Wat is er gebeurd op de broodafdeling dan?quote:Op woensdag 3 november 2010 09:40 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
ik wil hier ook posten![]()
veel gezelliger dan "hoe maak jij je vegetarische maaltijdsalade?" en "wat mij nou laatst is overkomen op de broodafdeling"-verhalen
Recept voor vleessaladequote:Op woensdag 3 november 2010 09:40 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
ik wil hier ook posten![]()
veel gezelliger dan "hoe maak jij je vegetarische maaltijdsalade?" en "wat mij nou laatst is overkomen op de broodafdeling"-verhalen
quote:Op woensdag 3 november 2010 09:45 schreef banapples het volgende:
[..]
Recept voor vleessalade
1 kilo ham
3 biefstukken
1 salami
500 gram filet american
gooi alles in de blender of hak alles in stukjes met je samurai-zwaard
gooi alles in een bak en eet smakelijk![]()
deze maaltijd gaat het beste met bier
na het nuttigen van de maaltijd kan alles gewoon ergens neergegooid worden.
Waaaat is er gebeurd op de broodafdeling?quote:Op woensdag 3 november 2010 09:47 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
![]()
en ik altijd maar denken dat salades bij de bbq onzin waren. het ligt er natuurlijk maar net aan wie de salade maakt
Dit soort?quote:Op woensdag 3 november 2010 09:50 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
dat moet je vragen aan de vrouwen die 's ochtends met krulspelden in het haar in de kamerjas met knalroze fluffy sloffen hun meergranen yoghurt-ontbijt staan klaar te maken.
begrijpelijkquote:Op woensdag 3 november 2010 09:56 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
die inderdaad![]()
die kunnen zo lekker gek doen, ik zou er bijna jaloers op worden
Bavaria reclamequote:Op woensdag 3 november 2010 10:01 schreef Zwappel het volgende:
[..]
begrijpelijk![]()
al die stijlvolle vlotte kapsels![]()
OT:
+1 voor degene die dit kent![]()
[ afbeelding ]
Makkelijke +1 voor jouquote:Op woensdag 3 november 2010 10:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Bavaria reclameHeb hem hierboven net gepost man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |