quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsHet meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
quote:wok
mag ik binnenkort ook in de OP??quote:
quote:
giertjequote:
hier is het droog.. maar bewolkt..quote:
wok heeft die alquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hier is het droog.. maar bewolkt..
je zou er toch een herfst depressie van krijgen!
ohquote:
dan moet je hier toch wel een tijdje meepostenquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mag ik binnenkort ook in de OP??
voornamelijk vaker meeposten waaraschijnlijkquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moet je hier toch wel een tijdje meeposten
het gaat niet om hoeveel je meepost maar meer de tijdquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
voornamelijk vaker meeposten waaraschijnlijk
en in vergelijking met jullie die-hards is dat lastig bij te werken
Of geen sociaal leven hebben zoals ikquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moet je hier toch wel een tijdje meeposten
kijk.. als je hier al 3 jaar rond wandeld ( zoals sommigen begreep ik ) dan is mijn futiele bijdrage ( in de tijd) inderdaad niet zoveel ...quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het gaat niet om hoeveel je meepost maar meer de tijd
quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Of geen sociaal leven hebben zoals ik
je komt vanzelf wel in de OP als je maar lang genoeg hier blijft rondhangenquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
kijk.. als je hier al 3 jaar rond wandeld ( zoals sommigen begreep ik ) dan is mijn futiele bijdrage ( in de tijd) inderdaad niet zoveel ...
ja, zelfs ik sta in de OP, zelfs in het filmpjequote:Op dinsdag 2 november 2010 13:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
[..]
je komt vanzelf wel in de OP als je maar lang genoeg hier blijft rondhangen
hahah..quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
[..]
je komt vanzelf wel in de OP als je maar lang genoeg hier blijft rondhangen
Zo ingewikkeld zijn die toch niet? P&ID's... handige documenten, als je ze tenminste op tijd krijgt van de engineerquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hahah..
naja vroeg het me gewoon af.. is niet een noodzakelijkheid..
ben benieuwd!
nu.. een bakkie thee voor bij het intekenen van die klote P&ID's
jup.. en dan ben ik net die engineerquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zo ingewikkeld zijn die toch niet? P&ID's... handige documenten, als je ze tenminste op tijd krijgt van de engineer
Ik ben blij dat je daar overna denkt, want voor mijn gevoel tekenen de meeste m gewoon, terwijl ze het niet checken met de werkelijkheid... en dan kunnen wij het weer oplossen in het veldquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jup.. en dan ben ik net die engineeren moet ik even een temporary lijntje aanleggen
hopelijk past het in de plant ook.. en zit die Nozzle daar ook daadwerkelijk
Als je gewoon af en toe een bakkie komt doen, komt het allemaal vanzelf goedquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hahah..
naja vroeg het me gewoon af.. is niet een noodzakelijkheid..
ben benieuwd!
Succes!quote:nu.. een bakkie thee voor bij het intekenen van die klote P&ID's
ach.. een nozzletje aan de pijp lassen is het probleem toch niet??quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je daar overna denkt, want voor mijn gevoel tekenen de meeste m gewoon, terwijl ze het niet checken met de werkelijkheid... en dan kunnen wij het weer oplossen in het veld
Checken met de werkelijkheid? Dat hoeft niet, want de werkelijkheid is net als het theoretische ideaal.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je daar overna denkt, want voor mijn gevoel tekenen de meeste m gewoon, terwijl ze het niet checken met de werkelijkheid... en dan kunnen wij het weer oplossen in het veld
waar wordt die vergelijking in de dagelijkse werkelijkheid voor gebruikt??quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je gewoon af en toe een bakkie komt doen, komt het allemaal vanzelf goed.
[..]
Succes!.
Ik ga me maar weer eens buigen over de analyse van een Van der Pol-oscillator.
hehehehquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Checken met de werkelijkheid? Dat hoeft niet, want de werkelijkheid is net als het theoretische ideaal.
Was getekend,
De Engineer.
Quick and dirty... zo gaat dat met tijdelijke piping...quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach.. een nozzletje aan de pijp lassen is het probleem toch niet??
Naja.. er vanuit gaan dat de P&ID klopt.. dat al een risico..
bovendien moet het tijdelijke piping worden, dus dat moet zonder lassen gebeuren
Revisies, die ken ik niet, want Engineers doen toch alles in 1 keer goed?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Checken met de werkelijkheid? Dat hoeft niet, want de werkelijkheid is net als het theoretische ideaal.
Was getekend,
De Engineer.
is de uitverkoop al begonnen??quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:32 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik weer
Pff, ze kunnen ook geen weer voorspellen he. Ze zeiden dat het in het westen in de middag op zou klarenNet regende het
Noujagoed. In ieder geval wel geslaagd in de stad; overhemd voor meneer (30 ipv 60 euries), 2 truien voor mij (maar 20 euro) en nog een leuk bloesje ('maar' 30 euro
), en we gingen ff lunchen bij de Delifrance. Worden we gebeld door zijn zusje. Huh?
Zit ze twee tafeltjes achter ons, hebben we haar helemaal niet gezien
Hahahhah xD Echt iets voor ons om dat niet te zien.
Ohja, en ook nog een tosti/grill-apparaat gekocht, wilden we altijd nog hebben maar eigenlijk geen ruimte voor in de keuken. Maar het is wel mega handig, en je kan er ook vlees/vis/groenten enzo op grillen enzo
Bij Forecast wel, is een winkelketen die verdwijnt in NL, daar is 50% kortingquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
is de uitverkoop al begonnen??
Ik weet niet wat voor mobiel jij hebt, maar als je er internet op heb zitten zou je natuurlijk even buienradar kunnen raadplegen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:32 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik weer
Pff, ze kunnen ook geen weer voorspellen he. Ze zeiden dat het in het westen in de middag op zou klarenNet regende het
Noujagoed. In ieder geval wel geslaagd in de stad; overhemd voor meneer (30 ipv 60 euries), 2 truien voor mij (maar 20 euro) en nog een leuk bloesje ('maar' 30 euro
), en we gingen ff lunchen bij de Delifrance. Worden we gebeld door zijn zusje. Huh?
Zit ze twee tafeltjes achter ons, hebben we haar helemaal niet gezien
Hahahhah xD Echt iets voor ons om dat niet te zien.
Ohja, en ook nog een tosti/grill-apparaat gekocht, wilden we altijd nog hebben maar eigenlijk geen ruimte voor in de keuken. Maar het is wel mega handig, en je kan er ook vlees/vis/groenten enzo op grillen enzo
Had ik al gedaan van te voren. En daarop stonden geen buienquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor mobiel jij hebt, maar als je er internet op heb zitten zou je natuurlijk even buienradar kunnen raadplegen.Op mijn Samsung zit zo'n app die elke 30 minuten het weer aangeeft voor de komende uren. Erg handig.
En tosti's!
Ik moet er nog 3quote:
Wat wel een belangrijke vraag, is een tosti nu alleen met kaas of met ham-kaas? Daar bestaat in onze vriendengroep wat onenigheid over.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Had ik al gedaan van te voren. En daarop stonden geen buienNouja goed.
Uhhuh![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wat wel een belangrijke vraag, is een tosti nu alleen met kaas of met ham-kaas? Daar bestaat in onze vriendengroep wat onenigheid over.
Doe mij er maar eentje met kaas en salamiquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wat wel een belangrijke vraag, is een tosti nu alleen met kaas of met ham-kaas? Daar bestaat in onze vriendengroep wat onenigheid over.
Dankquote:
Inderdaad maar de standaard tosti is volgens mij ham/kaas.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Serieus?
Tosti's kunnen toch met alles? Vanmiddag had ik een tosti met brie, mozarella en tomaat en pesto. Mn man gewoon ham-kaas en ketchup. Ik doe ook wel vaak geitenkaas met tomaat, of 30+kaas met tomaat, en dan ketchup..
Mn vader doet vaak oude geitenkaas en Zeeuws spek, met Dyonnaise als dip XD
Dus ja. Ter invulling zou ik zeggen, alle combi's zijn mogelijk
yep.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hier is het droog.. maar bewolkt..
je zou er toch een herfst depressie van krijgen!
quote:
en dat komt door:quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 12:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja![]()
ik zit nog in de 30ers dip, heb recht op een midlife crisis, wordt depresief van de herfst.
maar wel bijna weekend [ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vallende blaadjes, rot weer, kou en nattigheid, geur van rottend blad.
einde van de zomer
Serieus ja.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Serieus?
Tosti's kunnen toch met alles? Vanmiddag had ik een tosti met brie, mozarella en tomaat en pesto. Mn man gewoon ham-kaas en ketchup. Ik doe ook wel vaak geitenkaas met tomaat, of 30+kaas met tomaat, en dan ketchup..
Mn vader doet vaak oude geitenkaas en Zeeuws spek, met Dyonnaise als dip XD
Dus ja. Ter invulling zou ik zeggen, alle combi's zijn mogelijk
Ketter, jij bent geen familie van mij.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe mij er maar eentje met kaas en salami
wat een kulquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Serieus ja.
Ik vind dat de benaming van tosti voor een ham-kaas tosti staat, omdat dit het meest bestelde soort is. Daarnaast komt de tosti naar mijn idee van een croque-monsior vandaan. De meesten zijn het met mij eens.
Een aantal anderen zijn het hier niet mee eens en zeggen dat de kaas de basis is en je daar vanuit opbouwt. Dus kaas is de standaard en als de ham erbij komt is het een tosti ham-kaas.
Verder hebben we ook discussies wat er bij een tosti moet, ik behoor tot de ketchup groep, een aantal horen de curry-groep en eentje beweerd dat er een ananas bij hoort (hawai dus). We hebben ook tijdens het borrelen op een aantal terrasjes in het mooie Enschede aan obers gevraagd wat nu hun visie op een tosti is.Ook daar gaan de meesten voor ham-kaas.
Het enige waar we het over eens zijn is dat een echte tosti met witbrood gemaakt moet worden.
Je moet wat tijdens het borrelen he?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een kul
Ik eet nooit een tosti met ham of kaas
En met alle soorten brood, exprrimenteren rules!
Tosti's
Tosti ham, kaas en pizzaquick. Lekker johquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een kul
Tosti's
Met een stevige onzinnige discussie is niks mis. Hier hebben wij het wel eens een discussie over frikandel speciaal. Ik vind dat het met curry hoort anderen weer met ketchup. En welke kroket is het lekkerst. Over patat daarintegen hebben wij nooit een discussie want patat is patat en geen friet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je moet wat tijdens het borrelen he?We houden wel van een stevige onzinnige discussie. Ik zal je maar niet onze theorieën over de uriliften vertellen.
En het gaat om de orginele tosti, ik experimenteer er ook wel mee, maar de originele eckte tosti is ham-kaas.
Pizzaquickquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:48 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Tosti ham, kaas en pizzaquick. Lekker joh
ik houd me meestal bezig met de fotosynthese vab cimplexe kleine organismesquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je moet wat tijdens het borrelen he?We houden wel van een stevige onzinnige discussie. Ik zal je maar niet onze theorieën over de uriliften vertellen.
En het gaat om de orginele tosti, ik experimenteer er ook wel mee, maar de originele eckte tosti is ham-kaas.
Het zijn voornamelijk ook studenten van de sociale academie, dus voor die discussies zijn wij te dom.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik houd me meestal bezig met de fotosynthese vab cimplexe kleine organismes
hihiquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het zijn voornamelijk ook studenten van de sociale academie, dus voor die discussies zijn wij te dom.
Natuurlijk, nadat de discussie losbarstte zijn wij allen expert. De eerste tosti's werden vermoedelijk in Parijs gemaakt.quote:
Pezuquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Serieus ja.
Ik vind dat de benaming van tosti voor een ham-kaas tosti staat, omdat dit het meest bestelde soort is. Daarnaast komt de tosti naar mijn idee van een croque-monsior vandaan. Die word met ham, kaas en een ei gemaakt. De meesten zijn het met mij eens.
Een aantal anderen zijn het hier niet mee eens en zeggen dat de kaas de basis is en je daar vanuit opbouwt. Dus kaas is de standaard en als de ham erbij komt is het een tosti ham-kaas.
Verder hebben we ook discussies wat er bij een tosti moet, ik behoor tot de ketchup groep, een aantal horen de curry-groep en eentje beweerd dat er een ananas bij hoort (hawai dus). We hebben ook tijdens het borrelen op een aantal terrasjes in het mooie Enschede aan obers gevraagd wat nu hun visie op een echte tosti is.Ook daar gaan de meesten voor ham-kaas.
Het enige waar we het over eens zijn is dat een echte tosti met witbrood gemaakt moet worden.
Iddquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een kul
Tosti's
ik eet het alle drie niet :pquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:48 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Tosti ham, kaas en pizzaquick. Lekker joh
Ik ben blij dat we nog niet de patat-friet discussie hebben gehad. Volgens mij proberen we die angstvallig te vermijden omdat we daar echt nooit over uit gaan komen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Met een stevige onzinnige discussie is niks mis. Hier hebben wij het wel eens een discussie over frikandel speciaal. Ik vind dat het met curry hoort anderen weer met ketchup. En welke kroket is het lekkerst. Over patat daarintegen hebben wij nooit een discussie want patat is patat en geen friet.
Supergezonde tosti he?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Natuurlijk, nadat de discussie losbarstte zijn wij allen expert. De eerste tosti's werden vermoedelijk in Parijs gemaakt.
gewoon lekker bier drinken en kut roepenquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het zijn voornamelijk ook studenten van de sociale academie, dus voor die discussies zijn wij te dom.
Gadverdamme warme kipkerriesaladequote:Op dinsdag 2 november 2010 15:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik eet het alle drie niet :p
Tosti met kipfilet en kip kerrie salade
Tosti baco & chorizo
Tosti rollade en kruiden
Tosti kip sate salade
Tosti pindakaas sambal
Tosti pindakaas hagelslag
Nog geen enkele van op, die kip klinken wel lekkerquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
Tosti baco & chorizo
Tosti rollade en kruiden
Tosti kip sate salade
Tosti pindakaas sambal
Niet echt.quote:
bacon!quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:56 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Gadverdamme warme kipkerriesalade
Baco wat is dat
En elkaar uitschelden voor autist en roepen dat we elkaar wel even sociale vaardigheden zullen aanleren.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon lekker bier drinken en kut roepen_!
Späterquote:
dat wist ikquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niet echt.
Wist je dat zelfs de MacDonalds een speciale versie van de Croque heeft?
"Croque McDo" word geserveerd in Frankrijk. Eigenlijk voel ik me nu wel een enorme nerd.
standaard avondjequote:Op dinsdag 2 november 2010 15:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En elkaar uitschelden voor autist en roepen dat we elkaar wel even sociale vaardigheden zullen aanleren.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
Tosti baco & chorizo
Tosti rollade en kruiden
Tosti kip sate salade
Tosti pindakaas sambal
Niks mis mee.quote:
Ik ken het wel nooit gegeten. Ik ga liever voor de echt Croque Monsieur man oh man die eet ik bijna dagelijks tijdens mijn vakanties in Frankrijkquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niet echt.
Wist je dat zelfs de MacDonalds een speciale versie van de Croque heeft?
"Croque McDo" word geserveerd in Frankrijk. Eigenlijk voel ik me nu wel een enorme nerd.
Ooit geproefd? Nee danquote:
Nou mij ljikt het nog steeds niks maar ik houd sowieso niet zo van kipkerriesaladequote:Op dinsdag 2 november 2010 15:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
bacon!
Warme kip kerrie goddelijk
Ik had eerst ook mijn bedenkingen maar damn!
'n Man, 'n vrouw en unne groëte pot beer,quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
wel van kip kerrie?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou mij ljikt het nog steeds niks maar ik houd sowieso niet zo van kipkerriesalade
Als mensen zich daarbij konden neerleggen zouden wij een stuk minder cliënten hebben.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:05 schreef MPG het volgende:
[..]
'n Man, 'n vrouw en unne groëte pot beer,
een accordeon en een bitje plezeer.
Das al wat d'r is, leg oow dao maar beej neer!
quote:
hoe moet ik het dan noemenquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik ben wel een beetje geshockeerd dat jullie echt alles onder tosti scharen, zolang het maar op de grill is geweest.
Ja hoor mits het lekker pittig is met sambalquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
wel van kip kerrie?
Ik maak altijd spaghettie kip kerrie
De saus zelf maken natuurlijk.
Deed ik toch ook?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
Iedereen doet altijd wtf as ik dat op een tosti knal
tosti met bami en sate saus van gisteren igg wel! !quote:
zonder sambal is ook pittigquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja hoor mits het lekker pittig is met sambal
maar je hebt het wel gegetenquote:
Geen flauw idee, maar ik vind dit gewoon absurd.quote:
dan lijkt het een beetje om een bami sateschijfquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
tosti met bami en sate saus van gisteren igg wel! !
ik vind het absurder dat je het geen tosti noemtquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar ik vind dit gewoon absurd.
warm smaakt het anders!quote:
Je hoeft niet in hokjes te denken hoorquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik ben wel een beetje geshockeerd dat jullie echt alles onder tosti scharen, zolang het maar op de grill is geweest.
Wij hebben er een hele studie naar gedaan en volgens mij is er een redelijk strak kader rond de definitie tosti. De dingen die jullie erop flikkeren heb ik nog nergens gelezen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind het absurder dat je het geen tosti noemt
Mij kan het niet pittig genoeg zijn. Laatst deze sambal gekocht vond hem zelf erg lekker. Surinaamse sambal staat ook standaard in mijn koelkast.quote:
Wij hulpverleners plakken graag etiketjes.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Je hoeft niet in hokjes te denken hoor
[ afbeelding ]
Tosti chorizo, kaas, sambal en uitjes is hier in mijn buurt redelijk normaal hoor.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wij hebben er een hele studie naar gedaan en volgens mij is er een redelijk strak kader rond de definitie tosti. De dingen die jullie erop flikkeren heb ik nog nergens gelezen.
Jaquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wij hulpverleners plakken graag etiketjes.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:05 schreef MPG het volgende:
[..]
een accordeon en een bitje plezeer.
Das al wat d'r is, leg oow dao maar beej neer!
Sambal is lekkerquote:
Die dingen wel, maar een bamibal is toch wel iets teveel van het goede.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:15 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Tosti chorizo, kaas, sambal en uitjes is hier in mijn buurt redelijk normaal hoor.
je leest het nu toch, ik ken legio menden die combinerenquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wij hebben er een hele studie naar gedaan en volgens mij is er een redelijk strak kader rond de definitie tosti. De dingen die jullie erop flikkeren heb ik nog nergens gelezen.
Ja daarom vroeg ik het mij ook af of dat lekker zou zijn. Tosti bamibal heb ik nooit op hoor en heb ik hier ook nog nooit op een menukaart zien staan.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Die dingen wel, maar een bamibal is toch wel iets teveel van het goede.
mja dat is weer wat te simpelquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Tot vervelens toe.
Dachten maar meer mensen zo:
[..]
oeh oeh oeh *doet rondedansje* waar waar waahaarquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
je leest het nu toch, ik ken legio menden die combineren
Bij ons in de stad is een tosti bar met 20 verschillende tosti's!
Nou dag dan maarquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Bah, ik ga weg uit dit topic, allemaal ketters hier.
amersfoort op de hofquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:18 schreef Panda72 het volgende:
[..]
oeh oeh oeh *doet rondedansje* waar waar waahaar
Ik ben er persoonlijk ook geen fan van, maar soms is het nodig en handig.. Maar ik vind het tegenwoordig wel flink uit de hand gelopen, zoals de ADHD en Autisme hype. Ik geloof er niet veel van persoonlijk (maar ssst tegen mijn docenten daarover).quote:
Hatertquote:
pdd nos hypequote:Op dinsdag 2 november 2010 16:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ben er persoonlijk ook geen fan van, maar soms is het nodig en handig.. Maar ik vind het tegenwoordig wel flink uit de hand gelopen, zoals de ADHD en Autisme hype. Ik geloof er niet veel van persoonlijk (maar ssst tegen mijn docenten daarover).
* Barretje80 is volgeplakkerdquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ben er persoonlijk ook geen fan van, maar soms is het nodig en handig.. Maar ik vind het tegenwoordig wel flink uit de hand gelopen, zoals de ADHD en Autisme hype. Ik geloof er niet veel van persoonlijk (maar ssst tegen mijn docenten daarover).
En dan hoeft het ineens niet onder een tosti te vallenquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ahw. Succesquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:17 schreef Ferb het volgende:
Moe, hoofdpijn, nog veel werk EN huiswerk te doen.
__
Word te gemakkelijk gegeven. Ik heb ooit een verslag gelezen waar een 2-jarige de diagnose kreeg. Toen kon ik het absoluut niet serieus nemen. Sowieso vind ik diagnoses bij kinderen niet ideaal, omdat de persoonlijkheid daar nog moet ontwikkelen en diagnoses zoals PDD of ADHD zeggen dat het voor altijd zal zijn (wat je bij kinderen lang niet altijd kan zeggen). Ik zou zelf heel gelukkig zijn als er meer tijdelijke varianten zouden komen.quote:
Ik ben redelijk dogmatisch. Dat mag ook wel na al die discussies.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
En dan hoeft het ineens niet onder een tosti te vallenFijn dat jij iig de waarheid kent
![]()
Zonde.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ben redelijk dogmatisch. Dat mag ook wel na al die discussies.
Dat dus. Waar is de tijd gebleven dat een kind nog gewoon een 'druk kind' kon zijn?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ooit was ik een vrije geest en een aangenaam persoon om mee om te gaan. Nu ben ik een verbitterde man zonder vrienden, omdat wij het niet eens konden worden over een tosti.quote:
Ben ik het mee eens, maar daar heb je redelijk weinig aan.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dus. Waar is de tijd gebleven dat een kind nog gewoon een 'druk kind' kon zijn?
En dat etiketjes voorbehouden waren aan mensen die daadwerkelijk iets hebben?
such is lifequote:Op dinsdag 2 november 2010 16:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ooit was ik een vrije geest en een aangenaam persoon om mee om te gaan. Nu ben ik een verbitterde man zonder vrienden, omdat wij het niet eens konden worden over een tosti.
Lekkerquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:14 schreef Panda72 het volgende:Laatst deze sambal gekocht vond hem zelf erg lekker. Surinaamse sambal staat ook standaard in mijn koelkast.
[ afbeelding van troep die anderhalf jaar over de datum is ]
Waarmee heb jij dan je vriendschappen verloren?quote:
wat heb je dan aan een verkeerd labeltje je leven lang?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens, maar daar heb je redelijk weinig aan.
de verdeling van tamme russische antieke spijkersquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Waarmee heb jij dan je vriendschappen verloren?
Inderdaad heikele punten in een vriendschapsband. Discussies over zulke onderwerpen kunnen je vriendschap maken of breken.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
de verdeling van tamme russusche antieke spijkers
En natuurlijk over de dinzigheid van een eekhoorns staart
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ooit was ik een vrije geest en een aangenaam persoon om mee om te gaan. Nu ben ik een verbitterde man zonder vrienden, omdat wij het niet eens konden worden over een tosti.
Omdat de criteria verruimd zijn. Kijk de docu van zembla van de varaquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dus. Waar is de tijd gebleven dat een kind nog gewoon een 'druk kind' kon zijn?
En dat etiketjes voorbehouden waren aan mensen die daadwerkelijk iets hebben?
Cool hequote:Op dinsdag 2 november 2010 16:33 schreef groovy-cat het volgende:
Ik heb een soort thee beker van dubbelglas gekregen.
Vet cool ik denk dat ik er meer van ga kopen!
Je kent het wel dat je een glas met thee vastpakt en je hand bijna brand. Nou hier dus geen last mee! het dubbele glas zorgt ervoor dat dat niet meer zo is.
[ afbeelding ]
Anders ga jij nog even een persoon op de grond en zonder vrienden natrappen.. Wat een hatelijk persoon ben jij.quote:
Ik wil best je vriendje worden en je leren om je oogkleppen af te doen hoorquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Anders ga jij nog even een persoon op de grond en zonder vrienden natrappen.. Wat een hatelijk persoon ben jij.
Ja maar op het plaatje is het over de datum bij mij raakt sambal nooit over de datumquote:
Help me maar mijn eerste stapjes zetten naar een beter leven.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik wil best je vriendje worden en je leren om je oogkleppen af te doen hoor![]()
Enfe is toevallig heul lief.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Anders ga jij nog even een persoon op de grond en zonder vrienden natrappen.. Wat een hatelijk persoon ben jij.
Hee dat heb ik met bier ookquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja maar op het plaatje is het over de datum bij mij raakt sambal nooit over de datum
Een harde tante, dat is ze volgens mij.quote:
ohh!! die zijn fijn!!quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:33 schreef groovy-cat het volgende:
Ik heb een soort thee beker van dubbelglas gekregen.
Vet cool ik denk dat ik er meer van ga kopen!
Je kent het wel dat je een glas met thee vastpakt en je hand bijna brand. Nou hier dus geen last mee! het dubbele glas zorgt ervoor dat dat niet meer zo is.
[ afbeelding ]
Komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 2 november 2010 16:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Help me maar mijn eerste stapjes zetten naar een beter leven.
quote:
Kijk, dat zijn de eerste stapjes. Ken je mij? Nee. Vragen stellen, niet oordelen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Een harde tante, dat is ze volgens mij.
Ik heb borden van BLONDquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh!! die zijn fijn!!
Ik heb er ook twee.. alhowel m'n "soepkommen" van het delftsblauw van BLOND ook heeeul fijn zijn..
Is best goed te doenquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
BIER!
Er zat een sixje Bavaria alcoholvrij witbier in het gratis boodschappenpakket hierIs misschien nog best lekker ook
bier zonder alcohol is als een bh aan een waslijn, het beste is er uit!quote:
dat dusquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
bier zonder alcohol is als een bh aan een waslijn, het beste is er uit!
Nou, ik zal het opdrinkenquote:
Dat sowieso natuurlijkquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat slechtquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
Sometimesquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Enfermera, ben jij een harde tante?
werk ze enferquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Sometimes![]()
Ik ben werken mensen, misschien tot vanaaf, anders tot morgen![]()
Nog heel eventjes en dan kan je weer lekker onderuitzakken met een wijntjequote:Op dinsdag 2 november 2010 17:32 schreef Panda72 het volgende:
moe, geen zin om te koken en de hoofdpijn komt weer opzetten
Geen wijn want hoofdpijnquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nog heel eventjes en dan kan je weer lekker onderuitzakken met een wijntje
ahh.. wijntje..quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nog heel eventjes en dan kan je weer lekker onderuitzakken met een wijntje
Ontspannende massage van man/vrouw/kind? Helpt bij mijn moeder altijd :pquote:
heehoi! Leuke dag gehad?quote:
geen man en geen kind helaasquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ontspannende massage van man/vrouw/kind? Helpt bij mijn moeder altijd :p
Lekkerquote:
Dodelijk saaiquote:
zeker leuk, was de hele dag vrij van school, ben nAar vrienden in Utrecht geweestquote:
pfoehj, je maakt het me wel moeilijk hoor!quote:
Ah lekker hoorquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:52 schreef TheFamousMan het volgende:
zeker leuk, was de hele dag vrij van school, ben nAar vrienden in Utrecht geweest
lekkerquote:
het is vandaag idd vroeg donkerquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:14 schreef DaMart het volgende:
Ik kom gewoon thuis als het al donker is nu.
Depri hehquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:14 schreef DaMart het volgende:
Ik kom gewoon thuis als het al donker is nu.
quote:
Niks knus aan geen daglicht meemakenquote:
kaarsjes aan welquote:
quote:
flesquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb even een half uurtje op bed gelegen
whehehequote:
leer ze ferbquote:
zal wel lukkenquote:
wat moet je leren? Ik ben nu met Duits bezig :pquote:
Ik heb geen honger, maar een pizza bakken is best een goed ideequote:Op dinsdag 2 november 2010 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
even een pizzaatje bakkenstraks voetbal kijken
cheezburger is soms zo geniaal :pquote:
doesj zequote:Op dinsdag 2 november 2010 19:16 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens genieten van een lekkere warme douche
Heerlijk!quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:16 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens genieten van een lekkere warme douche
whahahaquote:
Homemade?quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
even een pizzaatje bakkenstraks voetbal kijken
Bier is gegist he en volgens mij zitten er zelfs in dat paardenpis alcohol vrij bier calorieën.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
zeg, al er nou geen alcohol in dat bier zit he. ZItten er dan verder helemaal geen calorieën in?
Ik zal voortaan heel lief zijnquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Doe jij eens lief tegen mijn culinaire belevenissen.
"diepvrieskok"?quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:33 schreef Fha het volgende:
Hihi ik wil ook wel diepvrieskok worden als werkLijkt me wel tof
Dan maak je de meest fantastische gerechten met alleen maar bevroren productenquote:
iemand die bij iglo kant en klaar pizza's/ diepvries maaltijden bereidquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
"diepvrieskok"?
wat houd dat in?
Ja maar ja maar in dat ene lied zingen ze: En als er geen bier meer is dan drinken wij paardenpis.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
diepvriespizza natuurlijk, wat denk je dan![]()
En paardenpis is heel wat anders.
Das Heineken, toch?quote:
En Amstel en Bavariaquote:
Heineken mocht willen dat het kon tippen aan paardenpisquote:
Dat het lekker was?quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Pizza zit er ook weer in. Wat moet je er verder van zeggen hm.
Lekkerquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Je naam, datum en eventueel klas.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
200 woorden uitgebreid? Oh darling.. you are in for a shockerquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:14 schreef TheFamousMan het volgende:
Geef een uitgebreid verslag van minimaal 200 woorden waarin je de volgende dingen behandeld:
* Of je het lekker vond, en zo ja, wat er zo lekker aan was, en zo niet, waarom niet?
* Waar je de pizza hebt gekocht, hoe duur ie was, en van welk merk hij was
* Hoe je 'm hebt klaar gemaakt.
* De achtergrond informatie van de smaak van de pizza
* De geschiedenis van de pizza
* Heb je nog op/aan merkingen over het product?
Mannen weten waarom.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:15 schreef Fha het volgende:
[..]
200 woorden uitgebreid? Oh darling.. you are in for a shocker
Lolquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Je naam, datum en eventueel klas.
Geef een uitgebreid verslag van minimaal 200 woorden waarin je de volgende dingen behandeld:
* Of je het lekker vond, en zo ja, wat er zo lekker aan was, en zo niet, waarom niet?
Mannen weten waarom.
20 woorden uitgebreid vindenquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:17 schreef Trevland het volgende:
Lolalleen die 200 min moet dat niet zijn 20 woorden max? je weet zelf toch ook wel dat het met korte antwoorden goed gaat
Wij communiceren hier enkel in gehele volzinnen. Beginnende met een hoofdletter en eindigende met een punt. Verder zullen wij uitgebreid en beargmenteerd onze mening geven, opdat er geen miscommunicatie kan ontstaan over hetgeen wij wensen over te brengen. Derhalve is een eis van ten minste tweehonderd woorden geen enkel probleem, iedereen zal deze op zijn janboerenfluitjes behalen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lolalleen die 200 min moet dat niet zijn 20 woorden max? je weet zelf toch ook wel dat het met korte antwoorden goed gaat
hoi jijquote:
niet zo hard zwaaienquote:
hoi, mijn hoofdquote:
Dat zei ik niet maar waarom 200 woorden gebruiken als het ook in 20 kan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
20 woorden uitgebreid vinden
Doe toch niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Wij communiceren hier enkel in gehele volzinnen. Beginnende met een hoofdletter en eindigende met een punt. Verder zullen wij uitgebreid en beargmenteerd onze mening geven, opdat er geen miscommunicatie kan ontstaan over hetgeen wij wensen over te brengen. Derhalve is een eis van ten minste tweehonderd woorden geen enkel probleem, iedereen zal deze op zijn janboerenfluitjes behalen.
Ik heb jouw post even gecorrigeerd. Ik hoop dat je hier geen significante bezwaren tegen hebt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
200 woorden uitgebreid vinden.
omdat hij uitgebreid zei.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:20 schreef Trevland het volgende:
Dat zei ik niet maar waarom 200 woorden gebruiken als het ook in 20 kan?
Doe toch niet zo moeilijk.
200+, of anders nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
het is heul niet zo moeilijk als het lijkt idd!quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omdat hij uitgebreid zei.
20 woorden is niet echt heel uitgebreid.
sterker nog, met deze post zit ik er zo overheen.
tadaaaaaaaaaaaaa!
naast hoofd pijn heb ik nu ook een minderwaardigheidscomplex ten grote van de ijsberg die de titanic zonkquote:
Hallo Huizenjongen.quote:
hè, balen, had ik eens iets te doen op deze saaie avond, verpest je het weerquote:
Daar ben ik soms goed inquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hè, balen, had ik eens iets te doen op deze saaie avond, verpest je het weer
Nee zeg, hoe kom je erbij?quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:20 schreef MPG het volgende:
Ik heb jouw post even gecorrigeerd. Ik hoop dat je hier geen significante bezwaren tegen hebt.
* suikertaartje geeft Pezu een nieuw complexquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:23 schreef PeZu het volgende:
naast hoofd pijn heb ik nu ook een minderwaardigheidscomplex ten grote van de ijsberg die de titanic zonk![]()
Dr_Flash, 2 november 2010. Klas ehmm, inmiddels? 117. 117 bquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Je naam, datum en eventueel klas.
Mannen weten waarom.
Doe je dit alleen maar om mij te plagen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee zeg, hoe kom je erbij?
Sterker nog, ik twijfelde eerst nog over 20 woorden en 200 woorden, maar desloeg toch echt meer op 20 woorden dan op 200 woorden. Waarmee ik niet wil zeggen dat ik 200 woorden uitgebreid vind, want dat vind ik echt niet.
Met 200 woorden kan ik bijvoorbeeld nog niet eens beginnen te omschrijven hoe weinig woorden 200 woorden eigenlijk zijn, en dan zouden ze al op zijn, zou je maar 200 woorden mogen gebruiken. Zonde, want uitgebreide omschrijvingen en uiteenzettingen zijn juist zo leuk om te lezen alsmede te schrijven. Of je moet het daar niet mee eens zijn, maar dat kan ik me ergens helemaal niet voorstellen.
En het smaakt HEUL niet zoals bij de Italiaanquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dr_Flash, 2 november 2010. Klas ehmm, inmiddels? 117. 117 b![]()
Samenvatting: Test van Dr. Oetker pizza Pollo.
Voor dit experiment heb ik mijn toevlucht genomen tot de Pizza Pollo van Dr. Oetker. Ristorante. Dat smaakt volgende de reclame-uitingen "net als bij de Italiaan". Ik heb deze pizza aangeschaft voor 2 euro en 59 eurocent bij de Spar hier in mijn woonplaats. De smaak is tamelijk vlak, de stukken kip erop zijn stukken kip, waarschijnlijk. Een smaakprofiel ontbreekt volledig. Uit visuele waarneming moeten we constateren dat er ook spinazie en maiskorrels in het spel zijn. Er zit in ieder geval weer iets in mijn maag, en het lijkt erop dat het er redelijk gemakkelijk in zal blijven ook.
Conclusie: 't kost geen cent, maar 't is dan ook niks
Wij zijn een goed teamquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:27 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje geeft Pezu een nieuw complex
Nee, dit doe ik om mezelf en MPG te behagen, het spijt me dan ook als ik jou er op welke manier dan ook in meer of mindere mate mee heb weten te irriteren.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:27 schreef Trevland het volgende:
Doe je dit alleen maar om mij te plagen?
is het wel een goed complex? Want als ik iets niet kan gebruiken is een gek complex erbij, niet dat ik jou niet vertrouw maar in deze donkere dagen en met mijn gestel moet je het zekere voor het onzekere nemen. Tevens wil je hartelijk bedanken voor de vrijgevigheid een goed dat heden ten dagen een zeldzaamheid is geworden. Hoe is het met U? Slaat U deze avond over?quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje geeft Pezu een nieuw complex
Ik wou juist zeggen dat je geen moeite daar voor moet doen want ben moe en heb geen zin om geïrriteerd te wordenquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dit doe ik om mezelf en MPG te behagen, het spijt me dan ook als ik jou er op welke manier dan ook in meer of mindere mate mee heb weten te irriteren.
Dat was geenszins mijn bedoeling, ik wil bij deze dan ook graag mijn excuses aanbieden.
Nee. En de bereidingswijze alsmede de complicaties bij het verwijderen van de verpakkingen zijn helaas niet aan bod gekomen. Dit was mede een gevolg van de nogal stringent limiterende conditie, opgelegd door de gewaardeerde docent, van een maximum van 200 woorden. Een andere omstandigheid die hierbij gespeeld heeft, is de aanvang van de televisie-uitzending van de voetbalwedstrijd Werder Bremen - FC Twentequote:Op dinsdag 2 november 2010 20:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En het smaakt HEUL niet zoals bij de Italiaan
Get a room johquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:33 schreef MPG het volgende:
Lieve Suikerbabe, ik weet niet hoe je het doet, maar keer op keer slaag je er weer in mij volledig te verrassen. Niet alleen met je verbluffende optreden voor radiostation Hilversum 3, maar ook met deze werkelijk schitterende volzinnen vol taalkundige schoonheden weet je mij keer op keer te behagen. Een kunst, welke slechts weinigen beheersen, heb jij verheven tot ongekende hoogte.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:33 schreef MPG het volgende:
Een kunst, welke slechts weinigen beheersen,
Toch is het heus een correcte uiting van de Nederlandse taalquote:
Ach lieve Trev, hebben wij niet regelmatig allen geen zin geïrritteerd te worden? En hebben wij daar ooit wel iets in te kiezen? Als je jezelf zou irriteren, zou je er eventueel nog iets aan kunnen veranderen, maar gezien het feit dat men vaak geïrriteerd raakt door invloeden van buitenaf, heeft jouw opmerking dat je geen zin hebt geïrriteerd te worden zeer weinig zin. Sterker nog, je zou kunnen zeggen dat je nu het onheil over jezelf afroept. Maar dat valt in deze nog te bezien.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:30 schreef Trevland het volgende:
Ik wou juist zeggen dat je geen moeite daar voor moet doen want ben moe en heb geen zin om geïrriteerd te worden
Maar het ligt er aan hoe men er op ingaatquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach lieve Trev, hebben wij niet regelmatig allen geen zin geïrritteerd te worden? En hebben wij daar ooit wel iets in te kiezen? Als je jezelf zou irriteren, zou je er eventueel nog iets aan kunnen veranderen, maar gezien het feit dat men vaak geïrriteerd raakt door invloeden van buitenaf, heeft jouw opmerking dat je geen zin hebt geïrriteerd te worden zeer weinig zin. Sterker nog, je zou kunnen zeggen dat je nu het onheil over jezelf afroept. Maar dat valt in deze nog te bezien.
Het is bombast. Je kann net zo goed "die" gebruiken. "Welke" in deze functie is los interessant doen. ALS het al correct is.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Toch is het heus een correcte uiting van de Nederlandse taal
Maar dat is wel vaker het geval in onze taalquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is bombast. Je kann net zo goed "die" gebruiken. "Welke" in deze functie is los interessant doen. ALS het al correct is.
Ik zat zelf te denken aan een beeldschoon appartementencomplex, maar als je zelf andere ideeën hebt zijn deze uiteraard ook welkom. Daarbij wil ik zeggen dat ik het fijn vind dat je niet twijfelt aan mijn intenties. Ik heb inderdaad besloten deze avond over te slaan, vooral omdat ik mij niet kon voorstellen dat ik met mijn teruggekeerde hoofdpijn en opeens aanwezige overtollige maagzuur op de kop zou gaan staan en er dan van te kunnen genieten, laat staan ontspannen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:30 schreef PeZu het volgende:
is het wel een goed complex? Want als ik iets niet kan gebruiken is een gek complex erbij, niet dat ik jou niet vertrouw maar in deze donkere dagen en met mijn gestel moet je het zekere voor het onzekere nemen. Tevens wil je hartelijk bedanken voor de vrijgevigheid een goed dat heden ten dagen een zeldzaamheid is geworden. Hoe is het met U? Slaat U deze avond over?
quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:33 schreef MPG het volgende:
Lieve Suikerbabe, ik weet niet hoe je het doet, maar keer op keer slaag je er weer in mij volledig te verrassen. Niet alleen met je verbluffende optreden voor radiostation Hilversum 3, maar ook met deze werkelijk schitterende volzinnen vol taalkundige schoonheden weet je mij keer op keer te behagen. Een kunst, welke slechts weinigen beheersen, heb jij verheven tot ongekende hoogte.
Het spijt mij om te horen dat de hoofdpijn is wedergekeerd aangezien ik zelf met deze nare kwestie onvrijwillig zit opgescheept leef ik met je mee, we zitten immer in het zelfde schuitje. Logischerwijs sla je een avondje over je moet er toch niet aan denken dat een avondje relaxen veranderd in een stress volle situatie met alle ongemakken van dien.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zat zelf te denken aan een beeldschoon appartementencomplex, maar als je zelf andere ideeën hebt zijn deze uiteraard ook welkom. Daarbij wil ik zeggen dat ik het fijn vind dat je niet twijfelt aan mijn intenties. Ik heb inderdaad besloten deze avond over te slaan, vooral omdat ik mij niet kon voorstellen dat ik met mijn teruggekeerde hoofdpijn en opeens aanwezige overtollige maagzuur op de kop zou gaan staan en er dan van te kunnen genieten, laat staan ontspannen.
Laat staan een uitgebreide uitleg over het waarom van de keuze voor een pizza 'Pollo', waar ik me toch uiterst over verbaas. Hoewel ik moet bekennen dat de broodjeszaak waar ik wel eens lunch tot mij neem een broodje genaamd 'Pollo' in het assortiment heeft opgenomen waarvan het water mij al in de mond loopt als ik er alleen al aan denk.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee. En de bereidingswijze alsmede de complicaties bij het verwijderen van de verpakkingen zijn helaas niet aan bod gekomen. Dit was mede een gevolg van de nogal stringent limiterende conditie, opgelegd door de gewaardeerde docent, van een maximum van 200 woorden. Een andere omstandigheid die hierbij gespeeld heeft, is de aanvang van de televisie-uitzending van de voetbalwedstrijd Werder Bremen - FC Twente
wat dan?quote:
trustequote:
Ja, en wat is er met een minderwaardigheidscomplex?quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
Het spijt mij om te horen dat de hoofdpijn is wedergekeerd aangezien ik zelf met deze nare kwestie onvrijwillig zit opgescheept leef ik met je mee, we zitten immer in het zelfde schuitje. Logischerwijs sla je een avondje over je moet er toch niet aan denken dat een avondje relaxen veranderd in een stress volle situatie met alle ongemakken van dien.
ps over het gewenste complex laat ik mijn gedachten eerst goed bezinken zoiets beslis je niet over een nacht ijs.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en wat is er met een minderwaardigheidscomplex?
sip is het sowieso ja.quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sip is het sowieso ja.
ik ben ook op msn hoor
snowboardenquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:56 schreef dirkjo het volgende:
Eindelijk een huisje/reis kunnen boeken voor in de krokusvakantie. We wouden op wintersport gaan maar zowat bijna alles is al vol. Eindelijk geluk gehad en iets kunnen krijgen.
stro had ook gekund was korter geweestquote:
En waar gaat de reis dan heen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:56 schreef dirkjo het volgende:
Eindelijk een huisje/reis kunnen boeken voor in de krokusvakantie. We wouden op wintersport gaan maar zowat bijna alles is al vol. Eindelijk geluk gehad en iets kunnen krijgen.
JAquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |