ik kijk altijdquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat niet, maar als ik de kans heb kijk ik
ik moet zeggen dat ik de laatste tijd wel een en ander gemist heb omdat i kslaapquote:
GMTAquote:
the big bang theoryquote:
die is idd superquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:33 schreef dirkjo het volgende:
En dat nummer is zo relax. Vooral met het geluid lekker hard, dan voel je de trillingen... hmm
Ik moet naar bed.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:33 schreef dirkjo het volgende:
En dat nummer is zo relax. Vooral met het geluid lekker hard, dan voel je de trillingen... hmm
Ik moet nier maar ga welquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik moet naar bed.
Ik lees hard en trillingen en ik zie de rest niet eens meer
ik moest net niet eens lachenquote:
Ik was nog aan het twijfelen of ik hem zou plaatsen. Was al bang dat mensen verkeerde dingen gingen lezenquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik moet naar bed.
Ik lees hard en trillingen en ik zie de rest niet eens meer
Trusten Trevquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik moet nier maar ga wel
Slaap lekker Lui![]()
Ja, sorry..quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:34 schreef dirkjo het volgende:
Ik was nog aan het twijfelen of ik hem zou plaatsen. Was al bang dat mensen verkeerde dingen gingen lezen
Klokkenspel?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat was em ja..
iets met klok en klepel
quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, straks muckt MPG weer.
ja ik keek de nieuwste aflevering, ook die van two and a half man maar niksquote:
nou hier iig nietquote:
half broer, ben je ookquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:36 schreef PeZu het volgende:
ja ik keek de nieuwste aflevering, ook die van two and a half man maar niks![]()
ik ben half dood ofzo
oohw is dat hetquote:
Nou en?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ohja, en ik ben al getrouwd ook
Hier ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ja, dan trouwt het zo lastig nog een keer he..als je niet eerst scheidtquote:
Hey Trevquote:
geen ideequote:Op dinsdag 2 november 2010 22:38 schreef --Tweety-- het volgende:
Ik heb een vraagje, ik krijg constant een foutmelding met de vraag of ik een script wil laten stoppen. Daarbij geeft de melding ook aan dat als ik dat niet doe, dat mijn computer mogelijk niet meer zal reageren, iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Ik vind het nl behoorlijk irritant.
Print screentje ervan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:38 schreef --Tweety-- het volgende:
Ik heb een vraagje, ik krijg constant een foutmelding met de vraag of ik een script wil laten stoppen. Daarbij geeft de melding ook aan dat als ik dat niet doe, dat mijn computer mogelijk niet meer zal reageren, iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Ik vind het nl behoorlijk irritant.
Yup ben opquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey Trevga je slapen? Dan trusten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |