Okee, wie zit er nu, behalve ik, in het erectiestoornis-denktreintje?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:40 schreef Muck het volgende:
[..]
is een veelvoorkomend, bekend probleem.....
wokkeltjequote:Op dinsdag 2 november 2010 22:41 schreef wel.o.k het volgende:
eerst trouwen, dan sex en dan koffie![]()
waar gaat dit topic over
Tiet zat.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:40 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
zul je dan altijd zien dat dat script even op zich laat wachten. Zodra ie weer komt zal ik dat ff maken.
Gaat het zo slecht?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik sta op het punt er wat in te nemen![]()
[..]
erg goede film zelfs![]()
en wat een regie debuut
Jij bent anti-voetbal wok?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:41 schreef wel.o.k het volgende:
waar gaat dit topic over
Ik gok dat je daar alleen zitquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee, wie zit er nu, behalve ik, in het erectiestoornis-denktreintje?
ik voel me alles behalve vrolijk en dat al 2 dagen en dat is echt niks voor mijquote:
Over het gebruikelijke, helemaal nergens gaat het over! Maar dat is nou juist het leuke.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:41 schreef wel.o.k het volgende:
waar gaat dit topic over
Oooh heeeee, hoe is het met jullie nieuwe hondje?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:42 schreef Symphonic het volgende:
Damn ik ben hier ook alweer twee dagen niet geweest.
Ff druk enzo
Al mag er altijd meer tiet zijnquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:41 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Tiet zat.
Krijg je hem trouwens als je een bepaalde handeling doet, of gewoon zo uit het niets?
Symquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:42 schreef Symphonic het volgende:
Ff druk enzo
Ik ook zoietsquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:42 schreef Symphonic het volgende:
Ff druk enzo
Soms tiet genoeg, soms tiet teveel. Wauw die zin kan je gebruiken in meerdere situatiesquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Al mag er altijd meer tiet zijn![]()
[..]
SymHoe is het met het hondje? Want die heb je inmiddels gehaald toch?
Bij mij niet, alsjeblieft nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Al mag er altijd meer tiet zijn![]()
helemaal goedquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh heeeee, hoe is het met jullie nieuwe hondje?
Wat voor een hondje is het?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
helemaal goed
We hebben gewoon een schoothond van 35 kilo
En je kan merken dat ze echt niets, maar dan ook echt helemaal niets gewend is. Op straat vind ze ieder dingetje spannend, ze heeft vanmiddag ruim een half uur naar de Chinchilla's zitten staren met een blik van WTF is dit
Ze snapt niet dat de poezen niet met haar willen spelen, en ze is zoooo lief naar de andere honden toe ook. Echt een poepiehoofd
Ik denk het welquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:46 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Misschien denk niet iedereen daar hetzelfde over
Tweetquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:46 schreef --Tweety-- het volgende:
Hey sym,
Ook maar weer doei sym, ik ga er vandoor, het is volgens mij tijd om te gaan slapen,
Trusten iedereen en hopenlijk tot gauw!
Je kunt meer tiet ook interpreteren als nog een dame met tieten, doen we dat wel bij jou jaquote:
Oh, oeh,quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:45 schreef Symphonic het volgende:
helemaal goed
We hebben gewoon een schoothond van 35 kilo
En je kan merken dat ze echt niets, maar dan ook echt helemaal niets gewend is. Op straat vind ze ieder dingetje spannend, ze heeft vanmiddag ruim een half uur naar de Chinchilla's zitten staren met een blik van WTF is dit
Ze snapt niet dat de poezen niet met haar willen spelen, en ze is zoooo lief naar de andere honden toe ook. Echt een poepiehoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |