quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, straks muckt MPG weer.
ja ik keek de nieuwste aflevering, ook die van two and a half man maar niksquote:
nou hier iig nietquote:
half broer, ben je ookquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:36 schreef PeZu het volgende:
ja ik keek de nieuwste aflevering, ook die van two and a half man maar niks![]()
ik ben half dood ofzo
oohw is dat hetquote:
Nou en?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ohja, en ik ben al getrouwd ook
Hier ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ja, dan trouwt het zo lastig nog een keer he..als je niet eerst scheidtquote:
Hey Trevquote:
geen ideequote:Op dinsdag 2 november 2010 22:38 schreef --Tweety-- het volgende:
Ik heb een vraagje, ik krijg constant een foutmelding met de vraag of ik een script wil laten stoppen. Daarbij geeft de melding ook aan dat als ik dat niet doe, dat mijn computer mogelijk niet meer zal reageren, iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Ik vind het nl behoorlijk irritant.
Print screentje ervan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:38 schreef --Tweety-- het volgende:
Ik heb een vraagje, ik krijg constant een foutmelding met de vraag of ik een script wil laten stoppen. Daarbij geeft de melding ook aan dat als ik dat niet doe, dat mijn computer mogelijk niet meer zal reageren, iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Ik vind het nl behoorlijk irritant.
Yup ben opquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey Trevga je slapen? Dan trusten!
Oh zo. Nou ja. Formaliteitenquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dan trouwt het zo lastig nog een keer he..als je niet eerst scheidt
is een veelvoorkomend, bekend probleem.....quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:38 schreef --Tweety-- het volgende:
Verder voel je er niets van hoorquote:
zul je dan altijd zien dat dat script even op zich laat wachten. Zodra ie weer komt zal ik dat ff maken.quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier ook nietik sta op het punt er wat in te nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
erg goede film zelfsquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:39 schreef dirkjo het volgende:
"Look at me; Jerking off in the shower, this will be the hight point of my day, its all downhill from here"
Dan heb je wel echt een tof leven![]()
![]()
Wel goede film trouwens![]()
en wat een regie debuutThere's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |