Scheer u weg, vrouwmensch.quote:
Herzlichen dankquote:
Faggot.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:00 schreef Kaviaar het volgende:
Er zitten helemaal geen echte mannen op Fok.
komt iequote:Op dinsdag 2 november 2010 16:59 schreef willemwaus het volgende:
Mannen, ik mis het voetbal in dit topic!
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:57 schreef smegmanus het volgende:
8 tetten voor dit topic:
[ afbeelding ]
1 of the guys, altijd welkomquote:
Daarom post ik hier ook.quote:
Geen idee, maar genoeg.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoeveel kilo tiet staat daar wel niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:30 schreef SuperwormJim het volgende:
Mannentopic, prima![]()
Maar willen de pubertjes (<20 jaar) met hun volgescheten broekjes en duim nog in de mond dit topic aub verlaten?
verklaar ?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:40 schreef Wing het volgende:
Echte mannen lijken best wel sneu te zijn
Omdat?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:40 schreef Wing het volgende:
Chinezen ookquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:40 schreef Wing het volgende:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:59 schreef willemwaus het volgende:
Mannen, ik mis het voetbal in dit topic!
Niet genoegquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoeveel kilo tiet staat daar wel niet?
Voetbal, niet aanstellerij.quote:
Ik ben meer mans dan jij ooit ben geweest, Worm. Ik heb hele indianenreservaten doorkruist op blote voeten. Me een weg in de Grote Piramide getunneld en met gigaeekhoorns gevochten.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:30 schreef SuperwormJim het volgende:
Mannentopic, prima![]()
Maar willen de pubertjes (<20 jaar) met hun volgescheten broekjes en duim nog in de mond dit topic aub verlaten?
Maar heb je ook geneukt?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben meer mans dan jij ooit ben geweest, Worm. Ik heb hele indianenreservaten doorkruist op blote voeten. Me een weg in de Grote Piramide getunneld en met gigaeekhoorns gevochten.
Ik voel me alleen aangesproken door <20 jaar, ik heb op het moment geen volgescheten broek en duim in mijn mond.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:30 schreef SuperwormJim het volgende:
Mannentopic, prima![]()
Eckte mannen worden pas om 12 uur wakker en ondertussen liggen er 7 dooie beren in de tuin die zichzelf uit respect geofferd hebben.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:01 schreef Archibaltus het volgende:
Echte mannen staan op 5 uur s'ochtends op om op beren te jagen.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:58 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik voel me alleen aangesproken door <20 jaar, ik heb op het moment geen volgescheten broek en duim in mijn mond.
1 sicke bazenhond voor jou, omdat je gaat huilen van man-vrouwenquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:08 schreef stroopdoosch het volgende:
Hier ben ik al, topic is nu compleet.
Ja! Bier!quote:
Ow God een puristquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |