Ditquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:28 schreef willemwaus het volgende:
Ik snap geen kudt van je OP, maar goed, forums blijven een uitlaatklep heh, dus de mannen met status die je kent (beetje -kijk mij ik ken mannen met status- topic) doen waarschijnlijk precies het zelfde maar laten zich er niet over uit in du real life, net als denk 80% van de rest van fok
even voor de duidelijkheid: Mannen op fok hebben GEEN status.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:28 schreef willemwaus het volgende:
Ik snap geen kudt van je OP, maar goed, forums blijven een uitlaatklep heh, dus de mannen met status die je kent (beetje -kijk mij ik ken mannen met status- topic) doen waarschijnlijk precies het zelfde maar laten zich er niet over uit in du real life, net als denk 80% van de rest van fok
Nou de normale mannen zijn heel nuchter dat kun je van de fokkers! niet zeggen. Zijn net vrouwen die zich ook over alles druk maken.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:28 schreef ShevaJB het volgende:
Je bent nog nooit een echte man tegengekomen.
fixedquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:31 schreef smegmanus het volgende:
TS MOET NIET ZEUREN EN LEREN OP DE JUISTE PLEKKEN LEESTEKENS TE PLAATSEN
Hoe de fuck weet jij wat de mannen op fok irl doen? of doel je op status op het forum? En who gives a fuck about het tweede ..quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:30 schreef Confession het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid: Mannen op fok hebben GEEN status.
Ja ik weet niet maar een fokkers man lijkt mij niet bepaald wat soeps.,quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:31 schreef HostiMeister het volgende:
Je bent een meisje van 18 en je hebt het over ECHTE mannen??
Zie hier een echte man op FOK!quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:31 schreef smegmanus het volgende:
TS MOET NIET ZEUREN EN HAAR TIETEN POSTEN
Dat weet ik niet maar de rotte reacties opzicht zeggen al meer dan genoeg over het feit hoe zij over dingen denken en laat staan waar ze zich mee bezig houden.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:33 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Hoe de fuck weet jij wat de mannen op fok irl doen? of doel je op status op het forum? En who gives a fuck about het tweede ..
En jij bent wel wat soeps? Met je game-avatar, net zo kansloosquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:33 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Ja ik weet niet maar een fokkers man lijkt mij niet bepaald wat soeps.,
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:27 schreef Crimyclown het volgende:
Lucht het op?
En nu weer terug naar de keuken!
Zoals elke man houden wij ons bezig met 1 ding: voortplanten.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:35 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar de rotte reacties opzicht zeggen al meer dan genoeg over het feit hoe zij over dingen denken en laat staan waar ze zich mee bezig houden.![]()
TS is een trol of een gefrustreerde ongestelde breezah die net gedumpt is en op FOK! haar ware liefde niet kan vinden. Alle mannen zijn klootzakken. Door FOK!kers af te kraken hoopt ze dat haar onzekere gevoel weggaat.quote:
Feminisme is tof, dit topic niet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:28 schreef Fanta-stick het volgende:
Kansloze TT geproduceerd door een feminist.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:36 schreef Confession het volgende:
[quote]Op dinsdag 2 november 2010 16:33 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Hoe de fuck weet jij wat de mannen op fok irl doen? of doel je op status op het forum? En who gives a fuck about het tweede ..
[/quote
Luister dat weet ik wel zeker. Onzekere lelijke puisten koppen.
Of van die vieze oude mannen. Waarom heb je het anders nodig om ''stoer'' te doen op internet en steeds te verbeteren. Over je kut dagelijke leven te praten.
Ik kan zo aanwijzen in het echt welke mannen geen fok hebben.De echte fokkers haal je er zo uit.
Kansloos voorkomen namelijk
Je moet niet alles zo letterlijk nemen weet niet eens waar de avatar over gaat?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:35 schreef willemwaus het volgende:
[..]
En jij bent wel wat soeps? Met je game-avatar, net zo kansloos
Jij het meisje dat niet eens een normale Nederlandse zin kan formuleren noem mij dus indirect geen echte man? Knap, zonder dat je me kent. Vol met vooroordelen, of zou het gewoon zijn dat het komt omdat je zo jong bent? Of omdat je gewoon niet al te slim bent?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:33 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Ja ik weet niet maar een fokkers man lijkt mij niet bepaald wat soeps.,
Triestquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:38 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Je moet niet alles zo letterlijk nemen weet niet eens waar de avatar over gaat?
Ik gun je een Neanderthaler die 2 onverstaanbare woorden mummelt en je bespringt voor hij aan z'n dagelijkse krat bier begint, maar echte vrouwen zijn veeleisender. En die willen wij niet teleurstellen, natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:35 schreef This-is-it het volgende:
Ik weet niet ik vind dit gewoon niet Mannelijk!
Oh dus dit topic is echt om te trollenquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:38 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Leer quoten kutquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:36 schreef Confession het volgende:
[quote]Op dinsdag 2 november 2010 16:33 schreef willemwaus het volgende:
[..]
[/quote
Luister dat weet ik wel zeker. Onzekere lelijke puisten koppen.
Of van die vieze oude mannen. Waarom heb je het anders nodig om ''stoer'' te doen op internet en steeds te verbeteren. Over je kut dagelijke leven te praten.
Ik kan zo aanwijzen in het echt welke mannen geen fok hebben.De echte fokkers haal je er zo uit.
Kansloos voorkomen namelijk
Kijk nou wat je aanricht!quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:39 schreef maickeltje het volgende:
Ts heeft helemaal gelijk, ik heb geen zin meer in het leven, ik heb geen status, ik heb geen vrienden.
Dit alles probeer ik via dit forum te behalen natuurlijk. Nee dit is zeker geen tijdverdrijf als ik me heel erg verveel.
Dus laat ik maar even een berichtje plaatsen hier.
Wie wilt graag vriendjes met mij worden?
Groentjes!
Misschien moet jij alles wat op fok! gepost wordt niet zo letterlijk nemenquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:38 schreef This-is-it het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |