schandequote:
is beter dan een rozequote:Op dinsdag 2 november 2010 22:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb ze allemaal (ook de nieuwerste) op de pc staan![]()
[..]
het is een rode jurk
dat was een ninja editquote:
ik zoi dan eerder een roze dragenquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
schande
[..]
is beter dan een roze
Misschien is die wel omgebouwdquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
het is een rode jurk
Oh. Ehm. Oh.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:25 schreef dirkjo het volgende:
Als je me beloofd dat je geen voetbal aanzet. Nooooooit
iddquote:
dan heb je een droevig levenquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:28 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Mensen die niet van voetbal houden. Dat maakt me dag meteen goed
wok is ook een fanatieke anti-voetbal aanhangerquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:28 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Mensen die niet van voetbal houden. Dat maakt m'n dag meteen goed
ah ja maar ik hou toch niet van wintersport, dus dat gaat sowieso niet werkenquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:26 schreef dirkjo het volgende:
Nu niet meer? Oh![]()
* dirkjo kruipt in hoekje om te huilen![]()
Dat niet, maar als ik de kans heb kijk ikquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
Oke dan *snik*quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ah ja maar ik hou toch niet van wintersport, dus dat gaat sowieso niet werken
Ohja, en ik ben al getrouwd ookquote:
ik kijk altijdquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat niet, maar als ik de kans heb kijk ik
ik moet zeggen dat ik de laatste tijd wel een en ander gemist heb omdat i kslaapquote:
GMTAquote:
the big bang theoryquote:
die is idd superquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:33 schreef dirkjo het volgende:
En dat nummer is zo relax. Vooral met het geluid lekker hard, dan voel je de trillingen... hmm
Ik moet naar bed.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:33 schreef dirkjo het volgende:
En dat nummer is zo relax. Vooral met het geluid lekker hard, dan voel je de trillingen... hmm
Ik moet nier maar ga welquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik moet naar bed.
Ik lees hard en trillingen en ik zie de rest niet eens meer
ik moest net niet eens lachenquote:
Ik was nog aan het twijfelen of ik hem zou plaatsen. Was al bang dat mensen verkeerde dingen gingen lezenquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik moet naar bed.
Ik lees hard en trillingen en ik zie de rest niet eens meer
Trusten Trevquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik moet nier maar ga wel
Slaap lekker Lui![]()
Ja, sorry..quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:34 schreef dirkjo het volgende:
Ik was nog aan het twijfelen of ik hem zou plaatsen. Was al bang dat mensen verkeerde dingen gingen lezen
Klokkenspel?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat was em ja..
iets met klok en klepel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |