Scheer u weg, vrouwmensch.quote:
Herzlichen dankquote:
Faggot.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:00 schreef Kaviaar het volgende:
Er zitten helemaal geen echte mannen op Fok.
komt iequote:Op dinsdag 2 november 2010 16:59 schreef willemwaus het volgende:
Mannen, ik mis het voetbal in dit topic!
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:57 schreef smegmanus het volgende:
8 tetten voor dit topic:
[ afbeelding ]
1 of the guys, altijd welkomquote:
Daarom post ik hier ook.quote:
Geen idee, maar genoeg.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoeveel kilo tiet staat daar wel niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:30 schreef SuperwormJim het volgende:
Mannentopic, prima![]()
Maar willen de pubertjes (<20 jaar) met hun volgescheten broekjes en duim nog in de mond dit topic aub verlaten?
verklaar ?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:40 schreef Wing het volgende:
Echte mannen lijken best wel sneu te zijn
Omdat?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:40 schreef Wing het volgende:
Chinezen ookquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:40 schreef Wing het volgende:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:59 schreef willemwaus het volgende:
Mannen, ik mis het voetbal in dit topic!
Niet genoegquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoeveel kilo tiet staat daar wel niet?
Voetbal, niet aanstellerij.quote:
Ik ben meer mans dan jij ooit ben geweest, Worm. Ik heb hele indianenreservaten doorkruist op blote voeten. Me een weg in de Grote Piramide getunneld en met gigaeekhoorns gevochten.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:30 schreef SuperwormJim het volgende:
Mannentopic, prima![]()
Maar willen de pubertjes (<20 jaar) met hun volgescheten broekjes en duim nog in de mond dit topic aub verlaten?
Maar heb je ook geneukt?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben meer mans dan jij ooit ben geweest, Worm. Ik heb hele indianenreservaten doorkruist op blote voeten. Me een weg in de Grote Piramide getunneld en met gigaeekhoorns gevochten.
Ik voel me alleen aangesproken door <20 jaar, ik heb op het moment geen volgescheten broek en duim in mijn mond.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:30 schreef SuperwormJim het volgende:
Mannentopic, prima![]()
Eckte mannen worden pas om 12 uur wakker en ondertussen liggen er 7 dooie beren in de tuin die zichzelf uit respect geofferd hebben.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:01 schreef Archibaltus het volgende:
Echte mannen staan op 5 uur s'ochtends op om op beren te jagen.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:58 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik voel me alleen aangesproken door <20 jaar, ik heb op het moment geen volgescheten broek en duim in mijn mond.
1 sicke bazenhond voor jou, omdat je gaat huilen van man-vrouwenquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:08 schreef stroopdoosch het volgende:
Hier ben ik al, topic is nu compleet.
Ja! Bier!quote:
Ow God een puristquote:
vrouwen met auto'squote:
Vrouwen met een hondaquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:58 schreef DeBassist het volgende:
[..]
vrouwen met auto's
die 2e pic maakt alles goed
Een vrouwelijke collega op ons werk rijdt in een nissan 100nx.quote:
Alleen op de juiste momenten. Bij de overwinning van een veldslag bijvoorbeeld. Dan geniet ik hier graag van.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:08 schreef DeBassist het volgende:
iemand?
[ afbeelding ]
zonder ijs uiteraard
Jij.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:35 schreef BruinBeertje het volgende:
hoe minder mannelijk de man hoe beter.
iemand wil hier de meesteres spelenquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:35 schreef BruinBeertje het volgende:
word lesbiesquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:35 schreef BruinBeertje het volgende:
quote:
precies !quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:56 schreef Gezicht het volgende:
En de users die zeggen dat voetbal mannelijk is! De sport zelf is niks mis mee maar het feit dat al die voetballertjes op de grond gaan liggen huilen als een tegenspeler ze ook maar aanraakt is echt gewoon triest.
Bier daarentegen is een echt mannendrankje, er zijn maar weinig dingen die mannelijker zijn dan bierquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:56 schreef Gezicht het volgende:
En de users die zeggen dat voetbal mannelijk is! De sport zelf is niks mis mee maar het feit dat al die voetballertjes op de grond gaan liggen huilen als een tegenspeler ze ook maar aanraakt is echt gewoon triest.
IELLL MEISJES IN ONS JONGETJES TOPICquote:
en ondertussen wil 70% van de mannen in dit topic liever een stel mannebillenquote:
Ik ben homo ja, neemt niet weg dat ik van bier, tieten, techniek en auto's houquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:22 schreef BruinBeertje het volgende:
ondertussen wil 70% van de mannen in dit topic liever een stel mannebillen
én homo én van tieten houden, dat heet van ''BI''quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:25 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik ben homo ja, neemt niet weg dat ik van bier, tieten, techniek en auto's hou
quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:30 schreef BruinBeertje het volgende:
én homo én van tieten houden, dat heet van ''BI''
Zow!quote:Op woensdag 3 november 2010 00:02 schreef YuckFou het volgende:
[..]
kijken is wat anders dan je smoel ertussen hangen en sabbelen...
quote:
Wat is er gebeurd op de broodafdeling dan?quote:Op woensdag 3 november 2010 09:40 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
ik wil hier ook posten![]()
veel gezelliger dan "hoe maak jij je vegetarische maaltijdsalade?" en "wat mij nou laatst is overkomen op de broodafdeling"-verhalen
Recept voor vleessaladequote:Op woensdag 3 november 2010 09:40 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
ik wil hier ook posten![]()
veel gezelliger dan "hoe maak jij je vegetarische maaltijdsalade?" en "wat mij nou laatst is overkomen op de broodafdeling"-verhalen
quote:Op woensdag 3 november 2010 09:45 schreef banapples het volgende:
[..]
Recept voor vleessalade
1 kilo ham
3 biefstukken
1 salami
500 gram filet american
gooi alles in de blender of hak alles in stukjes met je samurai-zwaard
gooi alles in een bak en eet smakelijk![]()
deze maaltijd gaat het beste met bier
na het nuttigen van de maaltijd kan alles gewoon ergens neergegooid worden.
Waaaat is er gebeurd op de broodafdeling?quote:Op woensdag 3 november 2010 09:47 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
![]()
en ik altijd maar denken dat salades bij de bbq onzin waren. het ligt er natuurlijk maar net aan wie de salade maakt
Dit soort?quote:Op woensdag 3 november 2010 09:50 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
dat moet je vragen aan de vrouwen die 's ochtends met krulspelden in het haar in de kamerjas met knalroze fluffy sloffen hun meergranen yoghurt-ontbijt staan klaar te maken.
begrijpelijkquote:Op woensdag 3 november 2010 09:56 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
die inderdaad![]()
die kunnen zo lekker gek doen, ik zou er bijna jaloers op worden
Bavaria reclamequote:Op woensdag 3 november 2010 10:01 schreef Zwappel het volgende:
[..]
begrijpelijk![]()
al die stijlvolle vlotte kapsels![]()
OT:
+1 voor degene die dit kent![]()
[ afbeelding ]
Makkelijke +1 voor jouquote:Op woensdag 3 november 2010 10:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Bavaria reclameHeb hem hierboven net gepost man
Hoi Limbofan, ik heb mijn unbanquote:
Sodemieter op, dit is een mannentopicquote:
One-of-the-guys vrouwen.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:29 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
honger iemand?
[ afbeelding ]
ik weet wat hier vanavond op het menu staat
quote:Op woensdag 3 november 2010 13:29 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
honger iemand?
[ afbeelding ]
ik weet wat hier vanavond op het menu staat
quote:Op woensdag 3 november 2010 16:05 schreef Ethanolic het volgende:
Ideale man : Voetbal, bier en vrouwen
Ideale vrouw : hoer in bed
Waar zijn de tieten pics?quote:Op woensdag 3 november 2010 16:08 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
voetbal![]()
dan liever rugby, echte mannen doen niet alsof ze pijn hebben, echte mannen verbijten de pijn en gaan gewoon door
die staan netjes in kpd waar ze horenquote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 16:11 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
die staan netjes in kpd waar ze horen
Met toestemming van TS mag je ze hier ook posten.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:11 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
die staan netjes in kpd waar ze horen
Baas. Of ijshockey trouwens.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:08 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
voetbal![]()
dan liever rugby, echte mannen doen niet alsof ze pijn hebben, echte mannen verbijten de pijn en gaan gewoon door
maar ik heb mijn toestemming nietquote:Op woensdag 3 november 2010 16:16 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Met toestemming van TS mag je ze hier ook posten.
Dus.
quote:Op woensdag 3 november 2010 16:40 schreef MultiBanaan het volgende:
Little_Miss_Naughty, mag ik er u vriendelijk op attenderen dat dit een topic voor mannen, en voor mannen alleen is, en aangezien u geidentificeerd bent als vrouw, wordt u geacht dit topic vriendelijk doch dringend te verlaten.
Ik hoop u hiermee voldoende ingelicht te hebben,
Met vriendelijke groet,
Banaan in je reet
Ben je dan stiekem van binnen toch een beetje man?quote:Op woensdag 3 november 2010 16:42 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
![]()
maar ik vind het hier veel leuker dan in die typische vrouwentopics..
Door jou heb ik trek in een banaan.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:43 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ben je dan stiekem van binnen toch een beetje man?
JA!!quote:Op woensdag 3 november 2010 16:45 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
van binnen stiekem wel een beetje![]()
ik heb bijvoorbeeld laatst een half uur racen op een circuit in een ferrari cadeau gekregen, iets wat de meeste vrouwen blijkbaar niet zouden noemen als best. gift. ever.
dus.. mag ik blijven?
Nou goed dan, je affiniteit voor mannendingen is puur, daar gaat het hier in dit topic omquote:Op woensdag 3 november 2010 16:45 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
van binnen stiekem wel een beetje![]()
ik heb bijvoorbeeld laatst een half uur racen op een circuit in een ferrari cadeau gekregen, iets wat de meeste vrouwen blijkbaar niet zouden noemen als best. gift. ever.
dus.. mag ik blijven?
Dat heb ik al.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:18 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
maar ik heb mijn toestemming niet
dan maar wachten tot je 18 bent/toegang tot KPD proberen te krijgen
will doquote:Op woensdag 3 november 2010 16:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wel gewoon je benen blijven scheren, he.
UHRAAAWWRRRquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:28 schreef Brawler het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mannen, laat je horen!
Sluit zich aan.*quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:49 schreef HugoBaas het volgende:
Dan moet ik hier gepost hebben.
Ik hou van bier en tieten.![]()
volgens mij ben ik de enige met tieten die het hier ook gezellig vindt.. die ho's moeten jullie bij pub ofzo even regelenquote:Op woensdag 3 november 2010 18:06 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Echte man meldt zich. Dus hier ben ik! Waar zijn die ho's.
Cool ik mag jou nu al. Maar ik ben al in pub geweest. Zitten van die wanhopige breezahs die graag willen weten over wat ze moeten praten via msn enzo.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:07 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
volgens mij ben ik de enige met tieten die het hier ook gezellig vindt.. die ho's moeten jullie bij pub ofzo even regelen
quote:Op woensdag 3 november 2010 18:06 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Echte man meldt zich. Dus hier ben ik! Waar zijn die ho's.
Kiekjes of het is geschiedenischvervalschingquote:Op woensdag 3 november 2010 18:07 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
volgens mij ben ik de enige met tieten die het hier ook gezellig vindt..
Dankje, dit is inderdaad een ho. Haar gezicht heeft lichte kenmerken van ouderdom. Dat moet ik even opvullen met mijn speciale botox.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:09 schreef smegmanus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1 Ho voor meneer.
Jij hebt vast geen stel friends die het hier ook gezellig vinden?quote:Op woensdag 3 november 2010 18:07 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
volgens mij ben ik de enige met tieten die het hier ook gezellig vindt.. die ho's moeten jullie bij pub ofzo even regelen
fobo of kpdquote:Op woensdag 3 november 2010 18:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Kiekjes of het is geschiedenischvervalsching
Moeilijk te zien of je het gezellig vindt. Volgens mij zie ik je rooie vlekken krijgen.quote:
Jazeker, foto 3 toch.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:24 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
rooie vlekken krijgen?
als ik het gezellig zou vinden had ik hier niet gepost toch
Vuur is overrated, explosies zijn de bom!quote:Op woensdag 3 november 2010 19:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik mis nog iets cruciaals:
[ afbeelding ]
VUUR
Het wordt steeds beter!quote:
Hij heeft een grenade launcher, kan je lekker mee noobtubenquote:Op woensdag 3 november 2010 21:35 schreef Brawler het volgende:
Dit is wel een stormlooptopic zeg. Ik hoop oprecht dat, dat in een vervolgtopic wordt voorgezet, als deze de 300 posts heeft bereikt!
En om even on-topic te blijven:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog een bewijs dat MMA voor echte mannen is, UFC-ring girl Arianny Celeste
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
he wat.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:25 schreef MultiBanaan het volgende:
aight1 heeft jochem meijer gekeken, en denkt: combineer dat nou!
Goed bezig, daar tegen zeg ik: aight aight!
ik heb anders niet eerder een kano voorbij zien komen in MWquote:Op woensdag 3 november 2010 21:36 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Hij heeft een grenade launcher, kan je lekker mee noobtuben
nu al slapen? zieligquote:Op woensdag 3 november 2010 22:47 schreef smegmanus het volgende:
Een setje mooie tetten voor het slapen gaan![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zelden zoiets geils gezienquote:Op donderdag 4 november 2010 09:24 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[ afbeelding ]
graag gedaan
Jij moet wel één van de, al niet DE tofste vrouw op fok zijn.quote:Op donderdag 4 november 2010 09:24 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[ afbeelding ]
graag gedaan
Betere interesses ja.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:30 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
als dat mijn oma was geweest misschien wel ja
nu vond ik dat filmpje alleen toevallig en heb ik gewoon iets andere interesses dan de standaard vrouwen hier geloof ik..
Donder op met je kutkloonquote:Op donderdag 4 november 2010 11:50 schreef ZangerPetrombonist het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Trombones zijn stoerquote:Op donderdag 4 november 2010 11:50 schreef ZangerPetrombonist het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
flikker opquote:Op donderdag 4 november 2010 11:50 schreef ZangerPetrombonist het volgende:
Petrombonist.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:58 schreef ZangerPetrombonist het volgende:
[..]
HOAX MANNEN ZONDER GLAD KAAL HOOFD
toolquote:Op donderdag 4 november 2010 12:09 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
jij plaatjes, ik 1 plaat?![]()
![]()
Een vrouw die naar tool luistert, van biefstuk houdt, en dr geslachtsdelen zonder gêne toont en zelfs volstopt met van alles en nog wat...quote:Op donderdag 4 november 2010 12:09 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
jij plaatjes, ik 1 plaat?![]()
![]()
hm ja als je het zo zegt klinkt het opeens een beetje alsof ik niet zo heel erg netjes en classy ben, bij dat laatste dan..quote:Op donderdag 4 november 2010 14:28 schreef Gripper het volgende:
[..]
Een vrouw die naar tool luistert, van biefstuk houdt, en dr geslachtsdelen zonder gêne toont en zelfs volstopt met van alles en nog wat...![]()
quote:Op donderdag 4 november 2010 14:31 schreef mctwigt het volgende:
Tijd voor een topic met echte mannen en een echte (man)vrouw!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |