quote:Nog best netjes dan. Ik heb net met wat geluk (Op dinsdag 2 november 2010 12:02 schreef Ferdii het volgende:
keeper is diego lopez, keeper van villareal
quote:Youp van het Hek?Op dinsdag 2 november 2010 12:19 schreef Ferdii het volgende:
iemand die mijn gameface herkent?
is nog best lastig om te herkennen
[ [IMG] ]
quote:haha ja
quote:Tja, ik had die twee goldpacks en er kwam geen speler boven de 77 uit. Daarbij zou ik dan een elftal moeten opstellen met paar spelers van 76-77 en de rest bronze. Schiet niet opOp dinsdag 2 november 2010 11:43 schreef Ferdii het volgende:
goldpacks kopenWel jammer imo, iemand die teveel geld heeft koopt zich gewoon wat goede spelers
Ik heb 3 keepers, 83, 76 en 75
Mijn team heeft nu een 72 rating en 46 chemistry
quote:http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/playOp dinsdag 2 november 2010 12:37 schreef mr-green het volgende:
Hoe kan ik UT binnenhalen??? Of iig die packs alvast...
quote:Kan mijn XBL niet koppelen aan mijn EA account, dit zuigt.Op dinsdag 2 november 2010 12:42 schreef Sinnie het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/play
Inloggen met je EA account en dan manage team en als je 1 of meer van de vorige UT's hebt gespeeld krijg je twee goldpacks
quote:lijkt nog best goedOp dinsdag 2 november 2010 12:19 schreef Ferdii het volgende:
[ afbeelding ]
hoeveel spelers kreeg jij>? ik heb maar 6 spelers.quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:29 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Tja, ik had die twee goldpacks en er kwam geen speler boven de 77 uit. Daarbij zou ik dan een elftal moeten opstellen met paar spelers van 76-77 en de rest bronze. Schiet niet op
Nu heb ik dan tenminste nog Saviola (81) en de Guzman (76) kunnen kopen. Twee leuke spelers en Saviola is ook nog eens best snel
lijkt ook een beetje op danny!quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:19 schreef Ferdii het volgende:
[ afbeelding ]
nu je het zegtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |