Inderdaad maar de standaard tosti is volgens mij ham/kaas.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Serieus?
Tosti's kunnen toch met alles? Vanmiddag had ik een tosti met brie, mozarella en tomaat en pesto. Mn man gewoon ham-kaas en ketchup. Ik doe ook wel vaak geitenkaas met tomaat, of 30+kaas met tomaat, en dan ketchup..
Mn vader doet vaak oude geitenkaas en Zeeuws spek, met Dyonnaise als dip XD
Dus ja. Ter invulling zou ik zeggen, alle combi's zijn mogelijk
yep.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hier is het droog.. maar bewolkt..
je zou er toch een herfst depressie van krijgen!
quote:
en dat komt door:quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 12:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja![]()
ik zit nog in de 30ers dip, heb recht op een midlife crisis, wordt depresief van de herfst.
maar wel bijna weekend [ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vallende blaadjes, rot weer, kou en nattigheid, geur van rottend blad.
einde van de zomer
Serieus ja.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Serieus?
Tosti's kunnen toch met alles? Vanmiddag had ik een tosti met brie, mozarella en tomaat en pesto. Mn man gewoon ham-kaas en ketchup. Ik doe ook wel vaak geitenkaas met tomaat, of 30+kaas met tomaat, en dan ketchup..
Mn vader doet vaak oude geitenkaas en Zeeuws spek, met Dyonnaise als dip XD
Dus ja. Ter invulling zou ik zeggen, alle combi's zijn mogelijk
Ketter, jij bent geen familie van mij.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe mij er maar eentje met kaas en salami
wat een kulquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Serieus ja.
Ik vind dat de benaming van tosti voor een ham-kaas tosti staat, omdat dit het meest bestelde soort is. Daarnaast komt de tosti naar mijn idee van een croque-monsior vandaan. De meesten zijn het met mij eens.
Een aantal anderen zijn het hier niet mee eens en zeggen dat de kaas de basis is en je daar vanuit opbouwt. Dus kaas is de standaard en als de ham erbij komt is het een tosti ham-kaas.
Verder hebben we ook discussies wat er bij een tosti moet, ik behoor tot de ketchup groep, een aantal horen de curry-groep en eentje beweerd dat er een ananas bij hoort (hawai dus). We hebben ook tijdens het borrelen op een aantal terrasjes in het mooie Enschede aan obers gevraagd wat nu hun visie op een tosti is.Ook daar gaan de meesten voor ham-kaas.
Het enige waar we het over eens zijn is dat een echte tosti met witbrood gemaakt moet worden.
Je moet wat tijdens het borrelen he?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een kul
Ik eet nooit een tosti met ham of kaas
En met alle soorten brood, exprrimenteren rules!
Tosti's
Tosti ham, kaas en pizzaquick. Lekker johquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een kul
Tosti's
Met een stevige onzinnige discussie is niks mis. Hier hebben wij het wel eens een discussie over frikandel speciaal. Ik vind dat het met curry hoort anderen weer met ketchup. En welke kroket is het lekkerst. Over patat daarintegen hebben wij nooit een discussie want patat is patat en geen friet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je moet wat tijdens het borrelen he?We houden wel van een stevige onzinnige discussie. Ik zal je maar niet onze theorieën over de uriliften vertellen.
En het gaat om de orginele tosti, ik experimenteer er ook wel mee, maar de originele eckte tosti is ham-kaas.
Pizzaquickquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:48 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Tosti ham, kaas en pizzaquick. Lekker joh
ik houd me meestal bezig met de fotosynthese vab cimplexe kleine organismesquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je moet wat tijdens het borrelen he?We houden wel van een stevige onzinnige discussie. Ik zal je maar niet onze theorieën over de uriliften vertellen.
En het gaat om de orginele tosti, ik experimenteer er ook wel mee, maar de originele eckte tosti is ham-kaas.
Het zijn voornamelijk ook studenten van de sociale academie, dus voor die discussies zijn wij te dom.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik houd me meestal bezig met de fotosynthese vab cimplexe kleine organismes
hihiquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het zijn voornamelijk ook studenten van de sociale academie, dus voor die discussies zijn wij te dom.
Natuurlijk, nadat de discussie losbarstte zijn wij allen expert. De eerste tosti's werden vermoedelijk in Parijs gemaakt.quote:
Pezuquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Serieus ja.
Ik vind dat de benaming van tosti voor een ham-kaas tosti staat, omdat dit het meest bestelde soort is. Daarnaast komt de tosti naar mijn idee van een croque-monsior vandaan. Die word met ham, kaas en een ei gemaakt. De meesten zijn het met mij eens.
Een aantal anderen zijn het hier niet mee eens en zeggen dat de kaas de basis is en je daar vanuit opbouwt. Dus kaas is de standaard en als de ham erbij komt is het een tosti ham-kaas.
Verder hebben we ook discussies wat er bij een tosti moet, ik behoor tot de ketchup groep, een aantal horen de curry-groep en eentje beweerd dat er een ananas bij hoort (hawai dus). We hebben ook tijdens het borrelen op een aantal terrasjes in het mooie Enschede aan obers gevraagd wat nu hun visie op een echte tosti is.Ook daar gaan de meesten voor ham-kaas.
Het enige waar we het over eens zijn is dat een echte tosti met witbrood gemaakt moet worden.
Iddquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een kul
Tosti's
ik eet het alle drie niet :pquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:48 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Tosti ham, kaas en pizzaquick. Lekker joh
Ik ben blij dat we nog niet de patat-friet discussie hebben gehad. Volgens mij proberen we die angstvallig te vermijden omdat we daar echt nooit over uit gaan komen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Met een stevige onzinnige discussie is niks mis. Hier hebben wij het wel eens een discussie over frikandel speciaal. Ik vind dat het met curry hoort anderen weer met ketchup. En welke kroket is het lekkerst. Over patat daarintegen hebben wij nooit een discussie want patat is patat en geen friet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |