Bquote:Op maandag 1 november 2010 19:35 schreef Doublepain het volgende:
Godverdomme, schieten wil gewoon niet..![]()
![]()
Probeer eens wat te varieren met de hardheid van je schot misschien? Kijken hoe ver je kan gaan voordat je schoten overvliegen.quote:Op maandag 1 november 2010 19:57 schreef Doublepain het volgende:
Niks wil erin, alle ballen gaan in de handen van de keeper.. Heel vreemd want, ik schiet altijd een ander hoek, maar de bal gaat altijd op de keeper..
Kon in het vorige topic niet meer reageren omdat hij vol was dus ik dacht, ach laat maar. Maar goed, natuurlijk is het hartstikke knap van je en zou het mij nooit lukken omdat ik vrij slecht ben. Maar om nu in bijna al je post te melden dat je derde of vierde van Nederland staat..quote:Op maandag 1 november 2010 19:35 schreef Sinnie het volgende:
Hij moet niet zo janken dan. Als hij in de top 3 van Nederland staat en met zijn club in de top 10 dan had hij dat ook leuk gevonden
Is toch logisch? UT is nog niet eens uit dus waarom zou je de formatie van je team willen veranderen nu...quote:Op maandag 1 november 2010 22:50 schreef Silv het volgende:
Ik heb bij UT nog geen optie gevonden om zelf een formatie te fixen, alleen van die pre-set shit. Weet iemand of dat kan of niet?
Bij mij 60, beat dat.quote:
Baaln als dat nu weer niet kan.quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:19 schreef powah87 het volgende:
Je kon bij UT 10 geen custom formaties. Alleen de kaartjes wat je kon kopen. dus gewoon de standaard formaties.
谢谢你~quote:
Bij Fifa 10 in ieder geval niet en ik hoop het ook niet want anders krijg je weer dat eeuwige gezeik met dat boostenquote:Op dinsdag 2 november 2010 01:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
谢谢你~Als ik morgen nog een beetje levend ben kan ik denk ik nog wel een potje of wat spelen. Dag daarna ben ik gevrijwaard van universitaire verplichtingen, geef alleen nog Nederlandse les aan internationale studenten.
Kun je trouwens met FUT kiezen tegen wie je wil spelen, net als bij head to head? Wil ook wel met mijn FUT team tegen andere fokkers spelen natuurlijk.
Met clubs kwamen we jou nog tegen. Kan dat??quote:Op dinsdag 2 november 2010 01:52 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Bij Fifa 10 in ieder geval niet en ik hoop het ook niet want anders krijg je weer dat eeuwige gezeik met dat boosten
Ah, wel jammer, had wel graag unranked en zonder boosten en andere neveneffecten gewoon met de teams tegen elkaar willen spelen. Is toch leuk om te zien wat de ander ervan heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 01:52 schreef Sinnie het volgende:
Bij Fifa 10 in ieder geval niet en ik hoop het ook niet want anders krijg je weer dat eeuwige gezeik met dat boosten
volgens mij kan je tegen elkaar in ut11quote:Op dinsdag 2 november 2010 02:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ah, wel jammer, had wel graag unranked en zonder boosten en andere neveneffecten gewoon met de teams tegen elkaar willen spelen. Is toch leuk om te zien wat de ander ervan heeft gemaakt.![]()
Ik ga zelf sparen voor een zo fysiek sterk mogelijk team.
Ik zou m'n controller ritueel verbrand hebben.quote:Op dinsdag 2 november 2010 03:14 schreef n0ir het volgende:
Ik kreeg net dit doelpunt tegen, het was de 2-2 in de 90e minuut.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/46185241
Haha ik kan er alleen maar om lachen
Omg en ik ben nog beter!quote:Op maandag 1 november 2010 22:42 schreef powah87 het volgende:
Jongens, ik ben ook echt meesterlijk goed in fifa. Maja, ik heb wijselijk mijn mond gehouden om verdere problemen op het forum te vermijden. Maar dat neem het feit niet weg dat ik gewoon onwijs goed ben in fifa en vrijwel onverslaanbaar.
Ja, dat wel alleen het boosten staat me dan tegen. Overigens zal ik denk er in het begin een keer wat punten tegen aan gooien zodat ik wat goldpacks kan halen. Ik had echt niks in de mijne. Mijn hoogste speler was 76 -.-'. Dus ik heb alles van de hand gedaan en zit nou op et bedrag van (jawel 3.700 coins) en heb nu geen spelers meer om mee te spelen dus ik moet welquote:Op dinsdag 2 november 2010 02:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ah, wel jammer, had wel graag unranked en zonder boosten en andere neveneffecten gewoon met de teams tegen elkaar willen spelen. Is toch leuk om te zien wat de ander ervan heeft gemaakt.![]()
Ik ga zelf sparen voor een zo fysiek sterk mogelijk team.
Juist als je voor Feyenoord bent kan je goed worden met Fifa. Aangezien Feyenoord-supporters de echte voetbalkenners zijn en uit 100derden clubs de beste eruit hebben gepikt. Dan heb je zicht op het spelletje. Geen twijfel mogelijk dat SuperHarregarre binnenkort ook te bewonderen is op de leaderboardquote:Op dinsdag 2 november 2010 08:52 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Omg en ik ben nog beter!
Gvd sinnie is vast goed maar hij is voor feyenoord dus dat moet ergens gecompenseerd worden.
Lukt mij idd ook niet, maar goed, morgen start het voor iedereen toch?quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:46 schreef Pep82 het volgende:
En waarom kan ik geen UT maken? Moet je daar persee een UT voor hebben van Fifa 9 of 10?
Als je gewoon je squad hebt dan zijn dat je spelers. Maar die van New Generation tellen niet want dat zijn ook degene van Fifa 10 UT. Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom dat erin zit als je toch niks meer met de kaarten van Fifa 10 kanquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:49 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb nu een op de web gemaakt.. Ik heb goeie spelers en 2 gold packs, maar als ik zeker morgen speel is het weg?
Je krijgt toch gewoon van die bid tokens per dag zodat je weer meer knaken krijgt? En wie is die keeper van 83?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:43 schreef Ferdii het volgende:
goldpacks kopenWel jammer imo, iemand die teveel geld heeft koopt zich gewoon wat goede spelers
Ik heb 3 keepers, 83, 76 en 75
Mijn team heeft nu een 72 rating en 46 chemistry
quote:Nog best netjes dan. Ik heb net met wat geluk (Op dinsdag 2 november 2010 12:02 schreef Ferdii het volgende:
keeper is diego lopez, keeper van villareal
quote:Youp van het Hek?Op dinsdag 2 november 2010 12:19 schreef Ferdii het volgende:
iemand die mijn gameface herkent?
is nog best lastig om te herkennen
[ [IMG] ]
quote:haha ja
quote:Tja, ik had die twee goldpacks en er kwam geen speler boven de 77 uit. Daarbij zou ik dan een elftal moeten opstellen met paar spelers van 76-77 en de rest bronze. Schiet niet opOp dinsdag 2 november 2010 11:43 schreef Ferdii het volgende:
goldpacks kopenWel jammer imo, iemand die teveel geld heeft koopt zich gewoon wat goede spelers
Ik heb 3 keepers, 83, 76 en 75
Mijn team heeft nu een 72 rating en 46 chemistry
quote:http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/playOp dinsdag 2 november 2010 12:37 schreef mr-green het volgende:
Hoe kan ik UT binnenhalen??? Of iig die packs alvast...
quote:Kan mijn XBL niet koppelen aan mijn EA account, dit zuigt.Op dinsdag 2 november 2010 12:42 schreef Sinnie het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/play
Inloggen met je EA account en dan manage team en als je 1 of meer van de vorige UT's hebt gespeeld krijg je twee goldpacks
quote:lijkt nog best goedOp dinsdag 2 november 2010 12:19 schreef Ferdii het volgende:
[ afbeelding ]
hoeveel spelers kreeg jij>? ik heb maar 6 spelers.quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:29 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Tja, ik had die twee goldpacks en er kwam geen speler boven de 77 uit. Daarbij zou ik dan een elftal moeten opstellen met paar spelers van 76-77 en de rest bronze. Schiet niet op
Nu heb ik dan tenminste nog Saviola (81) en de Guzman (76) kunnen kopen. Twee leuke spelers en Saviola is ook nog eens best snel
lijkt ook een beetje op danny!quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:19 schreef Ferdii het volgende:
[ afbeelding ]
nu je het zegtquote:
Heb er ook totaal geen verstand van.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:24 schreef Erik1991 het volgende:
Ik speel Fifa op de PS3 en heb internet van KPN (experia box). Bij online staat mijn status firewall op 'beperkt' ipv 'middelzwaar' of 'open'.
Iemand die weet hoe ik dat kan veranderen? Heb al wat gezocht op internet, maar kon met het openstellen van porten nog niet echt wijzer worden. Totaal geen verstand van.
Oh dus je kan weer in de router? Laat me effe het ww weten van draadloos internet dan??quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:26 schreef Leonos het volgende:
[..]
Heb er ook totaal geen verstand van.
Had precies hetzelfde, van de week gegoogled, een tutorial gevonden. En nu staat ie open
Ook zoiets, maar alles was waardeloos. Ik had een zooitje 76-77-78 spelers waaronder 3x een LB. Ik heb alles discard en daar heb ik Savoila en de Guzman van gekocht. De rest van het elftal komt morgen. Hopelijk krijg ik wat bruikbare spelersquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:46 schreef mash_ het volgende:
[..]
hoeveel spelers kreeg jij>? ik heb maar 6 spelers.
85
83(gk)
82
77
76
76
Ligt eraan welke experiabox je hebt. Er is er één die bijna onmogelijk is om te 'openen'. Ben er ook een tijdje mee bezig geweest en heb toen maar gewoon een draad naar m'n ps3 laten lopen. Staat nu alsnog op middelzwaar.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:24 schreef Erik1991 het volgende:
Ik speel Fifa op de PS3 en heb internet van KPN (experia box). Bij online staat mijn status firewall op 'beperkt' ipv 'middelzwaar' of 'open'.
Iemand die weet hoe ik dat kan veranderen? Heb al wat gezocht op internet, maar kon met het openstellen van porten nog niet echt wijzer worden. Totaal geen verstand van.
betaal jij voor gold packs?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:12 schreef Sinnie het volgende:
Ik hoop dat het morgen vroeg online staat dan kan ik ff die goldpacks fixen en alvast kijken naar spelers. Als straks iedereen meer spelers heeft dan schieten de prijzen ook meteen omhoog
Eenmalig welquote:
mwa je kan ook toernooitjes spelen met je brons teamquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:20 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Eenmalig wel
Ik heb maar 2 spelers dus het zal ook wel moeten
Weet ik, maar dan ben je wel een tijdje bezig hoorquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
mwa je kan ook toernooitjes spelen met je brons teamen daar gold packs van kopen
mwa in fifa 10 had ik in 2 dagen een goed teamquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:39 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Weet ik, maar dan ben je wel een tijdje bezig hoor
zelfde als in 10 denk ik. in je deck. waar ook je stadion. ballen. shirts etc heen gaan. daar kan je alleen op internet niet bij. moet je op je console doen denk ikquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:08 schreef Silv het volgende:
Waar gaan die lui heen die je van je squad verwijderd?
Ik schrok al.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
zelfde als in 10 denk ik. in je deck. waar ook je stadion. ballen. shirts etc heen gaan. daar kan je alleen op internet niet bij. moet je op je console doen denk ik
Wat vind jij goed? Het duurde bij mij namelijk best lang en moest veel kaarten kopen en verkopen totdat ik Ronaldo kon kopen en toen had ik die even later voor 3x meer geld verkocht. En daarvan had ik mijn hele team uiteindelijk kunnen makenquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:49 schreef mash_ het volgende:
[..]
mwa in fifa 10 had ik in 2 dagen een goed team
ik vind een team iedereen waar iedereen 79+ is goed. toen ik dat had ben ik pas voor de echte toppers gegaanquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:19 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Wat vind jij goed? Het duurde bij mij namelijk best lang en moest veel kaarten kopen en verkopen totdat ik Ronaldo kon kopen en toen had ik die even later voor 3x meer geld verkocht. En daarvan had ik mijn hele team uiteindelijk kunnen maken
Ronaldo had echt me hele team gefinancieerd. Ik kocht hem toen destijds voor geloof ik 200.000 coins. Was toen de algemene prijs voor Ronaldo en binnen een week zat dit rond de 6-700.000. Dikke winst dus. Daarna ging de prijs zelfs nog veel verder omhoogquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:21 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik vind een team iedereen waar iedereen 79+ is goed. toen ik dat had ben ik pas voor de echte toppers gegaan
Mja, als je erover nadenkt. Het voegt wel degelijk iets toe want het zorgt er een beetje voor dat je spelers zoekt met een verbinding met elkaar. Dan krijg je wat gevarieerde teams onderling in plaats van de beste op de beste positiesquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:48 schreef mash_ het volgende:
ik vind dat chemistry maar kut eigenlijk
FIFA 11 Ultimate Team delivers a number of major changes as requested by gamers. Players can now pit their ultimate team directly against their friends' best squads in Play A Friend online matches - the No. 1 requested new feature. Plus, FIFA Ultimate Team Generations will also be available as an option within the web tool. This new online feature enables gamers to showcase their FIFA Ultimate Team heritage.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:01 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Mja, als je erover nadenkt. Het voegt wel degelijk iets toe want het zorgt er een beetje voor dat je spelers zoekt met een verbinding met elkaar. Dan krijg je wat gevarieerde teams onderling in plaats van de beste op de beste posities
Trouwens, ik had eerder gelezen dat het mogelijk is om tegen vrienden te spelen is dat ook bevestigd of natte vinger werk want met Fifa 10 kon het niet? Het zou natuurlijk een toevoeging zijn aangezien het ontbrak in de vorige UT's. Dat boosten is dan een nadeel maar goed. Dat blijf je toch wel houden
Hoe goed is ie?quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:59 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb Theo gekocht voor 450 coins..
Volgens mij niet hoor? Bij de vorige in ieder geval niet dacht ikquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het gare van ultimate team is dat je alleen kunt spelen tegen mensen van het zelfde level. Op zich is dat geen probleem, ware het niet dat ik tegen level 29 of hoger moet spelen.
Jawel, het is hetzelfde match system als 1 vs 1 quick ranked matches.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:10 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor? Bij de vorige in ieder geval niet dacht ik
Ik hoop het niet in ieder geval want ik heb nu al erg veel moeite om in games te komen
Ja, dat is misschien dat 1 tegen 1 maar je speelt toch kleine toernooitjes (Bij fifa 10 iig) en als je dan ook nog gematcht wordt met je eigen levels dan kom ik dus echt nooit meer een game. Dan moet je ook nog in dezelfde ronde en alles zittenquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jawel, het is hetzelfde match system als 1 vs 1 quick ranked matches.
Ach, binnenkort lekker fiwc spelen. Lekker randomquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jawel, het is hetzelfde match system als 1 vs 1 quick ranked matches.
Haha, dat is wel triest inderdaad. De Xbox top heeft wel allemaal een hoge gemiddelde tegenstander. Op 1 na danquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ach, binnenkort lekker fiwc spelen. Lekker random
net als die top 4 op de ps3 van nl nu
tegen level 2.0 gemiddeld spelen en dan wel 300 matches spelen![]()
hoe ziek
dat stond er gister ook alquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Over een paar uur, tenminste dat zag ik in het menu..
quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:09 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
dat stond er gister ook al
maar dan nog moet hij morgen komen
Ahh net klaar. Jammer wou nog 1 potje doenquote:Op woensdag 3 november 2010 02:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
Of gewoon zoals met voetbalplaatjes, Sinnie.Handjeklap en dan "boven" of "onder" roepen. Altijd garant voor huilbuien.
Maarre, met Benfica ben ik nu al zeven wedstrijden op rij ongeslagen, 6 winst 1 gelijk. Vorige topic had iemand de gouden tip geloof ik. Echt top! Het gaat opeens zo makkelijk.
Mooi toch, ik had gister 3 verloren uit de 4. Ben blij dat UT er (bijna) isquote:Op woensdag 3 november 2010 02:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
Of gewoon zoals met voetbalplaatjes, Sinnie.Handjeklap en dan "boven" of "onder" roepen. Altijd garant voor huilbuien.
Maarre, met Benfica ben ik nu al zeven wedstrijden op rij ongeslagen, 6 winst 1 gelijk. Vorige topic had iemand de gouden tip geloof ik. Echt top! Het gaat opeens zo makkelijk.
Ja, ik heb vandaag vrij moet alleen zo even naar de tandarts. Ik heb gehoord dat hij rond 11-12 uur erop staat (dat is wanneer marketplace normaliter update)quote:Op woensdag 3 november 2010 08:48 schreef Lux0rious het volgende:
Aha! Hier ook mensen aan het wachten tot UT online komt?
Dingen duren altijd zo lang als je er naar uit kijkt
Ik heb er 4200quote:Op woensdag 3 november 2010 08:58 schreef Lux0rious het volgende:
Hoeveel punten ( MS of PSN ) hebben jullie klaarliggen om te spenderen aan pakjes?
hoeduur is dat? 80euro?quote:Op woensdag 3 november 2010 09:01 schreef powah87 het volgende:
denk dat ik 2x 4200 points in het begin koop.
Denk het wel ja, want 4200 is zo'n 40-45 euro. 80 vind ik een beetje teveel, 40 moet nog kunnenquote:
dat is nog duurder dan het spel zelfquote:Op woensdag 3 november 2010 11:28 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Denk het wel ja, want 4200 is zo'n 40-45 euro. 80 vind ik een beetje teveel, 40 moet nog kunnen
Komt pas 5-6 uur voor Ps3quote:Op woensdag 3 november 2010 12:09 schreef Ferdii het volgende:
ik ooik niet
zie em er trouwens nog niet bij staan voor de ps3
echt waar?quote:Op woensdag 3 november 2010 12:14 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Komt pas 5-6 uur voor Ps3
Heb trouwens ook Mertens
Ja, ik had gelezen op een forum dat PSN update rond 5-6 uur in de middag en de Xbox heeft dat al om 11 uur s ochtends. Daaromquote:
site ligt ff platquote:Op woensdag 3 november 2010 14:35 schreef CasselerRIP het volgende:
Nee inderdaad, werkt de rest van de site bij jou wel?
kloptquote:Op woensdag 3 november 2010 16:17 schreef Vragende het volgende:
FUT is juist leuk als je niks aanschaft. Ze geven je genoeg om mee te beginnen
hahaquote:Op woensdag 3 november 2010 14:28 schreef CasselerRIP het volgende:
In het filmpje niet eens zo goed te zien, maar de onmenselijke draaisprong van Maicon hier zorgde voor grote irritatie bij de tegenstander.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/46539228
Gelukkig wist ik daarna nog een fair doelpunt te maken.
iemand?quote:Op woensdag 3 november 2010 17:30 schreef mash_ het volgende:
ik heb hem nu ookalleen ik zie nergens dat je voor geld pakjes kan kopen? want staat alleen coins
patch is er ook niet voorquote:Op woensdag 3 november 2010 19:34 schreef Dennis_enzo het volgende:
Eerste UT match, 1-0 voor in de 80e minuut, en dan BAM! verbinding met EA verbroken. Patch werkt dus niet echt
Volgens mij staat er bij info van een speler hoeveel wedstrijden hij nog mee kan doen.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik heb bij UT wel een leuk team staan. Had nog 500 punten liggen, gratis bij GTA4 gehad. Dus daar even 4 speciale gold packs van gekocht, daarna beetje gespeeld en alles gewonnen dus toen bij het traden even wat goedkope spelertjes op de kop getikt.
Moet alleen kijken hoe dat werkt met contracten enzo. Hoe kun je zien dat het contract afloopt?
ja godverdegodver dat had ik met Raulquote:Op woensdag 3 november 2010 20:38 schreef j0rdiiii het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik heb 1 silver player gekregen in me beginteam, Ari. 10 minuut 1e potje geblesseerd
Zonder wissels spelen kan zeker niet?quote:Op woensdag 3 november 2010 21:54 schreef Dennis_enzo het volgende:
Ik heb nu 3 spelers met een verlopen contract, niet genoeg wissels om de bank te vullen, en geen coins. Wat nu?
Hoe kom jij aan 55.000 coins?quote:Op woensdag 3 november 2010 18:55 schreef Sinnie het volgende:
Ik had Hernandez gekocht voor 55.000
Twee uur later doorverkocht voor 80.000
Ik had nog MS punten en verder spelers verkochtquote:
Verkoop je alles dan en stel je een Eredivisie team samen? Of kun je een 2e team maken? Wat een mongool ook trouwens, die gozert die Xavi er even opzet voor 7000quote:Op donderdag 4 november 2010 00:18 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ik had nog MS punten en verder spelers verkocht
Ben nu bezig met Eredevisie team
Ik ga maar makkelijke toernooien spelen met me bronzen team en zo langzaam aan coins verdienen en me team verbeteren.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:40 schreef Dennis_enzo het volgende:
Maar wie wil in godsnaam mijn bronzen spelers hebben?En hoe verleng je een contract?
Pardon?quote:Op woensdag 3 november 2010 22:45 schreef Vragende het volgende:
Leuk al mijn contracten zijn op omdat het spel of vastloopt of ik speel alleen maar tegen mensen die twee controllers hebben en zo jouw team kunnen besturen
Heb 3 eredivisie spelersquote:Op donderdag 4 november 2010 00:18 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ik had nog MS punten en verder spelers verkocht
Ben nu bezig met Eredevisie team
haha zeker toen je nog maar 1 sec. moestquote:Op donderdag 4 november 2010 00:55 schreef Doublepain het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
HIJ BOOD 850 terwijl ik maar 850 heb..
Wat zijn dat voor vreemde kaarten? Doedelzak, Lens en Douglas?quote:Op donderdag 4 november 2010 01:09 schreef Sinnie het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#cq1UHGka93qe
Ik heb een team gemaakt met de (beste) eredivisie spelers
En nee, zoals ik al zei had ik dus wat punten en daar had ik wat pakjes van gehaald. Van die coins heb ik de spelers gekocht. Verder heb ik ook winst gemaakt door spelers te kopen en te verkopen.
Dat zijn 'spelers in vorm'. Elke week komen er nieuwe verbeterde kaarten van de desbetreffende speler uit als ze goed gepresteerd hebben. Dat waren dus oa Doed/Lens en Douglas. Het zijn verbeterde versies van henquote:Op donderdag 4 november 2010 01:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor vreemde kaarten? Doedelzak, Lens en Douglas?
als linksback dus he... Tiendalli misschien, of Stenman ofzoquote:Op donderdag 4 november 2010 04:08 schreef Santello het volgende:
El Hamdaoui --- Suarez
Dzudzak ----Theo Janssen ---- De Zeeuw ---- Affelay
???? ---- Douglas ---- Vertonghen ---- Van der Wiel
STEEEK
Inderdaad, ik zou ook echt letten op de chamistry. Gister speelde ik ff met al me wissels en had 30-40 chemistry en het speelde voor geen meter. Veel ballen gingen verkeerd of werden verkeerd aangenomen. Met de eredivisie team dat ik nu heb gaat het een stuk beterquote:Op donderdag 4 november 2010 12:36 schreef mash_ het volgende:
na gister spelen heb ik een redelijk teamstraks beginnen met verbeteren
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#bIgGVncL93xX
Dat is een goede keuze. De italiaanse spelers zijn altijd goedkoper dan de EPL/BBVA spelers. Gaat overigens ook voor de franse spelers op. Als je een goed team wilt hebben voor relatief weinig coins dan is dat het bestequote:Op donderdag 4 november 2010 12:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
Manager is wel belangrijk zeg.
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#kxdlm7mz93yl
Heb nu 93 chemistry, alleen al door het aanstellen van manager met zelfde formatie.
ja daar ga ik nu ook aan werken. alleen wilde eerst gewoon een redelijk team hebben die ik goedkoop bij elkaar kon kopen.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:00 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zou ook echt letten op de chamistry. Gister speelde ik ff met al me wissels en had 30-40 chemistry en het speelde voor geen meter. Veel ballen gingen verkeerd of werden verkeerd aangenomen. Met de eredivisie team dat ik nu heb gaat het een stuk beter
Alleen jammer dat we geen LB hebben
Pak anders een CB met goede LB skills? Of Erik Pieters? 1m86.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:02 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dat is een goede keuze. De italiaanse spelers zijn altijd goedkoper dan de EPL/BBVA spelers. Gaat overigens ook voor de franse spelers op. Als je een goed team wilt hebben voor relatief weinig coins dan is dat het beste
Ja, maar dan gaat de chemistry naar beneden. En Pieters is denk ook zilver. Dan moet ik Granqvist (van groningen) of Vertonghen er neer zettenquote:Op donderdag 4 november 2010 13:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Pak anders een CB met goede LB skills? Of Erik Pieters? 1m86.
Is zilver een probleem?quote:Op donderdag 4 november 2010 13:13 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, maar dan gaat de chemistry naar beneden. En Pieters is denk ook zilver. Dan moet ik Granqvist (van groningen) of Vertonghen er neer zetten
Naja, probleem. Het is een goed elftal op zich alleen LB is dan zilver ziet er een beetje raar uit. Zal ff kijken hoe dat gaat met Vertonghen ofzo op linksquote:Op donderdag 4 november 2010 13:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Is zilver een probleem?
Het kost je misschien chemistry, maar is dat niet te compenseren ergens? En je hebt het wel over vrij grote verschillen, stenman 70, vertonghen/granqvist 78 ongeveer (denk ik)
Kan het nog even niet proberen, xbox komt vanmiddag terug van microsoft
Anita en Stenman zijn wel goud dan, en Pieters niet.. Apart.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:20 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Naja, probleem. Het is een goed elftal op zich alleen LB is dan zilver ziet er een beetje raar uit. Zal ff kijken hoe dat gaat met Vertonghen ofzo op links
Nee, die zijn ook niet goudquote:Op donderdag 4 november 2010 13:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Anita en Stenman zijn wel goud dan, en Pieters niet.. Apart.
De vraag is hoeveel het uitmaakt of iets er raar uitziet, het gaat er toch om dat het lekker speelt
Bij statsquote:Op donderdag 4 november 2010 14:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hoe kun je bij FUT eigenlijk je resultaten zien? Zie wel m'n topscorers en dergelijke. M'n voorhoede en CAM lopen 1 op 1.Vooral die Floccari scoort aan de lopende band.
M'n huidige Serie-A/Italiaanse elftal is wel oké maar ik wil eigenlijk nog een elftal rond Cardozo bouwen, alleen is die helaas best duur, dus daar moet ik nog even voor sparen.
Niet de spelerstats, maar van je club zeg maar.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:52 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Bij stats
Alleen ze kloppen niet altijd omdat de spelers de stats mee nemen als je koopt.
quote:Op donderdag 4 november 2010 14:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Menu scherm, rechtsboven
Niet de spelerstats, maar van je club zeg maar.
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#bIgGVncL93xXquote:Op donderdag 4 november 2010 15:24 schreef Vragende het volgende:
Koop een goud pakje en baseer daar je team op
Ik zou verder Nederlands gaan met aanval aangevuld met Duitse aanvallers eventueel. En je kan Nesta ook houden en dan nog een Italiaanse verdediger uit de Serie A met een Italiaanse keeper uit de Serie A.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:26 schreef mash_ het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#bIgGVncL93xX
dat is het team wat ik nu heb
italiaans kan ook nog. en dan hopelijk veel krijgen voor alonso
verdediging uit serie a met nederlands aanval/middenveld is niet zo`n gek ideequote:Op donderdag 4 november 2010 15:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik zou verder Nederlands gaan met aanval aangevuld met Duitse aanvallers eventueel. En je kan Nesta ook houden en dan nog een Italiaanse verdediger uit de Serie A met een Italiaanse keeper uit de Serie A.
quote:Op donderdag 4 november 2010 15:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
Volgens mij is dat wel een bazencombinatie ja, want het Nederlands elftal is goed op de verdediging na. Dus als je dat combineert...
ik wil hem wel ruilen tegen jouw cb van 83?quote:Op donderdag 4 november 2010 16:22 schreef Ferdii het volgende:
Elia wil ik ook ja
italianen zijn over het algemeen vrij goedkoop ja
mijn team tot nu toe:
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#eF06eu1U93DF
klopt maar de rest van mijn verdediging zuigt hardquote:Op donderdag 4 november 2010 16:35 schreef mash_ het volgende:
[..]
dan niet. hij past totaal niet in je team maarja
nouja dan koop ik hem zo wel van iemand andersquote:Op donderdag 4 november 2010 16:36 schreef Ferdii het volgende:
[..]
klopt maar de rest van mijn verdediging zuigt hard
Silva is de enige die nog wat ballen tegenhoud
Gaat uiteindelijk wel verkocht worden, maar wil ik eerst vervanging hebben :p
formation/position kaartjes kopen zodat chestry nogmeer omhoog gaatquote:Op donderdag 4 november 2010 16:34 schreef Vragende het volgende:
Iemand nog tips hoe ik mijn team kan verbeteren?
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#dTuhBzfj93DX
mja hij past perfect in me teamquote:Op donderdag 4 november 2010 16:49 schreef Ferdii het volgende:
Ik vind sneijder in fifa 11 helemaal niet zo goed![]()
heeft een lekker schot, maar dan houdt het ook op :p
Ben ik nu mee bezigquote:Op donderdag 4 november 2010 16:46 schreef Ferdii het volgende:
[..]
formation/position kaartjes kopen zodat chestry nogmeer omhoog gaat
En het duurt eeuwen voordat je die DNF modifier weer normaal krijgtquote:Op donderdag 4 november 2010 17:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Helaas gister avond toch weer een disconnect gehad op de ps3 bij een 4-1 voorsprong.
Was 14 keer achter elkaar niet gebeurd
Ooit komt de 1.3 patch pff
MSP en doorverkoop.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:56 schreef Silv het volgende:
Net Lucio 'in vorm' gezien die voor iets van 80.000 weg ging. Hoe komen mensen al aan zoveel knaken.
ja dat welquote:Op donderdag 4 november 2010 18:55 schreef Sinnie het volgende:
Ik vind Sneijder ook een leuke speler alleen hij is zo verrekte klein
*En Torres is verkocht voor 80.000. Heerlijk is dat
Ik heb echt geen idee wat voor een team ik wil. Ik denk EPL want ik heb nu David Silva en Adebayor als spelers die ik erin wil. Ben nu voor al bezig met geld creeëren voor het elftalquote:Op donderdag 4 november 2010 19:02 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja dat welmaar hij paste echt gewoon perfect in mijn team. een nederlander die in de serie a speelt
jij speelt xbox toch? heb ik niet zoveel aan danquote:Op donderdag 4 november 2010 19:36 schreef Sinnie het volgende:
Ik heb Arbeloa nog wel als hij de marketplace overleefd
Netjes, Hoeveel kreeg je voor Xabi Alonso?quote:Op donderdag 4 november 2010 19:09 schreef mash_ het volgende:
Wat zijn die training kaartjes van cam naar cm duuren ik heb er 2 nodig
en nog 1tje van cmd naar cm. ookal zo duur
Dit is trouwens mijn team : http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#tAxzI6Ax93JY die vorige link klopte niet
Wil dus nog een goede RB. en daarna word het lang sparen zodat ik van persie kan kopen
35 000quote:Op donderdag 4 november 2010 19:48 schreef Vragende het volgende:
[..]
Netjes, Hoeveel kreeg je voor Xabi Alonso?
quote:Op donderdag 4 november 2010 22:18 schreef Santello het volgende:
Zal me niet verbazen als Sinnie nu post dat ie ze beiden heeft
Kom er nu ook achter idd, goeie spelers worden goedkoop aangeboden, alleen kunnen ze nog maar 1 wedstrijd spelen.quote:
zitten in die bronzen pakjes van 400 geloof ikquote:Op donderdag 4 november 2010 23:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kom er nu ook achter idd, goeie spelers worden goedkoop aangeboden, alleen kunnen ze nog maar 1 wedstrijd spelen.Heb nog niet naar die contract kaartjes gekeken, hoeveel kosten ze?
Torres had je nooit moeten verkopen. Die is later minimaal 150k waard.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:41 schreef Sinnie het volgende:
[..]
MSP en doorverkoop.
Ik heb het ook. Ik heb net een goedkope Torres gekocht van 60.000 en nu gaat hij er weer op voor 75000. Binnen een uurtje 15.000 rijker
Wel het risico dat ik er blijf mee zitten maar dat gebeurt toch nooit
wat kost elia ongeveer? Is er trouwens ook een functie dat je op naam kan zoeken?quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:53 schreef mash_ het volgende:
eliaecht een goede speler
![]()
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/46840358 die was wel mooimaar maak echt veel goals met hem. heel snel. goed schot. en truckjes werken ook goed
Met 35.000 kan je echt al wel chill handelen hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 09:43 schreef powah87 het volgende:
Je moet inderdaad goed op de markt inspelen wil je geld verdienen. Ik ben daar echt te ongeduldig voor. Ik koop ze liever meteen dan dat ik de hele dag koopjes moet gaan jagen. Ik bouw eerst liever een team en daarna ga ik pas geld proberen te verdienen.
Naja zoveel coins heb ik ook nog niet.
Heb een volledig 5 sterren serie A team met een aantal 86 spelers maja heb nog maar 35.000 coins. Moeilijk om daar spelers voor te kopen en verkopen. Handelen in die goedkopere heb ik geen zin:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |