Schattig! Klinkt goedquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
helemaal goed
We hebben gewoon een schoothond van 35 kilo
En je kan merken dat ze echt niets, maar dan ook echt helemaal niets gewend is. Op straat vind ze ieder dingetje spannend, ze heeft vanmiddag ruim een half uur naar de Chinchilla's zitten staren met een blik van WTF is dit
Ze snapt niet dat de poezen niet met haar willen spelen, en ze is zoooo lief naar de andere honden toe ook. Echt een poepiehoofd
quote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:46 schreef --Tweety-- het volgende:
Hey sym,
Ook maar weer doei sym, ik ga er vandoor, het is volgens mij tijd om te gaan slapen,
Trusten iedereen en hopenlijk tot gauw!
ik heb helaas ff geen camera, maar ik heb een filmpje van youtube neergezet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, oeh,
Dat klinkt echt superdesuupsuupschattig![]()
Ze is dus overal verbaasd over, maar wel heel lief naar alles en iedereen? Dat is echt geweldig!
Hoeveel foto's en filmpjes heb je al?
Haha, nog meer dames in huis trek ik nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je kunt meer tiet ook interpreteren als nog een dame met tieten, doen we dat wel bij jou ja
Hmm, wel iets meer, maar niet veel helaas.quote:En hoi meisWeet je al meer van de cardioloog enzo?
Hoeft niet meteen in huis, gewoon op de foto of in de buurt mag ookquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Haha, nog meer dames in huis trek ik niet
[..]
Hmm, wel iets meer, maar niet veel helaas.
Er is het vermoeden dat de spieren in mijn linkerkamer ongecontroleerd samentrekken, maar dat moet verder onderzocht worden en dan wordt er (hopelijk!) ook gezocht naar een oplossing
ik zag het, die had ik al gezien (en nu nog een keerquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:49 schreef Symphonic het volgende:
ik heb helaas ff geen camera, maar ik heb een filmpje van youtube neergezet.
Maar echt lief, en ook heel voorzichtig met alles wat kleiner is als haar. En ook met de kinderen is ze
'Trustenquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nu ga ik ook slapen, want ik ben geslooptWelterusten lieve mensen
Op de meetquote:
slaap lekker lieveplieveploefjequote:Op dinsdag 2 november 2010 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Welke meet waar?quote:
Shit heequote:Op dinsdag 2 november 2010 22:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Hmm, wel iets meer, maar niet veel helaas.
Er is het vermoeden dat de spieren in mijn linkerkamer ongecontroleerd samentrekken, maar dat moet verder onderzocht worden en dan wordt er (hopelijk!) ook gezocht naar een oplossing
Ooooh, dan kan ik ermee levenquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoeft niet meteen in huis, gewoon op de foto of in de buurt mag ook![]()
Ik hoop het ookquote:En jeetje... spannend dus nog steeds... Hopen dat er een simpele oplossing is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Slaap lekker Liebchenquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trustequote:Op dinsdag 2 november 2010 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Ooooh, dan kan ik ermee leven
[..]
Ik hoop het ook
Zo van "hier, pilletje, klaar" kusje erop, oveeeeerIk geef er wel een kusje op als dat de oplossing isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want dit is gewoon klote
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Liefquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik geef er wel een kusje op als dat de oplossing isWant dit is gewoon klote
damn, ik vind het echt heel kut voor je....quote:
Mijn kusjes schijnen ook goed te helpenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |