Ditquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:28 schreef willemwaus het volgende:
Ik snap geen kudt van je OP, maar goed, forums blijven een uitlaatklep heh, dus de mannen met status die je kent (beetje -kijk mij ik ken mannen met status- topic) doen waarschijnlijk precies het zelfde maar laten zich er niet over uit in du real life, net als denk 80% van de rest van fok
even voor de duidelijkheid: Mannen op fok hebben GEEN status.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:28 schreef willemwaus het volgende:
Ik snap geen kudt van je OP, maar goed, forums blijven een uitlaatklep heh, dus de mannen met status die je kent (beetje -kijk mij ik ken mannen met status- topic) doen waarschijnlijk precies het zelfde maar laten zich er niet over uit in du real life, net als denk 80% van de rest van fok
Nou de normale mannen zijn heel nuchter dat kun je van de fokkers! niet zeggen. Zijn net vrouwen die zich ook over alles druk maken.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:28 schreef ShevaJB het volgende:
Je bent nog nooit een echte man tegengekomen.
fixedquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:31 schreef smegmanus het volgende:
TS MOET NIET ZEUREN EN LEREN OP DE JUISTE PLEKKEN LEESTEKENS TE PLAATSEN
Hoe de fuck weet jij wat de mannen op fok irl doen? of doel je op status op het forum? En who gives a fuck about het tweede ..quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:30 schreef Confession het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid: Mannen op fok hebben GEEN status.
Ja ik weet niet maar een fokkers man lijkt mij niet bepaald wat soeps.,quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:31 schreef HostiMeister het volgende:
Je bent een meisje van 18 en je hebt het over ECHTE mannen??
Zie hier een echte man op FOK!quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:31 schreef smegmanus het volgende:
TS MOET NIET ZEUREN EN HAAR TIETEN POSTEN
Dat weet ik niet maar de rotte reacties opzicht zeggen al meer dan genoeg over het feit hoe zij over dingen denken en laat staan waar ze zich mee bezig houden.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:33 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Hoe de fuck weet jij wat de mannen op fok irl doen? of doel je op status op het forum? En who gives a fuck about het tweede ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |