Ik denk een week ongeveer. Er komen nogal wat rondes en het toernooi moet geen half jaar gaan duren natuurlijkquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:06 schreef Grobbel het volgende:
Tof! Hoe lang hebben we trouwens de tijd om te kiezen in deze ronde? Ik wil hier en daar nog wat (voor mij) onbekende nummers beluisteren.
13?quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:59 schreef Homdeck het volgende:
Hieronder staan de eerste 13 poules.
Succes
Foutje, is aangepastquote:
Ja, doe gewoon mee aan het toernooi, of niet.quote:
Ik zou de OP nog eens goed doorlezen, want volgens mij heb je het een en ander niet goed begrepen...quote:Op woensdag 3 november 2010 10:08 schreef Loveman het volgende:
Weinig Kleurbepalend...
Ik kies voor:
1. Otis Redding These arms of mine
2. Sam Cooke A Change is Gonna come
3. the Temptations Ball of confusion
4. Solomon Burke Cry to me
5. the Drifters Some kind of Wonderfull
6. Percy Sledge Take time to know her
7. Stevie Wonder My cherie amour
8. Smokey & the Miracles Tracks of my tears
9. Marvin Gaye Pride and Joy
10.Chuck Jackson I don't waana cry
Zomaar een aanta
Gedaanquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:27 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Foutje, is aangepast
Wil je nog even naar poule 3 kijken? ik zie nog 7 nummers staan.
Maar waarom zoveel poules met maar 5 stemmen? Ik moest bij elke poule wel met moeite wegstrepen.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:24 schreef Grobbel het volgende:
Af en toe bewust op enkel underdogs gestemd.
Ook bewust. Liever op 4 platen stemmen die ik heel graag in de volgende ronde wil hebben, dan ook nog op 2 extra die ik wel aardig vind, maar die of mijn stem toch niet nodig hebben, of de overlevingskansen van die eerste 4 nummers zouden aantasten.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:46 schreef ranja het volgende:
[..]
Maar waarom zoveel poules met maar 5 stemmen? Ik moest bij elke poule wel met moeite wegstrepen.
Je bent anders wel Pearls Before Swine vergeten!quote:Op donderdag 4 november 2010 13:50 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ook bewust. Liever op 4 platen stemmen die ik heel graag in de volgende ronde wil hebben, dan ook nog op 2 extra die ik wel aardig vind, maar die of mijn stem toch niet nodig hebben, of de overlevingskansen van die eerste 4 nummers zouden aantasten.
Wat een zin.
Pff, ik had er in iedere wel 8 die ik heel graag door zou willen hebben. Laat staan dat ik 1/4 nog niet eens ken als ik de naam zie (en dus automatisch wegstreep)quote:Op donderdag 4 november 2010 13:50 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ook bewust. Liever op 4 platen stemmen die ik heel graag in de volgende ronde wil hebben, dan ook nog op 2 extra die ik wel aardig vind, maar die of mijn stem toch niet nodig hebben, of de overlevingskansen van die eerste 4 nummers zouden aantasten.
Wat een zin.
quote:Op zondag 7 november 2010 09:18 schreef friekin_ het volgende:
Morgen ga ik hier ook voor zitten. Maar ik kan al zeggen dat ik echt voor de underdogs ga.
Klopt maar ze staan niet allemaal op nummer 1. Ze hebben ook puik werk afgeleverdquote:Op maandag 8 november 2010 10:18 schreef friekin_ het volgende:
[..]
yeey. De Beatles in bijna elke poule.
Toch apart dat je alleen maar voor the obvious gaat Pietermans.quote:Op maandag 8 november 2010 10:26 schreef chansadres het volgende:
[..]
Klopt maar ze staan niet allemaal op nummer 1. Ze hebben ook puik werk afgeleverd
Misschien is het wel obvious omdat het gewoon zo isquote:Op maandag 8 november 2010 10:35 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Toch apart dat je alleen maar voor the obvious gaat Pietermans.
Precies, en sommige mensen schijnen daar niet tegen te kunnenquote:Op maandag 8 november 2010 10:55 schreef chansadres het volgende:
[..]
Misschien is het wel obvious omdat het gewoon zo is
Of gewoon een bietje kortzichtigquote:Op maandag 8 november 2010 10:55 schreef chansadres het volgende:
[..]
Misschien is het wel obvious omdat het gewoon zo is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |