quote:Op woensdag 3 november 2010 16:40 schreef MultiBanaan het volgende:
Little_Miss_Naughty, mag ik er u vriendelijk op attenderen dat dit een topic voor mannen, en voor mannen alleen is, en aangezien u geidentificeerd bent als vrouw, wordt u geacht dit topic vriendelijk doch dringend te verlaten.
Ik hoop u hiermee voldoende ingelicht te hebben,
Met vriendelijke groet,
Banaan in je reet
Ben je dan stiekem van binnen toch een beetje man?quote:Op woensdag 3 november 2010 16:42 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
![]()
maar ik vind het hier veel leuker dan in die typische vrouwentopics..
Door jou heb ik trek in een banaan.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:43 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ben je dan stiekem van binnen toch een beetje man?
JA!!quote:Op woensdag 3 november 2010 16:45 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
van binnen stiekem wel een beetje![]()
ik heb bijvoorbeeld laatst een half uur racen op een circuit in een ferrari cadeau gekregen, iets wat de meeste vrouwen blijkbaar niet zouden noemen als best. gift. ever.
dus.. mag ik blijven?
Nou goed dan, je affiniteit voor mannendingen is puur, daar gaat het hier in dit topic omquote:Op woensdag 3 november 2010 16:45 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
van binnen stiekem wel een beetje![]()
ik heb bijvoorbeeld laatst een half uur racen op een circuit in een ferrari cadeau gekregen, iets wat de meeste vrouwen blijkbaar niet zouden noemen als best. gift. ever.
dus.. mag ik blijven?
Dat heb ik al.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:18 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
maar ik heb mijn toestemming niet
dan maar wachten tot je 18 bent/toegang tot KPD proberen te krijgen
will doquote:Op woensdag 3 november 2010 16:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wel gewoon je benen blijven scheren, he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |