Maar het ligt er aan hoe men er op ingaatquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach lieve Trev, hebben wij niet regelmatig allen geen zin geïrritteerd te worden? En hebben wij daar ooit wel iets in te kiezen? Als je jezelf zou irriteren, zou je er eventueel nog iets aan kunnen veranderen, maar gezien het feit dat men vaak geïrriteerd raakt door invloeden van buitenaf, heeft jouw opmerking dat je geen zin hebt geïrriteerd te worden zeer weinig zin. Sterker nog, je zou kunnen zeggen dat je nu het onheil over jezelf afroept. Maar dat valt in deze nog te bezien.
Het is bombast. Je kann net zo goed "die" gebruiken. "Welke" in deze functie is los interessant doen. ALS het al correct is.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Toch is het heus een correcte uiting van de Nederlandse taal
Maar dat is wel vaker het geval in onze taalquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is bombast. Je kann net zo goed "die" gebruiken. "Welke" in deze functie is los interessant doen. ALS het al correct is.
Ik zat zelf te denken aan een beeldschoon appartementencomplex, maar als je zelf andere ideeën hebt zijn deze uiteraard ook welkom. Daarbij wil ik zeggen dat ik het fijn vind dat je niet twijfelt aan mijn intenties. Ik heb inderdaad besloten deze avond over te slaan, vooral omdat ik mij niet kon voorstellen dat ik met mijn teruggekeerde hoofdpijn en opeens aanwezige overtollige maagzuur op de kop zou gaan staan en er dan van te kunnen genieten, laat staan ontspannen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:30 schreef PeZu het volgende:
is het wel een goed complex? Want als ik iets niet kan gebruiken is een gek complex erbij, niet dat ik jou niet vertrouw maar in deze donkere dagen en met mijn gestel moet je het zekere voor het onzekere nemen. Tevens wil je hartelijk bedanken voor de vrijgevigheid een goed dat heden ten dagen een zeldzaamheid is geworden. Hoe is het met U? Slaat U deze avond over?
quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:33 schreef MPG het volgende:
Lieve Suikerbabe, ik weet niet hoe je het doet, maar keer op keer slaag je er weer in mij volledig te verrassen. Niet alleen met je verbluffende optreden voor radiostation Hilversum 3, maar ook met deze werkelijk schitterende volzinnen vol taalkundige schoonheden weet je mij keer op keer te behagen. Een kunst, welke slechts weinigen beheersen, heb jij verheven tot ongekende hoogte.
Het spijt mij om te horen dat de hoofdpijn is wedergekeerd aangezien ik zelf met deze nare kwestie onvrijwillig zit opgescheept leef ik met je mee, we zitten immer in het zelfde schuitje. Logischerwijs sla je een avondje over je moet er toch niet aan denken dat een avondje relaxen veranderd in een stress volle situatie met alle ongemakken van dien.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zat zelf te denken aan een beeldschoon appartementencomplex, maar als je zelf andere ideeën hebt zijn deze uiteraard ook welkom. Daarbij wil ik zeggen dat ik het fijn vind dat je niet twijfelt aan mijn intenties. Ik heb inderdaad besloten deze avond over te slaan, vooral omdat ik mij niet kon voorstellen dat ik met mijn teruggekeerde hoofdpijn en opeens aanwezige overtollige maagzuur op de kop zou gaan staan en er dan van te kunnen genieten, laat staan ontspannen.
Laat staan een uitgebreide uitleg over het waarom van de keuze voor een pizza 'Pollo', waar ik me toch uiterst over verbaas. Hoewel ik moet bekennen dat de broodjeszaak waar ik wel eens lunch tot mij neem een broodje genaamd 'Pollo' in het assortiment heeft opgenomen waarvan het water mij al in de mond loopt als ik er alleen al aan denk.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee. En de bereidingswijze alsmede de complicaties bij het verwijderen van de verpakkingen zijn helaas niet aan bod gekomen. Dit was mede een gevolg van de nogal stringent limiterende conditie, opgelegd door de gewaardeerde docent, van een maximum van 200 woorden. Een andere omstandigheid die hierbij gespeeld heeft, is de aanvang van de televisie-uitzending van de voetbalwedstrijd Werder Bremen - FC Twente
wat dan?quote:
trustequote:
Ja, en wat is er met een minderwaardigheidscomplex?quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
Het spijt mij om te horen dat de hoofdpijn is wedergekeerd aangezien ik zelf met deze nare kwestie onvrijwillig zit opgescheept leef ik met je mee, we zitten immer in het zelfde schuitje. Logischerwijs sla je een avondje over je moet er toch niet aan denken dat een avondje relaxen veranderd in een stress volle situatie met alle ongemakken van dien.
ps over het gewenste complex laat ik mijn gedachten eerst goed bezinken zoiets beslis je niet over een nacht ijs.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en wat is er met een minderwaardigheidscomplex?
sip is het sowieso ja.quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sip is het sowieso ja.
ik ben ook op msn hoor
snowboardenquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:56 schreef dirkjo het volgende:
Eindelijk een huisje/reis kunnen boeken voor in de krokusvakantie. We wouden op wintersport gaan maar zowat bijna alles is al vol. Eindelijk geluk gehad en iets kunnen krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |