeel erg veeeeeeeel
deze staat in mijn alltime top 1000 op nummer 2quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord dat nummer..
en in 1980 was het vast fantastisch.. maar vind het nergens naar klinken
mag hoorquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat kan heel goed maar ik vind het echt 3x niks
Waarom steek je nou je tong uit?quote:
en welke op 1??quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
deze staat in mijn alltime top 1000 op nummer 2
al m'n berichten hebben dat.. das m'n automatisch ingestelde recalcitrant-heidquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom steek je nou je tong uit?
nou, dus, 1980quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:22 schreef Barretje80 het volgende:
al m'n berichten hebben dat.. das m'n automatisch ingestelde recalcitrant-heid
omg wat een bombastisch draak van een nummer vind ik datquote:
Tikkie!quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:22 schreef Symphonic het volgende:
Lijkt me wel gaaf om een KSC top 100 te maken
dat wordt knokken denk ikquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:22 schreef Symphonic het volgende:
waarom?quote:
Goed plan!quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:22 schreef Symphonic het volgende:
meer tellen als knokken.quote:
ik vind een boeken top 100 makkelijker samen te stellen dan nummers..quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waarom?
net als de boeken top 100
Die ik hier heb neer gezet zijn op zich ook niet zo heel bekend, hoewel worn down piano wel behoorlijk bekend is hoorquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Goed plan!
maar al "jouw" nummers ken ik al helemaal niet
mwa over smaak valt niet te twistenquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
meer tellen als knokken.
Hoewel ik het idee heb dat wel allemaal we redelijk dezelfde muzieksmaak hebben
Alleen zit ik zelf heel erg jaren 70/begin jaren 80
ik meer jaren 90 / '00 /Nuquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
meer tellen als knokken.
Hoewel ik het idee heb dat wel allemaal we redelijk dezelfde muzieksmaak hebben
Alleen zit ik zelf heel erg jaren 70/begin jaren 80
Mijn top 10 staat wel vast en nummer 11 - 1000 staan gewoon ad randomquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik vind een boeken top 100 makkelijker samen te stellen dan nummers..
Bovendien zijn sommige nummers NU hoger in het lijstje dan bv vorig jaar...
Wrom? Iedereen gewoon een eigen top 10, punten aan nummers toekennen en klaar ben jequote:Op dinsdag 2 november 2010 23:25 schreef Barretje80 het volgende:
m'nquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die ik hier heb neer gezet zijn op zich ook niet zo heel bekend, hoewel worn down piano wel behoorlijk bekend is hoor
dat bedoel ik de top wisselt hier ook nogalquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
had het over m'n eigen top 100quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wrom? Iedereen gewoon een eigen top 10, punten aan nummers toekennen en klaar ben je
vul jij de mijne maar inquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wrom? Iedereen gewoon een eigen top 10, punten aan nummers toekennen en klaar ben je
nu wordt er ook nog steeds mooie muziek gemaaktquote:
slaap lekkerquote:
het is wat dat betreft makkelijker om een top 30 te maken ofzoquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat bedoel ik de top wisselt hier ook nogal![]()
net waar ik zin in heb en hoe ik mij voel
ah okequote:Op dinsdag 2 november 2010 23:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
had het over m'n eigen top 100
jaquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het is wat dat betreft makkelijker om een top 30 te maken ofzo
ja die had ik verkeerd ingeschat, dat is lekkere muziekquote:
verkeerd ingeschat? wtfquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja die had ik verkeerd ingeschat, dat is lekkere muziek
een top 30 zou ik niet eens kunnen, dan doe je zoveel nummers tekortquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja![]()
er is zoveel mooie muziek gemaakt
gewoon de link uit de adres balk hier neer plakkenquote:
te vaak gehoord maar desondanksquote:
ook ene heerlijk nummer, die staat ook zeker in mijn top 100quote:
Dat mag ieder voor zich uitmaken toch??quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:35 schreef PeZu het volgende:
ooh ja
als we een top 100 maken dan moeten de volgende nummers verboden zijn:
queen - bohemian
meatloaf - paradise
deep purple - child in time
u2 - one
wat een draken van nummers zijn dat
neen, dat zijn echt hele slechte draken van nummers en overhypt en ik moet er van overgeven in mijn mondquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Dat mag ieder voor zich uitmaken toch??
dat is jouw meningquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
neen, dat zijn echt hele slechte draken van nummers en overhypt en ik moet er van overgeven in mijn mond
nee, dat is een feit.quote:
en reflexquote:
Neeeeeeeequote:Op dinsdag 2 november 2010 23:35 schreef PeZu het volgende:
ooh ja
queen - bohemian
meatloaf - paradise
u2 - one
zie bovenstaandequote:Op dinsdag 2 november 2010 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Neeeeeeee
Ik heb op Bohemian na de andere nummers met een band gespeeld en dat is zooooo vet om te doen
helaas heb ik absoluut gehoorquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:41 schreef PeZu het volgende:
de mensen die dat soort nummers boven wish van pink floyd plaatsen hebben echt een totaal gebrek aan smaak en muzikaal gehoor_!
[..]
zie bovenstaande
ik heb ze altijd al gehaat, verplichte zogenaamde goede muziekquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze zijn in de loop van de jaren wel gezakt in mijn lijst, dat wel
quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
helaas heb ik absoluut gehoor![]()
(en nee dat is geen grapje)
ze staan bij niet bovenaan maar ze staan wel in mijn top 100quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb ze altijd al gehaat, verplichte zogenaamde goede muziek_!
in de top 2000 ook standaard bovenaan te vinden
ze zijn stuk gedraaid en gehyped, maar daarom niet minder geniaalquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb ze altijd al gehaat, verplichte zogenaamde goede muziek_!
in de top 2000 ook standaard bovenaan te vinden
die is idd heel goedquote:
ja unglaublich maar zo'n nummer staat dus lager dan alles uit dat rijtje, dan vraag je toch serieus af wat mankeert de mensquote:
Nicequote:Op dinsdag 2 november 2010 23:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
luister dit en hoor dat staat mijlenver boven dat rijtje
het is de commercie die ervoor zorgtquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja unglaublich maar zo'n nummer staat dus lager dan alles uit dat rijtje, dan vraag je toch serieus af wat mankeert de mens
daar gaat het niet eens omquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze zijn stuk gedraaid en gehyped, maar daarom niet minder geniaal
Ik snap wel wat je bedoelt hoor
ze staan bij nergensquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze staan bij niet bovenaan maar ze staan wel in mijn top 100
voor onze generatie speelt dat geen rolquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is de commercie die ervoor zorgt
Onzin.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:35 schreef PeZu het volgende:
ooh ja
queen - bohemian
meatloaf - paradise
u2 - one
lekker nummerquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
luister dit en hoor dat staat mijlenver boven dat rijtje
quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nice
Ik kende Pearl jam niet zo goed, maar ben het door jou gaan luisteren
Leuke Lekkere muziek
maar onze generatie bepalen die lijst nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
voor onze generatie speelt dat geen rol
flesquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onzin.
Maak jij maar een top-96 dan. Jankerd
Mijn nummer 1 is ook bombastisch, maar muzikaal zo fucking goedquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
daar gaat het niet eens om
het zijn echt draken van bombastische nummers met allerlei franjers en tierelantijn die het echt niet om aan te horen maken
[..]
Flesquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onzin.
er staan 6000 nummers in mijn itunes en die draken komen er absoluut niet opquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onzin.
quote:
topquote:
mietjequote:
die heb ik nog op lp samen met vienna en al die andere sythersizer hitsquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:53 schreef Symphonic het volgende:
en deze :
iedereen denkt dat het origineel van Donna Summer is... No fucking way, dat is deze namelijk
Viennaquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
die heb ik nog op lp samen met vienna en al die andere sythersizer hits
viennaquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
die heb ik nog op lp samen met vienna en al die andere sythersizer hits
GMTAquote:
ja zo mooiquote:
de donderdag vind ik het fijnste hier in de zaakquote:
gofter, kan ik geen Dj bij je wordenquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de donderdag vind ik het fijnste hier in de zaak![]()
hebben we allemaal foute muziek![]()
dan kan ik gewoon al dat soort nummers draaien
jaquote:
je kan aansluiten in de rijquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gofter, kan ik geen Dj bij je worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |