Bquote:Op maandag 1 november 2010 19:35 schreef Doublepain het volgende:
Godverdomme, schieten wil gewoon niet..![]()
![]()
Probeer eens wat te varieren met de hardheid van je schot misschien? Kijken hoe ver je kan gaan voordat je schoten overvliegen.quote:Op maandag 1 november 2010 19:57 schreef Doublepain het volgende:
Niks wil erin, alle ballen gaan in de handen van de keeper.. Heel vreemd want, ik schiet altijd een ander hoek, maar de bal gaat altijd op de keeper..
Kon in het vorige topic niet meer reageren omdat hij vol was dus ik dacht, ach laat maar. Maar goed, natuurlijk is het hartstikke knap van je en zou het mij nooit lukken omdat ik vrij slecht ben. Maar om nu in bijna al je post te melden dat je derde of vierde van Nederland staat..quote:Op maandag 1 november 2010 19:35 schreef Sinnie het volgende:
Hij moet niet zo janken dan. Als hij in de top 3 van Nederland staat en met zijn club in de top 10 dan had hij dat ook leuk gevonden
Is toch logisch? UT is nog niet eens uit dus waarom zou je de formatie van je team willen veranderen nu...quote:Op maandag 1 november 2010 22:50 schreef Silv het volgende:
Ik heb bij UT nog geen optie gevonden om zelf een formatie te fixen, alleen van die pre-set shit. Weet iemand of dat kan of niet?
Bij mij 60, beat dat.quote:
Baaln als dat nu weer niet kan.quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:19 schreef powah87 het volgende:
Je kon bij UT 10 geen custom formaties. Alleen de kaartjes wat je kon kopen. dus gewoon de standaard formaties.
谢谢你~quote:
Bij Fifa 10 in ieder geval niet en ik hoop het ook niet want anders krijg je weer dat eeuwige gezeik met dat boostenquote:Op dinsdag 2 november 2010 01:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
谢谢你~Als ik morgen nog een beetje levend ben kan ik denk ik nog wel een potje of wat spelen. Dag daarna ben ik gevrijwaard van universitaire verplichtingen, geef alleen nog Nederlandse les aan internationale studenten.
Kun je trouwens met FUT kiezen tegen wie je wil spelen, net als bij head to head? Wil ook wel met mijn FUT team tegen andere fokkers spelen natuurlijk.
Met clubs kwamen we jou nog tegen. Kan dat??quote:Op dinsdag 2 november 2010 01:52 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Bij Fifa 10 in ieder geval niet en ik hoop het ook niet want anders krijg je weer dat eeuwige gezeik met dat boosten
Ah, wel jammer, had wel graag unranked en zonder boosten en andere neveneffecten gewoon met de teams tegen elkaar willen spelen. Is toch leuk om te zien wat de ander ervan heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 01:52 schreef Sinnie het volgende:
Bij Fifa 10 in ieder geval niet en ik hoop het ook niet want anders krijg je weer dat eeuwige gezeik met dat boosten
volgens mij kan je tegen elkaar in ut11quote:Op dinsdag 2 november 2010 02:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ah, wel jammer, had wel graag unranked en zonder boosten en andere neveneffecten gewoon met de teams tegen elkaar willen spelen. Is toch leuk om te zien wat de ander ervan heeft gemaakt.![]()
Ik ga zelf sparen voor een zo fysiek sterk mogelijk team.
Ik zou m'n controller ritueel verbrand hebben.quote:Op dinsdag 2 november 2010 03:14 schreef n0ir het volgende:
Ik kreeg net dit doelpunt tegen, het was de 2-2 in de 90e minuut.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/46185241
Haha ik kan er alleen maar om lachen
Omg en ik ben nog beter!quote:Op maandag 1 november 2010 22:42 schreef powah87 het volgende:
Jongens, ik ben ook echt meesterlijk goed in fifa. Maja, ik heb wijselijk mijn mond gehouden om verdere problemen op het forum te vermijden. Maar dat neem het feit niet weg dat ik gewoon onwijs goed ben in fifa en vrijwel onverslaanbaar.
Ja, dat wel alleen het boosten staat me dan tegen. Overigens zal ik denk er in het begin een keer wat punten tegen aan gooien zodat ik wat goldpacks kan halen. Ik had echt niks in de mijne. Mijn hoogste speler was 76 -.-'. Dus ik heb alles van de hand gedaan en zit nou op et bedrag van (jawel 3.700 coins) en heb nu geen spelers meer om mee te spelen dus ik moet welquote:Op dinsdag 2 november 2010 02:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ah, wel jammer, had wel graag unranked en zonder boosten en andere neveneffecten gewoon met de teams tegen elkaar willen spelen. Is toch leuk om te zien wat de ander ervan heeft gemaakt.![]()
Ik ga zelf sparen voor een zo fysiek sterk mogelijk team.
Juist als je voor Feyenoord bent kan je goed worden met Fifa. Aangezien Feyenoord-supporters de echte voetbalkenners zijn en uit 100derden clubs de beste eruit hebben gepikt. Dan heb je zicht op het spelletje. Geen twijfel mogelijk dat SuperHarregarre binnenkort ook te bewonderen is op de leaderboardquote:Op dinsdag 2 november 2010 08:52 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Omg en ik ben nog beter!
Gvd sinnie is vast goed maar hij is voor feyenoord dus dat moet ergens gecompenseerd worden.
Lukt mij idd ook niet, maar goed, morgen start het voor iedereen toch?quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:46 schreef Pep82 het volgende:
En waarom kan ik geen UT maken? Moet je daar persee een UT voor hebben van Fifa 9 of 10?
Als je gewoon je squad hebt dan zijn dat je spelers. Maar die van New Generation tellen niet want dat zijn ook degene van Fifa 10 UT. Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom dat erin zit als je toch niks meer met de kaarten van Fifa 10 kanquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:49 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb nu een op de web gemaakt.. Ik heb goeie spelers en 2 gold packs, maar als ik zeker morgen speel is het weg?
Je krijgt toch gewoon van die bid tokens per dag zodat je weer meer knaken krijgt? En wie is die keeper van 83?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:43 schreef Ferdii het volgende:
goldpacks kopenWel jammer imo, iemand die teveel geld heeft koopt zich gewoon wat goede spelers
Ik heb 3 keepers, 83, 76 en 75
Mijn team heeft nu een 72 rating en 46 chemistry
quote:Nog best netjes dan. Ik heb net met wat geluk (Op dinsdag 2 november 2010 12:02 schreef Ferdii het volgende:
keeper is diego lopez, keeper van villareal
quote:Youp van het Hek?Op dinsdag 2 november 2010 12:19 schreef Ferdii het volgende:
iemand die mijn gameface herkent?
is nog best lastig om te herkennen
[ [IMG] ]
quote:haha ja
quote:Tja, ik had die twee goldpacks en er kwam geen speler boven de 77 uit. Daarbij zou ik dan een elftal moeten opstellen met paar spelers van 76-77 en de rest bronze. Schiet niet opOp dinsdag 2 november 2010 11:43 schreef Ferdii het volgende:
goldpacks kopenWel jammer imo, iemand die teveel geld heeft koopt zich gewoon wat goede spelers
Ik heb 3 keepers, 83, 76 en 75
Mijn team heeft nu een 72 rating en 46 chemistry
quote:http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/playOp dinsdag 2 november 2010 12:37 schreef mr-green het volgende:
Hoe kan ik UT binnenhalen??? Of iig die packs alvast...
quote:Kan mijn XBL niet koppelen aan mijn EA account, dit zuigt.Op dinsdag 2 november 2010 12:42 schreef Sinnie het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/play
Inloggen met je EA account en dan manage team en als je 1 of meer van de vorige UT's hebt gespeeld krijg je twee goldpacks
quote:lijkt nog best goedOp dinsdag 2 november 2010 12:19 schreef Ferdii het volgende:
[ afbeelding ]
hoeveel spelers kreeg jij>? ik heb maar 6 spelers.quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:29 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Tja, ik had die twee goldpacks en er kwam geen speler boven de 77 uit. Daarbij zou ik dan een elftal moeten opstellen met paar spelers van 76-77 en de rest bronze. Schiet niet op
Nu heb ik dan tenminste nog Saviola (81) en de Guzman (76) kunnen kopen. Twee leuke spelers en Saviola is ook nog eens best snel
lijkt ook een beetje op danny!quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:19 schreef Ferdii het volgende:
[ afbeelding ]
nu je het zegtquote:
Heb er ook totaal geen verstand van.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:24 schreef Erik1991 het volgende:
Ik speel Fifa op de PS3 en heb internet van KPN (experia box). Bij online staat mijn status firewall op 'beperkt' ipv 'middelzwaar' of 'open'.
Iemand die weet hoe ik dat kan veranderen? Heb al wat gezocht op internet, maar kon met het openstellen van porten nog niet echt wijzer worden. Totaal geen verstand van.
Oh dus je kan weer in de router? Laat me effe het ww weten van draadloos internet dan??quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:26 schreef Leonos het volgende:
[..]
Heb er ook totaal geen verstand van.
Had precies hetzelfde, van de week gegoogled, een tutorial gevonden. En nu staat ie open
Ook zoiets, maar alles was waardeloos. Ik had een zooitje 76-77-78 spelers waaronder 3x een LB. Ik heb alles discard en daar heb ik Savoila en de Guzman van gekocht. De rest van het elftal komt morgen. Hopelijk krijg ik wat bruikbare spelersquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:46 schreef mash_ het volgende:
[..]
hoeveel spelers kreeg jij>? ik heb maar 6 spelers.
85
83(gk)
82
77
76
76
Ligt eraan welke experiabox je hebt. Er is er één die bijna onmogelijk is om te 'openen'. Ben er ook een tijdje mee bezig geweest en heb toen maar gewoon een draad naar m'n ps3 laten lopen. Staat nu alsnog op middelzwaar.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:24 schreef Erik1991 het volgende:
Ik speel Fifa op de PS3 en heb internet van KPN (experia box). Bij online staat mijn status firewall op 'beperkt' ipv 'middelzwaar' of 'open'.
Iemand die weet hoe ik dat kan veranderen? Heb al wat gezocht op internet, maar kon met het openstellen van porten nog niet echt wijzer worden. Totaal geen verstand van.
betaal jij voor gold packs?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:12 schreef Sinnie het volgende:
Ik hoop dat het morgen vroeg online staat dan kan ik ff die goldpacks fixen en alvast kijken naar spelers. Als straks iedereen meer spelers heeft dan schieten de prijzen ook meteen omhoog
Eenmalig welquote:
mwa je kan ook toernooitjes spelen met je brons teamquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:20 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Eenmalig wel
Ik heb maar 2 spelers dus het zal ook wel moeten
Weet ik, maar dan ben je wel een tijdje bezig hoorquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
mwa je kan ook toernooitjes spelen met je brons teamen daar gold packs van kopen
mwa in fifa 10 had ik in 2 dagen een goed teamquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:39 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Weet ik, maar dan ben je wel een tijdje bezig hoor
zelfde als in 10 denk ik. in je deck. waar ook je stadion. ballen. shirts etc heen gaan. daar kan je alleen op internet niet bij. moet je op je console doen denk ikquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:08 schreef Silv het volgende:
Waar gaan die lui heen die je van je squad verwijderd?
Ik schrok al.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
zelfde als in 10 denk ik. in je deck. waar ook je stadion. ballen. shirts etc heen gaan. daar kan je alleen op internet niet bij. moet je op je console doen denk ik
Wat vind jij goed? Het duurde bij mij namelijk best lang en moest veel kaarten kopen en verkopen totdat ik Ronaldo kon kopen en toen had ik die even later voor 3x meer geld verkocht. En daarvan had ik mijn hele team uiteindelijk kunnen makenquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:49 schreef mash_ het volgende:
[..]
mwa in fifa 10 had ik in 2 dagen een goed team
ik vind een team iedereen waar iedereen 79+ is goed. toen ik dat had ben ik pas voor de echte toppers gegaanquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:19 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Wat vind jij goed? Het duurde bij mij namelijk best lang en moest veel kaarten kopen en verkopen totdat ik Ronaldo kon kopen en toen had ik die even later voor 3x meer geld verkocht. En daarvan had ik mijn hele team uiteindelijk kunnen maken
Ronaldo had echt me hele team gefinancieerd. Ik kocht hem toen destijds voor geloof ik 200.000 coins. Was toen de algemene prijs voor Ronaldo en binnen een week zat dit rond de 6-700.000. Dikke winst dus. Daarna ging de prijs zelfs nog veel verder omhoogquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:21 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik vind een team iedereen waar iedereen 79+ is goed. toen ik dat had ben ik pas voor de echte toppers gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |