Jij moet wel één van de, al niet DE tofste vrouw op fok zijn.quote:Op donderdag 4 november 2010 09:24 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[ afbeelding ]
graag gedaan
Betere interesses ja.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:30 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
als dat mijn oma was geweest misschien wel ja
nu vond ik dat filmpje alleen toevallig en heb ik gewoon iets andere interesses dan de standaard vrouwen hier geloof ik..
Donder op met je kutkloonquote:Op donderdag 4 november 2010 11:50 schreef ZangerPetrombonist het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Trombones zijn stoerquote:Op donderdag 4 november 2010 11:50 schreef ZangerPetrombonist het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
flikker opquote:Op donderdag 4 november 2010 11:50 schreef ZangerPetrombonist het volgende:
Petrombonist.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:58 schreef ZangerPetrombonist het volgende:
[..]
HOAX MANNEN ZONDER GLAD KAAL HOOFD
toolquote:Op donderdag 4 november 2010 12:09 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
jij plaatjes, ik 1 plaat?![]()
![]()
Een vrouw die naar tool luistert, van biefstuk houdt, en dr geslachtsdelen zonder gêne toont en zelfs volstopt met van alles en nog wat...quote:Op donderdag 4 november 2010 12:09 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
jij plaatjes, ik 1 plaat?![]()
![]()
hm ja als je het zo zegt klinkt het opeens een beetje alsof ik niet zo heel erg netjes en classy ben, bij dat laatste dan..quote:Op donderdag 4 november 2010 14:28 schreef Gripper het volgende:
[..]
Een vrouw die naar tool luistert, van biefstuk houdt, en dr geslachtsdelen zonder gêne toont en zelfs volstopt met van alles en nog wat...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |