quote:ik ook welOp vrijdag 29 oktober 2010 20:59 schreef cafca het volgende:
tja, ik wilde best wat meer nomineren, hoor!
quote:Deze 2 zijn al eerder genomineerdOp vrijdag 29 oktober 2010 21:30 schreef Grobbel het volgende:
Supremes - Where did our love go
Donovan - Universal Soldier
quote:Deze kun je nog vervangen, is al genomineerd namelijk
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 20:39 schreef Homdeck het volgende:
Het lijkt erop dat er niet meer genomineerd gaat worden. Het aantal nominaties valt wat tegen helaas. ik zal later vanavond ronde 1 starten.
quote:Oeh, even kijken of ik nog tijd kan maken hoor, overleden laptop zorgde ervoor dat ik nog niet fatsoenlijk aan de slag kon.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:22 schreef Homdeck het volgende:
Ok ik wacht nog even dan. Iedereen mag nog 12 extra nummers nomineren.
Make it easy on yourself.quote:Op zondag 31 oktober 2010 09:53 schreef cafca het volgende:
Walker Brothers waren uiteraard al genomineerd
Je kunt Take it easy on yourself nog nomineren
Opvallend dat je waarde zegt te hechten aan de originelen, maar vervolgens wel de cover van 'Be Bop a Lu La' nomineert.quote:Op dinsdag 2 november 2010 06:58 schreef krioro het volgende:
En Manfred Mann is een vuige coveraar, dus ga ik voor hetzelfde nummer door The Exciters.
Dat soort platen vind ik altijd een beetje jammer. Deze is weliswaar nog net uitgebracht in de jaren '60 (oktober '69), maar over de hele wereld was dit pas een grote hit in 1970. Vind het zelf ook meer in een 70's toernooi thuishoren, maar goed - wie ben ik om daar over te oordelen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 07:04 schreef DrDentz het volgende:
The Jackson 5 - I Want You Back
Geen toernooi zonder MJ
hetzelfde geldt voor Il n'y a Pas D'Amour Heureux, en vast nog wel meer van die nummers.... er werd nu eenmaal ook in de jaren 60 veel gecovered.quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:29 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Opvallend dat je waarde zegt te hechten aan de originelen, maar vervolgens wel de cover van 'Be Bop a Lu La' nomineert.
(niet dat het origineel überhaupt mag meedoen natuurlijk)
Coveren was inderdaad de normaalste zaak van de wereld. Heb mijn lijstje er even niet op nageslagen, maar daar zullen er ongetwijfeld ook wel een paar tussen zitten. Ik vond alleen die ene opmerking van krioro grappig als je zijn nominatielijstje ernaast legde.quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:45 schreef cafca het volgende:
[..]
hetzelfde geldt voor Il n'y a Pas D'Amour Heureux, en vast nog wel meer van die nummers.... er werd nu eenmaal ook in de jare 60 veel gecovered.
Ja, en Tainted Love natuurlijk. Iedereen weet dat dat origineel van Soft Cell wasquote:Op dinsdag 2 november 2010 08:47 schreef Grobbel het volgende:
[..]
edit: bekendste door mij genomineerde cover zal 'Louie Louie' wel zijn denk ik? en 'Nobody But Me' niet te vergeten.
Ja, dat mag wel vaker worden geprezen. Dat een zesjarig jochie als Marc Almond toentertijd al zulke hits kon schrijven...quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, en Tainted Love natuurlijk. Iedereen weet dat dat origineel van Soft Cell was
Ik ken nog zo iemandquote:Op dinsdag 2 november 2010 07:18 schreef krioro het volgende:
Bij zoiets breeds als 'de jaren 60' denk ik in eerste instantie bijvoorbeeld aan girl groups en ga vanuit daar verder.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:17 schreef ValHallen het volgende:
Ik nomineer:
Cream - Tale of Brave Ulysses
Blind Faith - Can't Find my way home
Chris Andrews - Yesterday Man
The Electric Prunes - I had too much to dream last night
Kende het nog niet, maar ik ga er nu meteen naar luisteren.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:25 schreef ValHallen het volgende:
Als dank wel op summertime van Big brother & the holding company stemmen Grobbel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Ik voorspel voor de meeste van de door jou genomineerde platen toch in ieder geval 2 stemmenquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:37 schreef Grobbel het volgende:
Dat nummer van Big Brother and The Holding Company scheen ook op m'n Essential Janis Joplin cd te staan. Erg mooi nummer inderdaad.
En Norrage, de nominatieronde is nu gesloten denk ik.![]()
Zou me sowieso weinig verbazen als een hoop van mijn nominaties er na de voorrondes toch weer uit ligt (uiteraard allemaal gesneuveld tegenover Beatles-platen).![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik voorspel voor de meeste van de door jou genomineerde platen toch in ieder geval 2 stemmen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |